Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Visi kiti pokalbiai apie automobilius (jei jau joks kitas forumas netinka - rasykit cia)...
User avatar
romkasponka
Posts: 3478
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby romkasponka » 03 Apr 2014, 00:35

Lamborghini wrote:E36 compact lyginant su coupe/sedan skirtumai (valdomumas, daliu kainos)?


Coupe neapsimoka, nes kebulas sunkesnis uz sedano, kad ir kaip bebutu keista. Gal tai atsiliepia standumui kazkiek, bet mases prasme minusas, o aerodinamika pas coupe geresne minimaliai.

Pakaba Coupe ir sedano vienoda, o pas compact'a gale dvi svirtys. Daugiasvirte aisku turi privalumu, bet daugiau detaliu reiskia ir daugiau pinigu/problemu. Trukumas pas compacta yra tas, kad gale vaziuokleje nesireguliuoja geometrija standartiniais metodais, o jei ir gali kazka pareguliuoti su iscentriniais sailentais tai suzeminus masina vargiai padeda, nes isvertimas visvien buna perdidelis. Siuo atveju privalumas coupe/sedano puseje, kur galima reguliuoti ir isvertima, ir suvedima. Daugiau pas juos viskas kaip ir vienoda, t.y. ratu baze compact/coupe/sedanas vienoda. Jei mintys daugiau apie asfalta tai as linkciau link coupe/sedano, o jei ralis tai compact. Beda E36 yra korozija todel renkantis masina reikia viska labai gerai patikrinti, kad nebutu ispuve. Kaip ir visom masinom tikrinkis geometrija pirkdamas, kad nebutu po kokios didesnes avarijos.

http://bmwfans.info/parts-catalog/E36-S ... uspension/
http://bmwfans.info/parts-catalog/E36-C ... uspension/

Dalys daugeliu atveju vienods. Coupe skiriasi kapotas sparnai ir visa kita iki galiniu lempu. Gali daliu kataloge susizireti kas ir kam tinka.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
Nave
Posts: 120
Joined: 14 Oct 2010, 11:07
Location: Sostine
Contact:

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby Nave » 03 Apr 2014, 09:18

Šiaip pats identiško klausimo klausiau kažkada FL'o forume, o ir biudžetas toks pats.

Ką pavyko susirinkt iš atsakymų, tai jei nori rwd - e36 (e30 neverta), jei fwd - Civicas. Daugiau nėra ką rinktis už tokias kainas :)

Dėl Miatos irgi galvojau, bet jin ištikro, nors ir smagus automobilis, bet yra overpriced ir underpowered ;)
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
'10 e82 135i M-Sport jb4 on E85
'12 Insignia OPC
'96 Project: 'Evolibra'

User avatar
Lamborghini
Posts: 15
Joined: 01 Apr 2014, 21:00

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby Lamborghini » 04 Apr 2014, 00:37

idomu nuomones apie dyzel power.
automobilis ieskomas sportui, bet be planu ji "skerst", tiesiog naudot beveik stocka pamokoms, nes jei pradet modint masina tai tik kisenes gylis stabdys bus. tik kazkodel i kazlus netraukia vasaros metu.
del negatyvios puses jog tai cabrio, kam kaip, bent jau as neizvelgiu sitoj vietoj minuso.
Kad E36 kupas sunkesnis tai zinoma, ir tas buvo seniau puikiai matoma Ltu ziede kebulu pasirinkimuose. del aerodinamikos realiai, kiek kupo galinio stiklo nuozulnumas sukuriu maziau generuoja prie sprintu greiciu tai net neatsveria svorio skirtumu. ketinama vaziuot tik ant asfalto, tai reguliavimo galimybe saunu.

roolis wrote:Miatos per4m daliu tam paciam UK gali paimt

UK Miata 1.8 uz £1K jau yra is ko rinktis. megsta jie kabrikus, kiek pamenu butent UK didziausia kabrio rinka EU, o miata vienas is pigesniu variantu.
cia savininkams alternatyva, kuria vertetu apsvarstyti http://www.youtube.com/watch?v=A1OO8GGgwZs pries kabintant kriaukles ant 1.8, štatai uztat stipriai stumia kabina jas ant LS1 :D faktas, kad musuose LS1 gaut uz padoria kaina su viskuom be sansu, bet uz 7-9k jau padoru vaziuojanti swapa tikrai galima susimest, tai kam spaust kazka is to 1.8. sunku patiket kad ji tokia talpi:
Attachments
Untitled.jpg
Untitled.jpg (76.83 KiB) Viewed 2830 times

User avatar
saukstas
Posts: 323
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby saukstas » 04 Apr 2014, 01:27

Kabrio minusas - kai nėra stogo, tampa daug sunkiau sumažinti kėbulo pasidavimą sukimui (torsional flex).
Didinant atsparumą sukimui (torsional rigidity) sparčiai didėja ir automobilio svoris.

Atsparumo trūkumas pasireiškia tuo, kad kėbulas iš dalies atlieka važiuoklės vaidmenį, ir tai yra smarkiai nepageidaujama - lankstydamasis jis keičia važiuoklės geometriją, neleidžia jai efektyviai dirbti.

Dėl LSx ir panašių swapų - brangu, daug fab works, kuo daugiau pricustomini, tuo daugiau yra kam lūžt/neveikt. O tu gi važiuot nori, ne garaže gyvent. Jei tikrai tikrai reikia daugiau power'io, tai į stock motorą reik pūst daugiau oro ir tiek.
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

kliobas
Posts: 106
Joined: 26 May 2008, 18:56
Location: Vilnius

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby kliobas » 04 Apr 2014, 07:41

o jeigu kur nors apvirsi? noretum tai patirti su kabrioletu, ar su iprastiniu kebulu?

User avatar
Lamborghini
Posts: 15
Joined: 01 Apr 2014, 21:00

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby Lamborghini » 04 Apr 2014, 09:56

na taip taip labai aktualu kebulo deformacija vaziuojant su stocku motoru, vaziuokle bei normalesnem kad ir su semi padangom sprinte ar slalome.
del swapo rasiau ne delto, kad ieskoma masina su intencija kelt galia, o tiesiog OT kad esami savininkai gali pagalvot apie tai kaip varianta turet smagu zaisla.

User avatar
slimas1
Posts: 241
Joined: 08 Jun 2012, 13:04

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby slimas1 » 04 Apr 2014, 09:57

už kelis šimtus litų pasidarai puslankį už sėdynių su atrama ir tiek žinių

Dėl LS1, jis mieliau dedasi į NB miatą, ir ten fignios jį įkrauti tai ne tas žodis...
Mazda MX-3 1.6 SOHC Turbo ~130kW SOLD
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS

User avatar
scootas
Posts: 411
Joined: 13 Nov 2007, 23:21
Location: Vilnius

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby scootas » 04 Apr 2014, 10:57

slimas1 wrote:už kelis šimtus litų pasidarai puslankį už sėdynių su atrama ir tiek žinių

Dėl LS1, jis mieliau dedasi į NB miatą, ir ten fignios jį įkrauti tai ne tas žodis...

Už kelis šimtus ta atrama apsivynios aplink tavo kaklą,jei bus stogas. Perki "minkštą" (kabrio) kėbulą,o po to krauni į jį žaislus,kad būtų "standus"? Kam to reikia. Su ribotu biudžetu į labiau egzotines mašinas nežiūrėčiau. Situacija tokia:atvarai į kačergą prašert,po kelių ratų lužta šarnyras ar vairo traukė ar koks daviklis nueina. E36/civic atveju naują detalę gali dėti jau po pusvalandžio be jokio galvos skausmo ir mąstymo kur ją įsigyti,kas yra atvirkščiai su retesniais egzemplioriais.

User avatar
ard
Posts: 2162
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby ard » 04 Apr 2014, 11:03

scootas wrote:E36/civic atveju naują detalę gali dėti jau po pusvalandžio be jokio galvos skausmo ir mąstymo kur ją įsigyti,kas yra atvirkščiai su retesniais egzemplioriais.


nu tik nereikia braukt ašaros. beveik visos japsinės vairo traukės/antgaliai/šarnyrai yra plačiai prieinami visuomenei ir niekada nesusidūriau su problema jas užsakant/perkant. liro/intercars/acura - praktiškai visos turi visko, ko gali reikėti.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
roolis
Posts: 1063
Joined: 24 Sep 2009, 12:03
Location: kaunas-prienai

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby roolis » 04 Apr 2014, 11:32

cia jau matau gavosi Vokietis pries Japona kova.
P.s vokieciu naudotojai jau 10 metu teigia,jog problemos gaut japu dalis,nes neislenda is savo srotu,nors dar niekada nebuvo tokiu bedu,net ir retesne detale max 3 dienos
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626

User avatar
scootas
Posts: 411
Joined: 13 Nov 2007, 23:21
Location: Vilnius

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby scootas » 04 Apr 2014, 11:42

