Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Visi kiti pokalbiai apie automobilius (jei jau joks kitas forumas netinka - rasykit cia)...
User avatar
Lamborghini
Posts: 15
Joined: 01 Apr 2014, 21:00

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby Lamborghini » 10 Apr 2014, 01:28

tik beveik pliusus matau kit caro lyginant su kebuline pagal poreikius ir visa kita. va toks variantas su motoru gale tiesiog tobulas. tik ju nedaug iskrenta pardavimuose, cia minusas, bei kad su ieskojimu butu kas veikt, taip pat klaustukas koki - pavargusi/gyva iseitu gaut. dar vienas aspektas - paieska/keitimas vaziuokles, vairo sistemos ir aplamai tech.daliu panaudotu lipdant ji. teoriskai kitcaras labai gera investicija i teisinga aparata (ypac motoras gale/vidury) su tikslu ilgai turet ir metai po metu vis tobulint ji. esmine role vaidina svoris ir silpnesiu agregatu poreikis ji valdyt, kas tiesiogiai itakoja finansus.
tik va, kur rast teisinga rema su bent minimalia vaziuokle- lenkai ka nors panasaus gamina?

User avatar
saukstas
Posts: 323
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby saukstas » 10 Apr 2014, 01:50

Toks esminis klausimas.. o kur konkrečiai planuoji važiuoti? Išimtinai tik trackday'uose Kačergoj / kitose treniruotėse ar ir į kokias nors varžybas išvažiuoti?
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

User avatar
Nave
Posts: 120
Joined: 14 Oct 2010, 11:07
Location: Sostine
Contact:

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby Nave » 11 Apr 2014, 13:21

Su kitcar'u FL ir mini žiedo vartai užsidaro tau, o daugiau Lietuvoj mėgėjams (mano nuomonė) nelabai yra kur važiuot. Tai kaip ir dingsta tikslas to kitcar'o.

O šiaip jei kalbėt apie kitcar'ą, forumietis vienas neseniai užrodė nemažai build-thread'u su Ariel Atom replikomis. Taip akim permečiau, kad neturėtų būti labai sunku, jei turi sąlygas ir rankas. Bent už Lotuso repliką atrodo lengvesnė gamyba.
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
'10 e82 135i M-Sport jb4 on E85
'12 Insignia OPC
'96 Project: 'Evolibra'

User avatar
romkasponka
Posts: 3478
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby romkasponka » 11 Apr 2014, 14:28

Nave wrote:Su kitcar'u FL ir mini žiedo vartai užsidaro tau, o daugiau Lietuvoj mėgėjams (mano nuomonė) nelabai yra kur važiuot. Tai kaip ir dingsta tikslas to kitcar'o.

O šiaip jei kalbėt apie kitcar'ą, forumietis vienas neseniai užrodė nemažai build-thread'u su Ariel Atom replikomis. Taip akim permečiau, kad neturėtų būti labai sunku, jei turi sąlygas ir rankas. Bent už Lotuso repliką atrodo lengvesnė gamyba.


Uz lotusa sunkai rasi ka lengviau pagaminti, nes lankstyti praktiskai nieko nereikia. Ariel atomui reikia islenkti 4 ilgus vamzdzius dideliu radiusu ir tiksliai. Veliau tuos pacius lenktus vamzdzius kazkaip isstatyti ir suvirinti. Lotuso remui breziniu susirasti galima labai nesunkiai pasinaudojus google. Priekines stebules galima panaudoti VAZ 2101, o gale labai nemazai variantu.

FL gali buti, kad leis vaziuoti neiskaitoje, t.y. tiesiog laikui. Zinant kaip atrodo S2000 vaziuojanti FL tai ji nedaug ir skiriasi nuo lotus S7 ;)

GSKL - reiktu pasidometi kokie reikalavimai siemet.

Kitas dalykas, kad taikant atitikti visiems reikalavimams galiausiai nieko gero nesigaus.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
saukstas
Posts: 323
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby saukstas » 11 Apr 2014, 14:44

romkasponka wrote:GSKL - reiktu pasidometi kokie reikalavimai siemet.

Kitas dalykas, kad taikant atitikti visiems reikalavimams galiausiai nieko gero nesigaus.


