Sveiki, gal patarsit.
Situacija tokia, kad per minkšti koilai. Trys iš keturių restauruoti, jei kažką tai sako. Naudojami gatvėj.
Įsivaizduoju du kietinimo variantus:
1) keist/dapilt tepalų viduj ir atrestauruot vieną likusį nerestauruotą
2) Keist į didesnio springrate'o sprandžinas
... arba ir tą ir tą? žodžiu, kokie pliusai/minusai abiejų variantų? Kas geriau?
Su koilais dar gana žalias, todėl skaičiukais pagrįst kietumo nemoku. Ir žinau tik tiek, kad reikia kietesnių.
Iškart dėkoju už protingus pasisakymus
Per minkšti coilover'iai
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Per minkšti coilover'iai
Tokio techninio termino nera kaip tu rasai. Amortikai yra skirti slopinti vibracijom, Spiruokle yra skirta spiruokliouti. Jei rastas sokineja tai amortikai permenkai slopina, o jei masina perdaug vartosi reikia spiruokles arba stabilizatorius kietinti.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Per minkšti coilover'iai
Dar jei spring preload reguliuojasi atskirai nuo aukščio pasižiūrėk ar jis vienodas ant visų coilų ir esant reikalui galima jį šiek tiek padidinti normos ribose.
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Per minkšti coilover'iai
Tokiu budu sumazinsi istraukima amortizatoriaus.enrgy wrote:Dar jei spring preload reguliuojasi atskirai nuo aukščio pasižiūrėk ar jis vienodas ant visų coilų ir esant reikalui galima jį šiek tiek padidinti normos ribose.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Per minkšti coilover'iai
Taip, bet jei spyruoklė yra nesuspausta tai ji normaliai neveikia ir tinkamai sureguliavus jos suspaudimą coilai veiktų efektyviau ir atsirastų tas "kietumas". Aišku čia tik spėliojimai, bet gal kas padės temos autoriui. Bet bent kokiu atveju nežinant kas per coilai, kokie spring rate'ai bei koks automobilis čia gaunasi būrimas iš kavos tirščių.romkasponka wrote:Tokiu budu sumazinsi istraukima amortizatoriaus.enrgy wrote:Dar jei spring preload reguliuojasi atskirai nuo aukščio pasižiūrėk ar jis vienodas ant visų coilų ir esant reikalui galima jį šiek tiek padidinti normos ribose.
Re: Per minkšti coilover'iai
Amortikai Toyota altezza Gabsports, jei kažką tai sako, springrate'ą bandysiu greitu metu kažkur įžiūrėt, tai žodžiu, ką aš gaučiau, pakeitęs į didesnio springrat'o spyruokles? Eiga taigi nepakistų, nebent per kieti būtų ir neužtektų išvis auto svorio amortizacijai ir jočiau? Kaip sportui skaičiuoja springratus?
Kaip minėjau, koilai jau restauruoti, tai reguliuot tik aukštį galiu...
Kaip minėjau, koilai jau restauruoti, tai reguliuot tik aukštį galiu...
Re: Per minkšti coilover'iai
as tai pradeti siulyciau atsirestauruoti amortizatorius visus is karto, o ne po viena. Amortizatoriai masinos kietumui tikrai daug duoda. Rekomenduoju kaune siulu g.3 atrodo toks adresas. savo koilus ten restauravau, puikiai laiko. Jei idesi kietesne spyruokle, gali buti kad pridvese amortizatoriai nedirbs savo darbo ir masina sokines. bet nereiketu persistengt su kietumu, turejau kitus koilus restauruotus pas kupsta (pirkau kartu su masina), efektas buvo panasus kaip uzvirintos vaziuokles. nemetu akmens i jo darza, jei kas pagalvojo, gal pries tai buvusio masinos savininko poreikiai buvo kitokie.