Neimkit jūs taip giliai tų markių ar mano konkretaus pavyzdžio :lol: Esmė visai kitame :)

p.s. čia tik mano nuomonė :)

User avatar
roolis
Posts: 1063
Joined: 24 Sep 2009, 12:03
Location: kaunas-prienai

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby roolis » 04 Apr 2014, 11:47

tai kad jau ne vienas apie detaliu sunkuma gauti sneka :shock:
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626

User avatar
UNeX
Posts: 1302
Joined: 19 Nov 2003, 20:28
Location: Vilnius

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby UNeX » 04 Apr 2014, 11:49

ard wrote:beveik visos japsinės vairo traukės/antgaliai/šarnyrai yra plačiai prieinami visuomenei ir niekada nesusidūriau su problema jas užsakant/perkant.

net ir perkant s14 sarnyrus nesusidurei su problema? tikrai? tikrai tikrai? :D :D
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy

User avatar
slimas1
Posts: 241
Joined: 08 Jun 2012, 13:04

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby slimas1 » 04 Apr 2014, 11:52

kas liečia detalių gavimą, jeigu kalba eina važiuoklę - bėda man pasitaikė kai nebuvo viršutinių šarnyrių atskirai pirkt be šakės, tai teko restauruot :) o šiaip jokio ten kosmoso :)
Mazda MX-3 1.6 SOHC Turbo ~130kW SOLD
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS

User avatar
ard
Posts: 2162
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby ard » 04 Apr 2014, 11:54

UNeX wrote:net ir perkant s14 sarnyrus nesusidurei su problema? tikrai? tikrai tikrai? :D :D


ble :lol: nu biškį :lol:
jeigu tu to nelaikai problema = problem solved :lol:
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
Lamborghini
Posts: 15
Joined: 01 Apr 2014, 21:00

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby Lamborghini » 07 Apr 2014, 13:46

pasiziurinejus kas parduodama tai e36 jau yra kas veikt surast padoru, tas pats ir su civic.
kokios nuomones apie dyzelius? kaip pvz e46 ar ibiza. atrodo, kad e46 110kw compactas visai nieko variantas - kaina sukasi apie 7k, galima suchipuot ir visai smagiai vaziuot 0-100 8sek.

User avatar
slimas1
Posts: 241
Joined: 08 Jun 2012, 13:04

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby slimas1 » 07 Apr 2014, 16:15

žiede dyzelis gerai, kai ilga distancija ir yra tiesiųjų - tuomet ir ekonomija kuro pagelbėja. Bet slalome lėtam arba greituminiam nemanau, kad į gerą turbo lag'as ir trumpai trunkantis niutonų efektas...
Mazda MX-3 1.6 SOHC Turbo ~130kW SOLD
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS

User avatar
romkasponka
Posts: 3478
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby romkasponka » 08 Apr 2014, 10:15

romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

minduza
Posts: 31
Joined: 10 Mar 2013, 22:46

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby minduza » 08 Apr 2014, 10:23

va, gali ir toki varianta apsvarstyt. Realiai susidurem su panasia dilema, kaip ir tu, kai pernai sprendem ka pirkti ir ka ruosti. Pliusas, kad dauguma daliu perkamos, kaip opelio:) kg/kaina.

http://www.autogidas.lt/bmw-318-e36-ti-compact-hecbekas-1995-0126087731.html

zavas_
Posts: 4
Joined: 26 Feb 2014, 21:56

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby zavas_ » 09 Apr 2014, 13:03

Visų pirmą manau reikėtų pačiam perkančiam žmogui apsispręsti ko jis nori. Vistiek turi būti potraukis į vieną ar kitą pusę, t.y. Vokietija <-> Japonija, FWD <-> RWD ir pan. Kas iš geros mašinos, jei ji nelips prie dušios?

Keli ne tokie standartiniai variantai

VW Polo 6N2 GTI
Renault Clio piktesnės versijos
Honda del-sol

Jei išskirtinai lėtuminiam slalumui tiktų ir labai mažos mašinos

Suzuki Swift
Subaru Justy 4x4
Daihatsu Charade

Ir keli "kostminiai" variantai

Porsche 924
Audi 80 quattro

User avatar
romkasponka
Posts: 3478
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby romkasponka » 09 Apr 2014, 15:15

As su jokiais kebulais daugiau neprasideciau, jei galima butu laika atgal atsukti. Pasidarai koki Lotus super7 isidedi koki standartini motora automobilini (arba britvos) ir turi porsche GT3 performanca su mazu biudzetu. Jei esi nevedes ir neturi vaiku tai galima toki aparata susilipdyti per vasaros atostogas. Aisku minusas, kad ziema nebus labai malonu vazineti ;)
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
spade
Posts: 5006
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby spade » 09 Apr 2014, 18:19

Šarada Gtti ne mažiau kosminis variantas negu tie įvardinti kaip kosminiai... ir net labiau kosminis nei A80Q.
Polo ir Clio tai taip, variantai. Ir net nebutinai su topiniais varikliais. Bet LT nelabai įprasta juos naudot pasportavimui... tačiau mokant angliškai tas žinoma ne bėda.
DelSolis targa, del ko minkštas kėbulas. Swift GT tai šiaip labai geras automobilis (variklis ten superinis ir galinė pakaba multilinkas), bet jis taip pat ir labai mėgėjui - o šiaip geriau pirkt Civic'ą. Swifto 4x4 sistema nelabai "sportinė" - tai gal žiemai papramogaut ir tinka, bet vasarai tai neitin.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
e91
IbizaTDI [abandoned]
SV650S [crashed]
WRXwagon [stolen]
LTSR.LT [dead]

Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby kwlw » 09 Apr 2014, 19:13

spade wrote: ir net labiau kosminis nei A80Q.


Jumoras su ta A80Q ir co. Ji turi tiek pat ryshio su kazkokiu apchiuopiamesniu sportu, kiek traktorius MTZ. Chia jei zhiuret i rezultatus. Tai, kad tukstanchiai klounu (mane iskaitant) retsykiais pabando kazka i ta puse pakrapshtyt - reikalo esmes nekeichia.

Ash tai sakychiau miata FTW kaip universalus variantas pasiekt rezultatams, cvekas zhiedui, bmw zhiedui-driftui.

Tiesa, o kas per tikslai siekiami? Tiesiogt ishmokt vazhiuot, paliet prakaita sporte ar ish serijos wanna get friends, get laid, get respect? Nuo to labai priklauso automobilio parametrai.

Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

User avatar
Lamborghini
Posts: 15
Joined: 01 Apr 2014, 21:00

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby Lamborghini » 09 Apr 2014, 22:56

apie kit car jau senai galvoju. si tema ir buvo uzvesta butent issiaiskinti alternatyva jam. biudzetas parinktas 10k, nes uz +-15 galima parsivaryt is anglu. del pasigaminimo per vasaros atostogas kiek per optimistiska, nes praktika rodo, kad vienam zmogui Ltu pasigamint nuo 0 iki vaziuojancio trunka min 1m. kadangi netaikau i jokias klases tai lysti i kebula nera tikslo, tiesiog reikia 4 ratu kuo greiciau vaziuot uz protinga suma pradedanciajam. apart kit car, miata arciausiai akomponuojancios C.Chapmano logikos.
keli auksciau pamineti variantai-nenusileiskim iki tokio keisto lygio.gerai kad dar koks lupo nebuvo paminetas, kas angluose suka ratus ziede, arba pietuose megsta det i juos 1.8T ir atsukt baru. esu senai vadeliojes audi su AAN kelis metus, ant sniego fun, full throtle+blokiruote start fun, daugiau nieko nera ten.
tikslai tai pradziai ismokt gerai baranka sukiot trasoj, kuo daugiau km prasukt.
IMO jei planuot kazkiek ir i ateiti su ta pacia pirma auto vaziuot, tai visgi geriausias variantas kitcar, po kiek laiko statyt SR ar F/K20 ir tiek ziniu.

User avatar
romkasponka
Posts: 3478
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Postby romkasponka » 09 Apr 2014, 23:26

Del kit car'o gaminimo laiko tai gali buti ivairiai, nes juk galima nusipirkti vos ne vaziuojanti rema ir susikrauti visa kas liko. Mano manymu sis variantas turi daug pliusu vien del mazos mases, nes tai reiskia, kad gali issiversti su mazesniais ratais, stabdziais, varikliais ir tt. Standartine transmisija laikys be bedu ir visi kiti galai bus smarkiai stipresni nei reiketu. Jau nekalbant, kad atkrenta daug kebuliniu dalyku aptarnavime.

Yra ir su gale varikliu variantu: Sylva Riot https://www.youtube.com/watch?v=OoVmk7cijh0
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius


Return to “Apie viską (auto)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests