1.8 20vt i typ85

Visi kiti pokalbiai apie automobilius (jei jau joks kitas forumas netinka - rasykit cia)...
Recoil
Posts: 51
Joined: 02 Aug 2009, 14:02
Location: Kaunas.

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by Recoil »

Man easy, nes buvo paimta is donoro OEM 5 112 stebules.
O siaip, jai ka turiu zmogu tokiam perdarymui (i PM).

User avatar
FullSpeed1
Posts: 391
Joined: 25 Mar 2010, 18:54

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by FullSpeed1 »

dabar dar nedarysiu 5x112 yra kur kitur investuoti masinai cia info reikalinga ateiciai kai tas reikalas darosi. :)
Isguglinejau ,akd priekyje deda s4/c4 priekines asis aptekine viena vieta,o gale nuo B5-A4 1.8t Quattro asis. reik tiksliau issiaiskinti niuancus kas ten dar laukia sita darba darant. Idomu kodel ir i gala netiktu asys nuo S4/C4.
Last edited by FullSpeed1 on 15 Mar 2012, 00:10, edited 1 time in total.

SR20DE
Posts: 435
Joined: 25 Oct 2007, 01:45
Location: Vilnius

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by SR20DE »

skiriasi stebuliu isnesimai/apkrova guoliui. Palygink savo originala su kita stebule ir matysi.

Recoil
Posts: 51
Joined: 02 Aug 2009, 14:02
Location: Kaunas.

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by Recoil »

FullSpeed1 wrote:Idomu kodel ir i gala netiktu asys nuo S4/C4.
~10mm.isnesimo skirtumas, plius nerasi tokiam hibridinimui guolio.

User avatar
FullSpeed1
Posts: 391
Joined: 25 Mar 2010, 18:54

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by FullSpeed1 »

Ten kur skaitinejau zmogus rase, kad tie fintai tinka su Coupe quattro galiniais kelmais (jis taip dare), su tais kur amortikas atskirai nusisuka. Neazinau ar tiks tas fintas su typ 85 galiniais kelmais del tu visu isnesimu.

User avatar
FullSpeed1
Posts: 391
Joined: 25 Mar 2010, 18:54

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by FullSpeed1 »

O gal galetumete kas apsviesti ar audi S2 ir B4 2.8 FWD ir Quattro priekiniu stebuliu isnesimai vienodi?

Recoil
Posts: 51
Joined: 02 Aug 2009, 14:02
Location: Kaunas.

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by Recoil »

FullSpeed1 wrote:O gal galetumete kas apsviesti ar audi S2 ir B4 2.8 FWD ir Quattro priekiniu stebuliu isnesimai vienodi?
Jai nemeluoju tik S2 ir coupe 7A vienodi isnesimai.

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by romkasponka »

Recoil wrote:
FullSpeed1 wrote: Jai nemeluoju tik S2 ir coupe 7A vienodi isnesimai.
Mokinkis reikst savo mintis be keiksmazodziu.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
FullSpeed1
Posts: 391
Joined: 25 Mar 2010, 18:54

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by FullSpeed1 »

Nuo stabdziu temos dabar biski nukrypsim i sona. :)
I galini difa dedu torsena is Audi V8. Kaip patikrinti ar gerai sueina dantraciai ir guolius kaip suziureti,kad butu nepermazai ir neperdaug suverzti.
Dabar idejus torsena ir uzdejus diffo dangteli kai sukineji ta gala kur kardanas tvirtinasi yra laisvumas.
Beje vidines granatas nuo ko det. :D

SR20DE
Posts: 435
Joined: 25 Oct 2007, 01:45
Location: Vilnius

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by SR20DE »

susirask Audi manuala ( google), ten bus viskas surasyta.

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by romkasponka »

Laisvumo praktiskai neturi buti. Pirma reikia teisingai pastatyti diferenciala, t.y. sugaudyti guoliu iverzimus matuojant pasipriesinima Nm sukimui, o veliau ziureti mazaji dantrati, t.y. ten po guoliu dedasi shaibutes (bmw atveju) ir jis stumdosi artyn tolyn nuo diferencialo. Pas v8 kiek pamenu ten vienas dangtelis buvo, tai kaip pas tave nezinau, bet manau analogiskai su shaibutem reiks zaisti (jei ju turi skirtingu storiu :D, arba prisikarpyti is plonos skardo, arba paardyti difus pusdieni ir prisirinkti skirtingu storiu jei pasiseks)...
Siaip kaip kolega jau sake RTFM ;)
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
FullSpeed1
Posts: 391
Joined: 25 Mar 2010, 18:54

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by FullSpeed1 »

romkasponka wrote:Laisvumo praktiskai neturi buti. Pirma reikia teisingai pastatyti diferenciala, t.y. sugaudyti guoliu iverzimus matuojant pasipriesinima Nm sukimui, o veliau ziureti mazaji dantrati, t.y. ten po guoliu dedasi shaibutes (bmw atveju) ir jis stumdosi artyn tolyn nuo diferencialo. Pas v8 kiek pamenu ten vienas dangtelis buvo, tai kaip pas tave nezinau, bet manau analogiskai su shaibutem reiks zaisti (jei ju turi skirtingu storiu :D, arba prisikarpyti is plonos skardo, arba paardyti difus pusdieni ir prisirinkti skirtingu storiu jei pasiseks)...
Siaip kaip kolega jau sake RTFM ;)
Jo pas mane po guoliu yra saibutes. Pats difo diametras yra tokspat kaip orginalo, nes ant torseno uzmaukslinau ta didiji dantrati (ar kaip ji pavadinti) is orginalaus diffo. I typ85 reduktoriu perkaliau V8 reduktoriaus guolykla su saibutem kurios buvo V8 reduktoriuje ir iki galo tos guolyklos nesukaliau palikau kokius 3mm trapa,o ta kita dangteli dejau typ85. Tada suverziau tikedamasis kad verziant guolyla pasislinks tiek kiek jai reiks ir ismataves tarpa zinosiu kokio storio saibutes reik, bet guolykla atsigule i dugna ir is guoliu klibejimo nesijaute ikisus ta lekstute ir patampius i sonus, o tarp dantraciu biski stuksena. Nuemus difo dangteli po truputi judinant torsena yra laisvumas tarp dantraciu. As taip manau,kad reiktu ismatuoti koks tarpas yra tarp dantraciu, tada ideti po apatine guolykla tiek plonesnes saibas koks yra tarpas tarp dantraciu, o po difo dangtelio guolykla tiekpat storesnes saibas det. Dar buvau susimastes ar neperversiu tu guoliu paskui, kad nesubyretu.
Parasiau cia mandrai tikuosi suprasit mano mintis. :)
Attachments
Tikejausi tokiu budu ismatuoti reikiamos saibos stori.
Tikejausi tokiu budu ismatuoti reikiamos saibos stori.
P2220011.jpg (37.06 KiB) Viewed 7018 times

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by romkasponka »

Difo guoliai abu su shaibutem ar tik vienoje puseje(pas BMW abejose pusese turi buti, kad centruotusi normaliai)? Jei difas sukasi nesunkiai tai neperverzti, tas pats su reduktoriaus mazu dantraciu. Pas BMW mazasis isvis pora Nm verziasi, kad guoliu neperspausti.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
FullSpeed1
Posts: 391
Joined: 25 Mar 2010, 18:54

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by FullSpeed1 »

romkasponka wrote:Difo guoliai abu su shaibutem ar tik vienoje puseje(pas BMW abejose pusese turi buti, kad centruotusi normaliai)? Jei difas sukasi nesunkiai tai neperverzti, tas pats su reduktoriaus mazu dantraciu. Pas BMW mazasis isvis pora Nm verziasi, kad guoliu neperspausti.
Jop saibutes yra is abieju pusiu. Kai vel prieisiu prie diffo pasistengsiu pafotkint jei nepamirsiu galesiu idet foto kas ir kaip ten pas mane.

User avatar
FullSpeed1
Posts: 391
Joined: 25 Mar 2010, 18:54

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by FullSpeed1 »

A sitagi gal kas turi ar zino kur surasti Audi s2 asiu ismatavimus? :)

Sitaip ismatuotu ar kaip kitaip. :)
Attachments
IMG_0311%5B1%5D.JPG
IMG_0311%5B1%5D.JPG (28.37 KiB) Viewed 6775 times

User avatar
FullSpeed1
Posts: 391
Joined: 25 Mar 2010, 18:54

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by FullSpeed1 »

Saviske typ85 quattro ikisau i sniega ir uzklimpo :lol:
Palikus uzvesta varikli ir ijungta pavara islipau is masinos ir pastebejau negera dalyka, kad priekinis ratas sukasi greiciau nei galiniai ratai.
Taip iseina kad priekyje perdavimas 4,11 ,o gale 4,56 berods. Cia blokiruotes blokuojasi kietai ne torsenas centre. Tai va pas kokias audi ejo reduktoriai su 4,11 perdavimu?

User avatar
Eimazz555
Posts: 182
Joined: 16 Nov 2009, 22:11

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by Eimazz555 »

Viskas normaliai pas tave, tiesiog kai sublokavai galini difa, tai gale abu ratai sukasi vienodu greiciu, o priekinis sukasi tik vienas del open diffo ir jis per satelitus issigreitina.

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by romkasponka »

Beja dbar WRC vaziuoja be centriniu difu tai galit blokuotis centra kietai! ;)
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
Eimazz555
Posts: 182
Joined: 16 Nov 2009, 22:11

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by Eimazz555 »

romkasponka wrote:Beja dbar WRC vaziuoja be centriniu difu tai galit blokuotis centra kietai! ;)
Aga, ir visus posukius visur tiek gatvej tiek parkinge isimineti su zanosais :lol:

User avatar
FullSpeed1
Posts: 391
Joined: 25 Mar 2010, 18:54

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by FullSpeed1 »

Turiu turbo kolika 8v varikliui http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mv ... TP-VVW-004 ir turba kkk24 ir nesueina galai prisukti. Kolektoriaus skyles yra perplaciai isdestytos. Galvoju ar perejima gaminti ar sitai turbai karsta dali imanoma uzdeti kad tiktu ant koliko be perejimu. Jei turba perdarineti tai ir ja atrestauruoti butu proga.
Dar tokia ikiri mintis vis sukasi galvoje kad del perejimo westgeitui vatoks jis pas mane http://www.stockreco.com/t3t303.jpg gali turba i landzerona labai remtis. Galvojau gal reikia nurezti ta ausi ant kurios sukasi westegate ir privirinti prie koliko ten skyle ispjovus ir pagaminti kazka tokio http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v0/7605 ... b-font.jpg kolikas ir flanfas abu is spyziaus.
Idomu ar netrukines man paskui toks vyrintas kolikas. Ar ji reiktu kaip zmones sako atkepti kad metale itampos del virinimo nebeliktu ir tada viskas butu ok?

User avatar
Eli
Posts: 1123
Joined: 24 Apr 2003, 13:27
Location: Vilnius

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by Eli »

FullSpeed1 wrote:Idomu ar netrukines man paskui toks vyrintas kolikas. Ar ji reiktu kaip zmones sako atkepti kad metale itampos del virinimo nebeliktu ir tada viskas butu ok?
Spyziu virinat tiek turbos kriaukle, tiek kolika dejau "neatkepta". Tiesa po to dar nearziau ir netikrinau. Bet iskart nieks niekur netruko. O "atkepinejau" tik nerudijancio plieno ismetimo dalis.
Bet gal yra cia kokiu rimtu "metalistu" kurie pakometuotu :wink: .

Eli
Nissan Silvia S12 GranPrix, FJ20E inside

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by Niokas »

seip priklauso,kiek tas spyzius,spyziskas(anglies kiekis). jei visiskas spyzius,tai sutrukt turi iskart po virinimo atausinejant,ties ivarzos vietomis,dazniausia sone siules. jei anglies maziau,mazesni ir salutiniai.

pvz. dvigubos mases smagraciai,ir apskritai smagraciai,tekinasi kaip spyziniai(trupa struskes),bet virinasi sekmingai ir netrukineja...
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

User avatar
FullSpeed1
Posts: 391
Joined: 25 Mar 2010, 18:54

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by FullSpeed1 »

Blemba tai kaip dabar zinoti koks tas jo spyzius. :-D
As ne chemikas ir ne fizikas bet gal yra koks budas kaip patikrinti ta spyziaus rusi?
O jei meginti kaitinti pries vyrinima ir tik pabaigus vyrinti pakisti po ugnim ar i peciu imesti kol neatsales kad palengva austu jis visas. Nors jei trukineja labai greitai tai vistiek nieko gero nesigautu.

User avatar
komunistas
Posts: 71
Joined: 01 Oct 2012, 13:54
Location: France

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by komunistas »

pažiūrėkit kam idomu apie špižiaus virinimą, čia papasakoja kas ir kaip
http://www.youtube.com/watch?v=Ug1eGuaGA7s
V6 KLDE

User avatar
FullSpeed1
Posts: 391
Joined: 25 Mar 2010, 18:54

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by FullSpeed1 »

Tai smeli ikisus ir uzkaitinus kaip ir dideja tikimybe kad netruks po suvirinimo.

Post Reply