Niekaip nerandu kame problema... Važiuojant 120+km/h ir nustačius autopilotą pavažiuoji ramiai kokią minutę, tada prasideda vibracija ir po minutės ji nurimsta. Ir taip visą laiką.
Ratai perbalansuoti, pusašiam būdingų vibracijų prie didžiausių niutonų nėra. Vibracija jaučiasi labiau per kėbulą, nei per vairą. Esant vibracijai - išmynus sankabą niekas nesikeičia.
Auto FWD.
Nepastovi vibracija prie didesnių greičių
Nepastovi vibracija prie didesnių greičių
Ford Sierra 2.0 Pinto Turbo
Re: Nepastovi vibracija prie didesnių greičių
Man buvo analogiška situacija. Itariu, jog buvo diffas, nes atsirado po to kai rinkdamas dėžę įdėjau diffą nuo kitos dėžės, o kai pakeičiau visą dėžę dingo ir problema. Irgi FWD buvo.
Re: Nepastovi vibracija prie didesnių greičių
o kokia mašina? Panašią problemą turiu su 2018 m. garantine mašina ir niekaip negaliu atstovybei įrodyt, kad kažkas negerai...
Re: Nepastovi vibracija prie didesnių greičių
Dėl dėžės difo įdomus variantas, pradžioj ilgasis pusašis buvo kiek per ilgas ir ant didesnio posūkio gaudavo papildomos apkrovos difas. Reiks dėt kitą sankabą, pasikeisiu ir dėžę just in case, centus kainuoja.
Alfa 159 2009 1.9 JTDm 16V su swapinta F40 dėže.
Alfa 159 2009 1.9 JTDm 16V su swapinta F40 dėže.
Ford Sierra 2.0 Pinto Turbo