IS300-Auto (Manual Swap'as BMW)
IS300-Auto (Manual Swap'as BMW)
Sveiki, kol kas vis dar ieškau s13, na ir tiesiog labai ilgai trunka ta paieška, na bet dar nenuleidau rankų, vis dar ieškau. Tai va, o reikalas toks, pažįstamas pamatęs kaip aš vargstu su s13 paieškomis, pasiūlė nusipirkt IS300. Nelabai aš apie juos daug ir nusimanau, apart to, kad jis turi 2jz-ge variklį ir 99% variantų pas mus su automatine pavarų dėže. Tad norėjau tiesiog iš smalsumo pasiteirauti kiek šiais laikais kainuoja į tokį automobilį įdėti / pritaikyti su kažkokiais adapterių KIT'ais ar kažkuo tai, kokią BMW greičių dėžę mechaninę? Kadangi nissanas yra ir mechaninis ir turbininis, tad sunku įžiūrėti kažkokį tai potencialą Lexuse, smagiam važinėjimuisi, neinvestuojant astronominių pinigų. Tad gal kas galite pasidalinti nuomone apie šį modelį? Ar lyginant su s13, net neprasidėti geriau su juo?
Re: IS300-Auto (Manual Swap'as BMW)
nu kad tas IS300 visai smagiai rieda su automatu. Ir kad ir kokia ten deze idesi vargu ar s13 atstos tau jis. tai pagalvok ar verta.
Nes padaryti tai galima viska priklausomai ant kiek nori ir ant kiek EURU turi
Nes padaryti tai galima viska priklausomai ant kiek nori ir ant kiek EURU turi
Re: IS300-Auto (Manual Swap'as BMW)
Tai va būtent tą ir norėjau išgirst, kad jeigu neatstos nissano tai abejoju ar vertas vargo tas lexusas, o, kad padaryti viską įmanoma tai aš pilnai suprantu , bet, kad investuoti 10k eurų, kad butų taip smagu kaip nissanas už 3-4k eurų, tai kažkaip nei šis, nei tas.znd wrote:nu kad tas IS300 visai smagiai rieda su automatu. Ir kad ir kokia ten deze idesi vargu ar s13 atstos tau jis. tai pagalvok ar verta.
Nes padaryti tai galima viska priklausomai ant kiek nori ir ant kiek EURU turi
Re: IS300-Auto (Manual Swap'as BMW)
uz 3-4 tai cia primera kokia ?;]
Nissan 200sx s13 ca'ske dalimis.
Chrysler Grand Voyager - diesel power for daily ;]]
Bmw e30 touring ..
Chrysler Grand Voyager - diesel power for daily ;]]
Bmw e30 touring ..
Re: IS300-Auto (Manual Swap'as BMW)
is300 kaina GEROKAI nuo 3k į viršų.
bmw dėžę užmaut 1-2k eur, bet bus perdavimas gaidys, motorą reikia dėt ant kietų pagalvių, garantuotai bmw dėžė netilps į tunelį ir reikės kėbulą modint ir street mašinai bus juodas gaidys.
sukraut toyotos w58 dėžę dalys nuo 1-1.5k eur, sukraut R154 pilno komplekto dalys 2+++ tai čia remiesi į apytiksliai 6k už mechaninį is300.
arba pirkt is200 kurie eina nuo 2500e ir swapint 2jzge kurio kaina apie 300-400e, dar swapo kaina, bus gerokai virš 3k. vien nuo tiek pradėt.
tokio pigaus varianto iš tavo siūlomų nėra. matau nori praslyst madingai ir pigiai, bet kaip matau pats nepasidarysi ir viskas atsirems į mega šaibas.
geriau nusipirk E46 kokį nors šešiacilindrį, modink, drožk, supisk, parduok ir tada galvok. seną japonišką geležį už kosmosą pirkt yra visiškas prapuolimas.
bmw dėžę užmaut 1-2k eur, bet bus perdavimas gaidys, motorą reikia dėt ant kietų pagalvių, garantuotai bmw dėžė netilps į tunelį ir reikės kėbulą modint ir street mašinai bus juodas gaidys.
sukraut toyotos w58 dėžę dalys nuo 1-1.5k eur, sukraut R154 pilno komplekto dalys 2+++ tai čia remiesi į apytiksliai 6k už mechaninį is300.
arba pirkt is200 kurie eina nuo 2500e ir swapint 2jzge kurio kaina apie 300-400e, dar swapo kaina, bus gerokai virš 3k. vien nuo tiek pradėt.
tokio pigaus varianto iš tavo siūlomų nėra. matau nori praslyst madingai ir pigiai, bet kaip matau pats nepasidarysi ir viskas atsirems į mega šaibas.
geriau nusipirk E46 kokį nors šešiacilindrį, modink, drožk, supisk, parduok ir tada galvok. seną japonišką geležį už kosmosą pirkt yra visiškas prapuolimas.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: IS300-Auto (Manual Swap'as BMW)
Ardai, sakai tokio pigaus varianto iš tavo siūlomų nėra. Kur tu radai, kad aš rašyčiau IS'o kainą iš viso? Pigiai čia niekas ir menėgina slysti, aš tik klausiu kokios pas mus Lietovoj galimybės ir kainos. Nereikia čia užsipulti lyg būčiau kokią nesamonę visišką parašęs.ard wrote:is300 kaina GEROKAI nuo 3k į viršų.
bmw dėžę užmaut 1-2k eur, bet bus perdavimas gaidys, motorą reikia dėt ant kietų pagalvių, garantuotai bmw dėžė netilps į tunelį ir reikės kėbulą modint ir street mašinai bus juodas gaidys.
sukraut toyotos w58 dėžę dalys nuo 1-1.5k eur, sukraut R154 pilno komplekto dalys 2+++ tai čia remiesi į apytiksliai 6k už mechaninį is300.
arba pirkt is200 kurie eina nuo 2500e ir swapint 2jzge kurio kaina apie 300-400e, dar swapo kaina, bus gerokai virš 3k. vien nuo tiek pradėt.
tokio pigaus varianto iš tavo siūlomų nėra. matau nori praslyst madingai ir pigiai, bet kaip matau pats nepasidarysi ir viskas atsirems į mega šaibas.
geriau nusipirk E46 kokį nors šešiacilindrį, modink, drožk, supisk, parduok ir tada galvok. seną japonišką geležį už kosmosą pirkt yra visiškas prapuolimas.
P.S. Bmw man nepatinka, tad apie jį net nesvarstau.
Re: IS300-Auto (Manual Swap'as BMW)
is'o kainą paminėjau, kad būtų kaip skaičiuot bendrą sumą už tačkę, palyginimui.
kitaip tariant išleidęs tiek pat $ turėsi rimtesnį bmw negu nissaną
man irgi nepatinka, bet turint omeny kokie jie pigūs ir kiek turi dalių tai mielai su juo ir važiuočiau4rnas wrote:Bmw man nepatinka
kitaip tariant išleidęs tiek pat $ turėsi rimtesnį bmw negu nissaną
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: IS300-Auto (Manual Swap'as BMW)
Pats buvau prisiekes japonisku auto fanas: vokieciai sudas, bmw isvis nei kalbos negali but, beeet..... kai "paragauji" ant kiek gyvenimas pasidaro paprastesnis su vokiskom auto, kai pilna daliu Lietuvoj, tiek nauju, tiek devetu, plius, daug kas "kraunasi" nuo kitu modeliu (dezes, varikliai, diffai, stabdziai ir t.t.) tai net nebelabai ir kyla ranka prie japonisku auto.ard wrote:is'o kainą paminėjau, kad būtų kaip skaičiuot bendrą sumą už tačkę, palyginimui.
man irgi nepatinka, bet turint omeny kokie jie pigūs ir kiek turi dalių tai mielai su juo ir važiuočiau4rnas wrote:Bmw man nepatinka
kitaip tariant išleidęs tiek pat $ turėsi rimtesnį bmw negu nissaną
Mano nuomone, japoniska galima tureti, pasidaryti minimalius modus ir vazinet kas diena ar savaitgaliais, bet jeigu drozimui, tai vienareiksmiskai vokiska masina. Tiek pinigine liks storesne, tiek zilu plauku galvoj bus maziau.
Re: IS300-Auto (Manual Swap'as BMW)
tai kad autorius taip ir nepasakė kam reikalingas automobilis bus. Ar vakarais cruisint ar išeiti į aikštelę.
Re: IS300-Auto (Manual Swap'as BMW)
Visu pirma koks yra biudzetas nes be nissano galima sugalvoti daug visokiu bolidu, o antra ko autorius nori is tos masinos daily, per4mance , race ?
Re: IS300-Auto (Manual Swap'as BMW)
Na čia nesiginčiju, ko gero, kad tikrai bmw išeitų geresnis, bet vistiek negaliu prisiverst tokį pirkti.ard wrote:is'o kainą paminėjau, kad būtų kaip skaičiuot bendrą sumą už tačkę, palyginimui.
man irgi nepatinka, bet turint omeny kokie jie pigūs ir kiek turi dalių tai mielai su juo ir važiuočiau4rnas wrote:Bmw man nepatinka
kitaip tariant išleidęs tiek pat $ turėsi rimtesnį bmw negu nissaną
Galbūt ir sutinku su tavim, galbūt ir patiktų tas bmw, bet kaip jau minėjau, man jie tiesiog nėra prie širdies, o jeigu nusipirkęs bmw visada važinėdamas gailėčiausi ir mastyčiau apie japono pirkimą, tad nematau tikslo net veltis į tai ir automobilis tikrai ne drožimui .Ainis wrote: Pats buvau prisiekes japonisku auto fanas: vokieciai sudas, bmw isvis nei kalbos negali but, beeet..... kai "paragauji" ant kiek gyvenimas pasidaro paprastesnis su vokiskom auto, kai pilna daliu Lietuvoj, tiek nauju, tiek devetu, plius, daug kas "kraunasi" nuo kitu modeliu (dezes, varikliai, diffai, stabdziai ir t.t.) tai net nebelabai ir kyla ranka prie japonisku auto.
Mano nuomone, japoniska galima tureti, pasidaryti minimalius modus ir vazinet kas diena ar savaitgaliais, bet jeigu drozimui, tai vienareiksmiskai vokiska masina. Tiek pinigine liks storesne, tiek zilu plauku galvoj bus maziau.
Na visų pirma, tai, kam automobilis bus naudojamas čia visai ne į temą, nes tema, kiek kainuoja IS300 iš auto į manual (kokį bmw ) perdaryti ir ar tai verta pinigų atžvilgiu lyginant su nissanu (tiesiog dėl to pavyzdys nes aš s13 ieškau ir man tiesiog pasiūlė IS300). Bet jau kadangi paklausei, tai automobilis bus labiau toks pusiau daily'is, vakarais pacruisint, kaip tu sakai ir tik GAL labai retai kur nors į trasą, dėl smagumo nulėkti.TaiTiek wrote:tai kad autorius taip ir nepasakė kam reikalingas automobilis bus. Ar vakarais cruisint ar išeiti į aikštelę.
Jeigu klausi koks biudžetas nissanui, tai apie 4k, o antra, autorius nori daily'io su galimybe retkarčiais nuvaryt smagiai palakstyt.Donzzzz wrote:Visu pirma koks yra biudzetas nes be nissano galima sugalvoti daug visokiu bolidu, o antra ko autorius nori is tos masinos daily, per4mance , race ?
-
- Posts: 79
- Joined: 02 Apr 2009, 16:39
Re: IS300-Auto (Manual Swap'as BMW)
Tai cia su pacia masina 4k ar modams 4k vien skirsi? Blem as irgi nuo vaikystes save tikinau kad tik japsai yra gerai, bet po 7 metu vazinejimo su japsais, nusipirkau ziemai bnv , nebereik ir japonu aisku audi ,vw ir kitos vag grupes is principo nenoriu marozmobilis geriau
Re: IS300-Auto (Manual Swap'as BMW)
Cia 4k masinai, modu as jokiu neieskau, noriu stockinio nissano , o bmw tai tikrai marozmobilis , turėjau kažkada minčių apie e46 330ci, bet, kad išgaravo visas susidomėjimas man jais, po to kai jais pasidomėjau.AdreNAL1naS wrote:Tai cia su pacia masina 4k ar modams 4k vien skirsi? Blem as irgi nuo vaikystes save tikinau kad tik japsai yra gerai, bet po 7 metu vazinejimo su japsais, nusipirkau ziemai bnv , nebereik ir japonu aisku audi ,vw ir kitos vag grupes is principo nenoriu marozmobilis geriau
Re: IS300-Auto (Manual Swap'as BMW)
