Teorinis pamastymas

Visi kiti pokalbiai apie automobilius (jei jau joks kitas forumas netinka - rasykit cia)...
Post Reply
monte
Posts: 815
Joined: 28 Mar 2003, 13:05
Location: Kaunas

Teorinis pamastymas

Post by monte »

Tai kilo man stai kokia mintis :idea: : jei galima nemazinant suspaudimo pakelti turbinos slegi , kas salygoja didesni kuro ir oro misinio kieki cilindruose=daugiau galios , didesnes kuro sanaudos, tai galima ir nedidinant turbinos slegio padidint suspaudima (nuslifojant galva)=daugiau galios , tos pat kuro sanaudos+geresne trauka kol dar turbina neuzsipute. Tai jau seniai daroma atmosferinaims varikliams bet turbavams -negirdejau .Manau , jei teisingai as auksciau kalbejau, tiems kas nenori be proto kelt galios o pasitenkintu tik keliom desimtim arkliuku toks varijantas ,plius kiti nuostolius mazinantys tiuningo budai(laisvas ismetimas ir paemimas, interkuleris ir ttt), visai tiktu.
Jei nesunku prasau pakomentuoti tokia minti :roll:

User avatar
Sheikhas
Posts: 2640
Joined: 25 Mar 2003, 15:30
Location: Ignalina, Lietuva
Contact:

Post by Sheikhas »

jeigu labai nesigilinant, o kas yra paprasčiau, šlifuoti galvą, keisti tarpines, varžtus, sodinti vožtuvus... ar pasukti koki varžteli ar idėti vožtuvėlį slėgiui kilstelėti.
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design

User avatar
tonic
Posts: 1849
Joined: 24 Mar 2003, 10:02
Location: Vilnius
Contact:

Post by tonic »

Galvos turbininiams varikliams neslifuoja todel, kad del padidejusio suspaudimo laipsnio prasideda detonacija.

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Post by spade »

Siaip tai kartais suspaudimo laipsnis pas turbininius variklius juos tiuninguojant didinamas buna - taip pvz porche 944 turbo tuninge tai gan iprasta. Tai nenuostabu - nesunku pastebet, kad serijiniu turbininiu automobiliu varikliu suspaudimo laipsnis dideja: ~1980 buvo kokie 7,5:1, musu nissanai 8,5, o naujausi varikliai jau net 10+...

Taciau tai vis tik nera taisykle - dazniausiai tuninguojant suspaudimo laipsnis mazinamas (uztat puciama daugiau :wink: )

monte
Posts: 815
Joined: 28 Mar 2003, 13:05
Location: Kaunas

Post by monte »

Na zinoma paprasciau yra slegi sukelt bet dideja kuro sanaudos o zemuose sukiuose kaip netrauke taip ir netrauks , detonacija priklausys nuo to kiek ta galva paspausi plius gali ideti nasesni interkuleri kad temperaturas pazemint o kaip jau mineta auksciau suspaudimas gali buti ir didesnis ...

igor
Posts: 38
Joined: 25 Mar 2003, 23:22
Location: vilnius

Post by igor »

Visu pirma noriu pastebet kad variklio galia leme ne kuro kiekis patekes i celindra o oro ko daugiau oro to daugiau O2 ko daugiau O2 to geriau dega degalai ir su to paciu kuro kiekiu galima isgaut dvigubai daugiau galios!
tonik teisingai rashe kad galva shlifoti neapsimoka viso pirmo tai daroma kad pakelti spaudima sumazinus degimo kameros turi tai padeda prastems varikliams todel kad pakelus spaudima pakila degimo temperatura to pachiu degalai geriau dega ir isgaunama daugiau galios .
tam ir yra musu nostobiam varikle turbina!
i klausima del protingo arkl galios kelimo as galvoju taip kad mes ne esam turtingi kad padarit pilna variklio tiuninga ir man atroda kad tai yra neimanoma !visada bus veta kur dar galima ka nors pridet nushlifot pasukt ir t.t pats paprashaiusias to pavizdis italishki soportiniaj automobiliai (kurie yra etalonai auto rinkoj) pardodami in usa . beveik visi yra papildomai perrenkami to pachiu ju galia padideja o nodingu medziagu ishmetimas sumazinimas kelis kartu tai ej ten rado ka keist ka galima sakit apie musu standartinius variklius !
mane asmeniskai patenkintu oro sistemos pakeitimas is standartines i sportine(sport oro filtras, big god i/c,ir geras oro padavimas)ir ishmetimo sistemos nedidelis tiuningas (ishmetamas katalizatorius,liginami vamziai)super butu pakeisti bakeliai ir vamziai i didesnio skersmens anologus!
nu gal dar galima butu padarit taip dabar madinga "chip" tiuninga po to visko bet aishku uz normalia kaina o ne uz 1500lt man atrodo kad kaina ne turetu virshit 500lt su darbu to pachiu butu pasektas aie 200 ak/g potolokas o tokiaj mashinkoj kaip musu nissanas 200sx tai visai neblogai!
mane sudomino spade parashiti skaichiai (musu nissanai 8,5, o naujausi varikliai jau net 10+...)chia cilindro spaudimas?nu tai pagal kotologa naujo nissan 200sx 1.8t variklio spaudimas 11.5 zemiausias rodiklis seno variklio turi buti nemazesnis nej 9.5(katologo domenis) man asmenishkai atrodo kad jei butu ir 8 vaziotu ir gan neblogai!kad tik skirtumas ne butu didesnis nei 1.5 .mano variklio spaudimas (10.5:10:10:10.5)visai nesenej tikrintas!
Viska ka rashau ira mano asmenishka nomone kuria ash laikausi bet nekam irodinet neko ne noriu :)

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Post by spade »

igor wrote: Visu pirma noriu pastebet kad variklio galia leme ne kuro kiekis patekes i celindra o oro ko daugiau oro to daugiau O2 ko daugiau O2 to geriau dega degalai ir su to paciu kuro kiekiu galima isgaut dvigubai daugiau galios!
Nereikia kliedet. Toks dalykas kaip detonacija yra girdetas?
igor wrote: tonik teisingai rashe kad galva shlifoti neapsimoka viso pirmo tai daroma kad pakelti spaudima sumazinus degimo kameros turi tai padeda prastems varikliams todel kad pakelus spaudima pakila degimo temperatura to pachiu degalai geriau dega ir isgaunama daugiau galios .
tam ir yra musu nostobiam varikle turbina!
Turbina pucia tik nuo tam tikru apsuku - tuo tarpu padidintas suspaudimo laipsnis duoda galios pliusa visada - net kol turbina neuzputus. Suspaudimo laipsnis didinamas ne tik prastiems varikliams, siaip jau...
igor wrote: italishki soportiniaj automobiliai (kurie yra etalonai auto rinkoj) pardodami in usa . beveik visi yra papildomai perrenkami to pachiu ju galia padideja o nodingu medziagu ishmetimas sumazinimas kelis kartu tai ej ten rado ka keist ka galima sakit apie musu standartinius variklius !
Cia zinoma nereali naujiena... Idomu ar patys italisku sportiniu automobiliu gamintojai apie tai zino?
igor wrote: mane sudomino spade parashiti skaichiai (musu nissanai 8,5, o naujausi varikliai jau net 10+...)chia cilindro spaudimas?nu tai pagal kotologa naujo nissan 200sx 1.8t variklio spaudimas 11.5 zemiausias rodiklis seno variklio turi buti nemazesnis nej 9.5(katologo domenis)
Reikia skirt kompresija nuo suspaudimo laipsnio...

monte
Posts: 815
Joined: 28 Mar 2003, 13:05
Location: Kaunas

Post by monte »

igor ... is esmes spade viska pasake ;)

Guest

Post by Guest »

chia is turbo informacijos!(Как известно, количество топлива, которое может сгореть в цилиндрах двигателя, жестко связано с объемом воздуха, засасываемого мотором внутрь при пуске. Соотношение масс, составляющее примерно 1 кг топлива на 15 кг воздуха, должно выдерживаться очень строго, дальнейшее обогащение смеси(!!!!!!!) приводит к уменьшению мощности. Чтоб преодолеть эту преграду, необходимо подать в цилиндр больше воздуха(!!!!!!!!), нагнетая его под избыточным давлением. В этом случае, при увеличении давления воздуха на 30%, происходит адекватный рост мощности и разгонной динамики.
На одном валу с лопаточным колесом турбины находится колесо компрессора, который засасывает воздух из воздушного фильтра, повышает его давление на 30-80% (в зависимости от степени наддува) и подает в двигатель. В один и тот же литраж (объем) двигателя поступает большее по весу количество рабочей смеси и, следовательно, обеспечивается достижение на 20-50% большей мощности, !!!!а за счет использования энергии выхлопных газов повышается КПД двигателя и снижается удельный расход топлива на 5-20%!!!!!)tas man ledzia tegti kad ishgavus daugiau galios ish turbinos kuro sunaudoima maziau nej ishgavus tiek pat galios ish variklio be turbinos! chia apskritai
spade:Turbina pucia tik nuo tam tikru apsuku - tuo tarpu padidintas suspaudimo laipsnis duoda galios pliusa visada - net kol turbina neuzputus. Suspaudimo laipsnis didinamas ne tik prastiems varikliams, siaip jau
2)kodel nera didinamas spaudimo laipsnis turbinoms!Ta padarius prastam variklije sekiama isgauti ko geriasni mishinio degimo!pakelus spaudima varikliui su turbina (kuri ir taip ipuchia ora i cilindra ir to iyra pasekiamas geresnis degimas)galima tiketis tokio mishinio per anksto uzsidegimo ir to pachiu detonacija ir polomke!
3)(Cia zinoma nereali naujiena... Idomu ar patys italisku sportiniu automobiliu gamintojai apie tai zino?) Nu gal girdejai apie usa reikalavimus sportinems mashinoms ivezimoms i shali tai va daugelis ne visi asku ne atitinka tu reikalavimu del to ir yra perdaramos as dabar neatsimenu kur apie tai skaichiau bet jei rasiu parasisiu! tikrai atsimenu kad kalba ejo apie LAMBARGINI DIABLO 5 metu senumo!

4)(Reikia skirt kompresija nuo suspaudimo laipsnio) ej galima tikslei kaip rusiskai tas skambes?

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Post by spade »

Anonymous wrote: chia is turbo informacijos!
Linkas?
Anonymous wrote: tas man ledzia tegti kad ishgavus daugiau galios ish turbinos kuro sunaudoima maziau nej ishgavus tiek pat galios ish variklio be turbinos!
Skaityt matau moki, tik vat kas parasyta - nesupranti... :) Perskaityk va sita dali is naujo: Как известно, количество топлива, которое может сгореть в цилиндрах двигателя, жестко связано с объемом воздуха, засасываемого мотором внутрь при пуске. Соотношение масс, составляющее примерно 1 кг топлива на 15 кг воздуха, должно выдерживаться очень строго...
Anonymous wrote: 2)kodel nera didinamas spaudimo laipsnis turbinoms!
Kaip jau rasiau - gamintojai ta linkme nuosekliai eina... o ir tuninge tai nera kazkas ekstraordinaraus...
Anonymous wrote: pakelus spaudima varikliui su turbina (kuri ir taip ipuchia ora i cilindra ir to iyra pasekiamas geresnis degimas)galima tiketis tokio mishinio per anksto uzsidegimo ir to pachiu detonacija ir polomke!
Sakykim taip: visa tai jau yra valdymo bei reguliavimo klausimas. Detonacija sekmingai galima prisisaukti ir nedidinant suspaudimo laipsnio, o tiesiog uzpuciant daugiau (bet atitinkamo kuro kiekio padidinimo) - kaip tamsta siulot :D
Anonymous wrote: Nu gal girdejai apie usa reikalavimus sportinems mashinoms ivezimoms i shali tai va daugelis ne visi asku ne atitinka tu reikalavimu del to ir yra perdaramos as dabar neatsimenu kur apie tai skaichiau bet jei rasiu parasisiu! tikrai atsimenu kad kalba ejo apie LAMBARGINI DIABLO 5 metu senumo!
Va va... paskaityk daugiau. Apie variklio (visiskai naujo!) perrinkinejima ten kalba neina...

Siaip matau, kad tai ka skaitai - skaitai labai neidemiai :)

Anonymous wrote: 4)(Reikia skirt kompresija nuo suspaudimo laipsnio) ej galima tikslei kaip rusiskai tas skambes?
Stepen' szhatija ir kompresija jei teisingai pamenu...

monte
Posts: 815
Joined: 28 Mar 2003, 13:05
Location: Kaunas

Post by monte »

Tai va nuleke EmJay turbina (beje simtomai atsirado kai uz vairo buvau as :) sorry EmJay) bet norejau ne apie tai , pakeite vimotoje jam turbina , tokia pati kaip pas mane KKK16,pastate ant stendo ir nesupranta kas darosi 222Nm , normalu bet 190Ag!! Is pradziu mane kad turbina daugiau pucia, bet pamatavus-0.6 baro , vienintele kiilusi mintis paspausta galva , taciau jokios detonacijos ar kokiu kitu nesklandumu bent jau kolkas nesijaucia.Be to tas nisanas ir vaziujant "apacioje " jauciasi gyvesnis, jautesi net ir pries turbina pakeiciant.
Vel gi dalinuosi info, penas pamastymams, tik va nedragina EmJay , neina tu arkliuku dvikovoje isbandyti

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Post by spade »

monte wrote:tokia pati kaip pas mane KKK16
Nuo kokio automobilio jinai?
Ausinama vandeniu?
Ar reikia modifikuot ismetimo kolektoriu - ar be problemu prisitaiso?

monte
Posts: 815
Joined: 28 Mar 2003, 13:05
Location: Kaunas

Post by monte »

Nuo audi 2,5 Tdi (raudona "i") pas paprasta tdi stovi 14 , Reikejo flansus daryti ir prsukti kriaukles , nes audineje kitoje variklio puseje stovi, bei tepimo slangeles persidaro , neausinama

igor
Posts: 38
Joined: 25 Mar 2003, 23:22
Location: vilnius

Post by igor »

ten kalba jejo apie tai kad tas degalu santikis ne turi buti didesnis(дальнейшее обогащение смеси(!!!!!!!) приводит к уменьшению мощности. Чтоб преодолеть эту преграду, необходимо подать в цилиндр больше воздуха(!!!!!!!!), )
tai va ash tai rir turejau ameni auto kurio kaina yra virsh 100kilu zaliu ir kuris turi ne maziau 500 arkliu dar yra tobulinamas ir tam yra firmos kurios tuo uzsijema taip pat je perdara ir naujus auto! chia kaip bmv "m"
ir merso brabus ar amg je perdara visiskai naujus uato kartais modifikodami viska!ir tuo pachiu pakelia a/g ir pagerina ishmetimus(butint naujem auto)
gerai kur yra zatije?
kur yra kompresija

Post Reply