Kokį oro kompresorių rinktis?

Visi kiti pokalbiai apie automobilius (jei jau joks kitas forumas netinka - rasykit cia)...
Post Reply
User avatar
2ZZ
Posts: 431
Joined: 10 Mar 2006, 15:52
Location: Vilnius

Kokį oro kompresorių rinktis?

Post by 2ZZ »

Rinkoje užverstą kompresorių- kiniškų, itališkų, baltarusiškų ir t.t. kartais neaišku, ar galima tikėti net jų parametrais, nes visokių kabliukų yra.
Kokį gamintoją ir parametrus patartumėte asmeniniam garažui tvarkantis tik savo automobilį? Kiek L resiverį, L/min siurbimą, gal žinote kokie gamintojai patikimi? Manau apie 220V bet bus ir trifazis (220 duoda mobilumą). Kad nereiktų lauktį kol užpompuos, aktualu kad mažiau vietos užimtų (garažas 35m2). Kad atsarginių dalių rinkoje būtų, jei ką.
Naudojama bus sukinėti veržles su smūginiu, veržliasukis, prapūtimui, šlifuoklis gal dar kas.
Toyota Celica ZZT231
Nissan X-Trail 4WD '08 dCi

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Kokį oro kompresorių rinktis?

Post by romkasponka »

Cia manau skaiciuotis pradziai reikia kokios pas tave bus oro sanaudos l/min, kad su maza akumuliacine talpa kompresorius spetu ja pildyti. Galingi smuginiai verzliasukiai gana nemazai vartoja ir kiek pamenu manasis apie 1000Nm suka ir naudoja jei gerai pamenu apie 250l/min. Tik as neturiu vietos pas save garazelyje kompresoriui tai naudoju suspausta azota ;)
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Kokį oro kompresorių rinktis?

Post by ard »

koks pas tave veržliasukis kuris 1k nm daro? dviejų rankenų dideli kosminio dydžio ir galingumo ir kur colinės galvos dedasi suka po 600-800nm, tai keistai skamba kad mažiukas darytų 1k nm.
bet romka teisus, reikia didelio debeto siurblio jeigu nori suspausto oro įrankius naudot nes jie LABAI mėgsta L/min suvalgyt. gali mėgint apsižiūrėt kokius paskui įrankius planuoji pirkt ir pagal jų ltr/min pasirinkt talpą ir našumą.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
gess
Posts: 1278
Joined: 23 Oct 2004, 00:05
Location: Siauliai

Re: Kokį oro kompresorių rinktis?

Post by gess »

Nu tik nereikia. Tie dideli suka virs 2000nm http://www.vigorus.lt/index.php?cid=117&item_id=3301. Va maziukas kur suka 1000+nm http://www.vigorus.lt/index.php?cid=117&item_id=7283

User avatar
Vyckius
Posts: 275
Joined: 22 May 2008, 19:51

Re: Kokį oro kompresorių rinktis?

Post by Vyckius »

ard wrote:koks pas tave veržliasukis kuris 1k nm daro? dviejų rankenų dideli kosminio dydžio ir galingumo ir kur colinės galvos dedasi suka po 600-800nm, tai keistai skamba kad mažiukas darytų 1k nm.
bet romka teisus, reikia didelio debeto siurblio jeigu nori suspausto oro įrankius naudot nes jie LABAI mėgsta L/min suvalgyt. gali mėgint apsižiūrėt kokius paskui įrankius planuoji pirkt ir pagal jų ltr/min pasirinkt talpą ir našumą.
1/2 http://diurablis.eu/80-pneumatiniai-ira ... 1-2-1350nm

User avatar
2ZZ
Posts: 431
Joined: 10 Mar 2006, 15:52
Location: Vilnius

Re: Kokį oro kompresorių rinktis?

Post by 2ZZ »

na tai kiek reiktų žiūrėti kompresoriau siurbimą L/min ar 1:1 kaip įrankis ar daugiau? Nes jei 1:1 6bar pvz tai naudojant veržliasukį kompresorius veiks be sustojimo?
O kiek nM optimalus veržliasukis? Automobilyje max varžtai veržiami gal 200nM, atsukimui reikia 1.5-2.5 tiek jėgos, t.y. kokių 500nM duodantis būtų optimalu?
Toyota Celica ZZT231
Nissan X-Trail 4WD '08 dCi

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Kokį oro kompresorių rinktis?

Post by romkasponka »

2ZZ wrote:na tai kiek reiktų žiūrėti kompresoriau siurbimą L/min ar 1:1 kaip įrankis ar daugiau? Nes jei 1:1 6bar pvz tai naudojant veržliasukį kompresorius veiks be sustojimo?
O kiek nM optimalus veržliasukis? Automobilyje max varžtai veržiami gal 200nM, atsukimui reikia 1.5-2.5 tiek jėgos, t.y. kokių 500nM duodantis būtų optimalu?
turiu toki http://diurablis.eu/80-pneumatiniai-ira ... 9nm-mighty
pirktas diurablyje. Patogus, nes gana kompaktiskas ir 3 skirtingi Nm nustatymai atsukimui ir uzsukimui. Nerekomenduociau silpnesnio.
Atrodo, kad galingo nereikia, bet pvz atsukti kokiu "granatu" verzles, alkuniako skriemulius, ar kokius smagracio varztus ant kliju tai yra ka veikti.

p.s. Del oro sanaudu apsirikau, nes jos mazesnes nei maniau, t.y. 127 l/min.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
simioras
Posts: 1015
Joined: 19 Oct 2008, 21:33
Location: kaunas

Re: Kokį oro kompresorių rinktis?

Post by simioras »

jei is patranku situ 1/2 tai Lytagroj yra puska su kalamu galvu komplektuku siokiu tokiu(levos,greit issidauzo) bet puska nesveikai vynioja,o kaina 195lt,kompresoriu siulyciau kad pustu koke 250-300ltr grubiai taip,o resiveris koke 60ltr,galesi dar panasu pasijungt ir tikrai pakaktu,pats pradirbau su tokiu kelis metus bet kadangi nusipirkus montavimo iranga nebepaveze, nusipirkau dideli kompresoriu su 200ltr balionu ir kur pucia 365ltr bet jis jau uzima vietos
underground customs:remonto bei tobulinimo paslaugos
8 683 11198
rps13

User avatar
2ZZ
Posts: 431
Joined: 10 Mar 2006, 15:52
Location: Vilnius

Re: Kokį oro kompresorių rinktis?

Post by 2ZZ »

na tai sumarizuojant negausią diskusiją:
resiveris 60-100L, kompresorius 250-300L/min
smūginis suktuvas 600-700nM
Toyota Celica ZZT231
Nissan X-Trail 4WD '08 dCi

User avatar
saimonazzz
Posts: 214
Joined: 14 Sep 2008, 23:58
Location: Kaunas

Re: Kokį oro kompresorių rinktis?

Post by saimonazzz »

Del resyverio tai manau geriausia sujungt vamzdziu pora duju balionu ir pastatyt stacius i kampa (~100l), tai mazai ir vietos uzima. Pas mane stovi nuo sunkvezimio balionai du stati tai apacioj sone pasijungia oras, virsui sone iseina ir dar apacioj kranas kondensatui nuleist (veikia kaip atstoinikas).
tikslas yra, belieka jo siekti...
ratlankiu restauravimas, palangiu poliravimas
http://www.per4m.lt/forum/viewtopic.php?f=34&t=13813
https://www.facebook.com/SwCustomWheelRefinishing

Post Reply