Progresas vidaus degimo varikliuose

Visi kiti pokalbiai apie automobilius (jei jau joks kitas forumas netinka - rasykit cia)...
Post Reply
Laimis
Posts: 683
Joined: 23 Mar 2004, 03:35
Location: Klaipėda

Progresas vidaus degimo varikliuose

Post by Laimis »

Man sitoj temoj labiausiai patiko aromatiniai angliavandeniliai, gal kokius kvepalus ju pagrindu kas nors gamina ? Nusipirkciau :mrgreen:
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: SIULAU: Nistune mapinimas. Ar tikrai zinai ka darai?

Post by Niokas »

http://en.wikipedia.org/wiki/Aromatic_hydrocarbon, cia ta dalis bendzino,kuri turi geresnes antidetonacines, didesnis oktanas -daugiau aromatiniu,daugiau advanso,daugiau poverio. grynu aromatiniu oktanas apie 115-117 ,bendzo kokybe realiai yra ju santykis kuro masej :wink:

o primityviai,tai prastai garuoja,saltos masinos neuzvesi,bet prie turimo motoro setupo,siltam perpilus gryna t arba x 10laipsniu advanca raitai ir turi prieaugy tik is ternimo naudingumo koefo pagerejimo.
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

nrvz
Posts: 272
Joined: 02 Jun 2006, 12:54
Contact:

Re: SIULAU: Nistune mapinimas. Ar tikrai zinai ka darai?

Post by nrvz »

Niokas wrote: butent draginiai motorai,yra visapusiskai most advanced shit
kur tu cia tokiu LT matei? :) pasidalink informacija. LT lygyje galbut uz N4 grupes ralines masinas draginiai motorai turbut ir yra more advanced shit, bet nebutinai su kokiu rallycrosiniu masinu ar keliu ziediniu. O pasauliniu lygiu F1, Audi LMP1 ar Nascariniai varikliai yra less advanced shit nei dragsteriu del mazesniu galingumu?

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: SIULAU: Nistune mapinimas. Ar tikrai zinai ka darai?

Post by Niokas »

ta sakini kuri pacitavai,reikejo ir pacituot iki galo-ta minty ir turejau.

tehnologijos ,kurios taikomos,cia kitas dalykas, kurai kurie yra pateisinami trumpom distancijom,yra tas dalykas kas supigina paty motora is tehnologines puses. bet ir poveriai naudojami ziede ,raly ar dar kur ,nesulyginami su nitronesamoniu ar alkoholiu. pats kuras ,yra teisingiausia tehnologija sioj vietoj.

1000ag is litro,ar 600ag is litro atmosferiko uz atlanto. lietuvoj kas ka turi,tai kaikas lipa link 500ag is litro,bet su tokia gelezim kuri istirptu ,tokiu rezimu dirbdama labai greitai,trumpi pikai tik toleruotini.

beje del tu tehnologiju,kurios taikomos siai dienai apsoliuciai,tai viskas yra sustumta i ziaurius remus,ir medziagos,bei technologijos, kurias galima butu taikyt ,taipogi draudziamos taisykliu. konkreciau: berilis,beveik visur, hidrazinas uzibotas,visi oksidatoriai labiau oksiduojantys nei nosas,ir daug visko galima rast pasiknisus...

f1 tas pats, prima busta uzribojo,tada kuro baku dydi,tada turbo,tada kubatura ,tada is v12 liko v10,tada v8 tada tik 2,4 leido,galiausiai sumaste kad sukt daugiau 20k negalima. vietos tehnologiniam progresui nepalieka konkurencijos valdymas,kad nebutu isisokeliu,ir seip visi ekonominiai ir politiniai bajeiria,ekologija bla bla blia.
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: SIULAU: Nistune mapinimas. Ar tikrai zinai ka darai?

Post by romkasponka »

Niokas wrote:f1 tas pats, prima busta uzribojo,tada kuro baku dydi,tada turbo,tada kubatura ,tada is v12 liko v10,tada v8 tada tik 2,4 leido,galiausiai sumaste kad sukt daugiau 20k negalima. vietos tehnologiniam progresui nepalieka konkurencijos valdymas,kad nebutu isisokeliu,ir seip visi ekonominiai ir politiniai bajeiria,ekologija bla bla blia.
Taigi visiskai nukrypstant nuo temos: stumokliniai varikliai apskritai jau isseme savo galimybes ir nera jau ten ka betobulinti, t.y. vistiek tai kasdienai bus sunkiai pritaikoma.
Kas link high end tai tu ziuri maksimalu arkliu pika, bet galima ziureti ir pika per laiko tarpa, o tai tikrai ne dragsteriu naudai, nes kaip ten bebutu dragsteriu biudzetai toli grazu nuo F1 arba LMP gamykliniu komandu. Kas link arkliu tai F1 bmw motoras su turbina gudziais 1986 metais 1300ag is 1455cc variklio kvalifikacijoje http://www.gurneyflap.com/bmwturbof1engine.html. Kaip ten bebutu JAV technologijos drage, ziede (kebuluose ar single seateriuose) yra much less advanced nei europoje F1, t.y. nera net ka lyginti. Visokie kuro ribojimai, medziagu yra issukis inzinieriams, nes tenka velgi dirbti kritiniais rezimais su paprastesnem medziagom ir pasiekti maksimalu poweri su mazai kuro, o tai jau kaip ir labiau aktualu kazkokiam technologiniam postumiui nei, kad vazineti naudojant metilo spirita su nitrometanu. Butent is F1 arba LMP ateina technologijos i kasdienes masinas, o ne is dragsteriu.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
CorradoGT
Posts: 785
Joined: 03 Mar 2010, 12:04
Location: Vilnius
Contact:

Re: SIULAU: Nistune mapinimas. Ar tikrai zinai ka darai?

Post by CorradoGT »

atleiskit uz OT, bet noreciau suzinoti, kas per variklis, kuris is 1000 cc (1 ltr) per min turi 400-500 Ag ?
Niokas wrote:lietuvoj kas ka turi,tai kaikas lipa link 500ag is litro

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: SIULAU: Nistune mapinimas. Ar tikrai zinai ka darai?

Post by spade »

romkasponka wrote:Kas link high end tai tu ziuri maksimalu arkliu pika, bet galima ziureti ir pika per laiko tarpa, o tai tikrai ne dragsteriu naudai,
Zinoma idomus isvedziojimas, bet gal galetum paaiskint?
nes kaip ten bebutu dragsteriu biudzetai toli grazu nuo F1 arba LMP gamykliniu komandu.
Manai didziaja dali pinigu F1 isleidzia varikliams?
Kas link arkliu tai F1 bmw motoras su turbina gudziais 1986 metais 1300ag is 1455cc variklio kvalifikacijoje http://www.gurneyflap.com/bmwturbof1engine.html.
Paprastai sakoma, kad jis turejo 1200ag gal kiek daugiau, nes tiesiog BMW neturejo stendo, kuris daugau matuotu :D
Ir be to. Turejo. Ne dabar turi.
Kaip ten bebutu JAV technologijos drage, ziede (kebuluose ar single seateriuose) yra much less advanced nei europoje F1, t.y. nera net ka lyginti.
Ka butent Tu zinai apie top fuel'ius? :)
Butent is F1 arba LMP ateina technologijos i kasdienes masinas, o ne is dragsteriu.
Kazkada gal taip buvo. Dabar? Nelabai. F1 tai tiesiog akligatvis.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: SIULAU: Nistune mapinimas. Ar tikrai zinai ka darai?

Post by romkasponka »

Zinoma idomus isvedziojimas, bet gal galetum paaiskint?
Tas, kad visu top fueliu rida nykstamai maza palyginus su F1 arba LMP varikliu.
Manai didziaja dali pinigu F1 isleidzia varikliams?
Dabar ne, nes nebeleidzia tobulinti varikliu.
Ka butent Tu zinai apie top fuel'ius?
Zinau mazai, bet daug ka pasako, kad karbiuratoriu dar turbut visiskai neatsisake ;)
Kazkada gal taip buvo. Dabar? Nelabai. F1 tai tiesiog akligatvis.
Gal ir akligatvis, bet kaip ir sakiau IMHO stumokliniuose varikliuose didelio proverzio nepadarysi, nes po tiek metu ju tobulinimo F1 manau jau viska istobulino iki negaliu. Atsiranda visokie tiesioginiai ipurskimai, dabar visokios regeneracijos sistemos, kurios dabar del techniniu reikalvimu japonijoje labiau istobulejusios ir tt. Nebera jau ka ten tobulinti...

O tie dragsteriai dar sukasi turbut kokiame 1990 metu technologijose, kurios buvo F1.
P.S. nesenai skaiciau straipsniuka, kur rase, kad datalogingas pasidare svarbus dragsteriu varzybose, ir i tarctor pullinge :)
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: SIULAU: Nistune mapinimas. Ar tikrai zinai ka darai?

Post by spade »

romkasponka wrote:
Zinoma idomus isvedziojimas, bet gal galetum paaiskint?
Tas, kad visu top fueliu rida nykstamai maza palyginus su F1 arba LMP varikliu.
Pas Volvo'ininkus berods yra klubas ten tokiu kurie nuvaziave 2mln km be remonto... nori paskaiciuot savo koeficienta? :mrgreen:
Manai didziaja dali pinigu F1 isleidzia varikliams?
Dabar ne, nes nebeleidzia tobulinti varikliu.
Tai kad niekad ir nebuvo, nes ten pakaba ir aerodinamika ne maziau o matyt daugiau svarbi nei variklis.
Ka butent Tu zinai apie top fuel'ius?
Zinau mazai, bet daug ka pasako, kad karbiuratoriu dar turbut visiskai neatsisake ;)
Ipurskimas ten... jei ka.
Kazkada gal taip buvo. Dabar? Nelabai. F1 tai tiesiog akligatvis.
Gal ir akligatvis, bet kaip ir sakiau IMHO stumokliniuose varikliuose didelio proverzio nepadarysi, nes po tiek metu ju tobulinimo F1 manau jau viska istobulino iki negaliu. Atsiranda visokie tiesioginiai ipurskimai, dabar visokios regeneracijos sistemos, kurios dabar del techniniu reikalvimu japonijoje labiau istobulejusios ir tt. Nebera jau ka ten tobulinti...
As cia sutikciau tik su vienu pataisymu. F1 nieko netobulina ir neistobulino. Sakyciau taip kokius 30 metu jau...
LMP? Taip. F1? Prisiminimai...
O tie dragsteriai dar sukasi turbut kokiame 1990 metu technologijose, kurios buvo F1.
Taip pat kaip ir F1. Ne, F1 labiau. Nes jei topfueliai turi tam tikrus reikalavimus (varikliai turi buti primityvus etc), bet toliau is esmes galima melzt ka pajegi ir kaip pajegi, tai F1. Ten progreso antiteze - bet koks technikos postumis ten sulaukia atsako - jis uzkertamas. Mindyk juos kol mazi ir pan...
P.S. nesenai skaiciau straipsniuka, kur rase, kad datalogingas pasidare svarbus dragsteriu varzybose, ir i tarctor pullinge :)
Isivaizduoji ant kiek aukstesni reikalavimai datalogingui, kai viskas trunka ne 2 valandas, o 5 sekundes? Skirtumas kaip tarp zidinio liepsnos ir F1 dataloginimo...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: SIULAU: Nistune mapinimas. Ar tikrai zinai ka darai?

Post by romkasponka »

Tai kad niekad ir nebuvo, nes ten pakaba ir aerodinamika ne maziau o matyt daugiau svarbi nei variklis.
http://en.wikipedia.org/wiki/Formula_One apacioje apskritimine diagrama 2006 metu.
Ipurskimas ten... jei ka.
Nepavadinciau to dideliu technologiniu proverziu.
F1? Prisiminimai...
pirmas google rezultatas http://www.bbc.co.uk/news/business-14046449
Negali sakyti, kad patobulino voztuvu paskirstymo sistema, nes ten nelabai yra ka tobulinti ir neviska gali pritaikyti naudoti kasdiena, bet kuriamos ir tobulinamos technologijos, kuriamos medziagos, metalu liejiniai ir tt. Jei pasiknisus daug galima surasti. Galima ciela diplomini parasyti apie tai. Anksciau pirmu smuiku grieze aviacija, bet dabar pritaikyti ir isbandyti technologines naujoves autosporte paprasciau. Pvz Toyota pasistate dideli tyrimu centra Vokietijoje (kai dalyvavo F1), i kuri dabar eile metams i prieki ir ne tik F1 komandu.
Taip pat kaip ir F1. Ne, F1 labiau. Nes jei topfueliai turi tam tikrus reikalavimus (varikliai turi buti primityvus etc), bet toliau is esmes galima melzt ka pajegi ir kaip pajegi, tai F1. Ten progreso antiteze - bet koks technikos postumis ten sulaukia atsako - jis uzkertamas. Mindyk juos kol mazi ir pan...
Nu jo, dragsteryje progresas toks, kad paimk Zilo varikli ir patobulink ji. Draga kaip sporta uzskaitau, bet technologiju prasme jis nelabai idomus. Neveltui jame nera kazkokiu gamykliniu komandu, nes turbut nelabai tame mato prasmes. Tikrai zymiai didesnis sportas nei koks driftas(baletas)...
P.S. nesenai skaiciau straipsniuka, kur rase, kad datalogingas pasidare svarbus dragsteriu varzybose, ir i tarctor pullinge :)
Isivaizduoji ant kiek aukstesni reikalavimai datalogingui, kai viskas trunka ne 2 valandas, o 5 sekundes? Skirtumas kaip tarp zidinio liepsnos ir F1 dataloginimo...[/quote] Tik pamirsai pamineti, kad dragsteriu varikliai sukasi turbut kokia 3 kartus leciau? Tai naudojant ta pati loginimo dazni galima daug tiksliau uzloginti viska.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: SIULAU: Nistune mapinimas. Ar tikrai zinai ka darai?

Post by romkasponka »

AS jau pavargau nuo spameriu ir lauksiu kol spade iskels :D
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

kamuto
Posts: 239
Joined: 10 Jul 2010, 12:44

Re: SIULAU: Nistune mapinimas. Ar tikrai zinai ka darai?

Post by kamuto »

imetu kad shponka apsisviestu truputi ir ishlystu ish savo kiauto http://www.youtube.com/watch?v=-VF0JwxQqcA
There are about a thousand ways an engine can fail when boost is introduced

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: SIULAU: Nistune mapinimas. Ar tikrai zinai ka darai?

Post by spade »

romkasponka wrote:
Tai kad niekad ir nebuvo, nes ten pakaba ir aerodinamika ne maziau o matyt daugiau svarbi nei variklis.
http://en.wikipedia.org/wiki/Formula_One apacioje apskritimine diagrama 2006 metu.
Tarkim. As nelabai tikiu, bet tarkim.
Ipurskimas ten... jei ka.
Nepavadinciau to dideliu technologiniu proverziu.
O ka pavadintum? Tiesiogi ipurskima? :D Gullwingas ka turejo ;)
Topgueliai turi constant flow, nes ten nieko kito tiesiog nereikia.
F1? Prisiminimai...
pirmas google rezultatas http://www.bbc.co.uk/news/business-14046449
Ir? Lotus kruva visko daro. Bet kryptis ne ta - t.y. zinios keliauja ne is F1 i kitur, bet is kitur i F1...
Negali sakyti, kad patobulino voztuvu paskirstymo sistema, nes ten nelabai yra ka tobulinti ir neviska gali pritaikyti naudoti kasdiena, bet kuriamos ir tobulinamos technologijos, kuriamos medziagos, metalu liejiniai ir tt. Jei pasiknisus daug galima surasti. Galima ciela diplomini parasyti apie tai.
Diplonini galima parasyt ir apie Marmon'o V16. Bet tai juk nera progreso smaigalys...
Tu, kaip ir dauguma europieciu, idealizuoji F1, o dragreisinga isivaizduoji mazdaug "rednekas nulipo nuo savo traktoriaus, isspjove kramtomaji tabaka ir ikales stikline burbono nusvirduliavo surinkinet variklio". Tai juk nesamone, pats supranti. Tam kad 500cid pushrodinis V8 suktusi iki 8500 reikia tikrai nemazai ziniu.
Anksciau pirmu smuiku grieze aviacija, bet dabar pritaikyti ir isbandyti technologines naujoves autosporte paprasciau. Pvz Toyota pasistate dideli tyrimu centra Vokietijoje (kai dalyvavo F1), i kuri dabar eile metams i prieki ir ne tik F1 komandu.
Butent. Ne F1.
Be to, Toyota tikrai konkurentams nepades (cia siaip, pakeliui).
Taip pat kaip ir F1. Ne, F1 labiau. Nes jei topfueliai turi tam tikrus reikalavimus (varikliai turi buti primityvus etc), bet toliau is esmes galima melzt ka pajegi ir kaip pajegi, tai F1. Ten progreso antiteze - bet koks technikos postumis ten sulaukia atsako - jis uzkertamas. Mindyk juos kol mazi ir pan...
Nu jo, dragsteryje progresas toks, kad paimk Zilo varikli ir patobulink ji. Draga kaip sporta uzskaitau, bet technologiju prasme jis nelabai idomus. Neveltui jame nera kazkokiu gamykliniu komandu, nes turbut nelabai tame mato prasmes. Tikrai zymiai didesnis sportas nei koks driftas(baletas)...
F1 juk niekuo nesiskiria - tik dar blogiau. Na, pasakyk ka nors, ka F1 naujo per paskutinius 20 metu dave. Ir butent F1 "dave", o ne atvirksciai...
P.S. nesenai skaiciau straipsniuka, kur rase, kad datalogingas pasidare svarbus dragsteriu varzybose, ir i tarctor pullinge :)
Isivaizduoji ant kiek aukstesni reikalavimai datalogingui, kai viskas trunka ne 2 valandas, o 5 sekundes? Skirtumas kaip tarp zidinio liepsnos ir F1 dataloginimo...
Tik pamirsai pamineti, kad dragsteriu varikliai sukasi turbut kokia 3 kartus leciau? Tai naudojant ta pati loginimo dazni galima daug tiksliau uzloginti viska. [/quote][/quote]Juokauji, ane? :lol: 10000 variklio apsisukimu f1 yra tiesiog statistika is kurios galima paskui daryt kazkokias isvadas. tf tuo tarpu visas trasos nuvaziavimas tai maziau nei 1000 variklio apsuku. Ten kiekvienas variklio apsisukimas analizuotinas iki smulkmenu...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: SIULAU: Nistune mapinimas. Ar tikrai zinai ka darai?

Post by romkasponka »

Butent. Ne F1.
Be to, Toyota tikrai konkurentams nepades (cia siaip, pakeliui).
http://www.toyota-motorsport.com pasiziurek sevices ir pamatysi, kad paciai toyotai to butu perdaug, o siaip tikrai nera ten viskas sau, bet pastatytas kiek pamenu buvo statytas, kad laimeti F1, bet gavosi, kad dabar parduoda paslaugas kitiems.
F1 juk niekuo nesiskiria - tik dar blogiau. Na, pasakyk ka nors, ka F1 naujo per paskutinius 20 metu dave. Ir butent F1 "dave", o ne atvirksciai...
Del taves paieskosiu, o pradziai tai dave tokius centrus kaip http://www.toyota-motorsport.com

Ka dave top fueliai?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

Post Reply