masinos laikymas ziema
Galvok ish naujo. Turiu rimtu pagrindu teigti, kad stovedamas shilumoje akumas ishsikrauna greichiau. Be to, akumui stovint shilumoje dar ir vyksta cheminiai procesai visam laikui mazhinantys jo talpa (sulfatizacija).r7kyc82k wrote:nuo stovejimo
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
galvok is naujo.
silumoj issikrauna greiciau nei kad saltyje, bet issikrauna bet kuriuo atveju.
jei akumas neneaudojamas bent 3-5menesius jis turi but pajungtas prie kazkokiotai ploksteliu antioksidacijos prietaiso jei nori kad jis butu gyvas ir veiktu 100% o ne 80ar 90%
tas daiktas ji maitina labai mazam srove ir nuima kazkoki tai ten procesa. nzn as, mano kaimynas profesionalus elektrikas, kazka man aiskino bet as durnas neatsimenu
jam moka labai dxja jei kas nori susitvarkyt bedas...........
beto jis vienintelis in lt vazinejantis su elektromobiliu surinktu savo jegom
sansu nulis pries jo zinias apie elektra
silumoj issikrauna greiciau nei kad saltyje, bet issikrauna bet kuriuo atveju.
jei akumas neneaudojamas bent 3-5menesius jis turi but pajungtas prie kazkokiotai ploksteliu antioksidacijos prietaiso jei nori kad jis butu gyvas ir veiktu 100% o ne 80ar 90%
tas daiktas ji maitina labai mazam srove ir nuima kazkoki tai ten procesa. nzn as, mano kaimynas profesionalus elektrikas, kazka man aiskino bet as durnas neatsimenu
jam moka labai dxja jei kas nori susitvarkyt bedas...........
beto jis vienintelis in lt vazinejantis su elektromobiliu surinktu savo jegom
sansu nulis pries jo zinias apie elektra
O mes apie tai, kaip ir nesiginchyjam jei nepastebejai . Man idomu nuo ko ishsikrauna butent SHALTYJE. Bet kad pac prisipazhinai, kad nuo to paties, kaip ir shilumoj, tik kokius 5x mazhiau , tai kaip ir nera apie ka ginchytis.r7kyc82k wrote:galvok is naujo.
silumoj issikrauna greiciau nei kad saltyje, bet issikrauna bet kuriuo atveju.
Turiu ash ta prietaisa (tixliau tevukas turi, kuris sheip ar taip 20 metu prizhiurejo autokaru akumus , jei jau svetimais pimpalais matuotis).r7kyc82k wrote: jei akumas neneaudojamas bent 3-5menesius jis turi but pajungtas prie kazkokiotai ploksteliu antioksidacijos prietaiso jei nori kad jis butu gyvas ir veiktu 100% o ne 80ar 90%
Priminsiu, kad kalba ejo ne apie tai, ar akumas apskritai ishsikrauna, o apie va shita tavo sakini:
Mano pozicija ta, kad laikant shilumoj reikia krauti dazhniau, nes akumas issikrauna greichiau. Ir tas ishsikrovimas pavojingesnis tam pachiam akumui. Tas pac kaip rudijimas 1:1 procesas - shaltyje lechiau, shilumoj greichiau. Taigi tamsta nusikalbejote su tuo "visad kraut".r7kyc82k wrote: paprasciau laikyt silumoj nei visad kraut saltyje.
Tuo labiau, kad pachia mashina reikia pashildyti bent kas pora menesiu iki ventiliatoriaus, kad viskas butu ok, o shildymo metu yra "pramankshtinamas" bei ikraunamas akumas, ko pakanka, kad sulfatizacija neigautu kosminiu greichiu ir akumas sekmingai dagyventu iki vasaros.
Prie ko che tavo kaimynai - mes su tavim apie visatos tiesas diskutuojam .r7kyc82k wrote: sansu nulis pries jo zinias apie elektra
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
Atsakau abiem:Groozdas wrote:Tai man ka, dabar mest nauja akuma. Nusipirkau, nuvariau i siaulius ir kol tempe nuo siauliu, visada buvo ijungtas avarinis - isikrove? As palaikiau per vasara, tiksliau nuo Siauliu Drifto etapo geguzes menesi. Jis aisku isikroves. Tai ka nebeverta pakrovinet?
1. Sulfatizacija, tai yra sieros rugshties veikiamo shvino virtimas i kristalini shvino sulfata ne del elektrolizes reakciju. Kadangi procesas nebaisiai grizhtamas, tai perteklini sulfata galima arba chemishkai/elektrishkai "nugramdyti" nuo plokshteliu, arba pasikeisti akuma. Dalis sulfato pereina i elektrolita, kas yra ypach blogai. Ishvertus i zhmoniu kalba "rugshtis eda shvina, ko pasekoje lieka druska, druska yra blogai" . Kai akumuliatoriuje yra elektrinis potencialas, shita reakcija vyksta n kartu lechiau. EDIT: radau linka i mokslishkiau parashyta apibrezima:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sulfation
2. Jei elektrolitas dar ne juodas - bandyk kraut. Bet talpos tai jau nebetures tokios, kokia priklauso. Gali kraut mazha srove ir zhiureti per kiek laiko uzhvirs/pasikraus. Taip nustatysi kiek elektros "itekejo" i ta akuma.
Tevukas tokius akumus ankschiau gaivindavo kazkaip ten su tuo zhiurkes minetu aparatu, kuris kazkaip ar tik ne atbulai ikrauna/ishkrauna akuma mazhom srovem, kad elektrolizes pasekoje shvinas ar kas ten ant plokshteliu suliptu, bet che profesionalu biznis, don't do this at home. Mano ubageje stovejo butent taip gaivintas akumas, nes buvo palikta porai savaichiu su ijungta lempute bagazhineje. Elektrolitas buvo juodas, ten kazkaip plove ta akuma, po to su tuo aparatu niurke. Rezultatas - neturint laiko papraschiau kita akuma pirkt (bo 2 dienas tevukas turshkesi prie reikalo), bet sheip atkele, po to dar 2 metus ir prie -25 starteruodavo be ipatingu problemu.
Sau
P.S. Gal reikia perkelt shita visa tema apie akumus prie atskiros ?
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
Bishi dar prikelsiu tema:
Kada geriau keisti tepalus - pvz dabar ar po ziemos? Auto ziema neeksplotuojama, tik pasildomas motoras. Dabartiniai tepalai dar keitimo intervalo nepasieke, bet jau pakankamai tamsus...
mano samprotavimu, jei masina praktiskai nenaudojama, tai tepalas neturetu prisigert kazkokios dregmes ar pan - +/- turetu islikt toks pat geras po ziemos.Teisingai?
Kada geriau keisti tepalus - pvz dabar ar po ziemos? Auto ziema neeksplotuojama, tik pasildomas motoras. Dabartiniai tepalai dar keitimo intervalo nepasieke, bet jau pakankamai tamsus...
mano samprotavimu, jei masina praktiskai nenaudojama, tai tepalas neturetu prisigert kazkokios dregmes ar pan - +/- turetu islikt toks pat geras po ziemos.Teisingai?
Primera GT (P10)
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
na teoriskai, tepalas netinkamas vartoti jei metus buvo motore, px kad nedirbo
keiti kas kazkoki km intervala arba kas metus jei per metus nenuvazevai tiek km.
kad ziema stoves su senais- px. butu nauja masina-nepx. galima palepinti, seno kledaro nematau prasmes. isleidi pavasari tepala, ipili 696 skiediklio, pasiubuoji,to uztenka kad pakeltu visa bruda, ir isleidi. arba zibalo.
keiti kas kazkoki km intervala arba kas metus jei per metus nenuvazevai tiek km.
kad ziema stoves su senais- px. butu nauja masina-nepx. galima palepinti, seno kledaro nematau prasmes. isleidi pavasari tepala, ipili 696 skiediklio, pasiubuoji,to uztenka kad pakeltu visa bruda, ir isleidi. arba zibalo.
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
koks skirtumas ar motore, ar bakelyje, o zibalai ir skiedikliai tai chia gudziu sovietiniu laiku tautine ishmintim kvepia. Jau geriau tada ziemai plaunanchiu ipilti arba kokios pigios mineralkes.. Arba ishvis nieko nepilti
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Didelis. Bakelyje tepalas buna sandariai uzhdarytas. Motore - ne. Taip pat motore kontaktuoja su metalu, guma, purvu, ir dar bbz kuom. Tai turi itakos tepalo oksidacijai, ir kitokiems "ilguju polimeru" (nezhinau ka tai reishkia) irimams.romkasponka wrote:koks skirtumas ar motore, ar bakelyje
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Che tau taip atrodo. Plius nepamirshk, kad chemines reakcijos greitis paprastai proporcingas reakcijos plotui. Variklyje plotas daaaug didesnis.romkasponka wrote:o jei nepilti tepalo?
Pas mane motoras sandarus pasidaro uzkimshus viena shlanga
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact: