Siaip kiek zinau tai daugeliu atveju kaitinimas pries virinant yra gerai, nes visas gaminys buna ikaites tolygiau ir gaunasi mazesni vidiniai itempimai. Siuo atveju metalas trapus,o vidiniai itempimai tik dar labiau skatina trukinejima ir pakaitinimas yra must, kad metalas tolygiau ikaistes butu ir ataustu vienodai. Aliumines galvas irgi kaitina pries virinima....
p.s. nustebino kaip gale padare kaltine galva http://www.youtube.com/watch?v=GZCh4zpeh2g
1.8 20vt i typ85
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: 1.8 20vt i typ85
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
- FullSpeed1
- Posts: 391
- Joined: 25 Mar 2010, 18:54
Re: 1.8 20vt i typ85
Kogero,kad virinasi sitie kolikai. http://i78.photobucket.com/albums/j118/ ... b35fe4.jpg
- FullSpeed1
- Posts: 391
- Joined: 25 Mar 2010, 18:54
Re: 1.8 20vt i typ85
Sveiki. Gal kas turit fk silverline x coilus? Gal teko ardyti? Ar pati amortiko kapsule issiima is priekiniu koilu ar ne? Noreciau tokius imt ir pritaikyt audinei bet reik pavirinti . Jei nesiardo tai iskeps ir bus brangus nesusipratimas.