Kolega registravo perdaryta angla mazos serijines gamybos automobili, ten beveik kit caras (duton). Na teko pavargti iki tokio lygio kad susisiekti su gamintoju ir irodyti kad cia ne samadielka o tikras tos firmos gaminys. bet gal del to kabinosi kad nezinomos firmos gaminys kad nebutu suklastoti dokumentai.Lamborghini wrote: del kalbu apie registracija, kaip yra su registruotu kitcaru angluose kuris yra pilnai road legal - ar yra bande kas nors uzregistruot ji Ltu, juk pagal ideja, padarius tuos pacius butinus pakeitimus kaip ir paprastam gatviniui auto, jis turetu but registruojamas be jokiu ekspertiziu.
Bet jei turi kebulo numeri ir dokumentus, tai ar yra skirtumas ar jis buvo lenkijoj uzregistruotas ar UK? po lenkijos registravimo nesunkiai uzsiregistravo, o va uk dokumentais kazkodel kabinosi.
Lotus 7 tipo kit car`o dar vienas minusas, slalome ok, bet nuo 130 jo prasta aerodinamika labai stabdai, ipac juntama su silpnais varikliais. tai kacergoj biski beda tiesiosiose
na civikai neblogai skraido, bet vistiek kur 800-900 kg, o kur 400-600 kg, bet vistiek nevisada tie kitcarai laimi, daug lemia vairuotojas.
Bet jai pats matai kad geriausias kainos/ greicio santykis tai kam dar ieskai geriau?