Progresas vidaus degimo varikliuose
Progresas vidaus degimo varikliuose
Man sitoj temoj labiausiai patiko aromatiniai angliavandeniliai, gal kokius kvepalus ju pagrindu kas nors gamina ? Nusipirkciau
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Re: SIULAU: Nistune mapinimas. Ar tikrai zinai ka darai?
http://en.wikipedia.org/wiki/Aromatic_hydrocarbon, cia ta dalis bendzino,kuri turi geresnes antidetonacines, didesnis oktanas -daugiau aromatiniu,daugiau advanso,daugiau poverio. grynu aromatiniu oktanas apie 115-117 ,bendzo kokybe realiai yra ju santykis kuro masej
o primityviai,tai prastai garuoja,saltos masinos neuzvesi,bet prie turimo motoro setupo,siltam perpilus gryna t arba x 10laipsniu advanca raitai ir turi prieaugy tik is ternimo naudingumo koefo pagerejimo.
o primityviai,tai prastai garuoja,saltos masinos neuzvesi,bet prie turimo motoro setupo,siltam perpilus gryna t arba x 10laipsniu advanca raitai ir turi prieaugy tik is ternimo naudingumo koefo pagerejimo.
Re: SIULAU: Nistune mapinimas. Ar tikrai zinai ka darai?
kur tu cia tokiu LT matei? pasidalink informacija. LT lygyje galbut uz N4 grupes ralines masinas draginiai motorai turbut ir yra more advanced shit, bet nebutinai su kokiu rallycrosiniu masinu ar keliu ziediniu. O pasauliniu lygiu F1, Audi LMP1 ar Nascariniai varikliai yra less advanced shit nei dragsteriu del mazesniu galingumu?Niokas wrote: butent draginiai motorai,yra visapusiskai most advanced shit
Re: SIULAU: Nistune mapinimas. Ar tikrai zinai ka darai?
ta sakini kuri pacitavai,reikejo ir pacituot iki galo-ta minty ir turejau.
tehnologijos ,kurios taikomos,cia kitas dalykas, kurai kurie yra pateisinami trumpom distancijom,yra tas dalykas kas supigina paty motora is tehnologines puses. bet ir poveriai naudojami ziede ,raly ar dar kur ,nesulyginami su nitronesamoniu ar alkoholiu. pats kuras ,yra teisingiausia tehnologija sioj vietoj.
1000ag is litro,ar 600ag is litro atmosferiko uz atlanto. lietuvoj kas ka turi,tai kaikas lipa link 500ag is litro,bet su tokia gelezim kuri istirptu ,tokiu rezimu dirbdama labai greitai,trumpi pikai tik toleruotini.
beje del tu tehnologiju,kurios taikomos siai dienai apsoliuciai,tai viskas yra sustumta i ziaurius remus,ir medziagos,bei technologijos, kurias galima butu taikyt ,taipogi draudziamos taisykliu. konkreciau: berilis,beveik visur, hidrazinas uzibotas,visi oksidatoriai labiau oksiduojantys nei nosas,ir daug visko galima rast pasiknisus...
f1 tas pats, prima busta uzribojo,tada kuro baku dydi,tada turbo,tada kubatura ,tada is v12 liko v10,tada v8 tada tik 2,4 leido,galiausiai sumaste kad sukt daugiau 20k negalima. vietos tehnologiniam progresui nepalieka konkurencijos valdymas,kad nebutu isisokeliu,ir seip visi ekonominiai ir politiniai bajeiria,ekologija bla bla blia.
tehnologijos ,kurios taikomos,cia kitas dalykas, kurai kurie yra pateisinami trumpom distancijom,yra tas dalykas kas supigina paty motora is tehnologines puses. bet ir poveriai naudojami ziede ,raly ar dar kur ,nesulyginami su nitronesamoniu ar alkoholiu. pats kuras ,yra teisingiausia tehnologija sioj vietoj.
