Turbina
Re: Turbina
Blogosedis wrote:o kokios gali buti pasekmes jei slegis per didelis ?
Siaip realiai jei chipas standartinis, tai tiesiog cut'ins.
Bet jei fuel cuto nera... na, visko gali but... turbina ilgai negyvens del per dideliu apsuku, kurioms ji nepritaikyta... kadangi oras bus superkarstas, o i/c nelabai efektyvus, tai turetu detonuot po truputeli - kuo tai baigiasi manau aisku.
Pas mane dabar yra SAAB FM I/C, oras pakankamai saltas, pries statant i/c rode slegi 0,95 bar, necutino, viskas buvo tiesiog super, dabar pastaciau konusini filtra, i/c, ir pradejo cutinti, taigi realiai daugiau 0,8-0,9bar kelt - nelabai protinga.
Z750S
http://www.skydive.lt
http://www.skydive.lt
Re: Turbina
Tokio dalyko nera. Nei idealiausiu apsuku, nei "turbinos isijungimo"edis wrote:o kokios idealiausios apsukos kada isijungia turbina :
Kai tik uzvedi varikli - turbina visada isijungus - tik slegi ji kuria ne visada, o kai pasiekiamas tam tikras ismetamuju duju srautas...
O del apsuku, kada turbina uzpucia... Kuo mazesne turbina, tuo ji anksciau uzpucia - tuo mazesnis lagas - taciau taip pat palaiko maziau arkliu. Didesne turbina - uzpucia veliau - lagas didesnis - palaiko daugiau arkliu...
Nieko nepasidaro ir nuo 1 bar...Hassan wrote:Pas mane dabar yra SAAB FM I/C, oras pakankamai saltas, pries statant i/c rode slegi 0,95 bar, necutino, viskas buvo tiesiog super, dabar pastaciau konusini filtra, i/c, ir pradejo cutinti, taigi realiai daugiau 0,8-0,9bar kelt - nelabai protinga.
Reik tik turet omeny, kad fuel cutas pas CA18DET priklauso ne nuo slegio, bet nuo oro mases, kuri praeina pro AFMa i varikli. Uzdejus filtra bei i/c ji paprasciausiai tapo didesne (nors slegis isliko tas pats) - del to ir kutina. Jei tarkim variklis butu stipriai darytas (portinta galva, padidintas darbinis turis etc etc etc), tada cutas matyt nusikeltu isvis iki kokiu 0,7 bar (tik zinoma su tokiu varikliu niekas savam prote standartinio chipo jeu nenaudos)...
Re: turbo
Atvirai sakant tamsta pavarot...Anonymous wrote:gal kas zino koks optimaliausias spaudimas turbinai kkk24?pasistaciau is a6 tai dabar statysiu monometra ir nezinau iki kiek kelt.
Nera viskas taip paprasta, kad imi ir nustatai bile koki slegi (toki koks "turbinai optimaliausias") ir viskas azhur.
Geriau sureguliok slegi tiek kiek standarte (0,6 - 0,7bar) ir buk ramus - nesuk sau plauciu...
btw. Tas a6 nuo kurio t24 tai turbodyzelis?
turbo
siaip jau nelabai suprantu tu kurie vaziuoja i visokius turbo servisus keist turbo.nes kainuoja nelogiskai,o apie restauracija tai isvis geriau patylet.siap jau tai galima isidet turbo uz kokius 600lt, aisku jei pats ieskosi ir dirbsi aisku priklqauso kokia turbo pirksi.jei ten kokia tai nuo senesniu audi ar panasiai tai pcia turbo isvis pigiai galima gauti paieskojus,bet darbo daugiau.as pvz gavau tikrai gera a6 turbo uz 400lt kaune.kol isidejau teko galva pasukt,nes pries tai nebuvau su turbo susidure isvis,bet jei jau kisenei vejai tai nelabai yra is ko rinktis.
Re: turbo
Gerai pliurpt kai turi salygas bei galimybes viska pats daryt...Anonymous wrote:siaip jau nelabai suprantu tu kurie vaziuoja i visokius turbo servisus keist turbo.nes kainuoja nelogiskai,o apie restauracija tai isvis geriau patylet.