O kokia esme ?
Re: O kokia esme ?
Na as galeciau pridurt jog tas tobulinimas turetu nesibaigti, o vis tobuleti. Padarius gerai, reikia padaryti dar geriau = tobulejimas. Visada atsiradus galimybei (papildomam laikui, geram pasiulymui ar siaip pinigu neplanuotai) stengiuosi perlipti savo pradine vizija. Zinoma reikia sustabdyti save truputi, ir panaudoti kurinini, tam kam ji kurei. Smagu zinoti, kad tai su kuo vaziuoji padariai/surinkai pats. Nieko is mano artimuju nebestebina jog projektas be pabaigos, jog man garazas antri namai, o pats sx'as seimos narys, jog apie ji kalbu per diena 1000 kartu, jog net mergaitei jis patikt pradejo . Tai tikrai daugiau nei daiktas ar kazkoks projektas, ten emocijos, isgyvenimai, nauji geri draugai, vargas - galu gale tai man gyvenimo dalis be kurios as negaleciau (tai nereiskia jog jo netaskau i bortus). Neriuosi is kailio, n visko kainuoja - laiko, nervu ir t.t. Jauciuosi laimingas, jauciuosi laimingas darydamas pats, jauciuosi laimingas ziuredamas i kitu "vaikus", nors ir tukstanti kartu geresnius, bet zinau jog ir mano vaikas bus toks pat, gal net geresnis, tik viskam savas laikas. Mes bendraminciai, dziaugiuos uz kiekviena, bet nemegstu tokiu kurie tai daro nes tai madinga Nezinau ar i tema, tik norejau issiliet. PEACE
Re: O kokia esme ?
http://www.benzinsider.com/2007/09/driv ... irst-time/
Idomu butu kokiam drifte pamieruot. Arba kai sauleta vasaros ryta fullboostas atsiremia i nugara ir teleportuojiesi tuschioje gatveje... Jauchiu ash taip ir lieku susiraukes, nors viduje jausmas, kad esu kanadietis ish south parko pagal chyza ...
Sau
Idomu butu kokiam drifte pamieruot. Arba kai sauleta vasaros ryta fullboostas atsiremia i nugara ir teleportuojiesi tuschioje gatveje... Jauchiu ash taip ir lieku susiraukes, nors viduje jausmas, kad esu kanadietis ish south parko pagal chyza ...
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
Re: O kokia esme ?
Ple, kadangi visos cia issakytos mintys ir islietos emocijos sutampa su mano - panaudosiu sia tema savanaudiskiems tikslams, nes ne pirmus metus 'gyvenu' garaze - optimizmo apsestas duosiu perskaityti viska zmonai, gal pagaliau (kaip sako Limitas)- nustos detonuoti!......iLuvJDM wrote:Na as galeciau pridurt jog tas tobulinimas turetu nesibaigti, o vis tobuleti. Padarius gerai, reikia padaryti dar geriau = tobulejimas. Visada atsiradus galimybei (papildomam laikui, geram pasiulymui ar siaip pinigu neplanuotai) stengiuosi perlipti savo pradine vizija. Zinoma reikia sustabdyti save truputi, ir panaudoti kurinini, tam kam ji kurei. Smagu zinoti, kad tai su kuo vaziuoji padariai/surinkai pats. Nieko is mano artimuju nebestebina jog projektas be pabaigos, jog man garazas antri namai, o pats sx'as seimos narys, jog apie ji kalbu per diena 1000 kartu, jog net mergaitei jis patikt pradejo . Tai tikrai daugiau nei daiktas ar kazkoks projektas, ten emocijos, isgyvenimai, nauji geri draugai, vargas - galu gale tai man gyvenimo dalis be kurios as negaleciau (tai nereiskia jog jo netaskau i bortus). Neriuosi is kailio, n visko kainuoja - laiko, nervu ir t.t. Jauciuosi laimingas, jauciuosi laimingas darydamas pats, jauciuosi laimingas ziuredamas i kitu "vaikus", nors ir tukstanti kartu geresnius, bet zinau jog ir mano vaikas bus toks pat, gal net geresnis, tik viskam savas laikas. Mes bendraminciai, dziaugiuos uz kiekviena, bet nemegstu tokiu kurie tai daro nes tai madinga Nezinau ar i tema, tik norejau issiliet. PEACE
Japonisku ir korejietisku automobiliu dalys LIRO(nuolaidos iki 30%)
Volvo V40(family), Vectra 'A'(workhorse)
Volvo V40(family), Vectra 'A'(workhorse)
- cherrycafe
- Posts: 111
- Joined: 16 Jun 2008, 21:12
Re: O kokia esme ?
Pasisakysiu ir as kas ir kaip pas mane vyksta.
As neesu tas kuris krapstosi garaze ar pats konstruojasi sau automobili.Neturiu tam laiko
Visada pavydejau tiems kurie sau gali leisti praleisti daug laiko prie to kas jiems patinka(auto).Pats tuom neuzsiiminejau(ir manau rimtai neuzsiimsiu), nes turejau/turiu kitokiu tikslu gyvenime, be to nemanau kad sugebeciau pasiekti va tokio rezultato
http://www.youtube.com/watch?v=RWqWprRRQoc
nes tik toks vairavimas man butu kazkas rimto.
Aisku as noriu tureti sportini auto ir ji tikrai turesiu ir su juo dalyvausiu kiek tik galesiu,bet cia ateitis
Domejimasis auto sportu man yra hobis kuri as bandysiu padaryti ant tiek gerai ant kiek sugebesiu.
As neesu tas kuris krapstosi garaze ar pats konstruojasi sau automobili.Neturiu tam laiko
Visada pavydejau tiems kurie sau gali leisti praleisti daug laiko prie to kas jiems patinka(auto).Pats tuom neuzsiiminejau(ir manau rimtai neuzsiimsiu), nes turejau/turiu kitokiu tikslu gyvenime, be to nemanau kad sugebeciau pasiekti va tokio rezultato
http://www.youtube.com/watch?v=RWqWprRRQoc
nes tik toks vairavimas man butu kazkas rimto.
Aisku as noriu tureti sportini auto ir ji tikrai turesiu ir su juo dalyvausiu kiek tik galesiu,bet cia ateitis
Domejimasis auto sportu man yra hobis kuri as bandysiu padaryti ant tiek gerai ant kiek sugebesiu.
Re: O kokia esme ?
cherrycafe wrote:Pasisakysiu ir as kas ir kaip pas mane vyksta.
As neesu tas kuris krapstosi garaze ar pats konstruojasi sau automobili.Neturiu tam laiko
Visada pavydejau tiems kurie sau gali leisti praleisti daug laiko prie to kas jiems patinka(auto).Pats tuom neuzsiiminejau(ir manau rimtai neuzsiimsiu), nes turejau/turiu kitokiu tikslu gyvenime, be to nemanau kad sugebeciau pasiekti va tokio rezultato
http://www.youtube.com/watch?v=RWqWprRRQoc
nes tik toks vairavimas man butu kazkas rimto.
Aisku as noriu tureti sportini auto ir ji tikrai turesiu ir su juo dalyvausiu kiek tik galesiu,bet cia ateitis
Domejimasis auto sportu man yra hobis kuri as bandysiu padaryti ant tiek gerai ant kiek sugebesiu.
O s13 taviskis jau nesportine mansina?
- cherrycafe
- Posts: 111
- Joined: 16 Jun 2008, 21:12
Re: O kokia esme ?
Na ji siekia tapti tokia,kolkas ji maza sportine masinyte kai bus pilnai uzpompuota tada jau sportuosim.Po to kita pirksim ir bandysim kelt aukstyn savo sugebejimus.O tu?
Re: O kokia esme ?
Hmmm...
Galima ziuret ir galvot - o galima vaziuot. Man prireike (kaip nekeista) labai daug laiko, kad tai suprasciau...
Tai jei isties nori tobulintis - varyk i trackdayjus etc kad ir su '86 dyzeliniu golfu...
Cia zinoma mano tokios izvalgos . Jos zinoma neprivaloma.
Galima ziuret ir galvot - o galima vaziuot. Man prireike (kaip nekeista) labai daug laiko, kad tai suprasciau...
Tai jei isties nori tobulintis - varyk i trackdayjus etc kad ir su '86 dyzeliniu golfu...
Cia zinoma mano tokios izvalgos . Jos zinoma neprivaloma.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: O kokia esme ?
Visiškai pritariu spade, nereik užbobmint mašinos pilnai, kad pradėt mokintis. Aš pradėjęs važiuot su visiškai stock s13 ir open diffu tikrai daugiau išmokau nei tie, kurie iki dabar modina saviškes ir laukia kol mašina bus "pilnai paruošta"
Re: O kokia esme ?
be to jeigu yra tokiu kurie mano kad su labai galinga ir greita masina yra labai paprasta padaryti geriausia laika (siaip, paimi atsisedi ir padarai) ar panasiai... tai tegul jie taip nemano
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
OOOO S4d + CBR600RR
OOOO S4d + CBR600RR
Re: O kokia esme ?
+1 tu net neisivaizduoji kiek dar yra taip mananciu......ZLODEY wrote:be to jeigu yra tokiu kurie mano kad su labai galinga ir greita masina yra labai paprasta padaryti geriausia laika (siaip, paimi atsisedi ir padarai) ar panasiai... tai tegul jie taip nemano
Japonisku ir korejietisku automobiliu dalys LIRO(nuolaidos iki 30%)
Volvo V40(family), Vectra 'A'(workhorse)
Volvo V40(family), Vectra 'A'(workhorse)
Re: O kokia esme ?
Ash uzhtai puikiai isivaizduoju. Skirtingai nuo ZLODEY prezos - mano tochke tai dar ir nebaisiai uzhbombinta (shiemet, tikekimes, bus labiau ). Po vazhiavimo "fanklubo" nusivylima nors vezhimu vezhk .Shamann wrote:+1 tu net neisivaizduoji kiek dar yra taip mananciu......ZLODEY wrote:be to jeigu yra tokiu kurie mano kad su labai galinga ir greita masina yra labai paprasta padaryti geriausia laika (siaip, paimi atsisedi ir padarai) ar panasiai... tai tegul jie taip nemano
Ish serijos priesh starta:
"Gal galite mashina, kuri startuos po manes - ishleisti minute veliau? "
"Tu ka, kas chia tave pavys, tu gi su sportine mashina vazhiuoji, nejuokink zhmoniu"
"Na ash labai letai vazhiuoju ..."
antras vazhiavimas
"Klausyk, gal dviem minutem veliau po taves leisti, nes golfas tave vel prisivys..."
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
Re: O kokia esme ?
OT: kwlw, čia gal komentaras iš per4m timeattack kačergoj prieš maždaug du metus?
pamenu, buvo ten antras guolis, kuris visai neblogai važiavo ..
pamenu, buvo ten antras guolis, kuris visai neblogai važiavo ..
fzs 600
bnv e36 traktor
bnv e36 traktor
Re: O kokia esme ?
Chia tipine situacija praktishkai visur kur vazhiuoju (ishskyrus draginima - ten vairuotojo nereikia, tai rezultatai sulyginami su tos pachios klases auto).zhy wrote:OT: kwlw, čia gal komentaras iš per4m timeattack kačergoj prieš maždaug du metus?
pamenu, buvo ten antras guolis, kuris visai neblogai važiavo ..
IMHO normalu uzhsimineti fizkultura tarp sportuojanchiu. Kas pershoka per 1.5 metro karti, kas per 0.2 . Visgi 7 metai, kaip nebeturiu tokio daikto kaip kasdienine auto ir nebevairuoju... T.y. esu elementarus sodininkas. Esme tame, kad man (taip) vazhiuot patinka.
Ash pvz. baltai pavydzhiu chebrantams, kurie gali su gatvine mashina vazhiuoti kachiargoj koviniu tempu. Kas man atrodo nepamatuota rizika - jiems normalu ir smagu. Ta parodo ir laikai. Shaunuoliai. Tik man kupas visai praverstu dar ir kitais metais ir dar kitais, del to jo sudauzhyt tiesiog "del rezultato" visai nenoriu. Masinos avatare irgi nenorejau, bet riba buvo pastumta toliau, del ko buvo lakstoma nuo kelio, dauzhomos lempos, shonas... Rezultatai (sportiniai) nedzhiugino ir nuo to ypatingai nesikeite. Nemazhai mano draugu, su kuriais kartu vazhinejom - supyle nepataisomai savo mashinas. Taip, jie pasieke daugiau, bet toli grazhu ne prizines vietas. Su kupu visai nenoriu to pakartoti.
Grizhtant prie temos, su dyzeliniu golfu trackday. Jei varai atsiputes - tai nelabai ka patobulinsi, jei minsi - IMHO tai treniruotes, kuriu metu dantis sukandes varai. Jei jau treniruojiesi - tai jau sportas. Jei jau sportas, tai reikalauja auku (sudauzhytu mashinu) ir pergales siekimo. Pergales siekimas reikalauja dar ir daug $. Kame malonumas - priminkit ?
Jei jau rimtai sportuot, tai IMHO reikia pradeti paauglysteje su kartingais, kad neishsiugdyt baimes jausmo, ir ishsiugdyt neuronu grandines atsakingas uzh nesamoninga vairavima. O po to vazhiuot vazhiuot vazhiuot. T.y. kaip ir didzhiojoje daugumoje sportu - treniruotis, treniruotis, treniruotis (ir dauzhyt mashinas, kitaip ribos nepajausi). Kadangi sportas techninis, tai dar ir kishti visas babkes i reikala. Aisku buna achujennu talentu, bet paprastam zhmogeliui kelias yra tik toks. Ir viskas vardan "pirma viena kiemo varzhybu SG1600 klaseje"? Oh well...
IMHO kur kas smagiau guleti ant sofkes su distanciniu ir komentuoti, "blemba kur tu, Shumacheri, vazhiuoji!", "Vel Loebas nepavaro", etc. Arba diskutuoti forumuose.
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
Re: O kokia esme ?
O.T. O as dar atsimenu per4m timeattack kačergoj prieš du metus....buvau techkomisijoi, kaip tik tikrinau tavo kupa , o tu nekantraudamas ir ziuredamas i checklist'a kuriame dejau varneles - "gali cia nieko neziureti, vistiek nieko standartinio nerasi!".... norejai startuoti, greiciau!!!....
Japonisku ir korejietisku automobiliu dalys LIRO(nuolaidos iki 30%)
Volvo V40(family), Vectra 'A'(workhorse)
Volvo V40(family), Vectra 'A'(workhorse)
Re: O kokia esme ?
BS.kwlw wrote:Grizhtant prie temos, su dyzeliniu golfu trackday. Jei varai atsiputes - tai nelabai ka patobulinsi, jei minsi - IMHO tai treniruotes, kuriu metu dantis sukandes varai. Jei jau treniruojiesi - tai jau sportas. Jei jau sportas, tai reikalauja auku (sudauzhytu mashinu) ir pergales siekimo. Pergales siekimas reikalauja dar ir daug $. Kame malonumas - priminkit ?
Kiek pazistu zmoniu, tai gatvemis niekas nevazineja net 6/10 jau nekalbant, kad 8/10 ar 9/10. Visi vazineja 3/10, 4/10, na gal 5/10 (isskyrus durnumo priepuolius ).
Pati logika "jei jau mini tai reikia butinai sudauzyt masina" (paprastai tai isreiskiama kaip nors "aptakiau" a la "vis tiek tai kada nors ivyks") yra ydinga. Jei tu dalyvauji begimo pasaulio cempionatuose ir stengiesi kovot del priziniu vietu, tai yra tikimybe, kad kada nors persitempsi ir nutruks kokia sausgysle ar sirdis sustos. Bet jei begi pramogai kokiam kasmetiniam Balbieriskio maratone? Kodel tada tu turetum galvot apie nesivengiama sirdies smugi?
Nieks neprievartauja nuvaziavus i trackday'ju iskart mint 10/10, na ar 9/10 - labai sekmingai galima vazinet ir 8/10 ir laaaaaaaaaaaaaabai daug ismokti, nes gatvese tiesiog taip niekad nevazineji. Zinoma jei mastysi "jei nevaziuoju 10/10, tai as ne vyras"... tai... be komentaru.
Pagal tavo logika iseitu, kad jei metai atsipalaidaves i krepsi gatvej su draugais - tai nifiga neismoksti. Ismoksti, tik kai darai tai uzsistresaves ir isitempes? Wtf?
Jei tu sportininkas profesionalas, tada matyt reikia siekt pergales "bet kokia kaina". Bet nuo to pasportavimas savo malonumui netampa "ne sportu"...
"Rimtai sportuoji" dalykas salyginis. Tu gali labai rimtai ziuret i savo vaiksciojima i sporto kluba - eit ten kasdien ir varyt po 4 valandas... Tai rimta ar dar ne?Jei jau rimtai sportuot, tai IMHO reikia pradeti paauglysteje su kartingais, kad neishsiugdyt baimes jausmo, ir ishsiugdyt neuronu grandines atsakingas uzh nesamoninga vairavima. O po to vazhiuot vazhiuot vazhiuot. T.y. kaip ir didzhiojoje daugumoje sportu - treniruotis, treniruotis, treniruotis (ir dauzhyt mashinas, kitaip ribos nepajausi). Kadangi sportas techninis, tai dar ir kishti visas babkes i reikala. Aisku buna achujennu talentu, bet paprastam zhmogeliui kelias yra tik toks. Ir viskas vardan "pirma viena kiemo varzhybu SG1600 klaseje"? Oh well...
Ir kas kitas sprendzia, kiek rimta tai yra, jei ne tu pats?
Faktas.IMHO kur kas smagiau guleti ant sofkes su distanciniu ir komentuoti, "blemba kur tu, Shumacheri, vazhiuoji!", "Vel Loebas nepavaro", etc. Arba diskutuoti forumuose.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: O kokia esme ?
labai gera bet tuo paciu ziauria realybe atspindinti tema bet jus nuo labai toli pradedat diskutuot.
is savo varpines galiu pasakyt kad vienkad galeciau pradet krapstytis,ir ygyvendint labiausiai iskrypusias idejas(zinoma auto srity) jau eile metu "krusausi" kad susidaryciau bent kokias salygas,garazas,yranga etc. ir deja dar teks "pasikrust" gerokai bet jai nieko nedarysi tai ir isvis nieko nebus
is savo varpines galiu pasakyt kad vienkad galeciau pradet krapstytis,ir ygyvendint labiausiai iskrypusias idejas(zinoma auto srity) jau eile metu "krusausi" kad susidaryciau bent kokias salygas,garazas,yranga etc. ir deja dar teks "pasikrust" gerokai bet jai nieko nedarysi tai ir isvis nieko nebus
- cherrycafe
- Posts: 111
- Joined: 16 Jun 2008, 21:12
Re: O kokia esme ?
As kai tik ATGAUSIU savo masina tai dalyvausiu visur kur tik istengsiu.spade wrote:Hmmm...
Galima ziuret ir galvot - o galima vaziuot. Man prireike (kaip nekeista) labai daug laiko, kad tai suprasciau...
Tai jei isties nori tobulintis - varyk i trackdayjus etc kad ir su '86 dyzeliniu golfu...
Cia zinoma mano tokios izvalgos . Jos zinoma neprivaloma.
Re: O kokia esme ?
http://www.fotovaldas.com/?level=picture&id=19522
sitas golfas yra dyzelinis, tik matomai naujesnis negu 86 metu. nemuno ziede vaziuoti visur 60 km/h nera prasmes, panasiai ir mieste vaziuoji, tokiu greiciu slysti nepradesi, automatiskai reiktu vaziuot greiciau. o tu pats noretum su situ golfu pradeti slysti tame posukyje i kaire nuo kalno (neprivaziavus azuolo)? cia jis vaziuoja paprasta slaloma pirma pavara, isivaizduoji kaip atrodytu, jei pradetu slysti 90 km/h? tokiu greiciu jis turetu buti nevaldomas, as jau tikrai geriau niekur nevaziuociau nei rizikuociau sitaip.
mano nuomone siuo klausimu tokia - didelis biudzetas nera butinas, bet bent jau vaziuokle turi buti masinoje. nematau jokios prasmes padangos bortais iveikineti posukius
sitas golfas yra dyzelinis, tik matomai naujesnis negu 86 metu. nemuno ziede vaziuoti visur 60 km/h nera prasmes, panasiai ir mieste vaziuoji, tokiu greiciu slysti nepradesi, automatiskai reiktu vaziuot greiciau. o tu pats noretum su situ golfu pradeti slysti tame posukyje i kaire nuo kalno (neprivaziavus azuolo)? cia jis vaziuoja paprasta slaloma pirma pavara, isivaizduoji kaip atrodytu, jei pradetu slysti 90 km/h? tokiu greiciu jis turetu buti nevaldomas, as jau tikrai geriau niekur nevaziuociau nei rizikuociau sitaip.
mano nuomone siuo klausimu tokia - didelis biudzetas nera butinas, bet bent jau vaziuokle turi buti masinoje. nematau jokios prasmes padangos bortais iveikineti posukius
Re: O kokia esme ?
kazka ne taip supratau?spade wrote: Galima ziuret ir galvot - o galima vaziuot. Man prireike (kaip nekeista) labai daug laiko, kad tai suprasciau...
Tai jei isties nori tobulintis - varyk i trackdayjus etc kad ir su '86 dyzeliniu golfu...
Cia zinoma mano tokios izvalgos . Jos zinoma neprivaloma.
Re: O kokia esme ?
o as nuo lakstymu labiau perejau i galvojimus - senatve
Re: O kokia esme ?
Anot taves su standartine masina vaziuot negalima?
As pats stengiuosi su jokia masina vaziuodamas kacergoj neslyst. Noreciau slydinet - vaziuociau i drifta...
Isvis, ash visad stengiuosi vaziuot maksimaliai saugiai, nebutinai maksimaliai greitai - tiek trasoj, tiek gatvej.
Imho nera butina varyt taip, kad uzsimushtum (nors mano nuomone zinoma neprivaloma ). Nei su golfu, nei su kokia kita masina. Jei tu jauti toki poreiki - itariu cia ne masinos problema, o tavo.
Aisku, kad pakaba turi buti tvarkinga, ir aisku, kad pakaba "pagalasta" yra geriau nei standartine. Bet tik tiek.
Galima vaziuot savo malonumui, galima vaziuot tam, kad kazko ismoktum, galima vaziuot rekordui, na ir... galima vaziuot tam, kad pademonstruot kokie dideli tavo kiaushai?
Tam aisku "dyzelinis golfas" netinka...
As pats stengiuosi su jokia masina vaziuodamas kacergoj neslyst. Noreciau slydinet - vaziuociau i drifta...
Isvis, ash visad stengiuosi vaziuot maksimaliai saugiai, nebutinai maksimaliai greitai - tiek trasoj, tiek gatvej.
Imho nera butina varyt taip, kad uzsimushtum (nors mano nuomone zinoma neprivaloma ). Nei su golfu, nei su kokia kita masina. Jei tu jauti toki poreiki - itariu cia ne masinos problema, o tavo.
Aisku, kad pakaba turi buti tvarkinga, ir aisku, kad pakaba "pagalasta" yra geriau nei standartine. Bet tik tiek.
Galima vaziuot savo malonumui, galima vaziuot tam, kad kazko ismoktum, galima vaziuot rekordui, na ir... galima vaziuot tam, kad pademonstruot kokie dideli tavo kiaushai?
Tam aisku "dyzelinis golfas" netinka...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: O kokia esme ?
as gryztu prie to kad esme - bendravimas.
HTTP://www.drifter.lt - driftingo naujienos, čempionatų kalendoriai, drifter.lt gyvenimas...
Re: O kokia esme ?
su standartine masina galima vaziuoti, bet tikrai ne nemuno ziede. jis nera saugus, be to nelabai ir letas. paskui netycia slystelesi vos vos, pradesi siubuoti i kokia nors tvora ir viskas. o norint isvengti tokios tikimybes, reik vaziuot gerokai leciau, kas is tikro vargu ar turi kazkokia praktine nauda, kai tiesiog pasuki vaira i posukio puse ir nieko nedarai. kiekvienas penkiolikmetis, kuris sugeba pajueti is vietos, ta gali.
automobilis, kuriuo yra sportuojama ar bandoma sportuoti, turi buti nors kiek paruostas, butu bent jau prognozuojamas ir kazkiek valdomas. su tokiais golfais vargu ar taip yra, todel tavo siulymas "imti ir vaziuoti" su paprasta masina manau nera teisingas
automobilis, kuriuo yra sportuojama ar bandoma sportuoti, turi buti nors kiek paruostas, butu bent jau prognozuojamas ir kazkiek valdomas. su tokiais golfais vargu ar taip yra, todel tavo siulymas "imti ir vaziuoti" su paprasta masina manau nera teisingas
Re: O kokia esme ?
Labai graziai skamba, bet nelabai logiskai.kliobas wrote:su standartine masina galima vaziuoti, bet tikrai ne nemuno ziede. jis nera saugus, be to nelabai ir letas. paskui netycia slystelesi vos vos, pradesi siubuoti i kokia nors tvora ir viskas. o norint isvengti tokios tikimybes, reik vaziuot gerokai leciau, kas is tikro vargu ar turi kazkokia praktine nauda, kai tiesiog pasuki vaira i posukio puse ir nieko nedarai. kiekvienas penkiolikmetis, kuris sugeba pajueti is vietos, ta gali.
Aisku, kad kacerga sudetinga trasa. Ok.
Ji nera saugi. Ok.
Ji gan greita. Ok.
Golfas su stokine pakaba nera geriausiai ant kelio stovintis automobilis. Ok.
Is to neseka isvada, kad ten vaziuot negalima su golfu.
Ir neseka isvada, kad turi but paruostas automobilis pagal WTCC reikalavimus.
Is to seka, kad reik atsizvelgt i trasos bei automobilio ypatumus. Tik tiek.
Yra didelis skirtumas tarp teiginiu "su automobiliu paruosta vaziuokle yra vaziuoti geriau" ir "automobiliu su standartine vaziuokle vaziuot negalima". Pirmas visiskai teisingas - antrasis taip pat klaidingas.
Visam pasauly zmones i trackdayjus varo standartinem masinom - net i Siaurine kilpa...
Tikimybe isisiubuot ir lekt i tvora nesumazeja pagerinus pakaba, KADANGI ji priklauso ne nuo pakabos, o nuo vairuotojo. O masina su pagerinta pakaba stovi geriau ant kelio, bet tai prideda pasitikejimo vairuotojui, kas yra tiek pat pliusas, kiek ir minusas, nes pasitikejimas "stumia" vairuotoja vaziuot arciau ribos... Atsargumas ne automobilyje slypi, o zmogaus galvoj.
Ka tavo nuomone reiskia zodis "prognozuojamas"? Tai reiskia "galima numatyti is anksto". Sia prasme golfas su stokine pakaba ir vienareiksmisku understyru yra labiau prognozuojamas negu labiau isbalansuota masina su geresne pakaba.automobilis, kuriuo yra sportuojama ar bandoma sportuoti, turi buti nors kiek paruostas, butu bent jau prognozuojamas ir kazkiek valdomas. su tokiais golfais vargu ar taip yra, todel tavo siulymas "imti ir vaziuoti" su paprasta masina manau nera teisingas
"Prognozuojamas" - NEreiskia "geriau stovintis ant kelio" ir NEreiskia "greitesnis".
Pasikartosiu, nes kazkodel (nelabai suprantu kodel tik? ) atsisakai suprast:
As nekalbu apie rekordu statyma.
As kalbu apie tobulinimasi - t.y. vairavimo igudziu gerejima.
Ir tam yra daug geriau vaziuoti toj pacioj kacerginej su golfu standartine pakaba nei nevaziuoti isvis.
Viskas.
As nesakau, kad standartine pakaba yra geriau...
I dare you: paimk standartini golfa (bet koki kita stnadartini automobili) su geros bukles standartine pakaba ir pasivazinek kacergoj metus. Lazinames, kad paskutini karta vaziuosi greiciau nei pirma. Isvedziojimai apie 60 km/h ir penkiolikmecius kaip sakiau - skamba graziai, deja tik tiek. Isties - pabandyk pavazinet nors viena karta... pamatysi, kad is to nauda yra.
Kiek ash buves ir vazinejes kacergoj - visad tai buvo su stokine pakaba (isskyrus paskutini karta, bet ir tai tik spyruokles sudetos i honda - reik galinio stabilizatoriaus, kad taip ji nevirstu). Visad vaziuoju maksimaliai atsargiai. Esu keleta kartu slydes, bet tai mane priverte sustot ir pamastyt ka dariau blogai. Ne atvirksciai: mastyt koks as nekietas jei neslystu ties azuolu 200+km/h...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: O kokia esme ?
man atrodo nelabai atrasim bendra tiesa, as suprantu ka tu sakai, tu tikiuosi irgi supranti ka as turiu omeny, abu jau pasakem ka norejom, as tik paskutini dalyka pasitikslinti noreciau
as visa gyvenima galvojau, kad vairavimo igudziai yra tada, kai tu gali numatyti automobilio riba, kada jis prades slysti ar nervingai elgtis, kai bent kazkiek galesi ji suvaldyti, t.y. tiesiog jausti. betgi negali vaziuoti taip, nes slysti pavojinga. o jei vaziuoji paprastai, tai situ igudziu ir netobulini. niekaip cia nesuprantu.
beje, stock pakaba nelygi stock pakabai
ka butent tobulinti vairavime galima vaziuojant pakankamai saugiai ir neslydinejant?spade wrote: As nekalbu apie rekordu statyma.
As kalbu apie tobulinimasi - t.y. vairavimo igudziu gerejima.
Ir tam yra daug geriau vaziuoti toj pacioj kacerginej su golfu standartine pakaba nei nevaziuoti isvis.
as visa gyvenima galvojau, kad vairavimo igudziai yra tada, kai tu gali numatyti automobilio riba, kada jis prades slysti ar nervingai elgtis, kai bent kazkiek galesi ji suvaldyti, t.y. tiesiog jausti. betgi negali vaziuoti taip, nes slysti pavojinga. o jei vaziuoji paprastai, tai situ igudziu ir netobulini. niekaip cia nesuprantu.
beje, stock pakaba nelygi stock pakabai