LPG vs Diesel
LPG vs Diesel
Su salyga kad niekam nereikia 2JZ 4door' o ...
kuri butu protingiau imti kasdieniam myliu valgymui ? planuojami variantai ~100k myliu ridos. Su d opciju daug ir lengva ~; nuo golfo 1.9 iki bnw 3.0 , o va LPG pagrinde 6 ar 8 cil atmosferikai kas vazinejant dujom atsistoja praktiskai tas pat kas dyzeliu.
taigi kas liecia eksploatavima kuris butu patvariau/protingiau/pigiau ? ar reikalingi kokie nors metiniai patikrinimai masinom su LPG , ar tai turetu ieiti i kasmetines MOT (technikines) apziuras.
dekui
kuri butu protingiau imti kasdieniam myliu valgymui ? planuojami variantai ~100k myliu ridos. Su d opciju daug ir lengva ~; nuo golfo 1.9 iki bnw 3.0 , o va LPG pagrinde 6 ar 8 cil atmosferikai kas vazinejant dujom atsistoja praktiskai tas pat kas dyzeliu.
taigi kas liecia eksploatavima kuris butu patvariau/protingiau/pigiau ? ar reikalingi kokie nors metiniai patikrinimai masinom su LPG , ar tai turetu ieiti i kasmetines MOT (technikines) apziuras.
dekui
past [ '00 jzs161 Aristo Mk2 ]
present [ '02 e39 530d ///M ]
present [ '02 e39 530d ///M ]
Re: LPG vs Diesel
Na as tokios nuomones, jei gali ipirkt masina nesena ir tikra salyginai nedidele rida, tada nedideles kubaturos D visai geras pasirinkimas ant eko, bet jei tarkim kaip Lietuvelej pas perekupa perki koki 10+m senumo dyzeline karieta su 170k rida (reali 400k), tai geriau jau ieskotis didesnes kubaturos benzo ir kraut kopustine, nes remontai bus pigesni, o ir benza tokiu metu daugiau sansu gyvesni pasiimt dar, ir vaziuos smagiau uz D.
Aisku gali, kaip dauguma kolukieciu, pasiimt ta lavona b5 1.9tdi pasata, atsikelt ji (nes ale pigios vag dalys), ir vazinet nuo remonto iki remonto ir pats ale pigiai remontuotis, su salyga jei ismanai D remonta. Bet. Pazistu ne viena zmogu tarkim su BMW 3.0D, kur sukiso nemazai jau babkiu i motora, neskaitant to kad pacia masina jau brangiai pirko ir uzsirove ant tu 400-500k variantu, tai nzn koks ten eko gaunasi, net ir pilant ta vogta dyzelina.
Aisku gali, kaip dauguma kolukieciu, pasiimt ta lavona b5 1.9tdi pasata, atsikelt ji (nes ale pigios vag dalys), ir vazinet nuo remonto iki remonto ir pats ale pigiai remontuotis, su salyga jei ismanai D remonta. Bet. Pazistu ne viena zmogu tarkim su BMW 3.0D, kur sukiso nemazai jau babkiu i motora, neskaitant to kad pacia masina jau brangiai pirko ir uzsirove ant tu 400-500k variantu, tai nzn koks ten eko gaunasi, net ir pilant ta vogta dyzelina.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Re: LPG vs Diesel
kad padaryt gasery gerai vaziuojanty ant lpg reikia kelt galva ir t.t.. na nebent koki fsi directa bendza pasijemus su 12,5:1 cr
o dyzeliai kas vis dar vadintusi eko ,eksplotacijos ir remonto prasme, tai lieka tik dyzeliai su vp siurbliais. nes visi kiti,ale pranasesni naujesni dyzeliai. prasideda forsunkiu pusimais. siurbliu nelaikymais,pumpiku velenus grauzia, sankabos plaukiojancios... krc kuo naujesnes masinos tuo geryn ir geryn nx.... nebent jimt visai nuliova,arba su prabiegais maziau 100k.
o palyginimuj senasis 66-81 kw vago tdi beges 500 000. sekmingai istatoma 200ag klyzma ir eksplotuojama toliau
o dyzeliai kas vis dar vadintusi eko ,eksplotacijos ir remonto prasme, tai lieka tik dyzeliai su vp siurbliais. nes visi kiti,ale pranasesni naujesni dyzeliai. prasideda forsunkiu pusimais. siurbliu nelaikymais,pumpiku velenus grauzia, sankabos plaukiojancios... krc kuo naujesnes masinos tuo geryn ir geryn nx.... nebent jimt visai nuliova,arba su prabiegais maziau 100k.
o palyginimuj senasis 66-81 kw vago tdi beges 500 000. sekmingai istatoma 200ag klyzma ir eksplotuojama toliau
Re: LPG vs Diesel
taigi dek dujas i aristo ir vazinek toliau laimingas man asmeniskai lpg minusas tai neaiskus benzino kiekis bake ( elekroninine matuokle lexus is300) ir tas duju pylimas na ir dar aisku dabartine duju kaina
Re: LPG vs Diesel
Dujos turi buti namams sildyti ar ant dujines virykles kiausiniene issikepti... O ne i auto deti, bent jau mano toks supratimas. Nori patikimumo ir nebrangiai vaziuoti, ieskai gero dyzelio ir nesuki kiausiniu, nes dabar tie dyzeliai daug smagiau ir uz benzinines vaziuoja.
o kas liecia patikimuma, tai kartais juokas ima kai zmones, prisiperka papigiai gariunsku indeklu, ziedu ir t.t. paskui pasideje kieme ant smelio surenka patys ir nori, kad jiems laikytu Supirkit geras dalis, duokit meistrams kurie tikrai ismano ta darba ir tegul perrenka, ir vaziuosit be jokio vargo. Man idomus toks zmoniu mastymas, pasidarysiu pats nors nieko praktiskai neismanau, bet kitiems uzdirbti neduosiu, cia toks lietuviskas stilius.
o kas liecia patikimuma, tai kartais juokas ima kai zmones, prisiperka papigiai gariunsku indeklu, ziedu ir t.t. paskui pasideje kieme ant smelio surenka patys ir nori, kad jiems laikytu Supirkit geras dalis, duokit meistrams kurie tikrai ismano ta darba ir tegul perrenka, ir vaziuosit be jokio vargo. Man idomus toks zmoniu mastymas, pasidarysiu pats nors nieko praktiskai neismanau, bet kitiems uzdirbti neduosiu, cia toks lietuviskas stilius.
200sx Rs13 90m.
Re: LPG vs Diesel
na i Aristo dujos tai tikrai nedesiu, geriau jau dusaudamas ir toliau benza pilsiu arba arciau darbo persikraustysiu
kas liecia dabartinius dyzelius, tai sutinku jog vaziuoja neblogai, bet kainuoja x3 aristo ( jei konkreciai, tai kalbu apie E60 3l tt varikliu ). Pavaziavau, patiko ... Gera masina, bet neidomi , aisku kasdienai geresnio varianto nerasi (EVOlve remap'as 350AG ir 700 NM jei proto nera ), bet 15K£(norimas zmoniskas E60) vs 4.5k£ (JZS161) pinigai labai dideli, o tas E60 man atipirktu daugmaz per 5 metus jei skaiciuojant skirtuma tarp dabartiniu sanaudu, tai kai pagalvoji gal tada tiek to ...
tik va uztikau tokiu keleta neidomiu, bet geru auto su duja ( e38-39, A8 D2, ) pigiai su visa full service history ir normaliais dar prabiegais + garantijom tam tikram laikui, tai visai gal ir susigundyciau. Pazystami su dyzeliais aplink vis visokiausiu bedu turi ,o Aristo tepalus ir padangas keiciu ir kolkas tfu tfu tfu vaziuoju. is to ir isplauke klausimas kas geriau Duja ar Juodas Dumas jei trint kasdien.
kas liecia dabartinius dyzelius, tai sutinku jog vaziuoja neblogai, bet kainuoja x3 aristo ( jei konkreciai, tai kalbu apie E60 3l tt varikliu ). Pavaziavau, patiko ... Gera masina, bet neidomi , aisku kasdienai geresnio varianto nerasi (EVOlve remap'as 350AG ir 700 NM jei proto nera ), bet 15K£(norimas zmoniskas E60) vs 4.5k£ (JZS161) pinigai labai dideli, o tas E60 man atipirktu daugmaz per 5 metus jei skaiciuojant skirtuma tarp dabartiniu sanaudu, tai kai pagalvoji gal tada tiek to ...
tik va uztikau tokiu keleta neidomiu, bet geru auto su duja ( e38-39, A8 D2, ) pigiai su visa full service history ir normaliais dar prabiegais + garantijom tam tikram laikui, tai visai gal ir susigundyciau. Pazystami su dyzeliais aplink vis visokiausiu bedu turi ,o Aristo tepalus ir padangas keiciu ir kolkas tfu tfu tfu vaziuoju. is to ir isplauke klausimas kas geriau Duja ar Juodas Dumas jei trint kasdien.
past [ '00 jzs161 Aristo Mk2 ]
present [ '02 e39 530d ///M ]
present [ '02 e39 530d ///M ]
Re: LPG vs Diesel
o kas aristo su dujom atsitiks ? as suprantu i kokia Supra ar koki pusiau sportui auto, savaitgaliniui, tai netinka, ne ta paskirtis, o daily masinai tai koks skirtumas ?
Re: LPG vs Diesel
o tu buvai isardes kad ir koki m20 duju gavusy? po sezono su 2 bar boost m20 stokinai stumai dakuja geriau atrodo,nei duja uoste.gweedo wrote:o kas aristo su dujom atsitiks ? as suprantu i kokia Supra ar koki pusiau sportui auto, savaitgaliniui, tai netinka, ne ta paskirtis, o daily masinai tai koks skirtumas ?
mazas latent heat of evaporization, jokio ausinimo virstant garais,nes to virtimo praktiskai nera, del to ir karstas degimas ir vatu nebuvimas,del mazo oro kiekio karstose dujose. krc matoro dusinimas...
Re: LPG vs Diesel
neardau as motoru tai tikrai nzn kas ten ir kaip atrodo, o tu matau jau isardes n ir su dujom ir n su 2 bar tdl gali palyginti Nori vaziuot pigiai kazkas kencia gal daugiau gal maziau, vistik varikliai buvo sukurti benzinui ir cia jau savininko pasirinkimas ar rizikuoti "gadinti" automobili ar ne
p.s. sumelavau, esu pora ca18 galvu nukeles, stumai pavalius atrode kaip nauji
p.s. sumelavau, esu pora ca18 galvu nukeles, stumai pavalius atrode kaip nauji
Re: LPG vs Diesel
Sunkiai tikis kad m20 stovejo 4kartos dujokas, o jei 1 kartos duju virykle su max uzsuktu varztu ant super lieso vazineta, tai nieko nuostabaus. Teisybes yra tavo zodziuose, bet biski per daug sutirstini spalvas.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Re: LPG vs Diesel
tai aisku kad reduktorines budavo senuose triperiuose-faktas.Laimis wrote:Sunkiai tikis kad m20 stovejo 4kartos dujokas, o jei 1 kartos duju virykle su max uzsuktu varztu ant super lieso vazineta, tai nieko nuostabaus. Teisybes yra tavo zodziuose, bet biski per daug sutirstini spalvas.
o del tu ipurskiminiu,jaigu butu vaziuojama grynu butanu, atsirastu ir ausinimas, nes butanas skystas vos kiek zemesneje temperaturoje,lyginant su propanu. bet tada kuro sistema labai panasetu i bendza,reiktu siurblio,nes nebelieka slegio duju balione, bet didelis pliusas kad skystis butu tiekiamas i degimo kamera ,nes virsmas pasijima siulma. o dar ir butano koloringumas didesnis nei propano
del to dalinio virsmo su ipurskimine pagereja tiek trauka tiek ekonomija, prisiminkit kaip sala duju reduktorius,kiek siulmos jam reikia kad nepilnai skystas dujas paverst dujomis,tait as ausinimas perkeliamas arciau degimo kameros, bet ne butent i degimo kamera,kas butu labai gerai is esmes...
Re: LPG vs Diesel
Cia tos ca18 buvo su dujom?gweedo wrote: p.s. sumelavau, esu pora ca18 galvu nukeles, stumai pavalius atrode kaip nauji
Nissan 200sx rpS13 '94
Re: LPG vs Diesel
Jai nusiperki myleta dyzeli su serviso istorija, nesvarbu labai kiek jis prabego gali kad ir 150k myliu.. jai visad buvo pilami geri tepalai ir pan pagal visas instrukcijas.. Tai jis vaziuos ir vaziuos.. O jai jieskosi kazko labai mazai pravaziavusio uz palyginus normalia kaina... Gausi kate maise
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: LPG vs Diesel
Nu maniskis M42 irgi atrode labai graziai po ketvirtos kartos duju, gal tik tarpine bande prasipusti biski
P.S. suspaudimas buvo 11:1.
P.S. suspaudimas buvo 11:1.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: LPG vs Diesel
Nu tai taip, pigiai ir gerai nebuna. Nepigus, bet geras variantas yra naudoti ~4 metu garantiniai automobiliai is autorizuotu dyleriu Lietuvoje arba Vokietijoje. Aisku reikia susitaikyti su tuo, kad kaina bus didesne uz rinkos kokia 30-20%, bet dazniausiai viskas pasibaigia tuo, kad velesnes pinigines investicijos yra minimalios ir jokio galvos skausmo.Japanese wrote:Jai nusiperki myleta dyzeli su serviso istorija, nesvarbu labai kiek jis prabego gali kad ir 150k myliu.. jai visad buvo pilami geri tepalai ir pan pagal visas instrukcijas.. Tai jis vaziuos ir vaziuos.. O jai jieskosi kazko labai mazai pravaziavusio uz palyginus normalia kaina... Gausi kate maise
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: LPG vs Diesel
Bet ir nuvertejimas turetu but sektiek mazesnis, ar as klystu?romkasponka wrote:Nu tai taip, pigiai ir gerai nebuna. Nepigus, bet geras variantas yra naudoti ~4 metu garantiniai automobiliai is autorizuotu dyleriu Lietuvoje arba Vokietijoje. Aisku reikia susitaikyti su tuo, kad kaina bus didesne uz rinkos kokia 30-20%, bet dazniausiai viskas pasibaigia tuo, kad velesnes pinigines investicijos yra minimalios ir jokio galvos skausmo.Japanese wrote:Jai nusiperki myleta dyzeli su serviso istorija, nesvarbu labai kiek jis prabego gali kad ir 150k myliu.. jai visad buvo pilami geri tepalai ir pan pagal visas instrukcijas.. Tai jis vaziuos ir vaziuos.. O jai jieskosi kazko labai mazai pravaziavusio uz palyginus normalia kaina... Gausi kate maise
Re: LPG vs Diesel
As tai dabar jau pradeciau apie CNG galvot. Kiek zinau opelio atstovybe yra isrengusi degaline, autobrava irengineja nu ir aisku autobusu parke yra centriniam. Ir ten ekonomija gaunasi vos ne du kart geriau uz dyzeli/lpg.
Re: LPG vs Diesel
visiškai pritariu. buvo bandyta octavia rs su cng įranga, tai variklio trauka ir ekonomija stebinanti buvo, tik minusas vienas, kad jų užsipilt tik vilniuj ir šiauliuose berods galima
Understeer is when you hit the wall with the front of the car, and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Re: LPG vs Diesel
Kiek skaiciavau, tai benzas 2.5-3 litru ir cng yra ne brangiau ir realiau negu gero dyzelio radimas iki 4000-5000 euru klaseje..
Re: LPG vs Diesel
Mano VAN'as jau >150 kkm su dujomis vaziuoja, ir jokiu neigiamu pasekmiu. Taigi kasdien vazineti benzinu manau - svelniai tariant nesusipratimas...
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design