LPG vs Diesel

Visi kiti pokalbiai apie automobilius (jei jau joks kitas forumas netinka - rasykit cia)...
Post Reply
User avatar
tng
Posts: 80
Joined: 21 Jan 2007, 03:40
Location: jUKei

LPG vs Diesel

Post by tng »

Su salyga kad niekam nereikia 2JZ 4door' o :cry: ...
kuri butu protingiau imti kasdieniam myliu valgymui ? planuojami variantai ~100k myliu ridos. Su d opciju daug ir lengva ~; nuo golfo 1.9 iki bnw 3.0 , o va LPG pagrinde 6 ar 8 cil atmosferikai kas vazinejant dujom atsistoja praktiskai tas pat kas dyzeliu.
taigi kas liecia eksploatavima kuris butu patvariau/protingiau/pigiau ? ar reikalingi kokie nors metiniai patikrinimai masinom su LPG , ar tai turetu ieiti i kasmetines MOT (technikines) apziuras.

dekui
past [ '00 jzs161 Aristo Mk2 ]
present [ '02 e39 530d ///M ]

Laimis
Posts: 683
Joined: 23 Mar 2004, 03:35
Location: Klaipėda

Re: LPG vs Diesel

Post by Laimis »

Na as tokios nuomones, jei gali ipirkt masina nesena ir tikra salyginai nedidele rida, tada nedideles kubaturos D visai geras pasirinkimas ant eko, bet jei tarkim kaip Lietuvelej pas perekupa perki koki 10+m senumo dyzeline karieta su 170k rida (reali 400k), tai geriau jau ieskotis didesnes kubaturos benzo ir kraut kopustine, nes remontai bus pigesni, o ir benza tokiu metu daugiau sansu gyvesni pasiimt dar, ir vaziuos smagiau uz D.
Aisku gali, kaip dauguma kolukieciu, pasiimt ta lavona b5 1.9tdi pasata, atsikelt ji (nes ale pigios vag dalys), ir vazinet nuo remonto iki remonto ir pats ale pigiai remontuotis, su salyga jei ismanai D remonta. Bet. Pazistu ne viena zmogu tarkim su BMW 3.0D, kur sukiso nemazai jau babkiu i motora, neskaitant to kad pacia masina jau brangiai pirko ir uzsirove ant tu 400-500k variantu, tai nzn koks ten eko gaunasi, net ir pilant ta vogta dyzelina.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: LPG vs Diesel

Post by Niokas »

kad padaryt gasery gerai vaziuojanty ant lpg reikia kelt galva ir t.t.. na nebent koki fsi directa bendza pasijemus su 12,5:1 cr

o dyzeliai kas vis dar vadintusi eko ,eksplotacijos ir remonto prasme, tai lieka tik dyzeliai su vp siurbliais. nes visi kiti,ale pranasesni naujesni dyzeliai. prasideda forsunkiu pusimais. siurbliu nelaikymais,pumpiku velenus grauzia, sankabos plaukiojancios... krc kuo naujesnes masinos tuo geryn ir geryn nx.... nebent jimt visai nuliova,arba su prabiegais maziau 100k.

o palyginimuj senasis 66-81 kw vago tdi beges 500 000. sekmingai istatoma 200ag klyzma ir eksplotuojama toliau :mrgreen:
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

gweedo
Posts: 1168
Joined: 16 Mar 2007, 20:16
Location: Vilnius

Re: LPG vs Diesel

Post by gweedo »

taigi dek dujas i aristo ir vazinek toliau laimingas :) man asmeniskai lpg minusas tai neaiskus benzino kiekis bake ( elekroninine matuokle lexus is300) ir tas duju pylimas :) na ir dar aisku dabartine duju kaina :P

User avatar
Raizo
Posts: 192
Joined: 17 Sep 2010, 08:57

Re: LPG vs Diesel

Post by Raizo »

Dujos turi buti namams sildyti ar ant dujines virykles kiausiniene issikepti... O ne i auto deti, bent jau mano toks supratimas. Nori patikimumo ir nebrangiai vaziuoti, ieskai gero dyzelio ir nesuki kiausiniu, nes dabar tie dyzeliai daug smagiau ir uz benzinines vaziuoja.
o kas liecia patikimuma, tai kartais juokas ima kai zmones, prisiperka papigiai gariunsku indeklu, ziedu ir t.t. paskui pasideje kieme ant smelio surenka patys ir nori, kad jiems laikytu :D Supirkit geras dalis, duokit meistrams kurie tikrai ismano ta darba ir tegul perrenka, ir vaziuosit be jokio vargo. Man idomus toks zmoniu mastymas, pasidarysiu pats nors nieko praktiskai neismanau, bet kitiems uzdirbti neduosiu, cia toks lietuviskas stilius.
200sx Rs13 90m.

User avatar
tng
Posts: 80
Joined: 21 Jan 2007, 03:40
Location: jUKei

Re: LPG vs Diesel

Post by tng »

na i Aristo dujos tai tikrai nedesiu, geriau jau dusaudamas ir toliau benza pilsiu arba arciau darbo persikraustysiu 8)

kas liecia dabartinius dyzelius, tai sutinku jog vaziuoja neblogai, bet kainuoja x3 aristo ( jei konkreciai, tai kalbu apie E60 3l tt varikliu ). Pavaziavau, patiko ... Gera masina, bet neidomi , aisku kasdienai geresnio varianto nerasi (EVOlve remap'as 350AG ir 700 NM jei proto nera :) ), bet 15K£(norimas zmoniskas E60) vs 4.5k£ (JZS161) pinigai labai dideli, o tas E60 man atipirktu daugmaz per 5 metus jei skaiciuojant skirtuma tarp dabartiniu sanaudu, tai kai pagalvoji gal tada tiek to ...
tik va uztikau tokiu keleta neidomiu, bet geru auto su duja ( e38-39, A8 D2, ) pigiai su visa full service history ir normaliais dar prabiegais + garantijom tam tikram laikui, tai visai gal ir susigundyciau. Pazystami su dyzeliais aplink vis visokiausiu bedu turi ,o Aristo tepalus ir padangas keiciu ir kolkas tfu tfu tfu vaziuoju. is to ir isplauke klausimas kas geriau Duja ar Juodas Dumas jei trint kasdien.
past [ '00 jzs161 Aristo Mk2 ]
present [ '02 e39 530d ///M ]

gweedo
Posts: 1168
Joined: 16 Mar 2007, 20:16
Location: Vilnius

Re: LPG vs Diesel

Post by gweedo »

o kas aristo su dujom atsitiks ? :) as suprantu i kokia Supra ar koki pusiau sportui auto, savaitgaliniui, tai netinka, ne ta paskirtis, o daily masinai tai koks skirtumas ?

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: LPG vs Diesel

Post by Niokas »

gweedo wrote:o kas aristo su dujom atsitiks ? :) as suprantu i kokia Supra ar koki pusiau sportui auto, savaitgaliniui, tai netinka, ne ta paskirtis, o daily masinai tai koks skirtumas ?
o tu buvai isardes kad ir koki m20 duju gavusy? po sezono su 2 bar boost m20 stokinai stumai dakuja geriau atrodo,nei duja uoste.

mazas latent heat of evaporization, jokio ausinimo virstant garais,nes to virtimo praktiskai nera, del to ir karstas degimas ir vatu nebuvimas,del mazo oro kiekio karstose dujose. krc matoro dusinimas...
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

gweedo
Posts: 1168
Joined: 16 Mar 2007, 20:16
Location: Vilnius

Re: LPG vs Diesel

Post by gweedo »

neardau as motoru :lol: tai tikrai nzn kas ten ir kaip atrodo, o tu matau jau isardes n ir su dujom ir n su 2 bar tdl gali palyginti :) Nori vaziuot pigiai kazkas kencia gal daugiau gal maziau, vistik varikliai buvo sukurti benzinui ir cia jau savininko pasirinkimas ar rizikuoti "gadinti" automobili ar ne :)

p.s. sumelavau, esu pora ca18 galvu nukeles, stumai pavalius atrode kaip nauji

Laimis
Posts: 683
Joined: 23 Mar 2004, 03:35
Location: Klaipėda

Re: LPG vs Diesel

Post by Laimis »

Sunkiai tikis kad m20 stovejo 4kartos dujokas, o jei 1 kartos duju virykle su max uzsuktu varztu ant super lieso vazineta, tai nieko nuostabaus. Teisybes yra tavo zodziuose, bet biski per daug sutirstini spalvas.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: LPG vs Diesel

Post by Niokas »

Laimis wrote:Sunkiai tikis kad m20 stovejo 4kartos dujokas, o jei 1 kartos duju virykle su max uzsuktu varztu ant super lieso vazineta, tai nieko nuostabaus. Teisybes yra tavo zodziuose, bet biski per daug sutirstini spalvas.
tai aisku kad reduktorines budavo senuose triperiuose-faktas.

o del tu ipurskiminiu,jaigu butu vaziuojama grynu butanu, atsirastu ir ausinimas, nes butanas skystas vos kiek zemesneje temperaturoje,lyginant su propanu. bet tada kuro sistema labai panasetu i bendza,reiktu siurblio,nes nebelieka slegio duju balione, bet didelis pliusas kad skystis butu tiekiamas i degimo kamera ,nes virsmas pasijima siulma. o dar ir butano koloringumas didesnis nei propano :roll:

del to dalinio virsmo su ipurskimine pagereja tiek trauka tiek ekonomija, prisiminkit kaip sala duju reduktorius,kiek siulmos jam reikia kad nepilnai skystas dujas paverst dujomis,tait as ausinimas perkeliamas arciau degimo kameros, bet ne butent i degimo kamera,kas butu labai gerai is esmes...
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

User avatar
xargentum
Posts: 1446
Joined: 27 Aug 2007, 00:51
Location: Kaunas

Re: LPG vs Diesel

Post by xargentum »

gweedo wrote: p.s. sumelavau, esu pora ca18 galvu nukeles, stumai pavalius atrode kaip nauji
Cia tos ca18 buvo su dujom?
Nissan 200sx rpS13 '94

Japanese
Posts: 108
Joined: 27 Dec 2009, 17:12

Re: LPG vs Diesel

Post by Japanese »

Jai nusiperki myleta dyzeli su serviso istorija, nesvarbu labai kiek jis prabego gali kad ir 150k myliu.. jai visad buvo pilami geri tepalai ir pan pagal visas instrukcijas.. Tai jis vaziuos ir vaziuos.. O jai jieskosi kazko labai mazai pravaziavusio uz palyginus normalia kaina... Gausi kate maise :)

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: LPG vs Diesel

Post by romkasponka »

Nu maniskis M42 irgi atrode labai graziai po ketvirtos kartos duju, gal tik tarpine bande prasipusti biski :)
P.S. suspaudimas buvo 11:1.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: LPG vs Diesel

Post by romkasponka »

Japanese wrote:Jai nusiperki myleta dyzeli su serviso istorija, nesvarbu labai kiek jis prabego gali kad ir 150k myliu.. jai visad buvo pilami geri tepalai ir pan pagal visas instrukcijas.. Tai jis vaziuos ir vaziuos.. O jai jieskosi kazko labai mazai pravaziavusio uz palyginus normalia kaina... Gausi kate maise :)
Nu tai taip, pigiai ir gerai nebuna. Nepigus, bet geras variantas yra naudoti ~4 metu garantiniai automobiliai is autorizuotu dyleriu Lietuvoje arba Vokietijoje. Aisku reikia susitaikyti su tuo, kad kaina bus didesne uz rinkos kokia 30-20%, bet dazniausiai viskas pasibaigia tuo, kad velesnes pinigines investicijos yra minimalios ir jokio galvos skausmo.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

Japanese
Posts: 108
Joined: 27 Dec 2009, 17:12

Re: LPG vs Diesel

Post by Japanese »

romkasponka wrote:
Japanese wrote:Jai nusiperki myleta dyzeli su serviso istorija, nesvarbu labai kiek jis prabego gali kad ir 150k myliu.. jai visad buvo pilami geri tepalai ir pan pagal visas instrukcijas.. Tai jis vaziuos ir vaziuos.. O jai jieskosi kazko labai mazai pravaziavusio uz palyginus normalia kaina... Gausi kate maise :)
Nu tai taip, pigiai ir gerai nebuna. Nepigus, bet geras variantas yra naudoti ~4 metu garantiniai automobiliai is autorizuotu dyleriu Lietuvoje arba Vokietijoje. Aisku reikia susitaikyti su tuo, kad kaina bus didesne uz rinkos kokia 30-20%, bet dazniausiai viskas pasibaigia tuo, kad velesnes pinigines investicijos yra minimalios ir jokio galvos skausmo.
Bet ir nuvertejimas turetu but sektiek mazesnis, ar as klystu?

Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43

Re: LPG vs Diesel

Post by Staska »

As tai dabar jau pradeciau apie CNG galvot. Kiek zinau opelio atstovybe yra isrengusi degaline, autobrava irengineja nu ir aisku autobusu parke yra centriniam. Ir ten ekonomija gaunasi vos ne du kart geriau uz dyzeli/lpg.

User avatar
vw killer
Posts: 100
Joined: 15 Mar 2008, 07:51
Location: Panevėžys

Re: LPG vs Diesel

Post by vw killer »

visiškai pritariu. buvo bandyta octavia rs su cng įranga, tai variklio trauka ir ekonomija stebinanti buvo, tik minusas vienas, kad jų užsipilt tik vilniuj ir šiauliuose berods galima :D
Understeer is when you hit the wall with the front of the car, and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.

User avatar
xargentum
Posts: 1446
Joined: 27 Aug 2007, 00:51
Location: Kaunas

Re: LPG vs Diesel

Post by xargentum »

bet tos cng yranga brangesne uz paprastas..
Nissan 200sx rpS13 '94

Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43

Re: LPG vs Diesel

Post by Staska »

Kiek skaiciavau, tai benzas 2.5-3 litru ir cng yra ne brangiau ir realiau negu gero dyzelio radimas iki 4000-5000 euru klaseje..

User avatar
Sheikhas
Posts: 2640
Joined: 25 Mar 2003, 15:30
Location: Ignalina, Lietuva
Contact:

Re: LPG vs Diesel

Post by Sheikhas »

Mano VAN'as jau >150 kkm su dujomis vaziuoja, ir jokiu neigiamu pasekmiu. Taigi kasdien vazineti benzinu manau - svelniai tariant nesusipratimas... :lol:
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design

Post Reply