Teisingas automobilio pasirinkimas sportui
- Lamborghini
- Posts: 15
- Joined: 01 Apr 2014, 21:00
Teisingas automobilio pasirinkimas sportui
Pageidautina nuomone, zmoniu su auto sporto patirtimi, papildant turimas zinias. Biudzetas automobiliui isigyti 10k lt; paskirtis - megejiskas pasportavimas be lanku. Dalyvaujama bus tik ant asfalto/sniego - sprintas, slalomas su tikslu auginti patirti, ateiciai rimtesnei technikai, be didesniu investiciju i tobulinimus, tik patys svarbiausi modai kaip antai neperkaitint stabdziu ar nevaziuot ant desru.
svarstytini variantai, pliusai/minusai:
Civic/CRX2.5 - isigijimo kaina 3-5k; lengvas svoris, geras valdomumas, pakankamai galinga esamai masei, bet mazas pirkimo pasirinkimas musu rinkoje; aktualus sroto daliu klausimas - mazai ardomu ypac CRX, pavaru deziu, varikliu kainos didokos; daliu is parduotuviu kainos +- vidutines. atlieka apyvartiniu pinigu
E36 - 2.5l kaina 4-6k, ganetinai platus pasirinkimas, daug sroto, pagrindiniu mazgu kainos nedideles, pakankamai draugiska agresyvesniam vartojimui. dalys is parduotuviu - zemiau vidurkio. atlieka apyvartiniu pinigu
MR2 - retas modelis, auksta tvarkingo isigijimo kaina ~10k, sroto mazai, dalys is parduotuves brangios, idomus valdumumas. panasios savybes ir Celicos.
Ibiza/Golf4/E46 - 5-9k, fwd modeliu valdymas nereikalaujantis daug ismanymo, sroto daug, eksploatacija nera brangi. 320d su 110kw pakankamai normaliai juda ir valdosi (problematiskas hecbeko pardavimas). salyginai pigiau prasukt daugiau km su saliara vazinejant po renginius ir trasose
200sx - mazas neuzdroztu pasirinkimas, variantas nepersedant i kita auto gaminti rimtesne bombike su laiku
WRX - kaina ant ribos, +galimybe parsivaryt is anglu, geras variantas ziemos periodui ir sprintams bei gretuminiams slalomams; panasiai kaip ir 200sx - galima spaust vaska ateityje
Clio/Astra - nestovi ant situ
Audi coupe - valdymas nekazka
mx5 - ?
Varanciuju ratu sistemos pagal preferencijas 1-awd, rwd, fwd. Juokai juokais, bet jei leistu komplektuotis norima auto tai butu WRX su 3.0D 150kw uz Civico kaina bei VAGo sroto pasirinkimu, bet kadangi siam pasauly taip nebuna, tai ieskau patarimo, nuomoniu bei patirciu sioje srityje.
svarstytini variantai, pliusai/minusai:
Civic/CRX2.5 - isigijimo kaina 3-5k; lengvas svoris, geras valdomumas, pakankamai galinga esamai masei, bet mazas pirkimo pasirinkimas musu rinkoje; aktualus sroto daliu klausimas - mazai ardomu ypac CRX, pavaru deziu, varikliu kainos didokos; daliu is parduotuviu kainos +- vidutines. atlieka apyvartiniu pinigu
E36 - 2.5l kaina 4-6k, ganetinai platus pasirinkimas, daug sroto, pagrindiniu mazgu kainos nedideles, pakankamai draugiska agresyvesniam vartojimui. dalys is parduotuviu - zemiau vidurkio. atlieka apyvartiniu pinigu
MR2 - retas modelis, auksta tvarkingo isigijimo kaina ~10k, sroto mazai, dalys is parduotuves brangios, idomus valdumumas. panasios savybes ir Celicos.
Ibiza/Golf4/E46 - 5-9k, fwd modeliu valdymas nereikalaujantis daug ismanymo, sroto daug, eksploatacija nera brangi. 320d su 110kw pakankamai normaliai juda ir valdosi (problematiskas hecbeko pardavimas). salyginai pigiau prasukt daugiau km su saliara vazinejant po renginius ir trasose
200sx - mazas neuzdroztu pasirinkimas, variantas nepersedant i kita auto gaminti rimtesne bombike su laiku
WRX - kaina ant ribos, +galimybe parsivaryt is anglu, geras variantas ziemos periodui ir sprintams bei gretuminiams slalomams; panasiai kaip ir 200sx - galima spaust vaska ateityje
Clio/Astra - nestovi ant situ
Audi coupe - valdymas nekazka
mx5 - ?
Varanciuju ratu sistemos pagal preferencijas 1-awd, rwd, fwd. Juokai juokais, bet jei leistu komplektuotis norima auto tai butu WRX su 3.0D 150kw uz Civico kaina bei VAGo sroto pasirinkimu, bet kadangi siam pasauly taip nebuna, tai ieskau patarimo, nuomoniu bei patirciu sioje srityje.
Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui
Kad tu net neapsisprendes ar tu nori FWD, ar RWD, ar AWD..
Slalomams naudoju S13'ta, bet siaip imciau koki 325 ir pilnai uztektu, daliu yra..
Slalomams naudoju S13'ta, bet siaip imciau koki 325 ir pilnai uztektu, daliu yra..
Nissan 200sx rpS13 '94
Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui
Cia pirma masina? Pirk Civic'a.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
- Lamborghini
- Posts: 15
- Joined: 01 Apr 2014, 21:00
Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui
xargentum wrote:Kad tu net neapsisprendes ar tu nori FWD, ar RWD, ar AWD..
Slalomams naudoju S13'ta, bet siaip imciau koki 325 ir pilnai uztektu, daliu yra..
Lamborghini wrote: Varanciuju ratu sistemos pagal preferencijas 1-awd, rwd, fwd.
- Lamborghini
- Posts: 15
- Joined: 01 Apr 2014, 21:00
Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui
+-10 bus. Civic del fwd nesinori istikro, bei kad tik pora skelbimuose yra su 92kw.spade wrote:Cia pirma masina? Pirk Civic'a.
kaip del kitu modeliu?
Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui
Manau geriausia butu koks E36 ar E36/5 323ti (jei galios daug nereik ir 318ti tiktu), galima bus pigiai daug km sukt po trasas, o del to, kad RWD ir valdymo pramokt. E36/5 smagiau vairuojas, nei sedanas ar coupe.
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar
Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui
O aš sakyčiau, kad mx5 yra pranašesnė valdomumo atžvilgiu už bet kurį analogiškų modų bmw ar subaru, kažkas competitive - tik crx'ai.
Pliusai:
Rwd
Lengva (1000 kg stock)
Nuostabiai valdoma
Galios 1.8 turi tiek pat, kaip 318is, pilnos komplektacijos mx5 važiuoja maždaug lygiai su visiškai išskerstu ir trumpų perdavimų diff is'u
Daug performance parts pasirinkimo
Gali dailyint, gali važinėt nuleidęs stogą, gražu, tikrai įdomesnis modelis, nei atsibodę bmw
2 vietos
Minusai:
Brangesnė įsigijimo kaina
Brangesnės detalės (bet niekas nelūžta, per >40 k km, kokias 80 varžybų/treniruočių, daugybės kasdienio beatinimo sugedo tik genero dirželis, sudilo jo šepetėliai, apsišlapino darbinis sankabos cilindriukas ir prakiuro pora aušinimo šlangų)
2 vietos (bet čia tik jei užsiimi taksi veikla arba vežioji bulves)
Iš tikrųjų tai neįsivaizduoju kito automobilio, kuris tiek praktiškas būtų smagumo, mėgėjiško autosporto ir kasdienio važinėjimo į darbą atžvilgiu. Kokiose JAV tai yra vienas populiariausių ir pajėgiausių automobilių autokrosuose (mūsiškai - slalomuose), ir tikiu, kad ne be reikalo.
Jei bus įdomu, galėsiu pavėžint
Pliusai:
Rwd
Lengva (1000 kg stock)
Nuostabiai valdoma
Galios 1.8 turi tiek pat, kaip 318is, pilnos komplektacijos mx5 važiuoja maždaug lygiai su visiškai išskerstu ir trumpų perdavimų diff is'u
Daug performance parts pasirinkimo
Gali dailyint, gali važinėt nuleidęs stogą, gražu, tikrai įdomesnis modelis, nei atsibodę bmw
2 vietos
Minusai:
Brangesnė įsigijimo kaina
Brangesnės detalės (bet niekas nelūžta, per >40 k km, kokias 80 varžybų/treniruočių, daugybės kasdienio beatinimo sugedo tik genero dirželis, sudilo jo šepetėliai, apsišlapino darbinis sankabos cilindriukas ir prakiuro pora aušinimo šlangų)
2 vietos (bet čia tik jei užsiimi taksi veikla arba vežioji bulves)
Iš tikrųjų tai neįsivaizduoju kito automobilio, kuris tiek praktiškas būtų smagumo, mėgėjiško autosporto ir kasdienio važinėjimo į darbą atžvilgiu. Kokiose JAV tai yra vienas populiariausių ir pajėgiausių automobilių autokrosuose (mūsiškai - slalomuose), ir tikiu, kad ne be reikalo.
Jei bus įdomu, galėsiu pavėžint
Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui
Čia šiaip, įkvėpimui - miata yra vienas smagiausių smagumo prasme automobilių
http://youtu.be/wrqWDB_YLiU
http://youtu.be/wrqWDB_YLiU
Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui
Aš tai sakyčiau, kad reikia pirkti bmw e36 arba civic ir likusius pinigus išleist pakabai, kurui bei padangoms. Čia žinoma jei nori daugiau laiko važiuoti, o ne garaže krapštytis prie mašinos arba taupyti pinigus reikiamoms dalims.
Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui
is turimo biudzeto ir keliamu reikalavimu - tik e36. Na gal dar civic'as konkurencingumo prasme, bet cia jau neaisku koki koeficienta turi rwd vs fwd.
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui
aš tai tik už Miatą Jokia kita auto nesiūlo 50:50 svorio pasiskirstymo. NA modelis sveria stock'e 960kg. Išsiimi stiprintuvą vairo, susidedi važiuoklę - coil'ai kainuoja tikrai mažai tokiam auto padugnes užmauni ir pirmyn
Mazda MX-3 1.6 SOHC Turbo ~130kW SOLD
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS
Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui
NEslimas1 wrote:Išsiimi stiprintuvą vairo
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui
kodėl? aš be stiprintuvo važinėju ir anei jokio diskomforto nejaučiu vairas tikrai nesunkus
Mazda MX-3 1.6 SOHC Turbo ~130kW SOLD
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS
Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui
jokių pliusų šitam "mod'e" nematau, vieni minusai.
ankščiau galvojau, kad visi kas nusiperka miatas pradeda svaigt kokios jos geros. nors ir nenusipirkau, bet turiu pritart - smagios mašinos.
ankščiau galvojau, kad visi kas nusiperka miatas pradeda svaigt kokios jos geros. nors ir nenusipirkau, bet turiu pritart - smagios mašinos.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui
na, stiprintuvas sveria keletą kg su visa sistema. kitas pliusas - išsimeta vienas dirželis, tai automatiškai palengvėja variklio darbas (nors ir mikroskopiškai, bet palengvėja).
O dar kitas dalykas, kas svarbu slalome ar greituminiam slalome - be vairo stiprintuvo daug lengviau "jausti" mašiną posūkiuose ir kur ratai "stovi" bent jau man
O dar kitas dalykas, kas svarbu slalome ar greituminiam slalome - be vairo stiprintuvo daug lengviau "jausti" mašiną posūkiuose ir kur ratai "stovi" bent jau man
Mazda MX-3 1.6 SOHC Turbo ~130kW SOLD
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS
Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui
Nu kaip pirmą mašiną ir dar sportui,tai mx5 neimčiau vien dėl kėbulo dalių "nebuvimo". Jei jau lendi į sportą,bus ir slydimų ir avarijų. O po to nevažiuot kažkur nes nėra detalių ant mūsų krašto ar net kėbulo kito reiktų,o siųs mėnesį iš užsienio-kažkaip ne pasiteisinimas.
Mano galva-jei rwd tai bmw e36,jei fwd-civic/crx. Civico eksploatacinės kainos man pigiau nei dviračio. Performance parts pasirinkimas platus,visko galima LT nusipirkt,daug įvairių modų,daug swapo galimybių,nuo varikio iki pakabos.
Su bmw tiek plačiai nesusiduręs,bet iš patirties matau,kad taip pat viskas gana paprasta ir nebrangu.
Taigi,pasirinkimas labiau tarp varomųjų ašių.
Bet čia tik mano nuomonė.
Mano galva-jei rwd tai bmw e36,jei fwd-civic/crx. Civico eksploatacinės kainos man pigiau nei dviračio. Performance parts pasirinkimas platus,visko galima LT nusipirkt,daug įvairių modų,daug swapo galimybių,nuo varikio iki pakabos.
Su bmw tiek plačiai nesusiduręs,bet iš patirties matau,kad taip pat viskas gana paprasta ir nebrangu.
Taigi,pasirinkimas labiau tarp varomųjų ašių.
Bet čia tik mano nuomonė.
Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui
Su stiprintuvu atsako iš padangų/kelio jaučiu tikrai per akis, jei tikslas - tik toks, tai toks modas nereikalingas tikraislimas1 wrote: O dar kitas dalykas, kas svarbu slalome ar greituminiam slalome - be vairo stiprintuvo daug lengviau "jausti" mašiną posūkiuose ir kur ratai "stovi" bent jau man
Prieš 5 metus taip buvo kalbama apie visus japoniškus automobilius. O po to net Nemenčinės būrams paaiškėjo, kad japoniški automobiliai visgi yra gana praktiškiscootas wrote:Nu kaip pirmą mašiną ir dar sportui,tai mx5 neimčiau vien dėl kėbulo dalių "nebuvimo". Jei jau lendi į sportą,bus ir slydimų ir avarijų. O po to nevažiuot kažkur nes nėra detalių ant mūsų krašto ar net kėbulo kito reiktų,o siųs mėnesį iš užsienio-kažkaip ne pasiteisinimas.
Per dvejus metus naudojimo nepastebėjau kažkokio ypatingo detalių trūkumo. Taip, nėr šrotai nušikti detalėmis kaip kokių bmw ar vagenų, kartais reikia dieną/dvi palaukt, kol atveš kokį suporto remkomplektą, nes vietoj tekstara neturėjo. Jei bičas nešoks iškart į kačergą ar kazlus bačkų daužyt, tai problemos su skardomis iš viso nebus. O jei ir nutiktų, tai yra šrotų, kurie miatas atsiveža periodiškai, duosiu numerį Maža to, yra allegro.pl, kas, ko gero, skeptikų galėtų būt įvardintas tolimu užsieniu, bet realiai iš ten atvežt prekes ir šitam forume žmonės siūlo.
Nė vienas iš bent 5 mano pažįstamų/draugų, per maždaug paskutinius pusantrų metų įsigijusių miatas, nesiskundžia
Pabandysiu truputį sistemiškiau papasakot. 10k biudžetas?
6-8k - automobilis
0,5-1k - spyruoklės, skysčiai, diržai (bet vožtuvų nelanksto, tai nereiks ir persistengt su diržais)
1,5k - r888
100 Lt - suvedimas (pirmą kartą pasidaręs gerą suvedimą su piktais skaičiais jaučiaus kaip visiškai kitame automobilyje, pigiausias ir afigieniausias mod'as).
Turėsi:
- ~100 kw / 1 tonai
- 50:50 balansą ->
- nuostabų valdomumą
- Japonišką patikimumą
- Ir visa tai bus stock package, su visom plastmasėm, muzika salone - galėsi važinėt į darbą, pas mergas, vakare be stogo šiaušt plaukus, o iš ryto - lėkt į slalomus. Viena registracija, vienas draudimas, viskas vienoje mašinoje
- RWD - mano asmenine preferencija geriau nei AWD ar, tuo labiau, FWD.
Patarinėju ne dėl to, kad turiu miatą, o dėl to, kad su ja važiuoju ir važiuoju daug, todėl žinau, kaip ji eksploatuoja"si".
Nuoširdžiai norėčiau išgirst, ką į kiekvieną iš punktų pasakys siūlantys kitus variantus - gal ko nors nežinau?
Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui
Gal nereik temos paverst matavimusi "pas ka ilgesnis"?
Miata geras automobilis, bet nereik cia fanatizmo "yra vienas dievas ir jo vardas yra alahas"...
Aciu.
Miata geras automobilis, bet nereik cia fanatizmo "yra vienas dievas ir jo vardas yra alahas"...
Aciu.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui
Miata yra tikrai gera mašina, bet turint 10k biudžetą didžiąją jo dalį išleisti bazei/mašinai norint mėgėjiškai dalyvauti sporte nėra pats geriausias sprendimas. Aš pats japoniškas mašinas labiau myliu, bet praktiškumas šiuo konkrečiu atveju ir biudžetu nugali. E36 pati mašina žymiai pigesnė, coilų ir pakabos dalių taip pat labai didelis pasirinkimas už nedideles sumas tad likutį galima investuoti į pakabos tobulinimą. O ką jau kalbėt apie pilnus šrotus detalių. Šiaip įdomumo dėlei pabandžiau atsakyt į punktus iš e36 perspektyvos:saukstas wrote:slimas1 wrote:
[*] ~100 kw / 1 tonai
[*] 50:50 balansą ->
[*] nuostabų valdomumą
[*] Japonišką patikimumą
[*] Ir visa tai bus stock package, su visom plastmasėm, muzika salone - galėsi važinėt į darbą, pas mergas, vakare be stogo šiaušt plaukus, o iš ryto - lėkt į slalomus. Viena registracija, vienas draudimas, viskas vienoje mašinoje
[*] RWD - mano asmenine preferencija geriau nei AWD ar, tuo labiau, FWD.
Kuris bmw tau duos viską šitą vienu metu už tavo biudžetą?
Patarinėju ne dėl to, kad turiu miatą, o dėl to, kad su ja važiuoju ir važiuoju daug, todėl žinau, kaip ji eksploatuoja"si".
Nuoširdžiai norėčiau išgirst, ką į kiekvieną iš punktų pasakys siūlantys kitus variantus - gal ko nors nežinau?
[*] ~100 kw / 1 tonai -> bmw 325i taip pat ~100kw / 1 tonai
[*] 50:50 balansą -> e36 svorio balansas taip pat ~50:50
[*] nuostabų valdomumą -> kad bmw blogai valdosi tikrai negali sakyti
[*] Japonišką patikimumą -> vokišką patikimumą
[*] Ir visa tai bus stock package, su visom plastmasėm, muzika salone - galėsi važinėt į darbą, pas mergas, vakare be stogo šiaušt plaukus, o iš ryto - lėkt į slalomus. Viena registracija, vienas draudimas, viskas vienoje mašinoje -> viskas tas pats išskyrus stogą, tik turėsi normalią bagažinę ir galines sėdynes, kuriose gali sutalpinti tris žmones, kas mašiną padaro gerokai praktiškesnę kasdieniniam naudojimui nei Miatą
[*] RWD - mano asmenine preferencija geriau nei AWD ar, tuo labiau, FWD. -> galioja tas pats
Tuo nenoriu pasakyti, kad Miata yra blogesnė. Tiesiog yra praktiškesnių ir pigesnių variantų pasiekti tam pačiam tikslui už temos autoriaus biudžetą.
- Lamborghini
- Posts: 15
- Joined: 01 Apr 2014, 21:00
Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui
kaip ir minejau paciam pirmame poste, automobilis reikalingas tik pasportavimams.
del mazdos, net ir lietuviskame forume pirmiausiai kas krenta i akis - galingumo paieskos, turbos movimas. trumpas komentaras sia tema "<...> immediately you just want more power. When you first drive it the thing is just fun enough to tease you into getting it. Then very quickly you just keep wanting some real power. So you start wanting to modify it and modify it and figure out any possible way to make it into something worth having. <...>". sutinku, kad mazas svoris viena is pagrindiniu sudedamuju "aiksteliniame" slalome, kur su esamais kw mazda teoriskai turi geras galimybes, tik idomu kokia situacija kaciargoj su stocku (po 1'40" palenda su senu chicane?). ne tik US, bet ir UK sios auto ganetinai populiaros tarp pradedanciuju, bei vienas is pigiausiu variantu issinuomot "driving experience", sekantis - kit carai. vienas dalykas tai, kad nesinori pajausti didelio galios trukumo, kitas tai, kad idomu kaip su patogumu joje beveik 2m zmogui, taip pat panasu, kad normalesni varianta tektu is DE parsivaryt. bendrai paemus, mx5 ideja - mazas svoris+rwd akomponuoja, taciau islieka klaustukas ties kw punktu.
jei ziureti i musu krasto pardavimus, tai pasirinkimas automobiliu, su teisingais motorais +be duju, ne drakonu, neperrudijusiu, net tokiu modeliu kaip E36 ar Civic, yra isties kuklus, ka jau bekalbeti apie daug retesne mx5.
del mazdos, net ir lietuviskame forume pirmiausiai kas krenta i akis - galingumo paieskos, turbos movimas. trumpas komentaras sia tema "<...> immediately you just want more power. When you first drive it the thing is just fun enough to tease you into getting it. Then very quickly you just keep wanting some real power. So you start wanting to modify it and modify it and figure out any possible way to make it into something worth having. <...>". sutinku, kad mazas svoris viena is pagrindiniu sudedamuju "aiksteliniame" slalome, kur su esamais kw mazda teoriskai turi geras galimybes, tik idomu kokia situacija kaciargoj su stocku (po 1'40" palenda su senu chicane?). ne tik US, bet ir UK sios auto ganetinai populiaros tarp pradedanciuju, bei vienas is pigiausiu variantu issinuomot "driving experience", sekantis - kit carai. vienas dalykas tai, kad nesinori pajausti didelio galios trukumo, kitas tai, kad idomu kaip su patogumu joje beveik 2m zmogui, taip pat panasu, kad normalesni varianta tektu is DE parsivaryt. bendrai paemus, mx5 ideja - mazas svoris+rwd akomponuoja, taciau islieka klaustukas ties kw punktu.
jei ziureti i musu krasto pardavimus, tai pasirinkimas automobiliu, su teisingais motorais +be duju, ne drakonu, neperrudijusiu, net tokiu modeliu kaip E36 ar Civic, yra isties kuklus, ka jau bekalbeti apie daug retesne mx5.
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui
As balsuoju uz bmw copact, nes visi modaitobulinti masina kainuoja salyginai nebrangiai, pvz.: vairo kolonele is E46, perdavimai galiniam reduktoriui nuo 50Lt, stabdziu upgrade nuo 330, kietu sailentbloku gamintoju Lietuvoje yra nevienas. MX5 yra gerai, bet bukim realistai, nes jei biudzetas neguminis tai geriau apsistoti ties BMW.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
- Lamborghini
- Posts: 15
- Joined: 01 Apr 2014, 21:00
Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui
E36 compact lyginant su coupe/sedan skirtumai (valdomumas, daliu kainos)?
Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui
Yra labai artimoj aplonkoj 3 zmones,1 su E36,kitas su MX5,trecias su S13,tai kol kas su MX5 biudzeto atveju lenkia abu,tad nereik cia pasaku,jog E36 tikrai viska pigiau nupirksi,nes kai pradejo modint,lavoniniu detaliu pigiai aisku gali rast,bei kai pradejo ieskot koilu,kitu vaziuokles per4m daliu,tai teko daugiau atsegt nei MX5,nekalbu apie S13,ten bendras biudzetas lenkia abi,juk Miatos per4m daliu tam paciam UK gali paimt uz juokingus pinigus,palyginus su LT,o del galios kelimo ateiciau,1.8 boostinasi tikrai pigiai,tuo labiau yra bolt on turbo daliu,nes ejo jos ir turbavos.druzokas yra 1.95cm ugio,bedu su tilpimu neturi,nu nebent tie plius 5cm kazka pakeistu.Vienintely E36 pliusa matau,jog gal daugiau galimybiu gaut per4m daliu LT,bet siais laikais parsisiust tikrai ne beda.Nesakau jog MX5 pigesne modint nei E36,bet kad ne brangesne,tai faktas
Bet ka pasirinks autorius,tai jau cia jo reikalas
Bet ka pasirinks autorius,tai jau cia jo reikalas
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui
Su visa derama pagarba - taigi bustinam mitus ir rašom faktus bei skaičius, o ne meldžiamės į kurią nors pusę atsisukę, nes į ją atsisukę, kažkokio fanatizmo tikrai nėra. Apie bmw žinau nedaug, tad rašau tą, ką žinau.spade wrote:Gal nereik temos paverst matavimusi "pas ka ilgesnis"?
Miata geras automobilis, bet nereik cia fanatizmo "yra vienas dievas ir jo vardas yra alahas"...
Aciu.
Temos autoriui - jei automobilis vien tik sportui, tai tikrai tu jį skersi, koks jis bebūtų, ir norėsi galėt pigiai Kazluose bučiuot bačkas. Tokiu atveju neabejotinai bmw yra geriau, nes detales gausi praktiškai už metalo kainą. Nu ir kirpėju nieks nepalaikys
Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui
Miata turi viena, bet dideli, minusa - tai kabrioletas.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?