Turbinos pasirinkimas
-
- Posts: 12
- Joined: 04 Aug 2017, 10:48
Turbinos pasirinkimas
Sveiki, konstruoju projekteli: Ant beveik gamyklinio 1.5cm3 kubaturos zigulio variklio ketinu deti turbina. Anksciau buvau igyvendines konkrecia kombinacija: ant 1.3 variklio dejau Hyundai Trajet 2.0d turbina. Ja pasirinkau visai netycia, maza turbina, turetu gerai tikti. Pati turbina atrodo taip:
http://www.qualityturbos.co.uk/ekmps/sh ... 2111-p.jpg
Surinkes visa tai i kruva turejau itin dideli laga (uzsipusdavo tik nuo 4 tukstanciu apsuku), del kurio galiu kaltinti tik turbina. Kolektorius ir downpipe gaminti pagal uzsakyma.
Teko pamatyti ir dar viena panasu projekta, tik ten zmogus ant 1.7 variklio dejo BMW 525tds turbina. Pastaroji atrodo taip:
http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/ ... j/$T2eC16N,!)QE9s3HD)KrBRR,TjuDPw~~60_35.JPG
Setup'as vaziavo ispudingai, nebuvo jokio lago, taciau variklis daugiau nei iki 6 tukstanciu apsuku nesisukdavo. Protingas zmogus, pamates sia turbina pasake, jog dyzelines turbinos niekada netiks benzininiams varikliams del mazos karstosios dalies, t.y. sukuriamo per didelio back pressure. Anot jo, dyzeline turbina gali buti ir variklio sukiu ribojimo priezastis, taip pat viena priezasciu, del kuriu uzkala varikliai. Tokia 2.5 tds turbina as taip pat turiu.
Pradedamas lygiuotis i pasakyma, jog svarbus karstosios dalies dydis, is duobes issitraukiau dar viena turbina. Sita irgi nuo Hyundai 2.0 dyzelio.
Is pradziu pasirode, gal jos karstoji dalis yra kaip tik labai didele ir turbina man tinka, taciau veliau atkreipiau demesi, kad dauguma vietos turbut uzima geometrija. Atrodo taip:
https://thumbs.ebaystatic.com/d/l225/m/ ... MicGDw.jpg
Klausimas butu toks: kuria is siu turbinu pasirinkti? Ar treciosios, kintamos geometrijos turbinos karstoji dalis yra didesne uz 2.5 tds variklio?
http://www.qualityturbos.co.uk/ekmps/sh ... 2111-p.jpg
Surinkes visa tai i kruva turejau itin dideli laga (uzsipusdavo tik nuo 4 tukstanciu apsuku), del kurio galiu kaltinti tik turbina. Kolektorius ir downpipe gaminti pagal uzsakyma.
Teko pamatyti ir dar viena panasu projekta, tik ten zmogus ant 1.7 variklio dejo BMW 525tds turbina. Pastaroji atrodo taip:
http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/ ... j/$T2eC16N,!)QE9s3HD)KrBRR,TjuDPw~~60_35.JPG
Setup'as vaziavo ispudingai, nebuvo jokio lago, taciau variklis daugiau nei iki 6 tukstanciu apsuku nesisukdavo. Protingas zmogus, pamates sia turbina pasake, jog dyzelines turbinos niekada netiks benzininiams varikliams del mazos karstosios dalies, t.y. sukuriamo per didelio back pressure. Anot jo, dyzeline turbina gali buti ir variklio sukiu ribojimo priezastis, taip pat viena priezasciu, del kuriu uzkala varikliai. Tokia 2.5 tds turbina as taip pat turiu.
Pradedamas lygiuotis i pasakyma, jog svarbus karstosios dalies dydis, is duobes issitraukiau dar viena turbina. Sita irgi nuo Hyundai 2.0 dyzelio.
Is pradziu pasirode, gal jos karstoji dalis yra kaip tik labai didele ir turbina man tinka, taciau veliau atkreipiau demesi, kad dauguma vietos turbut uzima geometrija. Atrodo taip:
https://thumbs.ebaystatic.com/d/l225/m/ ... MicGDw.jpg
Klausimas butu toks: kuria is siu turbinu pasirinkti? Ar treciosios, kintamos geometrijos turbinos karstoji dalis yra didesne uz 2.5 tds variklio?
Re: Turbinos pasirinkimas
abejoju kad kas nors žinos tikslius turbinų karštų pusių išmatavimus, todėl atsakyt galima nebent pažiūrėjus "iš akies" arba paieškot turbinų compressor map'ų internete.
nesisukt gali dėl įvairių priežasčių, pagrindinės iš jų tai netinkamas kuro kiekis arba blogas degimo kampas. turbako karšta pusė ant 1.3 motoro gali būt maža, didelio dujų srauto vistiek nėra.
kaip buvo sureguliuotas kuras ir degimas? koks kompas?Surinkes visa tai i kruva turejau itin dideli laga (uzsipusdavo tik nuo 4 tukstanciu apsuku), del kurio galiu kaltinti tik turbina.
nesisukt gali dėl įvairių priežasčių, pagrindinės iš jų tai netinkamas kuro kiekis arba blogas degimo kampas. turbako karšta pusė ant 1.3 motoro gali būt maža, didelio dujų srauto vistiek nėra.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
-
- Posts: 12
- Joined: 04 Aug 2017, 10:48
Re: Turbinos pasirinkimas
Kuro padavimu rupinasi Renault 5 turbo karbas. Degimas standartiskai stovi. Misini pagal Innovate wideband'a turejau ~14,5 su pilnu gazu.
Kaip suprantu, verta butu pabandyti ta pacia turbina panaudoti ant busimo 1.5 variklio?
Kaip suprantu, verta butu pabandyti ta pacia turbina panaudoti ant busimo 1.5 variklio?
Re: Turbinos pasirinkimas
14.5 misinys?juokauji?islakstys tau viskas,min 12 reik turet
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Re: Turbinos pasirinkimas
14.7 laikoma idealiai sudegusiu mišiniu, bet daugiausia powerio sugeneruoja prie ~12.5. praktiškai viskas kas yra liesiau, darosi neatsparu preignition'ui (detonacijai).
nežinau koks yra "standartinis" degimo kampas, bet retai jis būna tinkamas užpūtus atmosferinį motorą.
aš vis dar manyčiau, jog vėlaus užsipūtimo ir powerio trūkumo problemas galima suvest į tai, kad blogai sureguliuotas kuras ir degimas.
nežinau koks yra "standartinis" degimo kampas, bet retai jis būna tinkamas užpūtus atmosferinį motorą.
aš vis dar manyčiau, jog vėlaus užsipūtimo ir powerio trūkumo problemas galima suvest į tai, kad blogai sureguliuotas kuras ir degimas.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
-
- Posts: 12
- Joined: 04 Aug 2017, 10:48
Re: Turbinos pasirinkimas
Pastabu del misinio jau girdejau, sutvarkysiu tai. Ar tiesa yra tai, kad turbavykui degimas turi buti kuo velyvesnis?
Re: Turbinos pasirinkimas
neDelikatesas wrote:Ar tiesa yra tai, kad turbavykui degimas turi buti kuo velyvesnis?
edit:
nu ok, atsakysiu normaliai. Degimo kampas priklauso nuo siu kintamuju: naudojamas kuras, kuro temperatura, oro temperatura, oro slegis (turbinos slegis), rpm, backpreassure, misinys, nuo paties variklio savybiu (degimo kameros formos, zvakes padeties ir t.t.), ir gal dar kazka pamirsau.
Tai dabar pagalvok kaip tavo klausimas siejasi su siais parametrais.
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
-
- Posts: 12
- Joined: 04 Aug 2017, 10:48
Re: Turbinos pasirinkimas
Kadangi projektas biudzetinis ir degimo valdymui ecu sau neleidziu, lieka zigulinis "bekontaktis" trampliorius.
Standarte degimo kampas yra tiese nuo 5 laipsniu prie 700rpm iki 30 laipsniu prie 4000rpm. Ankstinimui mechaniskai galiu padaryti riba, taip pat visa kreive patraukti i viena ar kita puse. Ar zinant kai kuriuos nurodytus kriterijus butu galima apytiksliai nustatyti pageidaujama degimo kampa 3-5k rpm diapazone?
Standarte degimo kampas yra tiese nuo 5 laipsniu prie 700rpm iki 30 laipsniu prie 4000rpm. Ankstinimui mechaniskai galiu padaryti riba, taip pat visa kreive patraukti i viena ar kita puse. Ar zinant kai kuriuos nurodytus kriterijus butu galima apytiksliai nustatyti pageidaujama degimo kampa 3-5k rpm diapazone?
Re: Turbinos pasirinkimas
degimo kampui nustatyti yra du metodai: dyno stendas arba/ir detonacijos monitoringas. Zigulio niekad neteko programuot, bet taip speju, kad ant boosto tavo orientacinis degimas ties 4krpm bus kokie 10-15 diapazone.Delikatesas wrote:Kadangi projektas biudzetinis ir degimo valdymui ecu sau neleidziu, lieka zigulinis "bekontaktis" trampliorius.
Standarte degimo kampas yra tiese nuo 5 laipsniu prie 700rpm iki 30 laipsniu prie 4000rpm. Ankstinimui mechaniskai galiu padaryti riba, taip pat visa kreive patraukti i viena ar kita puse. Ar zinant kai kuriuos nurodytus kriterijus butu galima apytiksliai nustatyti pageidaujama degimo kampa 3-5k rpm diapazone?
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
Re: Turbinos pasirinkimas
O tu paimk kokį wastegate aktuatorių su reguliuojama koja ir pritaisyk tramplioriui sukinėt, kad didėjant boost'ui vėlintų degimą Kainuos beveik nieko nuo seno turbako imant, o "analoginio cool factor'iaus" tai gausi level 9000
Re: Turbinos pasirinkimas
Kai yra trampliorius ir jokio elektroninio valdymo, tada lockini degima ties veliausiu, t.y. toks koks yra max ant max boosto ir vaziuoji kaip yra.
Re: Turbinos pasirinkimas
Na pasidarėi ?
Degimą vėlink . Nes su juo prisižaisi.
Mišinys 14,7 yra idealus kruizinant - t.y ramiai trasoje važiuojant. Jei pas tave buvo toks mišinys tai ir užsipūtinėjo velai.
Degimą vėlink . Nes su juo prisižaisi.
Mišinys 14,7 yra idealus kruizinant - t.y ramiai trasoje važiuojant. Jei pas tave buvo toks mišinys tai ir užsipūtinėjo velai.
Re: Turbinos pasirinkimas
Labai idomu, ateik i Lada klubo foruma, arba FB grupe (Lietuvos Lada klubas), yra zmoniu kas turbas move
-
- Posts: 12
- Joined: 04 Aug 2017, 10:48
Re: Turbinos pasirinkimas
Prikeliu sena tema. Kol surinkinejamas kitas variklis, bandau susideliot detales aplinkui.
Vel kirba klausimas del turbinos pasirinkimo. Noriu turbinos, naudotos serijiniuose automobiliuose.
Dabartinis motoras bus 1,7. I galva ateina mintis apie audi 1.8t turbina, kuri standarte pucia 0,5bar - mazdaug tiek man ir reikia. Ar ji yra puikus variantas? Jeigu ne, kodel?
Vel kirba klausimas del turbinos pasirinkimo. Noriu turbinos, naudotos serijiniuose automobiliuose.
Dabartinis motoras bus 1,7. I galva ateina mintis apie audi 1.8t turbina, kuri standarte pucia 0,5bar - mazdaug tiek man ir reikia. Ar ji yra puikus variantas? Jeigu ne, kodel?
Re: Turbinos pasirinkimas
Tu turbinu is 1.8t yra keletas varijantu, pati silpniausia gal koki 170-180 ir isnes bet tai ir viskas.
-
- Posts: 12
- Joined: 04 Aug 2017, 10:48
Re: Turbinos pasirinkimas
Tikslas yra pasiekti kiek daugiau - noreciau turet rezervo iki 200-220ag.
Uz akiu uzkliuvo T25 turbina is ca18det variklio. Pagal google, mano norima galinguma ji palaikys. Ar ji turi kokiu nors savybiu, del kuriu yra netinkama man?
Uz akiu uzkliuvo T25 turbina is ca18det variklio. Pagal google, mano norima galinguma ji palaikys. Ar ji turi kokiu nors savybiu, del kuriu yra netinkama man?
Re: Turbinos pasirinkimas
apart to kad ji bus 20 metu senumo,nieko daugiau blogo
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
-
- Posts: 31
- Joined: 10 Mar 2014, 10:07
Re: Turbinos pasirinkimas
Ką manot apie šią turbo ant 3.5 V8 variklio ?
Schwitzer S400. (316057)
Compressor inlet 65mm
Compressor outlet 89mm
Turbinwheel inlet 86mm
Turbinwheel outlet 78mm
T6 divided housing
4 inch. Intake
3 inch. Outtake
Schwitzer S400. (316057)
Compressor inlet 65mm
Compressor outlet 89mm
Turbinwheel inlet 86mm
Turbinwheel outlet 78mm
T6 divided housing
4 inch. Intake
3 inch. Outtake