Todėl reikia išsirinkti kažką konkretaus ir orientuotis į tai. Todėl ir kilo klausimas - o kokiose būtent varžybose ketinama važiuoti?
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

User avatar
Lamborghini
Posts: 15
Joined: 01 Apr 2014, 21:00

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby Lamborghini » 11 Apr 2014, 15:51

FL neuzsidaro. open wheeleriams leidziama dalyvauti ne iskaitai. ten su kebuliniais auto kartu vaziuojanti "S2000" visai kita istorija.
kalbant is kitcaro pradedancojo vairuotojo perspektyvos, galimybe vaziuot ratas prie rato su auto, ant kuriu priklijuota visokiu samatilnu sparnu ir visa kita, neatrodo patraukli. kaip paprasciausias pvz http://www.youtube.com/watch?v=qV2SZnosvcI
realiai, tai price/performance aspektu mazam biudzete vistiek viskas veda link paprasto kit caro. atrodo nesuprantama kai yra investuojama daug pinigu, lendama i kebula, perkamos lengvos kebulo, vaziuokles dalys idant sutaupyt svori. neverta net lygint ties keliom desimtim stuku stovincio civico performanco su tiek pat $ kit caru. anglai senai jau ta suprate organizuoja kit caru champus.
Lamborghini wrote:sprintas, slalomas

SR20inB12
Posts: 91
Joined: 20 Mar 2013, 17:35
Location: Vilnius

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby SR20inB12 » 11 Apr 2014, 18:50

Jei domina Civic Del Sol, pas draugą stovi toks. Stovis ne idealas, bet ne už kosmosą ir parduotu.
Nebent jau apsisprendei, kad Kit car'o nori :)

User avatar
romkasponka
Posts: 3478
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby romkasponka » 11 Apr 2014, 18:58

Lietuvoje buvo bandymu irgi, bet LASF dedem nelygis kai kit caras/sportcaras aplenkia porsche ratu (Andzejaus Dzikeviciaus istorija) ir neturejo sau lygiu visa sezona. Todel dabar arba sugalvoja nesamoningus reikalavimus, kur reikia isideti pora simtu kg balasto, arba uzdraudzia isvis dalyvauti su motociklu varikliais varomais kitcarais. Vietoje to buvo galima ikurti atskira klase, kad porsche ir storiems pilvams nebutu geda ir taip skatinti zmones vairuoti pigia, bet greita technika.

Ziede dabar naujas komiteto pirmininkas ir manau, kad galima tiketis pokyciu laikui begant, bet pakeisti LASF politika pakeitus vien pirmininka nepavyks.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
Lamborghini
Posts: 15
Joined: 01 Apr 2014, 21:00

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby Lamborghini » 13 Apr 2014, 14:53

na zinai, i politikavimus leistis nesinori, kiek pridiskutuota xtroj per tuos metus o pokyciu jokiu realiai.
i tema, tai sutinku, kad norint varzytis del tauriu/diplomu, kito kelio nera kaip lyst i kebula ir kist $. tik man vistiek kiek idomiai, kad musuose megeju kit carai vaziave kaciargoj vos ne ant vienos rankos suskaiciuojami. blaiviai mastant tai pigiausias budas vaziuoti pakankamai greitai 4 ratais ant asfalto.
gal kas esat prideje ranka prie daugiau maziau sportui naudojamu kit caru, kokie esminiai reikalai su jais? aisku, kas susije su mid/rear engine labiausiai domina.

User avatar
romkasponka
Posts: 3478
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby romkasponka » 13 Apr 2014, 15:11

Esme tame, kad tie ant vienos rankos suskaiciuojami kitcarai yra uzeme neviena prizine pozicija : Andzejus Dzikevicius su Radical (rimciausias Lietuvoje vaziaves kitas), Ramunas Capkauskas su AGM kit car, Adampolis Luego Kit car ir regis dar Honda Klubas turejo kazkoki Lotus S7 su S2000 varikliu.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
romkasponka
Posts: 3478
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby romkasponka » 13 Apr 2014, 15:18

romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

Justinianas
Posts: 71
Joined: 21 Jan 2010, 11:41

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby Justinianas » 13 May 2014, 22:16

z3 2.8 :idea:

User avatar
fregis
Posts: 463
Joined: 12 Jan 2011, 23:57
Location: Kaunas
Contact:

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby fregis » 14 May 2014, 01:46

Kit car`as sveria 400-600 kg, manau tai daug ka pasako :)
Jo su kitcarais kiek maciau sudetinga lenktyneses ar slalomuose nes dauguma skundziasi kad va atvaziavo ir aplanke. FL pernai reiskia kad cia "nekebulinis automobilis" del to neleido, siais metais prisigalvojo dar taisykliu ir time attack`e "Open wheel‘eriai, Clubman ar kit car‘ai yra neleidžiami."

Is dalies jei pats gamini tai nesiskaito kit car`as - kit caras tik tada kai nusiperki gatavas dalis ir susirenki, bet kiek suprantu lotusas kaip ir patenka i open wheelerius.
Bet manau palengva si problema issispres kai ju dauges, ir tiesiog bus sukurta papildoma klase, nes jau buvo minciu kazkam.

Ariel atomas grazus kartingas. bet lotusu paprasciau nes breziniai yra, ir jo svorio balancas 50/50. Bet be atomo dar yra kitu panasiu tvariniu kurie pagaminti is tiesiu vamzdziu ir palyginus graziai atrodo
lotus`o gamyba labai paprasta, ipac kai breziniai visi yra, o UK kebulo detaliu ir galima paieskojus nebrangiai gauti.
Breziniu siaip yra daug, ir visi siek tiek skiriasi, bet paprasciausias varijantas Heynes knygute, kur visi breziniai pagal sieros / mx5 donora, nieko nereik galvoti ar burti (kampu, atstumu gaudyti).
Bet yra dar pora alternatyvu:
UK buna islenda ivairiu nebaigtu projektu nebrangiai, galima toki imti ir dasibaigti, kaikurie buna su firminiais remais ir visai nedaug like kad vaziuotu.
Rema ir vaziuokle galima pirkti nereiks gaminti. Taip Gamina ir Lenkijoje, bet buvau mates ir UK ju nebrangiai nauju.

per 1 men nespesi padaryt, bet per 3 vaziuojant imanoma (bet cia jau diena is dienos ir jei viska turi).

aisku du minusus pabaigai, per lietu ir ziema baisia salta :mrgreen: Ir kolkas su registracija sudetinga, ir lenkijoj sugrieztino, bet yra alternatyvu, o gal pavyks ir lietuvoj pramusti "legaliai".
Last edited by fregis on 14 May 2014, 10:26, edited 2 times in total.
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?

FieroGT
Posts: 63
Joined: 07 Jan 2007, 21:47
Location: Papile-Vilnius

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby FieroGT » 14 May 2014, 09:14

vakar kalbejau su UAB transporto studijos ekspertu... Is principo reikiamu sertifikatu ar bandymu protokolu sarasas nejuokingas, ir jo zodziais gasdinantis, bet jie atviri siuo klausimu, sako kad neturejo ne vieno kuris ateitu ir konkreciai prasytu paaiskinti ko reikia, ko gal but nelabai ir t.t., zodziu reikia inciatyvaus zmogaus ar geriau keliu, kurie atrastu laiko parodyti, ko reikalauja UK norint iteisinti ir pan.
Pontiac Fiero GT (GM small block 5.7 swap)
Porsche 944 89m 2.7

User avatar
romkasponka
Posts: 3478
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby romkasponka » 14 May 2014, 12:10

Google greit suranda: http://www.nidirect.gov.uk/index/inform ... ehicle.htm

Siaip kiek teko skaityti forume tai pagrinde yra stabdziu testas, vairo mechanizmas, o visa kita standartiskai. Kaip jie vertina pacio remo konstrukcija nezinau.


http://www.toyne.org.uk/docs-reg.html neblogai visas procesas paaiskintas.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

FieroGT
Posts: 63
Joined: 07 Jan 2007, 21:47
Location: Papile-Vilnius

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby FieroGT » 15 May 2014, 10:28

tai vot su jais ir reikia diskutuot, del to pacio stabdziu testo, vairo mechanizmo... ar tinka sertifikatai, jei perki sakykim naujus brembo stabdzius, nezino, nes niekada nera susidure... Zodziu reikia iniciatyviu zmoniu kad pradet bent kokia diskusija, nes dabar ju poziuris kad viskas yra gerai, nes niekas tu kit caru nedaro ir net nezada daryt, o jei nezada, tai nieko keis ir nereikia...
Pontiac Fiero GT (GM small block 5.7 swap)

Porsche 944 89m 2.7

User avatar
ATMBOY
Posts: 2899
Joined: 20 Mar 2005, 09:27
Location: Vilnius
Contact:

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby ATMBOY » 15 May 2014, 11:52

FieroGT wrote:tai vot su jais ir reikia diskutuot, del to pacio stabdziu testo, vairo mechanizmo... ar tinka sertifikatai, jei perki sakykim naujus brembo stabdzius, nezino, nes niekada nera susidure... Zodziu reikia iniciatyviu zmoniu kad pradet bent kokia diskusija, nes dabar ju poziuris kad viskas yra gerai, nes niekas tu kit caru nedaro ir net nezada daryt, o jei nezada, tai nieko keis ir nereikia...


nu tik idomu kas pigiau ir paprasčiau eit kariaut ieškot tesos ar vežt mašina i užseni ir registrot ja ten

User avatar
fregis
Posts: 463
Joined: 12 Jan 2011, 23:57
Location: Kaunas
Contact:

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby fregis » 15 May 2014, 22:54

ATMBOY wrote:
FieroGT wrote:tai vot su jais ir reikia diskutuot, del to pacio stabdziu testo, vairo mechanizmo... ar tinka sertifikatai, jei perki sakykim naujus brembo stabdzius, nezino, nes niekada nera susidure... Zodziu reikia iniciatyviu zmoniu kad pradet bent kokia diskusija, nes dabar ju poziuris kad viskas yra gerai, nes niekas tu kit caru nedaro ir net nezada daryt, o jei nezada, tai nieko keis ir nereikia...


nu tik idomu kas pigiau ir paprasčiau eit kariaut ieškot tesos ar vežt mašina i užseni ir registrot ja ten


cia jau kaip paziuresi, jei keli iniciatyvus zmones manau netiek kad pigiau gautusi bet kiek praeitu kelie kitiems kurie nesiryzta, o gal net ir pigiau gautusi, tik aisku ne nervu saskaita. Bet registravimas nera dar tokia neiveikiama problema.
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?

User avatar
saukstas
Posts: 323
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby saukstas » 18 May 2014, 21:01

Lamborghini wrote:tik idomu kokia situacija kaciargoj su stocku (po 1'40" palenda su senu chicane?)


Prisiminiau kažkaip klausimą, tuomet atsakymo dar neturėjau, dabar turiu kažką panašaus į jį.

Su 2 Fast Lap šikanais 1:33.942 - https://www.youtube.com/watch?v=rKdXtqB87-E
Su 1 Fast Lap šikanu - 1:31.74, video neturiu - tik laptimer'io grafiką (Ž - <0,9G; G - 0,9-1,05G; R - >1,05G):
Image

Nesu anksčiau važiavęs Kačergoj, negaliu palyginti su tarybiniu šikanu.
Stock išskyrus oro filtrą, išmetimą ir spyruokles.
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

User avatar
Lamborghini
Posts: 15
Joined: 01 Apr 2014, 21:00

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby Lamborghini » 21 May 2014, 15:55

fregis wrote:FL pernai reiskia kad cia "nekebulinis automobilis" del to neleido, siais metais prisigalvojo dar taisykliu ir time attack`e "Open wheel‘eriai, Clubman ar kit car‘ai yra neleidžiami."

del FL tai jie idomiai interpretuoja sita savoka turint omeny kas yra firanto honda istikro. kiek teko matyt rezultatus Ltu slalomu kuriuose dalyvavo kitcarai tai kone visuose lyderiai tik kitcarai. daug pasakantis faktas. Lietuvoj kolkas ju nera tiek kad susidarytu atskira klase, kaip antai pvz Angluose kur ir +20 vaziuoja nuo vieno starto. yra netgi rengiami cempionatai atskiri kitcaru. reikia pastebeti, kad anglai stipriai pasinese ant auto sporto istikro. trasu - tikrai daug - antro pasaulinio palikimas.

saukstas wrote:Su 1 Fast Lap šikanu - 1:31.74

realiai tai labai neblogas laikas kaip uz tokia pinigu suma ant kurios stovi masina. idomu suzinot kainu niuansius variklio uzputimo klausimu. visgi si tema del santykio price:performance, taigi turint tam tikrus zinomuosius kaip pvz miatos kaina (2-4eur) + rato iveikimo laikas galima lyginti su kitcaro kaina (4-6eur) bei rato iveikimo laiku ivedant papildoma rodikli - bazini kainu skirtuma panaudojant ji pakeliant miatos performanca.

del kalbu apie registracija, kaip yra su registruotu kitcaru angluose kuris yra pilnai road legal - ar yra bande kas nors uzregistruot ji Ltu, juk pagal ideja, padarius tuos pacius butinus pakeitimus kaip ir paprastam gatviniui auto, jis turetu but registruojamas be jokiu ekspertiziu.

