Benzinas vs LPG vs Dyzelis
Netiesa. Litrais gal ir panashiai, bet pinigais tikrai skiriasi.meemyself wrote:DYZELIS kokios dujos, jos nevelnio netaupo nebent tavo marsrutas kaunas - siauliai. draugas turi carina su dujom, tai vazinejant mieste ar banzu ar dujom tas pats
Beje, ne visi gali gauti dyzelio po 2 ar pan. Lt/ltr. + reikia zinoti, kur dujas pilti.
varikliai skirti benzinui, o ne dujom. nieko nesakyciau jei kas nors sukonstruotu varikli specialiai dujom. cia tiesiog masinos gadinimas ir tiek. galima aiskint ka nori ir kaip nori, o yra kaip yra sitas dujinis dviratis isradinejamas is skurdo ir skirtas taupumui, o ne kazko tausojimui ar ilgam tarnavimui. drozi ir tiek.
masina arba benzinine, arba dyzeline, arba prekiu tiekejo
masina arba benzinine, arba dyzeline, arba prekiu tiekejo
pirma: kaip turi atrodyti variklis skirtas specialiai dujoms?:)meemyself wrote:sukonstruotu varikli specialiai dujom. cia tiesiog masinos gadinimas ir tiek. galima aiskint ka nori ir kaip nori, o yra kaip yra
antra: kas tavo nuomone tiksliai genda gerai sureguliuotoj dujinej masinoj?
p.s. ne, as i civica duju dar nededu, tiesiog keistas toks kategoriskas poziuris
Z750S
http://www.skydive.lt
http://www.skydive.lt
cia gausis didelis ot, jei nagrinesim dujas vs benza, bet galim
susitariam, kad kalbam apie tas masinas, kuriu varikliai buvo kurti benzui.
1. benzinas - skystis, dujos... nu nelabai skystis, kad ir suskystintos. devejimosi poziuriu dujos varikli "sutrina" greiciau.
2. variklis praranda savo galia.
3. vazinejant tik dujomis, ziema kurtis peilis. apie perjunginejimus nesneku, nes juk reikia irodyti, kad dujos - blogis, o benzas arba saliarka - geris
4. didelio taupumo dujomis neispausi. kiek turiu pazistamu neteko girdeti, kuris prisipazintu, kad dujos jiems sutaupe tiek ir tiek. montavimas, prieziura ir papildomi gedimai, atsirandantys, nes vazinejama dujom pvz. h2o bake - susidaro dideli pinigai. kol jie atsipirks masina uzsilenks arba nebeteiks jokio vaziavimo malonumo. su dyzeliu kas kita, neteko kalbet su nepatenkintu
5. jau rasiau, kad dujos skirtos taupymui, deja, aukojant visa kita. nes kitaip gaunasi lithuanian dream - nevalgo, papigiaja, bet valina ir valins dar 100 metu
6. ne visos koloneles pardavineja kokybiskas dujas.
7. duju bjaurus kvapas
8. masinos is gamyklos neleidziamos su duju iranga. iskyrus skirtas olandijai, bet ten del kitu priezasciu.
lyg ir tiek
as nesmerkiu ar tyciojuosi is zmoniu, kurie susimete dujas. tiesiog "darbiniam arkliui" yra dyzelis. pvz. i furas juk duju nemontuotu. jau kam kam, bet jiems tai pigumas aktualus dalykas, bet nemaziau svarbus ir furos resursas.
galu gale yra kruva japonisku ar korejietisku lengvu masinu su 1.1 ar 1.3. jos irgi mazai valgo.
susitariam, kad kalbam apie tas masinas, kuriu varikliai buvo kurti benzui.
1. benzinas - skystis, dujos... nu nelabai skystis, kad ir suskystintos. devejimosi poziuriu dujos varikli "sutrina" greiciau.
2. variklis praranda savo galia.
