Coupe neapsimoka, nes kebulas sunkesnis uz sedano, kad ir kaip bebutu keista. Gal tai atsiliepia standumui kazkiek, bet mases prasme minusas, o aerodinamika pas coupe geresne minimaliai.Lamborghini wrote:E36 compact lyginant su coupe/sedan skirtumai (valdomumas, daliu kainos)?
Pakaba Coupe ir sedano vienoda, o pas compact'a gale dvi svirtys. Daugiasvirte aisku turi privalumu, bet daugiau detaliu reiskia ir daugiau pinigu/problemu. Trukumas pas compacta yra tas, kad gale vaziuokleje nesireguliuoja geometrija standartiniais metodais, o jei ir gali kazka pareguliuoti su iscentriniais sailentais tai suzeminus masina vargiai padeda, nes isvertimas visvien buna perdidelis. Siuo atveju privalumas coupe/sedano puseje, kur galima reguliuoti ir isvertima, ir suvedima. Daugiau pas juos viskas kaip ir vienoda, t.y. ratu baze compact/coupe/sedanas vienoda. Jei mintys daugiau apie asfalta tai as linkciau link coupe/sedano, o jei ralis tai compact. Beda E36 yra korozija todel renkantis masina reikia viska labai gerai patikrinti, kad nebutu ispuve. Kaip ir visom masinom tikrinkis geometrija pirkdamas, kad nebutu po kokios didesnes avarijos.
http://bmwfans.info/parts-catalog/E36-S ... uspension/
http://bmwfans.info/parts-catalog/E36-C ... uspension/
Dalys daugeliu atveju vienods. Coupe skiriasi kapotas sparnai ir visa kita iki galiniu lempu. Gali daliu kataloge susizireti kas ir kam tinka.