Benzinas vs LPG vs Dyzelis

Visi kiti pokalbiai apie automobilius (jei jau joks kitas forumas netinka - rasykit cia)...
User avatar
livijusr
Posts: 844
Joined: 05 Jul 2005, 22:17
Location: SHiauliai

Post by livijusr »

Siaip as pradedu galvot apie saviskes pardavima, nes puse algos ant benzo padedu :x . Teks pirkt ka nors su dujom :cry:
vyšninis ir mėlynas S13 dalimis
867380038 del daliu

User avatar
meemyself
Posts: 711
Joined: 06 Apr 2005, 22:52
Location: Vilnius

Post by meemyself »

DYZELIS :!: kokios dujos, jos nevelnio netaupo :wink: nebent tavo marsrutas kaunas - siauliai. draugas turi carina su dujom, tai vazinejant mieste ar banzu ar dujom tas pats :wink:

Roccas
Posts: 177
Joined: 16 Jul 2005, 19:05
Location: Vilnius

Post by Roccas »

kad tos dujos gaidys blt..kiekvienoje degalineje skirtingai su jom valina :D o shiaip dyzelis :!: juk jo galima gauti po 2 - 2.5lt :twisted:

User avatar
Airbog
Posts: 1779
Joined: 10 Feb 2005, 21:05
Location: Vilnius

Post by Airbog »

meemyself wrote:DYZELIS :!: kokios dujos, jos nevelnio netaupo :wink: nebent tavo marsrutas kaunas - siauliai. draugas turi carina su dujom, tai vazinejant mieste ar banzu ar dujom tas pats :wink:
Netiesa. Litrais gal ir panashiai, bet pinigais tikrai skiriasi.

Beje, ne visi gali gauti dyzelio po 2 ar pan. Lt/ltr. + reikia zinoti, kur dujas pilti.

User avatar
livijusr
Posts: 844
Joined: 05 Jul 2005, 22:17
Location: SHiauliai

Post by livijusr »

nenoriu dyzeliu, nezinau pilnai kaip jie veikia ir nenoriu :)
vyšninis ir mėlynas S13 dalimis
867380038 del daliu

User avatar
Strad
Posts: 485
Joined: 24 May 2005, 22:16
Location: Vilnius

Post by Strad »

livijusr wrote: ...nezinau pilnai kaip jie veikia ir nenoriu :)
Idomus puziuris :roll:

User avatar
meemyself
Posts: 711
Joined: 06 Apr 2005, 22:52
Location: Vilnius

Post by meemyself »

varikliai skirti benzinui, o ne dujom. nieko nesakyciau jei kas nors sukonstruotu varikli specialiai dujom. cia tiesiog masinos gadinimas ir tiek. galima aiskint ka nori ir kaip nori, o yra kaip yra :wink: sitas dujinis dviratis isradinejamas is skurdo ir skirtas taupumui, o ne kazko tausojimui ar ilgam tarnavimui. drozi ir tiek.
masina arba benzinine, arba dyzeline, arba prekiu tiekejo :lol:

User avatar
Hassan
Posts: 2536
Joined: 31 Mar 2003, 19:50
Location: Vilnius
Contact:

Post by Hassan »

meemyself wrote:sukonstruotu varikli specialiai dujom. cia tiesiog masinos gadinimas ir tiek. galima aiskint ka nori ir kaip nori, o yra kaip yra :wink:
pirma: kaip turi atrodyti variklis skirtas specialiai dujoms?:)

antra: kas tavo nuomone tiksliai genda gerai sureguliuotoj dujinej masinoj?

p.s. ne, as i civica duju dar nededu, tiesiog keistas toks kategoriskas poziuris

User avatar
meemyself
Posts: 711
Joined: 06 Apr 2005, 22:52
Location: Vilnius

Post by meemyself »

cia gausis didelis ot, jei nagrinesim dujas vs benza, bet galim :)
susitariam, kad kalbam apie tas masinas, kuriu varikliai buvo kurti benzui.
1. benzinas - skystis, dujos... nu nelabai skystis, kad ir suskystintos. devejimosi poziuriu dujos varikli "sutrina" greiciau.
2. variklis praranda savo galia.
3. vazinejant tik dujomis, ziema kurtis peilis. apie perjunginejimus nesneku, nes juk reikia irodyti, kad dujos - blogis, o benzas arba saliarka - geris :)
4. didelio taupumo dujomis neispausi. kiek turiu pazistamu neteko girdeti, kuris prisipazintu, kad dujos jiems sutaupe tiek ir tiek. montavimas, prieziura ir papildomi gedimai, atsirandantys, nes vazinejama dujom pvz. h2o bake - susidaro dideli pinigai. kol jie atsipirks masina uzsilenks arba nebeteiks jokio vaziavimo malonumo. su dyzeliu kas kita, neteko kalbet su nepatenkintu :wink:
5. jau rasiau, kad dujos skirtos taupymui, deja, aukojant visa kita. nes kitaip gaunasi lithuanian dream - nevalgo, papigiaja, bet valina ir valins dar 100 metu :lol:
6. ne visos koloneles pardavineja kokybiskas dujas.
7. duju bjaurus kvapas :lol:
8. masinos is gamyklos neleidziamos su duju iranga. iskyrus skirtas olandijai, bet ten del kitu priezasciu.
lyg ir tiek :)
as nesmerkiu ar tyciojuosi is zmoniu, kurie susimete dujas. tiesiog "darbiniam arkliui" yra dyzelis. pvz. i furas juk duju nemontuotu. jau kam kam, bet jiems tai pigumas aktualus dalykas, bet nemaziau svarbus ir furos resursas.
galu gale yra kruva japonisku ar korejietisku lengvu masinu su 1.1 ar 1.3. jos irgi mazai valgo.

User avatar
Minde_Kei
Posts: 2304
Joined: 17 Mar 2004, 22:21
Location: lietuva
Contact:

Post by Minde_Kei »

meemyself wrote:cia gausis didelis ot, jei nagrinesim dujas vs benza, bet galim :)
susitariam, kad kalbam apie tas masinas, kuriu varikliai buvo kurti benzui.
1. benzinas - skystis, dujos... nu nelabai skystis, kad ir suskystintos. devejimosi poziuriu dujos varikli "sutrina" greiciau.
2. variklis praranda savo galia.
3. vazinejant tik dujomis, ziema kurtis peilis. apie perjunginejimus nesneku, nes juk reikia irodyti, kad dujos - blogis, o benzas arba saliarka - geris :)
4. didelio taupumo dujomis neispausi. kiek turiu pazistamu neteko girdeti, kuris prisipazintu, kad dujos jiems sutaupe tiek ir tiek. montavimas, prieziura ir papildomi gedimai, atsirandantys, nes vazinejama dujom pvz. h2o bake - susidaro dideli pinigai. kol jie atsipirks masina uzsilenks arba nebeteiks jokio vaziavimo malonumo. su dyzeliu kas kita, neteko kalbet su nepatenkintu :wink:
5. jau rasiau, kad dujos skirtos taupymui, deja, aukojant visa kita. nes kitaip gaunasi lithuanian dream - nevalgo, papigiaja, bet valina ir valins dar 100 metu :lol:
6. ne visos koloneles pardavineja kokybiskas dujas.
7. duju bjaurus kvapas :lol:
8. masinos is gamyklos neleidziamos su duju iranga. iskyrus skirtas olandijai, bet ten del kitu priezasciu.
lyg ir tiek :)
as nesmerkiu ar tyciojuosi is zmoniu, kurie susimete dujas. tiesiog "darbiniam arkliui" yra dyzelis. pvz. i furas juk duju nemontuotu. jau kam kam, bet jiems tai pigumas aktualus dalykas, bet nemaziau svarbus ir furos resursas.
galu gale yra kruva japonisku ar korejietisku lengvu masinu su 1.1 ar 1.3. jos irgi mazai valgo.
jei trumpai, tai tavo argumentai yra visiskai neparemti tikrove, ishskyrus apie kvapa.

p.s. benzas, dyzelis ir dujos - visi smirda. asmeninis reikalas, kuris kvapas maziau bjaurus
..

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Post by ard »

dedami dujas, prisuka ora, todel jus puikiai zhinot kas buna kai benzui truksta oro. jis netraukia. kitas varijantas - dujos shaudo. sutikit, kad yra nedaug automobiliu, kuriu vozhtuviai sureguliuoti, duju/oro ir benzo/oro santykiai sureguliuoti, visa sistema dirba kaip laikrodis. o sprogus dujoms isiurbimo kolektoriuj irgi visi puikiai zhinot (kaip pvz imu bmw 530 su dujom - shovus dujom laksto pastoviai oro filtras, plasmtases, oro srauto matuokle - plastmases pigios, o vat sugedus oro srauto matuoklei - 300lt)
nekalbu apie temperaturas degimo benzo/duju nes ne viskas yra visishkai teisinga. koks ju poveikis turbinai, liamdai - kiek zhmoniu - tiek nuomoniu.
o vat dyzelis yra atskira tema - geras turbodyzelis, bmw525tds, golf1.9tdi, peugeot HDI motorai, toyotos D4D, audi... arkliu nera daug, bet patikekit koks yra sukimo momentas pas peugeot 206 HDI. 2.0TD motoriukas pirmais dviem begiais uzhsikasa iki dumu uzhsklandos :D
mano nuomone benzinas yra labai geri degalai. dyzelis yra atsarginis varijantas jei neturi dideliu piniginiu fontanu. o vat dujos tai blogiau uzh dyzeli :D ir tai tik mano nuomone :D
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
tonic
Posts: 1849
Joined: 24 Mar 2003, 10:02
Location: Vilnius
Contact:

Post by tonic »

meemyself wrote:
1. benzinas - skystis, dujos... nu nelabai skystis, kad ir suskystintos. devejimosi poziuriu dujos varikli "sutrina" greiciau.
Benzinas patekes i degimo kamera tikrai ne skystis. Jei butu skystis tai variklis linktu labai greitai, nes butu nuplaunama teplo plevele nuo cilidro sienu.
2. variklis praranda savo galia.
Tai priklauso ne tiek nuo kuro tipo kiek nuo sitemos konstrukcijos. Montuojant tiesioginio purskimo LPG sistema galia beveik neprarandma.
3. vazinejant tik dujomis, ziema kurtis peilis. apie perjunginejimus nesneku, nes juk reikia irodyti, kad dujos - blogis, o benzas arba saliarka - geris :)
O kiek vazinejanciu duomis taip daro? Dauguma vistiek varikli uzveda benzinu ir tik jam apsilus persijungia ant benzino. O jei zmogus kvailas ir taip nedaro tai duju sistema visai nereikalinga - yra ir kitu budu varikli uzmusti.
4. didelio taupumo dujomis neispausi. kiek turiu pazistamu neteko girdeti, kuris prisipazintu, kad dujos jiems sutaupe tiek ir tiek. montavimas, prieziura ir papildomi gedimai...
Kokie papildomi gedimai? Jei vedama benzinu, o vainejama dujomis tai joks vanduo nesusidaro.
5. jau rasiau, kad dujos skirtos taupymui, deja, aukojant visa kita. nes kitaip gaunasi lithuanian dream - nevalgo, papigiaja, bet valina ir valins dar 100 metu :lol:
Kartojiesi...
6. ne visos koloneles pardavineja kokybiskas dujas.
Kaip beje benzina ir dyzeli.
7. duju bjaurus kvapas :lol:
Jei sistema normaliai irenga ir sureguliuota duju kvapo nesijaucia...
8. masinos is gamyklos neleidziamos su duju iranga. iskyrus skirtas olandijai, bet ten del kitu priezasciu.
Yra berods Opel Zefira versija varoma vien tik dujomis. Ford, Opel, Volvo, Saab, Peugeot, Citroen ir kiti gamintojai turi varikliu serijas kurios yra pritaikytos tiek beninui tiek LPG.
as nesmerkiu ar tyciojuosi is zmoniu, kurie susimete dujas. tiesiog "darbiniam arkliui" yra dyzelis. pvz. i furas juk duju nemontuotu. jau kam kam, bet jiems tai pigumas aktualus dalykas, bet nemaziau svarbus ir furos resursas.
Ne del resurso, o del variklio charakteristikos. Sunkvezimiams reikalingas didelis sukimo momentas prie zemu apsuku. O resursas pasiekiamas darnt itin zemasukius variklius, todel netinka nei benzinas, nei dujos.

Keisti tavo argumentai tokie... Paremti gandais, o kai kurie tiesiog is pirsto lauzti.

Mano nuomone duju sistemos trukumai yra sie:
1. Duju oktaninis skaicius yra didesnis, jos dega leciau. Todel joms reikalingas didesnis suspaudimo laipsnis. Esant iprastam benzininio variklio suspaudimo laipsniui (9.5-10.5) dujos nespeja sudegti iki atsidaro ismetimo votuas, todel kencia ismetimo voztuvai ir voztuvu lizdai. Bet kaip rodo nevieno vainejancio dujomis patirtis - nuvaziavus desimtis tukstanciu kilometru gedimas toje vietoje nepasireiskia.
2. Duju sistema reikalauja daugiau prieziuros.

Privalumai:
1. Negincytina kuro ekonomija. T.y. uz kura visumoje isleidziama maziau pinigu.
2. Reciau keiciami variklio tepalai, nes duju degimo produktai juos tersia maziau.
3. Ivairus ekologiniai aspektai: maziau kenksmingos ismetamosios dujos, mazesnis naftos sunaudojimas.

User avatar
Airbog
Posts: 1779
Joined: 10 Feb 2005, 21:05
Location: Vilnius

Post by Airbog »

tonic teisus.
Pats ilga laika buvau arshus duju prieshas - veliau pamaniau pabandyti ir isidejau i kasdiene V6 mashina. Nereikia pamirshti, kad duju iranga turi buti gerai parinkta - nereikia deti, kur nepriklauso, paprastos irangos ir nebus jokiu shuviu, sulauzytu plastiku ir pan.
ekonomija tikrai negincijama - mano atveju per menesi ji sudaro apie 40-45 proc. visu ishlaidu kurui (ivertinant ir benzino kieki, kurio kazkiek ipilu per menesi uzvedimams ir vaziavimui su shaltu varikliu). O pravaziuoju tikrai nemazai ir ishleidziu kurui ne studentishkas sumas.

Del koloneliu - tinkamas zinoti reikia. :wink:

User avatar
r7kyc82k
Posts: 2369
Joined: 17 Nov 2004, 19:44
Location: Vilnius
Contact:

Post by r7kyc82k »

tiesiog yra taip kad jauni ir savim pasitikintys zmones buna arsus priesai ar salininkai, o su amzium nusiramina ;) nes pradeda nekryzius deti o skaityti ir dometis. paprasciausiai jei zmogus arsus duju priesininkas- jis tiesiog kazkieno itakotas, ir tuo klausimu neturi reikiamu ziniu, nes kai pasidomi- nustembi.

1. dujomis varomas sureguliuotas teisingas variklis tarnauja ilgiau ;) !!!
2. tarsa daugely kartu mazesne.....;)
3. ekonominis faktorius per visus galus musa....:D
4. daug kas stiprei nesuinteresuotas dujomis autopramonej... ;)


o didziausia beda kad lt masinos 90% mirusios, irangas deda pigiausias noname, ne pagal paskirti, neziuri elementariu reikalavimu ir taisykliu ir visumoj gaunas toks bardakas...... :twisted:
SV650 , Daytona 955i
.........................................
http://www.motopaskaitos.lt

User avatar
gess
Posts: 1278
Joined: 23 Oct 2004, 00:05
Location: Siauliai

Post by gess »

tonic wrote: Ne del resurso, o del variklio charakteristikos. Sunkvezimiams reikalingas didelis sukimo momentas prie zemu apsuku.
Sunkvezimiams nera reikalingas sukimo momentas prie mazu sukiu del pacio sukimo momento. Laisvai fura galetu naudotis kokiu 20000rpm mazalitraziniu turbo varikliu, kurio sukimo momentas yra juokingas, bet arkliu uztat daug, nes sukimo momentas svarbus mums yra ratuose, kas su atitinkamu perdavimu laisvai su tokiu varikliu padaroma. Mazu sukiu varikliai yra daromi tik del resurso.

Na, o del duju tai siaip anot Vimotos tai uzcipinus varikli tai jis jau tures daugiau galios su dujom nei su 98 benzu, jei tas pats variklis butu cipinamas naudojant toki benza ir dujas lyginant.
Taigi kai pasiskaitai tai apie dujas vis daugiau teigiamu dalyku randi, taciau nepasant visko as nesu duju salininkas, matyt todel, kad esu toks koncervatoriskos dvasios megstu tradicijas saugoti :).
Na ir siaip yra vienas nenugincijamas minusas dujoms - saugumas. Jei avarijoj gerai baliona pazeis isleksi i ora. Su benzu tokiu bedu ryskiai maziau, o kaip su dujomis sprogsta tai per zinias vis laikas nuo laiko parodo.

User avatar
Hassan
Posts: 2536
Joined: 31 Mar 2003, 19:50
Location: Vilnius
Contact:

Post by Hassan »

gess wrote:Na ir siaip yra vienas nenugincijamas minusas dujoms - saugumas. Jei avarijoj gerai baliona pazeis isleksi i ora. Su benzu tokiu bedu ryskiai maziau, o kaip su dujomis sprogsta tai per zinias vis laikas nuo laiko parodo.
as aisq nesu itin kvalifikuotas specialistas sitoj mietoj, bet mano nuomone dedesnis pavojus su tuo balionu verciantis per galva gaut, nei ji sugniuzdyt/suplesyt avarijos metu. Kiek ten pas ji atmosferu viduj? aisq, kai chebra susideda slangas nuo skalbimo masinos (mano draugo tevas taip record'e buvo padares) ar panasias nesamones - tada ir sprogsta.

User avatar
tonic
Posts: 1849
Joined: 24 Mar 2003, 10:02
Location: Vilnius
Contact:

Post by tonic »

gess wrote:
tonic wrote: Ne del resurso, o del variklio charakteristikos. Sunkvezimiams reikalingas didelis sukimo momentas prie zemu apsuku.
Sunkvezimiams nera reikalingas sukimo momentas prie mazu sukiu del pacio sukimo momento. Laisvai fura galetu naudotis kokiu 20000rpm mazalitraziniu turbo varikliu, kurio sukimo momentas yra juokingas, bet arkliu uztat daug, nes sukimo momentas svarbus mums yra ratuose, kas su atitinkamu perdavimu laisvai su tokiu varikliu padaroma. Mazu sukiu varikliai yra daromi tik del resurso.
Nelabai suprantu tavo priestaravima. Paskaityk ka as apie tai rasiau ir pagalvok ar pasakei ka naujo? Gal tik kiek sumaliau viska. :)
Na ir siaip yra vienas nenugincijamas minusas dujoms - saugumas. Jei avarijoj gerai baliona pazeis isleksi i ora. Su benzu tokiu bedu ryskiai maziau, o kaip su dujomis sprogsta tai per zinias vis laikas nuo laiko parodo.
Per TV rodo kaip sudega netvarkingi "dujiniai" automobiliai. Kaip sprogsta Labai patiko kaip ebola karta issireiske apie tai: "Jei lupsi taip, kad balionas neatlaikys, tai ten jau nebebus kam degti" ;)

User avatar
duskinas
Posts: 798
Joined: 29 Oct 2003, 11:06
Location: Vilnius
Contact:

Post by duskinas »

i tema apie balionus.. nuotraukos darytos pilaitej kazkur pries savaite. (su mobilka, prasta kokybe)
4 paskutines nuotraukos

edit: panasu kad padegimas..
Silvia - Sold :(
e21 Stage1 done

User avatar
DeeDee
Posts: 1374
Joined: 02 Dec 2003, 16:33
Location: Suvalkijos sostine
Contact:

Post by DeeDee »

siaip tai irgi bauvau labai didelis duju priesininkas, kadangi teko remontuoti dujiniu automobiliu tai varikliouse ju budavo paprasciausiai kaip prisikta (galvoj). taciau dabar siek tiek pakeiciau savo nuomone, kai uzlinkus nissanui nusipirkau voyegeri. 2,4 ltr. mieste 14 ltr benzo. teko detis dujas. idejo ta nagla su atskirais purkstukais, ir jus neisivaizduojate kaip esu patenkintas :) sanaudos tos pacios, trauka ta pati. zinoma i nissana as niekada nedeciau duju, taciau jei dujos (tvarkinga iranga) sumontuota seimynineje masinoje, nematau tragedijos. nei ten saudo, nei smirda. visa laika kuriasi benzu, dujomis net neimanoma uzkurti :shock: :shock: , zodziu jei nera benzino nevaziuosi, ji pati pakaitus persijungia ant duju. esu patenkintas. o kad baka susprogdint, tai net nezinau, jauciu jau man butu neaktualu jei jis sprogtu :lol: , buciau isejes anksciau uz ji :lol:
Volvo S80 2.5 TDI 1999
MG MGF 1,8i 1998 (parduodu/keiciu)

User avatar
McPie
Posts: 675
Joined: 04 Jul 2005, 10:40
Location: Vilnius
Contact:

Post by McPie »

esu potencialus kopustu jegos useris

nu ir ka
variklis rieda puikiai 2.0 DOHC treti metai su dujom
benzo 10l
duju 9-10l
kas 20k km reik keisti duju filtra ir is naujo ssureguliuoti duju kompa.

Nuvaziuoja masina daug variklis tvarkingas priziurimas ir netgi neklaksi :lol:

zinoma abydna kai pasako kokia audi a8 zyzelis su turbo trasoj kokia 7l suryja :!:
RX-7 13B TII restauruojamas
929 + RX-7 = RX-4 powered 13B 6port NA with ITB

User avatar
UNeX
Posts: 1305
Joined: 19 Nov 2003, 20:28
Location: Vilnius

Post by UNeX »

McPie wrote:zinoma abydna kai pasako kokia audi a8 zyzelis su turbo trasoj kokia 7l suryja :!:
nenoriu daryt OT, bet nesamone..
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy

User avatar
McPie
Posts: 675
Joined: 04 Jul 2005, 10:40
Location: Vilnius
Contact:

Post by McPie »

UNeX wrote:
McPie wrote:zinoma abydna kai pasako kokia audi a8 zyzelis su turbo trasoj kokia 7l suryja :!:
nenoriu daryt OT, bet nesamone..
nzn netikrinau, bet yra kurie taip sako okaip istikruju :roll:
RX-7 13B TII restauruojamas
929 + RX-7 = RX-4 powered 13B 6port NA with ITB

User avatar
tonic
Posts: 1849
Joined: 24 Mar 2003, 10:02
Location: Vilnius
Contact:

Post by tonic »

UNeX wrote:
McPie wrote:zinoma abydna kai pasako kokia audi a8 zyzelis su turbo trasoj kokia 7l suryja :!:
nenoriu daryt OT, bet nesamone..
Samone ir netgi labai. Turbut lygini su mazu dyzeliniu varikliu ir is to darai isvadas? Man irgi teko pavazineti 1.9 dyzeliu. 7-8 litrai mieste, 6 trasoje. Todel atrodo keista kai MB 124 3.0 TD, su automatine deze, trasoje, vaziuodamas 90km/h, sutelpa i nepilnus 7 litrus, o vaziuodamas 140km/h vos perkopia 8 litru riba. Taip jau yra - dideliems varikliams reikia suktis gerokai maziau nei "mazeliams".

User avatar
UNeX
Posts: 1305
Joined: 19 Nov 2003, 20:28
Location: Vilnius

Post by UNeX »

siaip lyginu su draugo a6 2.5 tdi 98metu.
praktiskai lyginciau su savo sx, tik kad ten dyzlis pilasi. Mieste nemaziau 12, uzmiesti gal i 8 ir imanoma tilpt, bet..
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy

fivefivefive
Posts: 622
Joined: 17 Apr 2004, 16:16
Location: Klaipėda

Post by fivefivefive »

UNeX wrote:siaip lyginu su draugo a6 2.5 tdi 98metu.
praktiskai lyginciau su savo sx, tik kad ten dyzlis pilasi. Mieste nemaziau 12, uzmiesti gal i 8 ir imanoma tilpt, bet..
Kazkaip perdaug jin ryja

Post Reply