Nu, dar mersai yra4rnas wrote:Cia 4k masinai, modu as jokiu neieskau, noriu stockinio nissano , o bmw tai tikrai marozmobilis , turėjau kažkada minčių apie e46 330ci, bet, kad išgaravo visas susidomėjimas man jais, po to kai jais pasidomėjau.AdreNAL1naS wrote:Tai cia su pacia masina 4k ar modams 4k vien skirsi? Blem as irgi nuo vaikystes save tikinau kad tik japsai yra gerai, bet po 7 metu vazinejimo su japsais, nusipirkau ziemai bnv , nebereik ir japonu aisku audi ,vw ir kitos vag grupes is principo nenoriu marozmobilis geriau
Re: IS300-Auto (Manual Swap'as BMW)
Uoj neee, jau geriau iškart bmw pirktAinis wrote: Nu, dar mersai yra
Re: IS300-Auto (Manual Swap'as BMW)
ir ką jau tokio negero apie juos sužinojai? pats du rS13'tus savo laiku turėjau, buvau užsimanęs ir trečio, bet kažkaip visai netyčia į rankas E46 328 coupe papuolė (už padoresnę nei tvarkingas stokinis rS13 kainą) ir tikrai nesigailiu 330 iš viso būtų pasaka tik, kad pasiūla jų mažoka ir kainos jau kaip senų nissanų4rnas wrote:Cia 4k masinai, modu as jokiu neieskau, noriu stockinio nissano , o bmw tai tikrai marozmobilis , turėjau kažkada minčių apie e46 330ci, bet, kad išgaravo visas susidomėjimas man jais, po to kai jais pasidomėjau.AdreNAL1naS wrote:Tai cia su pacia masina 4k ar modams 4k vien skirsi? Blem as irgi nuo vaikystes save tikinau kad tik japsai yra gerai, bet po 7 metu vazinejimo su japsais, nusipirkau ziemai bnv , nebereik ir japonu aisku audi ,vw ir kitos vag grupes is principo nenoriu marozmobilis geriau
dalių pasiūla padori, kainos irgi labai piniginės neskriaudžia, o gauni modelį kuris stock'inį nissaną lenkia beveik visais aspektais.
P.S. ir ne automobilio markė žmogų marozu/buduliu padaro
A2 ekonom
Audi TT quattro mk1
Audi TT quattro mk1
Re: IS300-Auto (Manual Swap'as BMW)
Nebūtinai negero, tiesiog pasidomėjęs sužinojau įvairių dalykų, dėl kurių e46 330ci pasidarė mažiau įdomus. Pavyzdžiui tai, kad gazas yra elektroninis ir jausmas yra atsiliekantis ir nekoks. Galinė važiuoklė mėgsta nuplyšti nuo kėbulo, bmw problemos su bloga aušinimo sistema, užsienio forumus skaitant realiai visi sako, kad eksploatuoti bmw yra labai brangu, tiek remonto kainos, tiek detales yra brangios ir kadangi naujesnis auto negu nissanas tai ir gest yra daugiau kam, nes daugiau yra visko. O iš esminės pusės tokios per daug nereikšmingos, bet tiesiog asmeninės nuomonės, man nissanas daug gražiau atrodo, yra daug lengvesnis už bmw ir potencialo modifikavimui turi 10x kartu daugiau ir pigiau negu bet ką norint padaryti bmw'ui, kadangi yra turbininis, o dėti turbina į bmw 3.0 benzą kiek domėjausi kompresija jo per aukšta, kad apie tai net galvoti, tad modų protingų tokiai mašinai nulis. Ir apskritai palyginus tai kokie tie du automobiliai tai nissanas labai paprastas ir vairuodamas ko gero viską jauti, o bmw palyginus vos ne limuzino klasės auto (tylus, minkstas ir ko gero nuobodus automobilis pries nissana).slimshady wrote: ir ką jau tokio negero apie juos sužinojai? pats du rS13'tus savo laiku turėjau, buvau užsimanęs ir trečio, bet kažkaip visai netyčia į rankas E46 328 coupe papuolė (už padoresnę nei tvarkingas stokinis rS13 kainą) ir tikrai nesigailiu 330 iš viso būtų pasaka tik, kad pasiūla jų mažoka ir kainos jau kaip senų nissanų
dalių pasiūla padori, kainos irgi labai piniginės neskriaudžia, o gauni modelį kuris stock'inį nissaną lenkia beveik visais aspektais.
P.S. ir ne automobilio markė žmogų marozu/buduliu padaro
Na bet aišku viskas yra ginčytina, nes čia tik mano asmeninė nuomonė ir informaciją kurią pats radau.
P.S. Suprantu, kad ne markė žmogų kažkuo tai padaro, bet stereotipai ir požiūris į žmones turinčius bmw yra labai stiprūs. Ir pačio žmonių rato skirtumai tarp bmw fanų ir jdm fanų yra ganėtinai akivaizdūs, bent jau diduma, žinoma visokių žmonių gi būna.
Re: IS300-Auto (Manual Swap'as BMW)
visi argumentai labai ginčytini, bet matosi kad tu "NORI" s13, tai net neverta kažką sakyt
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: IS300-Auto (Manual Swap'as BMW)
O tu to nissano modifikavimo galimybes visu 100% ir žadi įgyvendinti? Manau E46 330 galios tavo poreikiams pilnai per akis pakaktų gi neturi minčių rimtai driftu užsiiminėti ar fast lap'uose dalyvauti. Įsitikinimas, kad naujesnio vokiško automobilio remontai ir detalės brangesnės nei seno ir gan reto japono tikrai sukelia šypseną na bet tavo teisė rinktis. Tik, kad tas pasirinkimas šiuo metu labai jau kuklus ir ne tik Lietuvos mastu.4rnas wrote:Nebūtinai negero, tiesiog pasidomėjęs sužinojau įvairių dalykų, dėl kurių e46 330ci pasidarė mažiau įdomus. Pavyzdžiui tai, kad gazas yra elektroninis ir jausmas yra atsiliekantis ir nekoks. Galinė važiuoklė mėgsta nuplyšti nuo kėbulo, bmw problemos su bloga aušinimo sistema, užsienio forumus skaitant realiai visi sako, kad eksploatuoti bmw yra labai brangu, tiek remonto kainos, tiek detales yra brangios ir kadangi naujesnis auto negu nissanas tai ir gest yra daugiau kam, nes daugiau yra visko. O iš esminės pusės tokios per daug nereikšmingos, bet tiesiog asmeninės nuomonės, man nissanas daug gražiau atrodo, yra daug lengvesnis už bmw ir potencialo modifikavimui turi 10x kartu daugiau ir pigiau negu bet ką norint padaryti bmw'ui, kadangi yra turbininis, o dėti turbina į bmw 3.0 benzą kiek domėjausi kompresija jo per aukšta, kad apie tai net galvoti, tad modų protingų tokiai mašinai nulis. Ir apskritai palyginus tai kokie tie du automobiliai tai nissanas labai paprastas ir vairuodamas ko gero viską jauti, o bmw palyginus vos ne limuzino klasės auto (tylus, minkstas ir ko gero nuobodus automobilis pries nissana).slimshady wrote: ir ką jau tokio negero apie juos sužinojai? pats du rS13'tus savo laiku turėjau, buvau užsimanęs ir trečio, bet kažkaip visai netyčia į rankas E46 328 coupe papuolė (už padoresnę nei tvarkingas stokinis rS13 kainą) ir tikrai nesigailiu 330 iš viso būtų pasaka tik, kad pasiūla jų mažoka ir kainos jau kaip senų nissanų
dalių pasiūla padori, kainos irgi labai piniginės neskriaudžia, o gauni modelį kuris stock'inį nissaną lenkia beveik visais aspektais.
P.S. ir ne automobilio markė žmogų marozu/buduliu padaro
Na bet aišku viskas yra ginčytina, nes čia tik mano asmeninė nuomonė ir informaciją kurią pats radau.
P.S. Suprantu, kad ne markė žmogų kažkuo tai padaro, bet stereotipai ir požiūris į žmones turinčius bmw yra labai stiprūs. Ir pačio žmonių rato skirtumai tarp bmw fanų ir jdm fanų yra ganėtinai akivaizdūs, bent jau diduma, žinoma visokių žmonių gi būna.
A2 ekonom
Audi TT quattro mk1
Audi TT quattro mk1
Re: IS300-Auto (Manual Swap'as BMW)
Na 100% ar ne, turėti galimybę yra geriau negu neturėti jokios . O dėl dalių kainų, bent jau kalbant apie eksploatacines dalis, keičiamas ganėtinai dažnai, tai bmw dalys tikrai yra daug brangesnės. Neturėjau čia omenyje, pačio variklio ar greičių dėžės, tokie dalykai su protu važiuojant nėra keičiami kiekvienais metais . Tad apie šitas dalis tu tikriausiai kalbi, tai taip, sutinku, ko gero variklis, dėžė, perdavimas, nissanui tiek ir brangesnis, tiek ir sunkiau jį gauti. O dėl pasirinkimo tai pilnai sutinku su tavimi, s13 labai sunku rasti už atitinkamą kainą, o, kad ir pačių e46 bmw 330Ci nelabai yra šitoj mūsų dyzelistų šaly.slimshady wrote: O tu to nissano modifikavimo galimybes visu 100% ir žadi įgyvendinti? Manau E46 330 galios tavo poreikiams pilnai per akis pakaktų gi neturi minčių rimtai driftu užsiiminėti ar fast lap'uose dalyvauti. Įsitikinimas, kad naujesnio vokiško automobilio remontai ir detalės brangesnės nei seno ir gan reto japono tikrai sukelia šypseną na bet tavo teisė rinktis. Tik, kad tas pasirinkimas šiuo metu labai jau kuklus ir ne tik Lietuvos mastu.
Re: IS300-Auto (Manual Swap'as BMW)
Na jei lyginti s13 su bmw tai reiktu jy lyginti su chuliganke turbut,nes panasaus laikotarpio masinos,nezinau tiksliai iki kada gamino s13. e30 iki 94m.
Abi paparastos,patvarios masinos turincios istorija ir yra tikri automobiliai,neprifarsiruoti nereikalingu funkciju. Paprasti remontuoti. Bet siuo metu ju abieju kainos auga ir vis sunkiau surasti tvarkinga.
Lyginant performance NA ir turbo, siais laikais,kai yra daug tiuneriu ir geru ecu,spirito, suspaudimas nelabai daug ytakoja. Vaziuoja daug zmoniu su tuo 10:1 ar diesniu suspaudimu su turbo ir vargo nemato,o jei gatvej ir puciant nedaug tai isvis no problem.
Kalbant apie e46 isvardintas problemas,taip iki fl galiniu tiltu buvo problema isplysdavo,bet siais laikais tvarkoma ir nera labai dideli pinigai. po fl isleidimo problema pasalinta. taigi ziuri fl ir nera tos problemos.
Kaista. na kaip buduliai drozia aikstelese,neziuredami i temp,ar su mirusiom pompom termostatais,tada jo problem. pasikeiti vandens pompa,termostata,kaip ir kiekvienai masinai,priziurint niekas ten nekaista.
Del daliu kainu,ziurint ka lyginti,ar org su org ar kaip. Bet tikrai nera kosmosas. Nemanau,kad perkant koky nors davikly oem ar nissan ar bmw butu labai didelis kainu skirtumas. Aftermarket daliu,abiem,kaip sakoma pagal kisene kiekvieno,yra pigiu yra brangiu.
Arba kaip ard sako ,nori tik s13 ir bergzdzios snekos.
Gali pirkti kazka sujoto ir atkelineti,bet su salyga,kad tam yra laiko finansu ir noro. Aisku jei masina reikalinga iskart,tai toks varijantas atkrenta.
Na patarimu, nuomuoniu prisiklausysi visokiu,bet lemiamas zodis bus tavo.
Abi paparastos,patvarios masinos turincios istorija ir yra tikri automobiliai,neprifarsiruoti nereikalingu funkciju. Paprasti remontuoti. Bet siuo metu ju abieju kainos auga ir vis sunkiau surasti tvarkinga.
Lyginant performance NA ir turbo, siais laikais,kai yra daug tiuneriu ir geru ecu,spirito, suspaudimas nelabai daug ytakoja. Vaziuoja daug zmoniu su tuo 10:1 ar diesniu suspaudimu su turbo ir vargo nemato,o jei gatvej ir puciant nedaug tai isvis no problem.
Kalbant apie e46 isvardintas problemas,taip iki fl galiniu tiltu buvo problema isplysdavo,bet siais laikais tvarkoma ir nera labai dideli pinigai. po fl isleidimo problema pasalinta. taigi ziuri fl ir nera tos problemos.
Kaista. na kaip buduliai drozia aikstelese,neziuredami i temp,ar su mirusiom pompom termostatais,tada jo problem. pasikeiti vandens pompa,termostata,kaip ir kiekvienai masinai,priziurint niekas ten nekaista.
Del daliu kainu,ziurint ka lyginti,ar org su org ar kaip. Bet tikrai nera kosmosas. Nemanau,kad perkant koky nors davikly oem ar nissan ar bmw butu labai didelis kainu skirtumas. Aftermarket daliu,abiem,kaip sakoma pagal kisene kiekvieno,yra pigiu yra brangiu.
Arba kaip ard sako ,nori tik s13 ir bergzdzios snekos.
Gali pirkti kazka sujoto ir atkelineti,bet su salyga,kad tam yra laiko finansu ir noro. Aisku jei masina reikalinga iskart,tai toks varijantas atkrenta.
Na patarimu, nuomuoniu prisiklausysi visokiu,bet lemiamas zodis bus tavo.
Re: IS300-Auto (Manual Swap'as BMW)
Supratau. Na, dėkui ir už tavo nuomonę. Kaip ir sakai nuomonių prisiklausysi visokių, na bet prisiklausęs iš tų nuomonių susidarai ir savą nuomonę, nes ne visi gimsta viską žinodami gi, todėl ir verta išgirsti ir tai ką sako ir kiti, kurie galbūt su tuo jau susidūrę ar tiesiog žino daugiau.zygasbmw wrote:Na jei lyginti s13 su bmw tai reiktu jy lyginti su chuliganke turbut,nes panasaus laikotarpio masinos,nezinau tiksliai iki kada gamino s13. e30 iki 94m.
Abi paparastos,patvarios masinos turincios istorija ir yra tikri automobiliai,neprifarsiruoti nereikalingu funkciju. Paprasti remontuoti. Bet siuo metu ju abieju kainos auga ir vis sunkiau surasti tvarkinga.
Lyginant performance NA ir turbo, siais laikais,kai yra daug tiuneriu ir geru ecu,spirito, suspaudimas nelabai daug ytakoja. Vaziuoja daug zmoniu su tuo 10:1 ar diesniu suspaudimu su turbo ir vargo nemato,o jei gatvej ir puciant nedaug tai isvis no problem.
Kalbant apie e46 isvardintas problemas,taip iki fl galiniu tiltu buvo problema isplysdavo,bet siais laikais tvarkoma ir nera labai dideli pinigai. po fl isleidimo problema pasalinta. taigi ziuri fl ir nera tos problemos.
Kaista. na kaip buduliai drozia aikstelese,neziuredami i temp,ar su mirusiom pompom termostatais,tada jo problem. pasikeiti vandens pompa,termostata,kaip ir kiekvienai masinai,priziurint niekas ten nekaista.
Del daliu kainu,ziurint ka lyginti,ar org su org ar kaip. Bet tikrai nera kosmosas. Nemanau,kad perkant koky nors davikly oem ar nissan ar bmw butu labai didelis kainu skirtumas. Aftermarket daliu,abiem,kaip sakoma pagal kisene kiekvieno,yra pigiu yra brangiu.
Arba kaip ard sako ,nori tik s13 ir bergzdzios snekos.
Gali pirkti kazka sujoto ir atkelineti,bet su salyga,kad tam yra laiko finansu ir noro. Aisku jei masina reikalinga iskart,tai toks varijantas atkrenta.
Na patarimu, nuomuoniu prisiklausysi visokiu,bet lemiamas zodis bus tavo.
Re: IS300-Auto (Manual Swap'as BMW)
Realiai as antra kart s13 nepirkciau. Zinot kodel? Nes ant tiek jis yra zjbs,kad noris kist ir kist pinigus turejau e46 bet s13 labiau prie sirdies. nors ir ta ir ta masina esu ir buvau patenkintas.
Nissan 200sx rpS13 '94
Re: IS300-Auto (Manual Swap'as BMW)
smagu girdėti.xargentum wrote:Realiai as antra kart s13 nepirkciau. Zinot kodel? Nes ant tiek jis yra zjbs,kad noris kist ir kist pinigus turejau e46 bet s13 labiau prie sirdies. nors ir ta ir ta masina esu ir buvau patenkintas.
Re: IS300-Auto (Manual Swap'as BMW)
belieka tau tik pritarti šiuo metu E46 328 coupe vadelioju, tikrai gera ir smagi mašina, bet kažkaip kišt į ją pinigus taip kaip į turėtus rS13'tus dar nestovi. gal su laiku pasikeis nuomonė arba nexargentum wrote:Realiai as antra kart s13 nepirkciau. Zinot kodel? Nes ant tiek jis yra zjbs,kad noris kist ir kist pinigus turejau e46 bet s13 labiau prie sirdies. nors ir ta ir ta masina esu ir buvau patenkintas.
A2 ekonom
Audi TT quattro mk1
Audi TT quattro mk1