3. vazinejant tik dujomis, ziema kurtis peilis. apie perjunginejimus nesneku, nes juk reikia irodyti, kad dujos - blogis, o benzas arba saliarka - geris
4. didelio taupumo dujomis neispausi. kiek turiu pazistamu neteko girdeti, kuris prisipazintu, kad dujos jiems sutaupe tiek ir tiek. montavimas, prieziura ir papildomi gedimai, atsirandantys, nes vazinejama dujom pvz. h2o bake - susidaro dideli pinigai. kol jie atsipirks masina uzsilenks arba nebeteiks jokio vaziavimo malonumo. su dyzeliu kas kita, neteko kalbet su nepatenkintu
5. jau rasiau, kad dujos skirtos taupymui, deja, aukojant visa kita. nes kitaip gaunasi lithuanian dream - nevalgo, papigiaja, bet valina ir valins dar 100 metu
6. ne visos koloneles pardavineja kokybiskas dujas.
7. duju bjaurus kvapas
8. masinos is gamyklos neleidziamos su duju iranga. iskyrus skirtas olandijai, bet ten del kitu priezasciu.
lyg ir tiek
as nesmerkiu ar tyciojuosi is zmoniu, kurie susimete dujas. tiesiog "darbiniam arkliui" yra dyzelis. pvz. i furas juk duju nemontuotu. jau kam kam, bet jiems tai pigumas aktualus dalykas, bet nemaziau svarbus ir furos resursas.
galu gale yra kruva japonisku ar korejietisku lengvu masinu su 1.1 ar 1.3. jos irgi mazai valgo.
jei trumpai, tai tavo argumentai yra visiskai neparemti tikrove, ishskyrus apie kvapa.meemyself wrote:cia gausis didelis ot, jei nagrinesim dujas vs benza, bet galim
susitariam, kad kalbam apie tas masinas, kuriu varikliai buvo kurti benzui.
1. benzinas - skystis, dujos... nu nelabai skystis, kad ir suskystintos. devejimosi poziuriu dujos varikli "sutrina" greiciau.
2. variklis praranda savo galia.
3. vazinejant tik dujomis, ziema kurtis peilis. apie perjunginejimus nesneku, nes juk reikia irodyti, kad dujos - blogis, o benzas arba saliarka - geris
4. didelio taupumo dujomis neispausi. kiek turiu pazistamu neteko girdeti, kuris prisipazintu, kad dujos jiems sutaupe tiek ir tiek. montavimas, prieziura ir papildomi gedimai, atsirandantys, nes vazinejama dujom pvz. h2o bake - susidaro dideli pinigai. kol jie atsipirks masina uzsilenks arba nebeteiks jokio vaziavimo malonumo. su dyzeliu kas kita, neteko kalbet su nepatenkintu
5. jau rasiau, kad dujos skirtos taupymui, deja, aukojant visa kita. nes kitaip gaunasi lithuanian dream - nevalgo, papigiaja, bet valina ir valins dar 100 metu
6. ne visos koloneles pardavineja kokybiskas dujas.
7. duju bjaurus kvapas
8. masinos is gamyklos neleidziamos su duju iranga. iskyrus skirtas olandijai, bet ten del kitu priezasciu.
lyg ir tiek
as nesmerkiu ar tyciojuosi is zmoniu, kurie susimete dujas. tiesiog "darbiniam arkliui" yra dyzelis. pvz. i furas juk duju nemontuotu. jau kam kam, bet jiems tai pigumas aktualus dalykas, bet nemaziau svarbus ir furos resursas.
galu gale yra kruva japonisku ar korejietisku lengvu masinu su 1.1 ar 1.3. jos irgi mazai valgo.
p.s. benzas, dyzelis ir dujos - visi smirda. asmeninis reikalas, kuris kvapas maziau bjaurus
..
dedami dujas, prisuka ora, todel jus puikiai zhinot kas buna kai benzui truksta oro. jis netraukia. kitas varijantas - dujos shaudo. sutikit, kad yra nedaug automobiliu, kuriu vozhtuviai sureguliuoti, duju/oro ir benzo/oro santykiai sureguliuoti, visa sistema dirba kaip laikrodis. o sprogus dujoms isiurbimo kolektoriuj irgi visi puikiai zhinot (kaip pvz imu bmw 530 su dujom - shovus dujom laksto pastoviai oro filtras, plasmtases, oro srauto matuokle - plastmases pigios, o vat sugedus oro srauto matuoklei - 300lt)
nekalbu apie temperaturas degimo benzo/duju nes ne viskas yra visishkai teisinga. koks ju poveikis turbinai, liamdai - kiek zhmoniu - tiek nuomoniu.
o vat dyzelis yra atskira tema - geras turbodyzelis, bmw525tds, golf1.9tdi, peugeot HDI motorai, toyotos D4D, audi... arkliu nera daug, bet patikekit koks yra sukimo momentas pas peugeot 206 HDI. 2.0TD motoriukas pirmais dviem begiais uzhsikasa iki dumu uzhsklandos
mano nuomone benzinas yra labai geri degalai. dyzelis yra atsarginis varijantas jei neturi dideliu piniginiu fontanu. o vat dujos tai blogiau uzh dyzeli ir tai tik mano nuomone
nekalbu apie temperaturas degimo benzo/duju nes ne viskas yra visishkai teisinga. koks ju poveikis turbinai, liamdai - kiek zhmoniu - tiek nuomoniu.
o vat dyzelis yra atskira tema - geras turbodyzelis, bmw525tds, golf1.9tdi, peugeot HDI motorai, toyotos D4D, audi... arkliu nera daug, bet patikekit koks yra sukimo momentas pas peugeot 206 HDI. 2.0TD motoriukas pirmais dviem begiais uzhsikasa iki dumu uzhsklandos
mano nuomone benzinas yra labai geri degalai. dyzelis yra atsarginis varijantas jei neturi dideliu piniginiu fontanu. o vat dujos tai blogiau uzh dyzeli ir tai tik mano nuomone
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Benzinas patekes i degimo kamera tikrai ne skystis. Jei butu skystis tai variklis linktu labai greitai, nes butu nuplaunama teplo plevele nuo cilidro sienu.meemyself wrote:
1. benzinas - skystis, dujos... nu nelabai skystis, kad ir suskystintos. devejimosi poziuriu dujos varikli "sutrina" greiciau.
Tai priklauso ne tiek nuo kuro tipo kiek nuo sitemos konstrukcijos. Montuojant tiesioginio purskimo LPG sistema galia beveik neprarandma.2. variklis praranda savo galia.
O kiek vazinejanciu duomis taip daro? Dauguma vistiek varikli uzveda benzinu ir tik jam apsilus persijungia ant benzino. O jei zmogus kvailas ir taip nedaro tai duju sistema visai nereikalinga - yra ir kitu budu varikli uzmusti.3. vazinejant tik dujomis, ziema kurtis peilis. apie perjunginejimus nesneku, nes juk reikia irodyti, kad dujos - blogis, o benzas arba saliarka - geris
Kokie papildomi gedimai? Jei vedama benzinu, o vainejama dujomis tai joks vanduo nesusidaro.4. didelio taupumo dujomis neispausi. kiek turiu pazistamu neteko girdeti, kuris prisipazintu, kad dujos jiems sutaupe tiek ir tiek. montavimas, prieziura ir papildomi gedimai...
Kartojiesi...5. jau rasiau, kad dujos skirtos taupymui, deja, aukojant visa kita. nes kitaip gaunasi lithuanian dream - nevalgo, papigiaja, bet valina ir valins dar 100 metu
Kaip beje benzina ir dyzeli.6. ne visos koloneles pardavineja kokybiskas dujas.
Jei sistema normaliai irenga ir sureguliuota duju kvapo nesijaucia...7. duju bjaurus kvapas
Yra berods Opel Zefira versija varoma vien tik dujomis. Ford, Opel, Volvo, Saab, Peugeot, Citroen ir kiti gamintojai turi varikliu serijas kurios yra pritaikytos tiek beninui tiek LPG.8. masinos is gamyklos neleidziamos su duju iranga. iskyrus skirtas olandijai, bet ten del kitu priezasciu.
Ne del resurso, o del variklio charakteristikos. Sunkvezimiams reikalingas didelis sukimo momentas prie zemu apsuku. O resursas pasiekiamas darnt itin zemasukius variklius, todel netinka nei benzinas, nei dujos.as nesmerkiu ar tyciojuosi is zmoniu, kurie susimete dujas. tiesiog "darbiniam arkliui" yra dyzelis. pvz. i furas juk duju nemontuotu. jau kam kam, bet jiems tai pigumas aktualus dalykas, bet nemaziau svarbus ir furos resursas.
Keisti tavo argumentai tokie... Paremti gandais, o kai kurie tiesiog is pirsto lauzti.
Mano nuomone duju sistemos trukumai yra sie:
1. Duju oktaninis skaicius yra didesnis, jos dega leciau. Todel joms reikalingas didesnis suspaudimo laipsnis. Esant iprastam benzininio variklio suspaudimo laipsniui (9.5-10.5) dujos nespeja sudegti iki atsidaro ismetimo votuas, todel kencia ismetimo voztuvai ir voztuvu lizdai. Bet kaip rodo nevieno vainejancio dujomis patirtis - nuvaziavus desimtis tukstanciu kilometru gedimas toje vietoje nepasireiskia.
2. Duju sistema reikalauja daugiau prieziuros.
Privalumai:
1. Negincytina kuro ekonomija. T.y. uz kura visumoje isleidziama maziau pinigu.
2. Reciau keiciami variklio tepalai, nes duju degimo produktai juos tersia maziau.
3. Ivairus ekologiniai aspektai: maziau kenksmingos ismetamosios dujos, mazesnis naftos sunaudojimas.
tonic teisus.
Pats ilga laika buvau arshus duju prieshas - veliau pamaniau pabandyti ir isidejau i kasdiene V6 mashina. Nereikia pamirshti, kad duju iranga turi buti gerai parinkta - nereikia deti, kur nepriklauso, paprastos irangos ir nebus jokiu shuviu, sulauzytu plastiku ir pan.
ekonomija tikrai negincijama - mano atveju per menesi ji sudaro apie 40-45 proc. visu ishlaidu kurui (ivertinant ir benzino kieki, kurio kazkiek ipilu per menesi uzvedimams ir vaziavimui su shaltu varikliu). O pravaziuoju tikrai nemazai ir ishleidziu kurui ne studentishkas sumas.
Del koloneliu - tinkamas zinoti reikia.
Pats ilga laika buvau arshus duju prieshas - veliau pamaniau pabandyti ir isidejau i kasdiene V6 mashina. Nereikia pamirshti, kad duju iranga turi buti gerai parinkta - nereikia deti, kur nepriklauso, paprastos irangos ir nebus jokiu shuviu, sulauzytu plastiku ir pan.
ekonomija tikrai negincijama - mano atveju per menesi ji sudaro apie 40-45 proc. visu ishlaidu kurui (ivertinant ir benzino kieki, kurio kazkiek ipilu per menesi uzvedimams ir vaziavimui su shaltu varikliu). O pravaziuoju tikrai nemazai ir ishleidziu kurui ne studentishkas sumas.
Del koloneliu - tinkamas zinoti reikia.
tiesiog yra taip kad jauni ir savim pasitikintys zmones buna arsus priesai ar salininkai, o su amzium nusiramina nes pradeda nekryzius deti o skaityti ir dometis. paprasciausiai jei zmogus arsus duju priesininkas- jis tiesiog kazkieno itakotas, ir tuo klausimu neturi reikiamu ziniu, nes kai pasidomi- nustembi.
1. dujomis varomas sureguliuotas teisingas variklis tarnauja ilgiau !!!
2. tarsa daugely kartu mazesne.....
3. ekonominis faktorius per visus galus musa....
4. daug kas stiprei nesuinteresuotas dujomis autopramonej...
o didziausia beda kad lt masinos 90% mirusios, irangas deda pigiausias noname, ne pagal paskirti, neziuri elementariu reikalavimu ir taisykliu ir visumoj gaunas toks bardakas......
1. dujomis varomas sureguliuotas teisingas variklis tarnauja ilgiau !!!
2. tarsa daugely kartu mazesne.....
3. ekonominis faktorius per visus galus musa....
4. daug kas stiprei nesuinteresuotas dujomis autopramonej...
o didziausia beda kad lt masinos 90% mirusios, irangas deda pigiausias noname, ne pagal paskirti, neziuri elementariu reikalavimu ir taisykliu ir visumoj gaunas toks bardakas......
Sunkvezimiams nera reikalingas sukimo momentas prie mazu sukiu del pacio sukimo momento. Laisvai fura galetu naudotis kokiu 20000rpm mazalitraziniu turbo varikliu, kurio sukimo momentas yra juokingas, bet arkliu uztat daug, nes sukimo momentas svarbus mums yra ratuose, kas su atitinkamu perdavimu laisvai su tokiu varikliu padaroma. Mazu sukiu varikliai yra daromi tik del resurso.tonic wrote: Ne del resurso, o del variklio charakteristikos. Sunkvezimiams reikalingas didelis sukimo momentas prie zemu apsuku.
Na, o del duju tai siaip anot Vimotos tai uzcipinus varikli tai jis jau tures daugiau galios su dujom nei su 98 benzu, jei tas pats variklis butu cipinamas naudojant toki benza ir dujas lyginant.
Taigi kai pasiskaitai tai apie dujas vis daugiau teigiamu dalyku randi, taciau nepasant visko as nesu duju salininkas, matyt todel, kad esu toks koncervatoriskos dvasios megstu tradicijas saugoti .
Na ir siaip yra vienas nenugincijamas minusas dujoms - saugumas. Jei avarijoj gerai baliona pazeis isleksi i ora. Su benzu tokiu bedu ryskiai maziau, o kaip su dujomis sprogsta tai per zinias vis laikas nuo laiko parodo.
as aisq nesu itin kvalifikuotas specialistas sitoj mietoj, bet mano nuomone dedesnis pavojus su tuo balionu verciantis per galva gaut, nei ji sugniuzdyt/suplesyt avarijos metu. Kiek ten pas ji atmosferu viduj? aisq, kai chebra susideda slangas nuo skalbimo masinos (mano draugo tevas taip record'e buvo padares) ar panasias nesamones - tada ir sprogsta.gess wrote:Na ir siaip yra vienas nenugincijamas minusas dujoms - saugumas. Jei avarijoj gerai baliona pazeis isleksi i ora. Su benzu tokiu bedu ryskiai maziau, o kaip su dujomis sprogsta tai per zinias vis laikas nuo laiko parodo.
Z750S
http://www.skydive.lt
http://www.skydive.lt
Per TV rodo kaip sudega netvarkingi "dujiniai" automobiliai. Kaip sprogsta Labai patiko kaip ebola karta issireiske apie tai: "Jei lupsi taip, kad balionas neatlaikys, tai ten jau nebebus kam degti"Nelabai suprantu tavo priestaravima. Paskaityk ka as apie tai rasiau ir pagalvok ar pasakei ka naujo? Gal tik kiek sumaliau viska.gess wrote:Sunkvezimiams nera reikalingas sukimo momentas prie mazu sukiu del pacio sukimo momento. Laisvai fura galetu naudotis kokiu 20000rpm mazalitraziniu turbo varikliu, kurio sukimo momentas yra juokingas, bet arkliu uztat daug, nes sukimo momentas svarbus mums yra ratuose, kas su atitinkamu perdavimu laisvai su tokiu varikliu padaroma. Mazu sukiu varikliai yra daromi tik del resurso.tonic wrote: Ne del resurso, o del variklio charakteristikos. Sunkvezimiams reikalingas didelis sukimo momentas prie zemu apsuku.
Na ir siaip yra vienas nenugincijamas minusas dujoms - saugumas. Jei avarijoj gerai baliona pazeis isleksi i ora. Su benzu tokiu bedu ryskiai maziau, o kaip su dujomis sprogsta tai per zinias vis laikas nuo laiko parodo.
i tema apie balionus.. nuotraukos darytos pilaitej kazkur pries savaite. (su mobilka, prasta kokybe)
4 paskutines nuotraukos
edit: panasu kad padegimas..
4 paskutines nuotraukos
edit: panasu kad padegimas..
Silvia - Sold
e21 Stage1 done
e21 Stage1 done
siaip tai irgi bauvau labai didelis duju priesininkas, kadangi teko remontuoti dujiniu automobiliu tai varikliouse ju budavo paprasciausiai kaip prisikta (galvoj). taciau dabar siek tiek pakeiciau savo nuomone, kai uzlinkus nissanui nusipirkau voyegeri. 2,4 ltr. mieste 14 ltr benzo. teko detis dujas. idejo ta nagla su atskirais purkstukais, ir jus neisivaizduojate kaip esu patenkintas sanaudos tos pacios, trauka ta pati. zinoma i nissana as niekada nedeciau duju, taciau jei dujos (tvarkinga iranga) sumontuota seimynineje masinoje, nematau tragedijos. nei ten saudo, nei smirda. visa laika kuriasi benzu, dujomis net neimanoma uzkurti , zodziu jei nera benzino nevaziuosi, ji pati pakaitus persijungia ant duju. esu patenkintas. o kad baka susprogdint, tai net nezinau, jauciu jau man butu neaktualu jei jis sprogtu , buciau isejes anksciau uz ji
Volvo S80 2.5 TDI 1999
MG MGF 1,8i 1998 (parduodu/keiciu)
MG MGF 1,8i 1998 (parduodu/keiciu)
esu potencialus kopustu jegos useris
nu ir ka
variklis rieda puikiai 2.0 DOHC treti metai su dujom
benzo 10l
duju 9-10l
kas 20k km reik keisti duju filtra ir is naujo ssureguliuoti duju kompa.
Nuvaziuoja masina daug variklis tvarkingas priziurimas ir netgi neklaksi
zinoma abydna kai pasako kokia audi a8 zyzelis su turbo trasoj kokia 7l suryja
nu ir ka
variklis rieda puikiai 2.0 DOHC treti metai su dujom
benzo 10l
duju 9-10l
kas 20k km reik keisti duju filtra ir is naujo ssureguliuoti duju kompa.
Nuvaziuoja masina daug variklis tvarkingas priziurimas ir netgi neklaksi
zinoma abydna kai pasako kokia audi a8 zyzelis su turbo trasoj kokia 7l suryja
RX-7 13B TII restauruojamas
929 + RX-7 = RX-4 powered 13B 6port NA with ITB
929 + RX-7 = RX-4 powered 13B 6port NA with ITB
nenoriu daryt OT, bet nesamone..McPie wrote:zinoma abydna kai pasako kokia audi a8 zyzelis su turbo trasoj kokia 7l suryja
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
Samone ir netgi labai. Turbut lygini su mazu dyzeliniu varikliu ir is to darai isvadas? Man irgi teko pavazineti 1.9 dyzeliu. 7-8 litrai mieste, 6 trasoje. Todel atrodo keista kai MB 124 3.0 TD, su automatine deze, trasoje, vaziuodamas 90km/h, sutelpa i nepilnus 7 litrus, o vaziuodamas 140km/h vos perkopia 8 litru riba. Taip jau yra - dideliems varikliams reikia suktis gerokai maziau nei "mazeliams".UNeX wrote:nenoriu daryt OT, bet nesamone..McPie wrote:zinoma abydna kai pasako kokia audi a8 zyzelis su turbo trasoj kokia 7l suryja
siaip lyginu su draugo a6 2.5 tdi 98metu.
praktiskai lyginciau su savo sx, tik kad ten dyzlis pilasi. Mieste nemaziau 12, uzmiesti gal i 8 ir imanoma tilpt, bet..
praktiskai lyginciau su savo sx, tik kad ten dyzlis pilasi. Mieste nemaziau 12, uzmiesti gal i 8 ir imanoma tilpt, bet..
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
-
- Posts: 622
- Joined: 17 Apr 2004, 16:16
- Location: Klaipėda