User avatar
saukstas
Posts: 323
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby saukstas » 21 May 2014, 17:47

Manau, kad pasimokęs vairuot galėčiau važiuot ir 1:30.xxx, bet žemiau laikysiu, kad nepasimokysiu - vien lengvesnio palyginimo dėlei.

Jei daryčiau dedikuotą su turbo:
imčiau NA ~5k Lt, išskersčiau ko nereikia (svoris link 940 kg, kai mano - gal ir cielus 1040 kg su power steering, muzika ir t.t. sveria),
dėčiau geras spyruokles ~500 Lt
bilstein'us iš NB S-VT versijos (coil'ų nepasigedau visai) ~400 Lt šrote arba parsisiųst iš UK breaker'ių
geros padangos ~1,5k
rollbar - ~ 700 Lt

Ties šituo momentu (@ 7,7 - 8k Lt arba 2,3k eur) tikėčiausi maždaug 1:30.xxx, ar net palįst po 30 - nelygu kaip tas 100 kg atsilieptų.

Toliau sektų stabdžių kaladėlės, aušinimas (coolant reroute ir didesnis radiatorius bei oil cooler'is). ~ 1,5k - kad galėtum nesustodamas nors ir valandą lėkt. Labai pravartu.

Turbo setup'as, kaip pats supranti, gali būt ir labai pigus, ir labai brangus.
Minimaliai įsivaizduoju taip:
kolikas ~ 500 Lt naudotas iš kokio UK
turba - ~ 500 Lt kokia nors t25g ar kitkas su šituo flanšu, kaip pasiseks
IC piping'as ir IC - dar kokie 500 Lt ghetto surankiotas
purkštukai - ~ 300 Lt su kokiais 360-440 cc
siurblio gal ir standartinio užtenka, jei ką - galima rast už 200 Lt
emanage'as arba kitas piggyback - 500
išmetimas - ~300 Lt subadytas iš to, ką radai arba nusipirkai, bakelių/rezonatorių neskaičiuoju
na, ir diy mapinimas su pasiskolintu WB bei draugų pagalba - vis tiek reiks pamokėt kam nors alum ar panašiai - dar kokie 500.

Jei iš tiesų sąnaudos būtų tokios minimalios, o padarytum viską protingai ir gerai, tai turėtum ~200-220 ag., kaina šiuo momentu - suapvalinus kokie 3,5k + 8k = 11,5k ~ 12k Lt ~ 3,5k eur

Už tiek išeina grubiai 200 ag ant 940 kg gerai valdomos platformos. Turėtum galėt tilpt į 1:28. Gal net ir greitesnis būt, nes labiausiai šitoje mašinoje galios ir trūko man.

Jei turbo setupui išeitų ne 1k eur, o 2,5k - ko gero, būtų galima galvoti apie visai patikimus 250 ag ir dar geresnius laikus.
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

User avatar
xennon
Posts: 818
Joined: 15 Nov 2005, 15:41
Location: Vilnius

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby xennon » 21 May 2014, 18:17

O tai ne apie ta pati rasot speliodami?
viewtopic.php?f=18&t=20294

User avatar
ATMBOY
Posts: 2899
Joined: 20 Mar 2005, 09:27
Location: Vilnius
Contact:

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby ATMBOY » 21 May 2014, 18:22

o CRXai ne 1.26 per FL važioja? NA

User avatar
saukstas
Posts: 323
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby saukstas » 21 May 2014, 19:07

xennon wrote:O tai ne apie ta pati rasot speliodami?
viewtopic.php?f=18&t=20294


Gal ir panašiai.

ATMBOY wrote:o CRXai ne 1.26 per FL važioja? NA


Kw/kg palygint reiktų ir važiuoklės modus, ar panašu?
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

User avatar
xennon
Posts: 818
Joined: 15 Nov 2005, 15:41
Location: Vilnius

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby xennon » 21 May 2014, 19:15

Jei jau taip ziuret, tai Civic'as 1.6 vaziavo 1.21. Bet tai ne vien gelezis lekia...


Return to “Apie viską (auto)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests