Lengvintas smagratis - pliusai / minusai

Visi kiti pokalbiai apie automobilius (jei jau joks kitas forumas netinka - rasykit cia)...
User avatar
fregis
Posts: 463
Joined: 12 Jan 2011, 23:57
Location: Kaunas
Contact:

Lengvintas smagratis - pliusai / minusai

Postby fregis » 28 Nov 2017, 20:37

Sveiki, domiuosi lengvintu smagraciu, yra ivairiu minciu, norisi konsultacijos,.
Automobilis sprintam, 6 cil, max rpm ~7.2-7.4 - nepamenu.
org 12 kg; galimybe 7; 4.6 arba 3.6kg uzdeti
Kol kas tokie pastebejimai:

Pliusa:
Mazesne inercine mase - greiciau begejasi ir pan - bet nevisada?
Rev maching lengvesnis

Trukumai:
Laisvuose barska deze
Pajudeti is vietos sunkiau
Genetoriaus skyva pakeisti su sankaba nes gadina dirza?
Last edited by fregis on 28 Nov 2017, 22:50, edited 1 time in total.
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?

User avatar
AdreNAL1naS
Posts: 79
Joined: 02 Apr 2009, 16:39

Re: Lengvintas smagratis - pliusai / minusai

Postby AdreNAL1naS » 28 Nov 2017, 21:32

vietoj 15kg stovi 7kg smagratis pas mane, ir nieko pakeites nepajauciau ... nesibegeja greiciau :D su pavara letejant ne taip greit leteja masina , gal kazkiek responsas i gaza geresnis . barska deze del vienmasio smagracio po dvimasio , apie genero dirzu gadinima pirma kart girdziu :D vietos pajudejimas gal tiek pat jaucias kaip ir inercijos trukumas vaziuojant i kalna . realiai nesijaucia, teoriskai turetu

TomTom
Posts: 273
Joined: 30 Jun 2009, 08:39

Re: Lengvintas smagratis - pliusai / minusai

Postby TomTom » 28 Nov 2017, 22:00

Zioplam vairuotojui ar tikram nemoksai tai tikrai gali buti kliutis. Bet siaip is praktikos galiu pasakyti , kad realiai jokiu dideliu minusu ir tragedijos nera. Vazinejau su dvimasiu, bet jis "sugedo", tai isidejau ka turejau, o tai buvo vienmasis beveik perpus lengvesnis, nuo senesnes auto, visiskai jokio skirtumo nepajutau, nei barskejo nei kazkokio diskomfoto pajudant is vietos. Dabar isidejau aliumini su keramika, tai i kalniuka pajudant ruputi daugiau spustelt gazo reikia ir barska deze, bet kaip nebutu keista tik kai isijungiu kondicionieriu. Auto VAG'as su 1.8T
P.S. su sia auto mano zmona irgi vazineja kasdein , kai manes nera namie.

User avatar
fregis
Posts: 463
Joined: 12 Jan 2011, 23:57
Location: Kaunas
Contact:

Re: Lengvintas smagratis - pliusai / minusai

Postby fregis » 28 Nov 2017, 22:48

mano atvejis:
org stovejo 12 kg
dabar 7 kg
yra galimybe 4.6 arba 3.6kg deti :D
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?

User avatar
saukstas
Posts: 316
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: Lengvintas smagratis - pliusai / minusai

Postby saukstas » 29 Nov 2017, 00:42

Honda k24, 235ag atmo su 76mm sklende.

Originalus - 7.6-8kg (priklauso nuo šaltinio, nesvėriau).
Fidanza lengvas aliuminis - 3.6 kg.

Labai skiriasi. Pajudėti iš vietos sunkiau (turėkim omeny ir didelę sklendę), bet ir maloniau (aštriau sukabina). Revvina nuostabiai, žeminant pavaras blip'ai ne kaip motociklo, bet kažkur per vidurį tarp automobilio ir to. Dėžei gerokai lengviau dirbti su mažesne inercija. Jautrumas į akseleratorių kur kas geresnis.

Tikrai naudosiu tokį daiktą ir ateityje.
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

User avatar
ard
Posts: 2150
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Lengvintas smagratis - pliusai / minusai

Postby ard » 29 Nov 2017, 08:58

pliusai: lengviau revmatchint kai shiftini, throttle responsas geresnis
minusai: sunkiau pajudėti švelniai iš vietos

dėžės dažniau barška pakeitus dvimasius į vienmasius, todėl ne visiems aktualu. apie genero arba diržų gadinimą irgi nesu girdėjęs.
manau kad diskomforto nepajausi, ypač kai mašina skirta greit važiuot.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

TomTom
Posts: 273
Joined: 30 Jun 2009, 08:39

Re: Lengvintas smagratis - pliusai / minusai

Postby TomTom » 29 Nov 2017, 10:58

Mano orginalas svere 11kg su biskiu, dabar aliuminio tik 4kg.

User avatar
fregis
Posts: 463
Joined: 12 Jan 2011, 23:57
Location: Kaunas
Contact:

Re: Lengvintas smagratis - pliusai / minusai

Postby fregis » 29 Nov 2017, 16:27

Radau tokios dar infos kad kencia smagracio varztai, jeigu silpni neatlaiko.
Klausimas kaip svaistikliu varztai? ar staigus pavaru zeminimas irgi (staigus apsuku padidejimas) jiem nepadidins apkrovos. mano variklio svaistiklai ir varztai nera stipri vieta
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?

User avatar
ard
Posts: 2150
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Lengvintas smagratis - pliusai / minusai

Postby ard » 29 Nov 2017, 16:38

piston speed (akseleracija) vistiek turės didžiausią pagreitį prie limiterio dėl bore ir stroke, todėl švaistiklių varžtams įtakos neturi būt jeigu neliesi limiterio rpms.
susuk kokybiškus smagračio varžtus ir būk ramus :)
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
fregis
Posts: 463
Joined: 12 Jan 2011, 23:57
Location: Kaunas
Contact:

Re: Lengvintas smagratis - pliusai / minusai

Postby fregis » 29 Nov 2017, 19:48

smagracio varztai nauji, rev limiteris 600-800 rpm auksciau nuo orginalaus 6.6K
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?


Return to “Apie viską (auto)”

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 2 guests