apie fiat
jei dar parasyciau kad as is kauno,tai gal is pat karto i kalejima uzdarytum? as audi perku ne vien del isvaizdos... didesne dalimi mane zavi technine puse... o apie fiat coupe tai is labai daug zmoniu esu girdejes kad nepatinka isvaizda.ai nu panos sako kad grazi,bet panos kitaip ziuri...meemyself wrote:nieko keista - kaip suprantu vairuoji oooo... ten apskiritai dizaino savoka kitaip suvokiama nei italu pas vokiecius modelis keiciamas kas 20metu.
BNV. 696 whk
Nenu man tai ta mashina vienas didziausiu urodu kadanors pagamintu no offence. Del technines puses tai turejo cia vienas, remontavo gausiai, nzn ka tai galetu reiksti, gal tiesiog bloga pajames. Labai dziaugesi kai pardave Tik tiek. Aij dar girdejau kad understeerina nevaikishkai... nevaziavau, nzn kiek tiesos. O tavo , meemyself, pastebejimas tai ishvis niekam tinkamas, kam reikia uzsipulti zmogu? Kam reikia uzsipulti audi ir vokiskas masinas? Tau patinka tu ir dziaukis, nereiketu manau cia primesti kitiems savo kazkokios kazkieno paveiktos ir subjektyvios nuomones.
EG9 Ferio SOLD
'95 S14 SOLD
'02 WRX SOLD
'00 JDM STi Type-RA WRC Limited Edition Ver.6 (Nr. 948) SOLD :(:(
'02 EP3 Type-R
http://WWW.SUBARUDALYS.LT
'95 S14 SOLD
'02 WRX SOLD
'00 JDM STi Type-RA WRC Limited Edition Ver.6 (Nr. 948) SOLD :(:(
'02 EP3 Type-R
http://WWW.SUBARUDALYS.LT
draugas turejo fiat coupe "16v turbo +" na kiek teko vaziuot paciam ir but vezamam,galiu pasakyt kad smagiai laikosi ant kelio..del variklio..kai veze pas vitolda ant stendo issuko 160hp tai apie valinima nieko nesakysiu..seip zmogus i ja per metus laiko ieksplotacijos sukiso tiek kad dar nusipirktu du tokius fiatus..per draugiska draga subyrejo greiciu deze,dingo 2-4 begiai..dejo chip`a kazkuriam laikuj truputeli atsigavo variklis,po menesio laiko apkatkes uzkale mataras.. del dizaino,man asmeniskai labai grazus auto tiek salonu tiek isvaizda,tikrai aki patraukiantis,ale ferrari
patarimas is mano puses,jei nori nusipirkt tokia auto,patariu iskart tureti tiek pinigu kad galetum dar viena toki pati ant daliu nusipirkt,nes patikek,remonto kainos,bei daliu-nevaikiskos...o ir byra jis taip pat nevaikiskai..labai jau trapus automobiliukas...
zinoma visaj kita kalba eina apie 20v variklius,kiek yra teke girdet jie geresnes konstrukcijos,istaisyta klaida tepimo kanaluose alkuniniam..nes pas 16v kazkaip uzsikisa tepimo kanalai ir buna po kurio laiko kaput varikliukuj...
tai mano dvi kopeikos
patarimas is mano puses,jei nori nusipirkt tokia auto,patariu iskart tureti tiek pinigu kad galetum dar viena toki pati ant daliu nusipirkt,nes patikek,remonto kainos,bei daliu-nevaikiskos...o ir byra jis taip pat nevaikiskai..labai jau trapus automobiliukas...
zinoma visaj kita kalba eina apie 20v variklius,kiek yra teke girdet jie geresnes konstrukcijos,istaisyta klaida tepimo kanaluose alkuniniam..nes pas 16v kazkaip uzsikisa tepimo kanalai ir buna po kurio laiko kaput varikliukuj...
tai mano dvi kopeikos
Bukim biedni,bet teisingi.
nesupraskit neteisingai - nuomones isakymas dar nera puolimas audi, bmw, mb - visi sitie gamintojai nelabai keicia modelius. ju pagrindinis demesys yra techniskajai pusei. fiat'o koncernas irgi stengiasi, bet kai iseina naujas modelis is pradziu pagiriamas (reciau peikiamas) jo dizainas ir tik po to lendama prie motoro.
Naturalu, kad tie kas renkasi gansu gamyba - pragmatikai, o italus renkasi labiau paplauke ir norintys ko nors daugiau nei simta kartu matyto silueto
p.s. kai nevazineju sx, persedu i A4 TDi taigi.
p.p.s. mano nuomone paveikta mano patirties.
Naturalu, kad tie kas renkasi gansu gamyba - pragmatikai, o italus renkasi labiau paplauke ir norintys ko nors daugiau nei simta kartu matyto silueto
p.s. kai nevazineju sx, persedu i A4 TDi taigi.
p.p.s. mano nuomone paveikta mano patirties.
Man ir patinka coupe formos. Italu dizainas yra apskritai geriausias ar tu imtum ferarri ar coupe ar AR nelieka abejingu zmoniu, sakys arba urodas arba grazuole. Kadangi pats esu paragaves italiskos sportishkesnes technikos tai galiu pasakyt kad yra trapesne negu bet kokia kita, nu gal su s13 apyligiai o 20v turetu but labai geras varikliukas, deja nesusidures realiam gyvenime.
E36
Turejau as FC (be turbo), eksplotavau metus, dziaugiausi nusipirkes, o dar labiau pardaves
16v modelis turi kelis privalumus: isvaizda,grazus variklio urzgimas ir yra tikrai ekonomiskas
16vT dar galima pridet visco drive ir labai pigiai gaunamus arklius ir torka (pvz vienas vilnietis vien cipo pagalba vietoj 190ag gavo 243 ag ir 380Nm), gyresi, kad s14 su 280ag state i vieta
Minusai:
1) visiskai nestandus kebulas nors masina nelogiskai sunki
2) blogas matomumas is vidaus,gan nepatogios sedynes,salono plasmasiu kokybe nebloga
3) "lengvas" galas-"stovejimas" ant kelio man tikrau nepatiko
4) varikliai reikalauja ypatingos prieziuros, brangus remonas...i lietuva atvaziuoja tik mire
Kas del transmisijos ir granatu tai neteko girdet, kad kazkam butu pabire, beje auto pilnai cinkuota
16v modelis turi kelis privalumus: isvaizda,grazus variklio urzgimas ir yra tikrai ekonomiskas
16vT dar galima pridet visco drive ir labai pigiai gaunamus arklius ir torka (pvz vienas vilnietis vien cipo pagalba vietoj 190ag gavo 243 ag ir 380Nm), gyresi, kad s14 su 280ag state i vieta
Minusai:
1) visiskai nestandus kebulas nors masina nelogiskai sunki
2) blogas matomumas is vidaus,gan nepatogios sedynes,salono plasmasiu kokybe nebloga
3) "lengvas" galas-"stovejimas" ant kelio man tikrau nepatiko
4) varikliai reikalauja ypatingos prieziuros, brangus remonas...i lietuva atvaziuoja tik mire
Kas del transmisijos ir granatu tai neteko girdet, kad kazkam butu pabire, beje auto pilnai cinkuota
italus renkasi zmones su harakteriu ir imidzu, o ne logiski naudos/ kainos/kokybes amzini ieskotojai.
gerai pasake vienas neblogas zinomas sport auto zinovas: na pirmas trukumas ir didziausias tai kad tai vokieciu inzinieriu kurinis, na visa kita smulkmenos... cia apie porshe lyginant su japan
na italai geriau uz vokiety, bet blogiau uz japan ...
gerai pasake vienas neblogas zinomas sport auto zinovas: na pirmas trukumas ir didziausias tai kad tai vokieciu inzinieriu kurinis, na visa kita smulkmenos... cia apie porshe lyginant su japan
na italai geriau uz vokiety, bet blogiau uz japan ...
Nu konkreciai kuom blogas porsche, juk patikimas ir gerai "eina". beto ir charizma turi nebloga.r7kyc82k wrote:emmm...
nu as tampu praktiku toj sritije, ir galiu pasakyt kad tai kas laikoma legendom nera visiskai tiesa,
nzn kaip paaiskint, bet vokietys lieka vokieciu, ce gal daugiau skonio/imidzo reikalas, bet ar MB ar parsas, turi savu teh niuansu ir tiek, ka tau pagrist ir kuom ?
o kuo varikliai nevyke? kad torkas lengviau keliasi nei japonui?YO-YO wrote:Isvis pas italus yra tik dizainas, visa kita nevyke, turejau lengendomis apinta Integrale, tixliau Lancia Dedra HF Integrale ir A.R. 155TS abu buvo pranasesni tik dizainu, na dar Integraline vaziuokle patiko ir viska, varikliai nevykes apie elektra isvis patyliu.
idomu ka tu skaita lengvu torkus pvz Nissan 200SX S14 (mano kovinis:) stnd 200A.G ir 265Nn + BIG FMIC visa kita stnd net filtras 253A.G 367Nm@0.9bar, 102Nm manau labai didelis prieauglisAras2 wrote:o kuo varikliai nevyke? kad torkas lengviau keliasi nei japonui?YO-YO wrote:Isvis pas italus yra tik dizainas, visa kita nevyke, turejau lengendomis apinta Integrale, tixliau Lancia Dedra HF Integrale ir A.R. 155TS abu buvo pranasesni tik dizainu, na dar Integraline vaziuokle patiko ir viska, varikliai nevykes apie elektra isvis patyliu.
harizma? tu paziurek kas vairuoja porsus(daugiausiai, neimu visu )gess wrote:Nu konkreciai kuom blogas porsche, juk patikimas ir gerai "eina". beto ir charizma turi nebloga.r7kyc82k wrote:emmm...
nu as tampu praktiku toj sritije, ir galiu pasakyt kad tai kas laikoma legendom nera visiskai tiesa,
nzn kaip paaiskint, bet vokietys lieka vokieciu, ce gal daugiau skonio/imidzo reikalas, bet ar MB ar parsas, turi savu teh niuansu ir tiek, ka tau pagrist ir kuom ?
vientik kad tai vokieciu kurinis tai jauciasi per visus galus.
aisku tai vienas geresniu kuriniu, kaip kad ir MB savotiskai zavus, bet....
kai prisilieti prie daikto real tai isgaruoja visos legendos ir harizmos...
tiesiog ner prasmes apie tai sneket nes in lt ner nei tu porsu nei aplamai kas su tuo susije. is tuscio i kiaura apie tai kas ka mano per dyydeli atstuma nuo real.
neziurint viso to tikrai neatsisakysiu galymybes (galvoju apie tai) pasiimti old scool 911
tai tu parasyk kiek tai tau kainavo ir palyginsi kelis ar keliolika kartu pigiau tai galima isspaust is fiat/lancia 16vT variklioYO-YO wrote:idomu ka tu skaita lengvu torkus pvz Nissan 200SX S14 (mano kovinis:) stnd 200A.G ir 265Nn + BIG FMIC visa kita stnd net filtras 253A.G 367Nm@0.9bar, 102Nm manau labai didelis prieauglisAras2 wrote:o kuo varikliai nevyke? kad torkas lengviau keliasi nei japonui?YO-YO wrote:Isvis pas italus yra tik dizainas, visa kita nevyke, turejau lengendomis apinta Integrale, tixliau Lancia Dedra HF Integrale ir A.R. 155TS abu buvo pranasesni tik dizainu, na dar Integraline vaziuokle patiko ir viska, varikliai nevykes apie elektra isvis patyliu.
Delta ir Dedra "truputi" skiriasi.YO-YO wrote:Isvis pas italus yra tik dizainas, visa kita nevyke, turejau lengendomis apinta Integrale, tixliau Lancia Dedra HF Integrale
Tiketina, kad vienodai. Bet jei tuninant toliau, tai nisanas bus daug pigesnis. DAUG.Aras2 wrote:tai tu parasyk kiek tai tau kainavo ir palyginsi kelis ar keliolika kartu pigiau tai galima isspaust is fiat/lancia 16vT variklio
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Placiau prasom apie 911 niuansusr7kyc82k wrote: ...bet ar MB ar parsas, turi savu teh niuansu ir tiek, ka tau pagrist ir kuom ?
Pagal mane Delta HF Integrale (8v) nuo Dedra HF Integrale mechaniskai niekuom nesiskiria. 16v Grale skiraisi nuo 8v ne tik varikliu, bet ir vaziuokle, o EVO grales skiriasi jau ir kebulu.spade wrote:Delta ir Dedra "truputi" skiriasi.
E36