1000ag is litro,ar 600ag is litro atmosferiko uz atlanto. lietuvoj kas ka turi,tai kaikas lipa link 500ag is litro,bet su tokia gelezim kuri istirptu ,tokiu rezimu dirbdama labai greitai,trumpi pikai tik toleruotini.
beje del tu tehnologiju,kurios taikomos siai dienai apsoliuciai,tai viskas yra sustumta i ziaurius remus,ir medziagos,bei technologijos, kurias galima butu taikyt ,taipogi draudziamos taisykliu. konkreciau: berilis,beveik visur, hidrazinas uzibotas,visi oksidatoriai labiau oksiduojantys nei nosas,ir daug visko galima rast pasiknisus...
f1 tas pats, prima busta uzribojo,tada kuro baku dydi,tada turbo,tada kubatura ,tada is v12 liko v10,tada v8 tada tik 2,4 leido,galiausiai sumaste kad sukt daugiau 20k negalima. vietos tehnologiniam progresui nepalieka konkurencijos valdymas,kad nebutu isisokeliu,ir seip visi ekonominiai ir politiniai bajeiria,ekologija bla bla blia.
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: SIULAU: Nistune mapinimas. Ar tikrai zinai ka darai?
Taigi visiskai nukrypstant nuo temos: stumokliniai varikliai apskritai jau isseme savo galimybes ir nera jau ten ka betobulinti, t.y. vistiek tai kasdienai bus sunkiai pritaikoma.Niokas wrote:f1 tas pats, prima busta uzribojo,tada kuro baku dydi,tada turbo,tada kubatura ,tada is v12 liko v10,tada v8 tada tik 2,4 leido,galiausiai sumaste kad sukt daugiau 20k negalima. vietos tehnologiniam progresui nepalieka konkurencijos valdymas,kad nebutu isisokeliu,ir seip visi ekonominiai ir politiniai bajeiria,ekologija bla bla blia.
Kas link high end tai tu ziuri maksimalu arkliu pika, bet galima ziureti ir pika per laiko tarpa, o tai tikrai ne dragsteriu naudai, nes kaip ten bebutu dragsteriu biudzetai toli grazu nuo F1 arba LMP gamykliniu komandu. Kas link arkliu tai F1 bmw motoras su turbina gudziais 1986 metais 1300ag is 1455cc variklio kvalifikacijoje http://www.gurneyflap.com/bmwturbof1engine.html. Kaip ten bebutu JAV technologijos drage, ziede (kebuluose ar single seateriuose) yra much less advanced nei europoje F1, t.y. nera net ka lyginti. Visokie kuro ribojimai, medziagu yra issukis inzinieriams, nes tenka velgi dirbti kritiniais rezimais su paprastesnem medziagom ir pasiekti maksimalu poweri su mazai kuro, o tai jau kaip ir labiau aktualu kazkokiam technologiniam postumiui nei, kad vazineti naudojant metilo spirita su nitrometanu. Butent is F1 arba LMP ateina technologijos i kasdienes masinas, o ne is dragsteriu.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: SIULAU: Nistune mapinimas. Ar tikrai zinai ka darai?
atleiskit uz OT, bet noreciau suzinoti, kas per variklis, kuris is 1000 cc (1 ltr) per min turi 400-500 Ag ?
Niokas wrote:lietuvoj kas ka turi,tai kaikas lipa link 500ag is litro
Re: SIULAU: Nistune mapinimas. Ar tikrai zinai ka darai?
Zinoma idomus isvedziojimas, bet gal galetum paaiskint?romkasponka wrote:Kas link high end tai tu ziuri maksimalu arkliu pika, bet galima ziureti ir pika per laiko tarpa, o tai tikrai ne dragsteriu naudai,
Manai didziaja dali pinigu F1 isleidzia varikliams?nes kaip ten bebutu dragsteriu biudzetai toli grazu nuo F1 arba LMP gamykliniu komandu.
Paprastai sakoma, kad jis turejo 1200ag gal kiek daugiau, nes tiesiog BMW neturejo stendo, kuris daugau matuotuKas link arkliu tai F1 bmw motoras su turbina gudziais 1986 metais 1300ag is 1455cc variklio kvalifikacijoje http://www.gurneyflap.com/bmwturbof1engine.html.
Ir be to. Turejo. Ne dabar turi.
Ka butent Tu zinai apie top fuel'ius?Kaip ten bebutu JAV technologijos drage, ziede (kebuluose ar single seateriuose) yra much less advanced nei europoje F1, t.y. nera net ka lyginti.
Kazkada gal taip buvo. Dabar? Nelabai. F1 tai tiesiog akligatvis.Butent is F1 arba LMP ateina technologijos i kasdienes masinas, o ne is dragsteriu.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: SIULAU: Nistune mapinimas. Ar tikrai zinai ka darai?
Tas, kad visu top fueliu rida nykstamai maza palyginus su F1 arba LMP varikliu.Zinoma idomus isvedziojimas, bet gal galetum paaiskint?
Dabar ne, nes nebeleidzia tobulinti varikliu.Manai didziaja dali pinigu F1 isleidzia varikliams?
Zinau mazai, bet daug ka pasako, kad karbiuratoriu dar turbut visiskai neatsisakeKa butent Tu zinai apie top fuel'ius?
Gal ir akligatvis, bet kaip ir sakiau IMHO stumokliniuose varikliuose didelio proverzio nepadarysi, nes po tiek metu ju tobulinimo F1 manau jau viska istobulino iki negaliu. Atsiranda visokie tiesioginiai ipurskimai, dabar visokios regeneracijos sistemos, kurios dabar del techniniu reikalvimu japonijoje labiau istobulejusios ir tt. Nebera jau ka ten tobulinti...Kazkada gal taip buvo. Dabar? Nelabai. F1 tai tiesiog akligatvis.
O tie dragsteriai dar sukasi turbut kokiame 1990 metu technologijose, kurios buvo F1.
P.S. nesenai skaiciau straipsniuka, kur rase, kad datalogingas pasidare svarbus dragsteriu varzybose, ir i tarctor pullinge
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: SIULAU: Nistune mapinimas. Ar tikrai zinai ka darai?
Pas Volvo'ininkus berods yra klubas ten tokiu kurie nuvaziave 2mln km be remonto... nori paskaiciuot savo koeficienta?romkasponka wrote:Tas, kad visu top fueliu rida nykstamai maza palyginus su F1 arba LMP varikliu.Zinoma idomus isvedziojimas, bet gal galetum paaiskint?
Tai kad niekad ir nebuvo, nes ten pakaba ir aerodinamika ne maziau o matyt daugiau svarbi nei variklis.Dabar ne, nes nebeleidzia tobulinti varikliu.Manai didziaja dali pinigu F1 isleidzia varikliams?
Ipurskimas ten... jei ka.Zinau mazai, bet daug ka pasako, kad karbiuratoriu dar turbut visiskai neatsisakeKa butent Tu zinai apie top fuel'ius?
As cia sutikciau tik su vienu pataisymu. F1 nieko netobulina ir neistobulino. Sakyciau taip kokius 30 metu jau...Gal ir akligatvis, bet kaip ir sakiau IMHO stumokliniuose varikliuose didelio proverzio nepadarysi, nes po tiek metu ju tobulinimo F1 manau jau viska istobulino iki negaliu. Atsiranda visokie tiesioginiai ipurskimai, dabar visokios regeneracijos sistemos, kurios dabar del techniniu reikalvimu japonijoje labiau istobulejusios ir tt. Nebera jau ka ten tobulinti...Kazkada gal taip buvo. Dabar? Nelabai. F1 tai tiesiog akligatvis.
LMP? Taip. F1? Prisiminimai...
Taip pat kaip ir F1. Ne, F1 labiau. Nes jei topfueliai turi tam tikrus reikalavimus (varikliai turi buti primityvus etc), bet toliau is esmes galima melzt ka pajegi ir kaip pajegi, tai F1. Ten progreso antiteze - bet koks technikos postumis ten sulaukia atsako - jis uzkertamas. Mindyk juos kol mazi ir pan...O tie dragsteriai dar sukasi turbut kokiame 1990 metu technologijose, kurios buvo F1.
Isivaizduoji ant kiek aukstesni reikalavimai datalogingui, kai viskas trunka ne 2 valandas, o 5 sekundes? Skirtumas kaip tarp zidinio liepsnos ir F1 dataloginimo...P.S. nesenai skaiciau straipsniuka, kur rase, kad datalogingas pasidare svarbus dragsteriu varzybose, ir i tarctor pullinge
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: SIULAU: Nistune mapinimas. Ar tikrai zinai ka darai?
http://en.wikipedia.org/wiki/Formula_One apacioje apskritimine diagrama 2006 metu.Tai kad niekad ir nebuvo, nes ten pakaba ir aerodinamika ne maziau o matyt daugiau svarbi nei variklis.
Nepavadinciau to dideliu technologiniu proverziu.Ipurskimas ten... jei ka.
pirmas google rezultatas http://www.bbc.co.uk/news/business-14046449F1? Prisiminimai...
Negali sakyti, kad patobulino voztuvu paskirstymo sistema, nes ten nelabai yra ka tobulinti ir neviska gali pritaikyti naudoti kasdiena, bet kuriamos ir tobulinamos technologijos, kuriamos medziagos, metalu liejiniai ir tt. Jei pasiknisus daug galima surasti. Galima ciela diplomini parasyti apie tai. Anksciau pirmu smuiku grieze aviacija, bet dabar pritaikyti ir isbandyti technologines naujoves autosporte paprasciau. Pvz Toyota pasistate dideli tyrimu centra Vokietijoje (kai dalyvavo F1), i kuri dabar eile metams i prieki ir ne tik F1 komandu.
Nu jo, dragsteryje progresas toks, kad paimk Zilo varikli ir patobulink ji. Draga kaip sporta uzskaitau, bet technologiju prasme jis nelabai idomus. Neveltui jame nera kazkokiu gamykliniu komandu, nes turbut nelabai tame mato prasmes. Tikrai zymiai didesnis sportas nei koks driftas(baletas)...Taip pat kaip ir F1. Ne, F1 labiau. Nes jei topfueliai turi tam tikrus reikalavimus (varikliai turi buti primityvus etc), bet toliau is esmes galima melzt ka pajegi ir kaip pajegi, tai F1. Ten progreso antiteze - bet koks technikos postumis ten sulaukia atsako - jis uzkertamas. Mindyk juos kol mazi ir pan...
Isivaizduoji ant kiek aukstesni reikalavimai datalogingui, kai viskas trunka ne 2 valandas, o 5 sekundes? Skirtumas kaip tarp zidinio liepsnos ir F1 dataloginimo...[/quote] Tik pamirsai pamineti, kad dragsteriu varikliai sukasi turbut kokia 3 kartus leciau? Tai naudojant ta pati loginimo dazni galima daug tiksliau uzloginti viska.P.S. nesenai skaiciau straipsniuka, kur rase, kad datalogingas pasidare svarbus dragsteriu varzybose, ir i tarctor pullinge
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: SIULAU: Nistune mapinimas. Ar tikrai zinai ka darai?
AS jau pavargau nuo spameriu ir lauksiu kol spade iskels
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: SIULAU: Nistune mapinimas. Ar tikrai zinai ka darai?
imetu kad shponka apsisviestu truputi ir ishlystu ish savo kiauto http://www.youtube.com/watch?v=-VF0JwxQqcA
There are about a thousand ways an engine can fail when boost is introduced
Re: SIULAU: Nistune mapinimas. Ar tikrai zinai ka darai?
Tarkim. As nelabai tikiu, bet tarkim.romkasponka wrote:http://en.wikipedia.org/wiki/Formula_One apacioje apskritimine diagrama 2006 metu.Tai kad niekad ir nebuvo, nes ten pakaba ir aerodinamika ne maziau o matyt daugiau svarbi nei variklis.
O ka pavadintum? Tiesiogi ipurskima? Gullwingas ka turejoNepavadinciau to dideliu technologiniu proverziu.Ipurskimas ten... jei ka.
Topgueliai turi constant flow, nes ten nieko kito tiesiog nereikia.
Ir? Lotus kruva visko daro. Bet kryptis ne ta - t.y. zinios keliauja ne is F1 i kitur, bet is kitur i F1...pirmas google rezultatas http://www.bbc.co.uk/news/business-14046449F1? Prisiminimai...
Diplonini galima parasyt ir apie Marmon'o V16. Bet tai juk nera progreso smaigalys...Negali sakyti, kad patobulino voztuvu paskirstymo sistema, nes ten nelabai yra ka tobulinti ir neviska gali pritaikyti naudoti kasdiena, bet kuriamos ir tobulinamos technologijos, kuriamos medziagos, metalu liejiniai ir tt. Jei pasiknisus daug galima surasti. Galima ciela diplomini parasyti apie tai.
Tu, kaip ir dauguma europieciu, idealizuoji F1, o dragreisinga isivaizduoji mazdaug "rednekas nulipo nuo savo traktoriaus, isspjove kramtomaji tabaka ir ikales stikline burbono nusvirduliavo surinkinet variklio". Tai juk nesamone, pats supranti. Tam kad 500cid pushrodinis V8 suktusi iki 8500 reikia tikrai nemazai ziniu.
Butent. Ne F1.Anksciau pirmu smuiku grieze aviacija, bet dabar pritaikyti ir isbandyti technologines naujoves autosporte paprasciau. Pvz Toyota pasistate dideli tyrimu centra Vokietijoje (kai dalyvavo F1), i kuri dabar eile metams i prieki ir ne tik F1 komandu.
Be to, Toyota tikrai konkurentams nepades (cia siaip, pakeliui).
F1 juk niekuo nesiskiria - tik dar blogiau. Na, pasakyk ka nors, ka F1 naujo per paskutinius 20 metu dave. Ir butent F1 "dave", o ne atvirksciai...Nu jo, dragsteryje progresas toks, kad paimk Zilo varikli ir patobulink ji. Draga kaip sporta uzskaitau, bet technologiju prasme jis nelabai idomus. Neveltui jame nera kazkokiu gamykliniu komandu, nes turbut nelabai tame mato prasmes. Tikrai zymiai didesnis sportas nei koks driftas(baletas)...Taip pat kaip ir F1. Ne, F1 labiau. Nes jei topfueliai turi tam tikrus reikalavimus (varikliai turi buti primityvus etc), bet toliau is esmes galima melzt ka pajegi ir kaip pajegi, tai F1. Ten progreso antiteze - bet koks technikos postumis ten sulaukia atsako - jis uzkertamas. Mindyk juos kol mazi ir pan...
Tik pamirsai pamineti, kad dragsteriu varikliai sukasi turbut kokia 3 kartus leciau? Tai naudojant ta pati loginimo dazni galima daug tiksliau uzloginti viska. [/quote][/quote]Juokauji, ane? 10000 variklio apsisukimu f1 yra tiesiog statistika is kurios galima paskui daryt kazkokias isvadas. tf tuo tarpu visas trasos nuvaziavimas tai maziau nei 1000 variklio apsuku. Ten kiekvienas variklio apsisukimas analizuotinas iki smulkmenu...Isivaizduoji ant kiek aukstesni reikalavimai datalogingui, kai viskas trunka ne 2 valandas, o 5 sekundes? Skirtumas kaip tarp zidinio liepsnos ir F1 dataloginimo...P.S. nesenai skaiciau straipsniuka, kur rase, kad datalogingas pasidare svarbus dragsteriu varzybose, ir i tarctor pullinge
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: SIULAU: Nistune mapinimas. Ar tikrai zinai ka darai?
http://www.toyota-motorsport.com pasiziurek sevices ir pamatysi, kad paciai toyotai to butu perdaug, o siaip tikrai nera ten viskas sau, bet pastatytas kiek pamenu buvo statytas, kad laimeti F1, bet gavosi, kad dabar parduoda paslaugas kitiems.Butent. Ne F1.
Be to, Toyota tikrai konkurentams nepades (cia siaip, pakeliui).
Del taves paieskosiu, o pradziai tai dave tokius centrus kaip http://www.toyota-motorsport.comF1 juk niekuo nesiskiria - tik dar blogiau. Na, pasakyk ka nors, ka F1 naujo per paskutinius 20 metu dave. Ir butent F1 "dave", o ne atvirksciai...
Ka dave top fueliai?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius