TA netekimas del tiesaus ismetimo
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
O tai kai pratesiat nebuna, kad jau kitos salygos? Nu ta prasme juk draudimas brangsta vis laikui begant.
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
Pasitikrinau savo shitbox'ą:
Būsena registre: Įregistruota (Sustabdyta)
kita mašina (kuri dar mažiau road legal - geras klausimas) neturi žymos "sustabdyta". hehe
tai čia kaip dabar? tipo apsidraudžiu, praeinu techą ir varau registruotis? how the fuck man ją prikelt iki road legal statuso?
Būsena registre: Įregistruota (Sustabdyta)
kita mašina (kuri dar mažiau road legal - geras klausimas) neturi žymos "sustabdyta". hehe
tai čia kaip dabar? tipo apsidraudžiu, praeinu techą ir varau registruotis? how the fuck man ją prikelt iki road legal statuso?
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
-
- Posts: 91
- Joined: 23 Mar 2009, 08:38
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
Buvau siuo klausimu regitroj, nes irgi turiu masina be TA. Nuo liepos 1 jie sustabde registracija automobiliams be TA, bet per 90 dienu tu gali Regitroje parasyti prasyma ir tau nuemima nuo iskaitos atides metams. Prasymo kaina 10Lt. Per tuos metus tu gali sutvarkyti masina, tada praeini TA, apsidraudi ir ji vel road legal. Tik toks niuansas, kad pacioj Regitros informacijoj nezinojo, ar tos 90 dienu skaiciuojamos nuo liepos 1, ar nuo datos, kuomet masina tapo nelegali, pvz. pasibaige TA. Pagal visa teisine logika turetu buti nuo liepos 1, bet nereik uzmirst kurioj salyje mes gyvename.
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
Kokioje šalyje begyventume nauji įstatymai vistiek atgaline data negalioja Mano mašina TA neturi jau kuris laikas ir regitros sistemoje registracija sustabdyta, o ne išregistruota.
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
90 dienu nuo liepos 1 d.
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
Kubilistane buna kad istatymus priimineja ir atgaline data, kaip pvz: PSD mokesti.enrgy wrote:Kokioje šalyje begyventume nauji įstatymai vistiek atgaline data negalioja Mano mašina TA neturi jau kuris laikas ir regitros sistemoje registracija sustabdyta, o ne išregistruota.
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
Pas mane nissanas 3m be TA ir irgi raso, kad "sustabdyta" tai bus nuo liepos 1d, 90d terminas susitvarkyti TA
RS13 ca18 >>> RPS13 ))
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
ilgai sita nesamone nesilaikys, per daug zmoniu trukdo toks kvailas istatymas, todel manau bus pakeitimai ir gan greitai.
Gs430
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
visi sitie pakeitimai yra naudingi valstybei, tiksliau mokesciu surinkimui, kazkokiu imoniu gyvavimui, tai paciai "monopolistinei" regitrai (nauju dokumentu ir numeriu isdavimui).
klausimas ar kazkas pasikeis dar 3 metus po sio istatymo.
reikia susitaikyti su ta mintim ir rugsejo 30 d. einam visi rasyti prasymus atideti 1 metams automobilio isregistravima, o v4liau jau tiketis ar galvoti kazka, kas isgelbetu musu projektus
klausimas ar kazkas pasikeis dar 3 metus po sio istatymo.
reikia susitaikyti su ta mintim ir rugsejo 30 d. einam visi rasyti prasymus atideti 1 metams automobilio isregistravima, o v4liau jau tiketis ar galvoti kazka, kas isgelbetu musu projektus
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
Manau nera ko per anksti pergyvena.. Taip, CorradoGT teisus, greit visi eisim stabdyt registracija.
O ateityje, del visu niunasu.. pasakysiu taip - netikiu kad sis kartas bus kazkuo isskirtinis ir pavyks padaryti istatyba be spragu. kaip nors..
O ateityje, del visu niunasu.. pasakysiu taip - netikiu kad sis kartas bus kazkuo isskirtinis ir pavyks padaryti istatyba be spragu. kaip nors..
BMW 750, OOOO A6 Q, S8.
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
Keliolika forumu tai nera perdaug zmoniu, nes ju zymiai didesnis procentas vazineja kasdieninem masiomis ir problemos perdaug nemato..wanadoo wrote:ilgai sita nesamone nesilaikys, per daug zmoniu trukdo toks kvailas istatymas, todel manau bus pakeitimai ir gan greitai.
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
Maziau cia reikia putotis ir kaltint visus aplinkui, esam ES nariai ir istatymai turi ateiti atitinkami, kazkaip labiausiai pazengusiose Europos salyse visi susigyvene su reikalavimais, ekspertizem ir mokesciais, o cia labiausiai pyksta tokie, kurie prisikeicia varikliu, prisipjausto/susivirina sakes ir nori vazinet street legalus.. tai jo yra variantas, gyvent tokioj siknoj kaip kokia Ukraina ar kaip kokios buvusios Jugoslavijos nares, be europos pinigu ir primetamu istatymu - tik ar butu geriau? Juk visi nori turet stiklinius kelius, taciau jei tik prakalbama apie koki keliu mokesti, tai tuoj pasipila putos per visa imanoma media )
uztai kiekvienas sportuojantis save gerbiantis kentas gali vazinet su apynauju pitaku ir but etatinis darbo birzos klientas bei grizes namo isliet savo nepasitenkinima kokiuose komentaruose jog ji nori apmokestint PSD, taip ir cia noriu daryt viska kas man patinka su masina, px visi reikalavimai ir ekspertizes, bei noriu vazinet gatvese/varzybose. Tai skiriant pelus nuo grudu, reiketu nusispreest ko norima: varzyboms - investuoji i reikmenis, kad turet homologacija ir sportini pasa, bei ant karucio atsivezi varzybom; gatvei - darai tiek modifikaciju, jog atitikt ekspertize ir nesukdamas kiausu vazineji gatveje, svaigt ir tiketis jog kiekvieno garazinio sugalvotos modifikacijos turi but priimamos visuomeneje kaip OK - naivu, net jei jos ir labai protingos..
Mini pvz is NO: dokumentuose irasytas ratu/padangu dydi, kuris turi buti ant masinos, nori keisti - vaziuoji pasitvirtini. Pusmiestyje, kuriame gyvenu, kontora atsakinga uz transporto regstravima turi net dyno stenda ir jei kyla abejoniu, manau laisvai gali paprasyt prasisukt(tiksliai nezinau kokiu principu ir kada ji naudoja). As jau net nekalbu kad bet kokia smulkmena, kuri nera orginali privalo tureti TUV. Aisku gali nusipirkt zenonus, bet tiesiai ant dezes parasyta kad jie nera patvirtinti ir tai tavo problema jei policija tave susistabdys tas pats su visokiais smetimais ir pan.. Nori turet kad ir pvz Passat su 2jz ir RWD - prasom, bet jis vaziuoja ant karucio ir tik trasoj o ne ble gatvej..
Su numeriais ir draudimais ten lygiai tas pats, bet kuri masina turinti numerius privalo tureti draudima ir jie siunciami automatiskai, nori stabdyti kad ir savaitei - grazini numerius atgal, nori vel vazineti - viskas atbuline tvarka, tik neesu tikras, bet man atrodo TA eiti is naujo reikia tik irgi praejus kazkokiai datai po isregstravimo. Moki kasmet keliu mokesti, bei masinos registracijos kaina priklauso nuo jos senumo.
Krc cia gili tema, bet esme kad bent jau bando LT eiti kazkokiu keliu, kuris normaliai veikia kitose salyse. Jo sakysit algos pas mus desimt kart mazesnes, bet is kur tos algos bus kai visi stengiasi kiekviena litaaslept, kad tik ne duok dieve nereiketu susimoket mokesciu ) sakiau paziurekit darbo birzoj su kokiais BMW atvazuoja baxureliai paverkt kad tik PSD nereiketu moket..
uztai kiekvienas sportuojantis save gerbiantis kentas gali vazinet su apynauju pitaku ir but etatinis darbo birzos klientas bei grizes namo isliet savo nepasitenkinima kokiuose komentaruose jog ji nori apmokestint PSD, taip ir cia noriu daryt viska kas man patinka su masina, px visi reikalavimai ir ekspertizes, bei noriu vazinet gatvese/varzybose. Tai skiriant pelus nuo grudu, reiketu nusispreest ko norima: varzyboms - investuoji i reikmenis, kad turet homologacija ir sportini pasa, bei ant karucio atsivezi varzybom; gatvei - darai tiek modifikaciju, jog atitikt ekspertize ir nesukdamas kiausu vazineji gatveje, svaigt ir tiketis jog kiekvieno garazinio sugalvotos modifikacijos turi but priimamos visuomeneje kaip OK - naivu, net jei jos ir labai protingos..
Mini pvz is NO: dokumentuose irasytas ratu/padangu dydi, kuris turi buti ant masinos, nori keisti - vaziuoji pasitvirtini. Pusmiestyje, kuriame gyvenu, kontora atsakinga uz transporto regstravima turi net dyno stenda ir jei kyla abejoniu, manau laisvai gali paprasyt prasisukt(tiksliai nezinau kokiu principu ir kada ji naudoja). As jau net nekalbu kad bet kokia smulkmena, kuri nera orginali privalo tureti TUV. Aisku gali nusipirkt zenonus, bet tiesiai ant dezes parasyta kad jie nera patvirtinti ir tai tavo problema jei policija tave susistabdys tas pats su visokiais smetimais ir pan.. Nori turet kad ir pvz Passat su 2jz ir RWD - prasom, bet jis vaziuoja ant karucio ir tik trasoj o ne ble gatvej..
Su numeriais ir draudimais ten lygiai tas pats, bet kuri masina turinti numerius privalo tureti draudima ir jie siunciami automatiskai, nori stabdyti kad ir savaitei - grazini numerius atgal, nori vel vazineti - viskas atbuline tvarka, tik neesu tikras, bet man atrodo TA eiti is naujo reikia tik irgi praejus kazkokiai datai po isregstravimo. Moki kasmet keliu mokesti, bei masinos registracijos kaina priklauso nuo jos senumo.
Krc cia gili tema, bet esme kad bent jau bando LT eiti kazkokiu keliu, kuris normaliai veikia kitose salyse. Jo sakysit algos pas mus desimt kart mazesnes, bet is kur tos algos bus kai visi stengiasi kiekviena litaaslept, kad tik ne duok dieve nereiketu susimoket mokesciu ) sakiau paziurekit darbo birzoj su kokiais BMW atvazuoja baxureliai paverkt kad tik PSD nereiketu moket..
-
- Posts: 91
- Joined: 23 Mar 2009, 08:38
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
Tik LT kelias kazkodel pastoviai per greblius klotas..
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
Gal servetėlę duot?
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
Cia jau isisenejus problema ir vagia visi tik mastai skiriasi, bet tai ne ta vieta, kuri pasikeis per diena.. O bet taciau ble jei tauta isrenka pusrusi be anglu kalbos, puslenki ir pensininkus savo saliai atstovaut europoje tai nelabai ka kaltint ir belieka.. No offence bet cia ne ta tema diskutuojama... As tik issakiau savo nuomone ir esme susitaikai ir prisitaikai arba bandai apeit kazkaip, putojimas forume nepakeis istatymu:)wenceremos wrote:Tik LT kelias kazkodel pastoviai per greblius klotas..
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
Na ash taip protingai neparashysiu, kaip kokie mastytojai ale spade, bet esme tokia - jei nera normalios alternatyvos, o tik draudimas, tai visos pastangos bus skirtos jam apeit, o ne atitikti reikalavimus. Kitaip tariant kils stavke tuvlitoj, o ir dabar jie pajamas pasididino kaip reikalas. Kaip visiems suprantamas pavyzdys yra uzhuot kazkaip sprendus parkavimos problema - apstatyti kiema draudzhiamais zhenklais. Rezultatas zhinomas - privilegijuoti gauna privilegijas, kad jiems zhenklai negaliotu, o vargshai burai rizikuoja, stato, moka baudas, keikiasi, suniokoja veja ir zhaidimu aikshtele kitam kieme, ir pan. Tikrai tikrai tik buruose problema?Peltor wrote: Cia jau isisenejus problema ir vagia visi tik mastai skiriasi, bet tai ne ta vieta, kuri pasikeis per diena..
Musu atveju, draudimai perdarinet, kai nera aishkios ekspertizes proceduros - yra populizmas ir lobizmas, o niekaip ne siekis pagerint situacija. Period. Tiesiog indikatorius peraugusio biurokratinio aparato, kuris linkes save toliau auginti. Biurokratas 100 atveju ish 100 linkes pasirinkti draudima, nes drausdamas jis nerizikuoja niekuo, o leisdamas - rizikuoja savo kailiu. Rasi tu durna, kuris noretu tiesiog shiaip rizikuot pasidaryti sau blogiau, tegul ir padarydamas kitam geriau.
Sau
P.S. Kiek ejau TA legaliai, tai visais be ishimties atvejais, shaunuoliai prisikabino prie shudniekiu, bet nesikabino prie realiu, eismo sauguma lemianchiu dalyku. Vienu atveju mashina buvo mirusiais amortikais, pavojingo kietumo padangomis (net suskilineje), parejusiu sharnyru ir bildanchia vairo trauke. Apie sailentblokus plaukiojanchius net nekalbu. Prisikabino, prie to, kad vienos puses rankinis ant ribos stabdo... Paverzhiau troseli, ir kita diena gavau talona (mashina buvau tik nusipirkes, ilgai stovejusia, be TA, norejau tuo pachiu pradefektuot).
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
tame tarpe ir UK? pasidomėk apie reikalavimus ir ekspertizes ten. apie lankų SUSIVIRINIMĄ PAČIAM, leidžiamus modus ir kitus niuansus, kurie parodo kas yra automobilizmo kultūrą propoguojanti šalis, o ne tokia kuri remiasi mirčių statistikomis ir siekia sumušt all time low mirtingumo statistikų rekordus eurosąjungoj.Peltor wrote:kazkaip labiausiai pazengusiose Europos salyse visi susigyvene su reikalavimais, ekspertizem ir mokesciais
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
ne per keliu bukle (kur net pries pereja nusedo asfaltas ir stovi vanduo, o mums svarbiausia raudonai storai nudazyt) ir siaip protinga ir aiskia infrastruktura, o kovojant su senom masinom (nesudarant jokiu salygu turet naujesniu) nors per tiek metu taip ir nepadare statistiniu tyrimu ir oficialiai neaisku ant kiek sitas faktas padidina avaringumaard wrote:... remiasi mirčių statistikomis ir siekia sumušt all time low mirtingumo statistikų rekordus eurosąjungoj.
P.S: drausti galima daug ka, bet NORINTIEMS turi but irgi sudaromos aiskus budai (gal but griezti ir nepigus) ir salygos daryti gyvenime tai kas tau patinka...
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
OOOO S4d + CBR600RR
OOOO S4d + CBR600RR
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
Labiausiai patikęs komentaras visoj temoj.ard wrote:tame tarpe ir UK? pasidomėk apie reikalavimus ir ekspertizes ten. apie lankų SUSIVIRINIMĄ PAČIAM, leidžiamus modus ir kitus niuansus, kurie parodo kas yra automobilizmo kultūrą propoguojanti šalis, o ne tokia kuri remiasi mirčių statistikomis ir siekia sumušt all time low mirtingumo statistikų rekordus eurosąjungoj.Peltor wrote:kazkaip labiausiai pazengusiose Europos salyse visi susigyvene su reikalavimais, ekspertizem ir mokesciais
UK vien iš Opelių (kadangi tik jų forumuose lankausi) road-legal važinėja Corsos/Vectros/Calibros perdarytos į RWD. Aš jau nekalbu apie visą krūvą Corsų su c20let ir sudėtom 4x4 sistemoj iš GT-4/TT/S3 ir pan., Saabų ar Cosworth motorais, n+x AG skaičiais, savadarbiais lankais ir pilna krūva briedo, kurį sudėjus LTU ta mašina vežiotumeis tik ant traliuko.
Paimam ir tą pačią Švediją, kur imho automobilistai yra labiausiai "pričiuožę". Bahūras buildino Corsa A 4x4 turbo, realiai išpjaustė VISKĄ, iš mašinos standartinių dalių vapšė nelikę, radiatoriai bagažinėj, lankai savadarbiai kiek atsimenu ir pan. Kas kažkiek laiko viso projekto metu pas jį į garažą atvažiuodavo TA darbuotojas (aišku už tai reikia susimokėt), tikrindavo padarytus auto mazgus ir pasibaigus projektui išrašė TA lapelį Norėčiau pamatyti LTU kaip reaguotų TA darbuotojas, pamatęs Corsa, kur ratai už arkų po 10cm išlindę ir radiatoriai bagažinėj pastatyti
Kažkodėl kaip pavyzdį mėgstam imti tik blogus variantus, o kad kažkur yra geriau ir sistema irgi VEIKIA, nelabai kas kreipia dėmesį
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
'10 e82 135i M-Sport jb4 on E85
'12 Insignia OPC
'96 Project: 'Evolibra'
'10 e82 135i M-Sport jb4 on E85
'12 Insignia OPC
'96 Project: 'Evolibra'
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
Butent. Olandijoje pvz motociklams nera technines apziuros ir modinti gali viska kaip tik nori.
Masinos su svapais irgi nebeda...
Masinos su svapais irgi nebeda...
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
ar buvo kas sustabdytas ir atimta TA del per didelio ismetimo garso?
p.s. vakar vienas pazystams atvaziavo is siauliu i vilniu, pas ji buvo pasibaigus TA (2 men.) tai "zaliukai" iskviete traliuka, nutempe juo jo masina i aikstele ir israse bauda..
kaip jums operatyvumas vaziuojant auto be TA
p.s. vakar vienas pazystams atvaziavo is siauliu i vilniu, pas ji buvo pasibaigus TA (2 men.) tai "zaliukai" iskviete traliuka, nutempe juo jo masina i aikstele ir israse bauda..
kaip jums operatyvumas vaziuojant auto be TA
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
bet tikriausiai yra ir kita medalio pusė - kelių mokesčiai, draudimai atitinkamai kainuoja tokiem konstruktoriam?Nave wrote:Labiausiai patikęs komentaras visoj temoj.ard wrote:tame tarpe ir UK? pasidomėk apie reikalavimus ir ekspertizes ten. apie lankų SUSIVIRINIMĄ PAČIAM, leidžiamus modus ir kitus niuansus, kurie parodo kas yra automobilizmo kultūrą propoguojanti šalis, o ne tokia kuri remiasi mirčių statistikomis ir siekia sumušt all time low mirtingumo statistikų rekordus eurosąjungoj.Peltor wrote:kazkaip labiausiai pazengusiose Europos salyse visi susigyvene su reikalavimais, ekspertizem ir mokesciais
UK vien iš Opelių (kadangi tik jų forumuose lankausi) road-legal važinėja Corsos/Vectros/Calibros perdarytos į RWD. Aš jau nekalbu apie visą krūvą Corsų su c20let ir sudėtom 4x4 sistemoj iš GT-4/TT/S3 ir pan., Saabų ar Cosworth motorais, n+x AG skaičiais, savadarbiais lankais ir pilna krūva briedo, kurį sudėjus LTU ta mašina vežiotumeis tik ant traliuko.
Paimam ir tą pačią Švediją, kur imho automobilistai yra labiausiai "pričiuožę". Bahūras buildino Corsa A 4x4 turbo, realiai išpjaustė VISKĄ, iš mašinos standartinių dalių vapšė nelikę, radiatoriai bagažinėj, lankai savadarbiai kiek atsimenu ir pan. Kas kažkiek laiko viso projekto metu pas jį į garažą atvažiuodavo TA darbuotojas (aišku už tai reikia susimokėt), tikrindavo padarytus auto mazgus ir pasibaigus projektui išrašė TA lapelį Norėčiau pamatyti LTU kaip reaguotų TA darbuotojas, pamatęs Corsa, kur ratai už arkų po 10cm išlindę ir radiatoriai bagažinėj pastatyti
Kažkodėl kaip pavyzdį mėgstam imti tik blogus variantus, o kad kažkur yra geriau ir sistema irgi VEIKIA, nelabai kas kreipia dėmesį
e36 323i touring
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
Nu tai siais laikais nera labai sudetinga kai kai magistralese stovi kameros....
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
Taip, žinoma. Ir dar priedo toli gražu ne visos draudimo kompanijos nori tokius auto drausti. T.y. ne visada susikonstravęs mašiną rasi kas iš tavęs paims tavo siūlomą nemažą sumą pinigų mainais į popiergalįDevisRR wrote: bet tikriausiai yra ir kita medalio pusė - kelių mokesčiai, draudimai atitinkamai kainuoja tokiem konstruktoriam?
Bet bent jau turi galimybę prie didelių norų (ir pinigų) pasidaryti tokį auto road-legal. Tuo tarpu Lietuvoj tokios galimybės paprasčiausiai NETURI
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
'10 e82 135i M-Sport jb4 on E85
'12 Insignia OPC
'96 Project: 'Evolibra'
'10 e82 135i M-Sport jb4 on E85
'12 Insignia OPC
'96 Project: 'Evolibra'
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
O sportinis pasas nepadaro mašinos road legal?Nave wrote:Taip, žinoma. Ir dar priedo toli gražu ne visos draudimo kompanijos nori tokius auto drausti. T.y. ne visada susikonstravęs mašiną rasi kas iš tavęs paims tavo siūlomą nemažą sumą pinigų mainais į popiergalįDevisRR wrote: bet tikriausiai yra ir kita medalio pusė - kelių mokesčiai, draudimai atitinkamai kainuoja tokiem konstruktoriam?
Bet bent jau turi galimybę prie didelių norų (ir pinigų) pasidaryti tokį auto road-legal. Tuo tarpu Lietuvoj tokios galimybės paprasčiausiai NETURI