1.8 20vt i typ85
Re: 1.8 20vt i typ85
Man easy, nes buvo paimta is donoro OEM 5 112 stebules.
O siaip, jai ka turiu zmogu tokiam perdarymui (i PM).
O siaip, jai ka turiu zmogu tokiam perdarymui (i PM).
- FullSpeed1
- Posts: 391
- Joined: 25 Mar 2010, 18:54
Re: 1.8 20vt i typ85
dabar dar nedarysiu 5x112 yra kur kitur investuoti masinai cia info reikalinga ateiciai kai tas reikalas darosi.
Isguglinejau ,akd priekyje deda s4/c4 priekines asis aptekine viena vieta,o gale nuo B5-A4 1.8t Quattro asis. reik tiksliau issiaiskinti niuancus kas ten dar laukia sita darba darant. Idomu kodel ir i gala netiktu asys nuo S4/C4.
Isguglinejau ,akd priekyje deda s4/c4 priekines asis aptekine viena vieta,o gale nuo B5-A4 1.8t Quattro asis. reik tiksliau issiaiskinti niuancus kas ten dar laukia sita darba darant. Idomu kodel ir i gala netiktu asys nuo S4/C4.
Last edited by FullSpeed1 on 15 Mar 2012, 00:10, edited 1 time in total.
Re: 1.8 20vt i typ85
skiriasi stebuliu isnesimai/apkrova guoliui. Palygink savo originala su kita stebule ir matysi.
Re: 1.8 20vt i typ85
~10mm.isnesimo skirtumas, plius nerasi tokiam hibridinimui guolio.FullSpeed1 wrote:Idomu kodel ir i gala netiktu asys nuo S4/C4.
- FullSpeed1
- Posts: 391
- Joined: 25 Mar 2010, 18:54
Re: 1.8 20vt i typ85
Ten kur skaitinejau zmogus rase, kad tie fintai tinka su Coupe quattro galiniais kelmais (jis taip dare), su tais kur amortikas atskirai nusisuka. Neazinau ar tiks tas fintas su typ 85 galiniais kelmais del tu visu isnesimu.
- FullSpeed1
- Posts: 391
- Joined: 25 Mar 2010, 18:54
Re: 1.8 20vt i typ85
O gal galetumete kas apsviesti ar audi S2 ir B4 2.8 FWD ir Quattro priekiniu stebuliu isnesimai vienodi?
Re: 1.8 20vt i typ85
Jai nemeluoju tik S2 ir coupe 7A vienodi isnesimai.FullSpeed1 wrote:O gal galetumete kas apsviesti ar audi S2 ir B4 2.8 FWD ir Quattro priekiniu stebuliu isnesimai vienodi?
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: 1.8 20vt i typ85
Mokinkis reikst savo mintis be keiksmazodziu.Recoil wrote:FullSpeed1 wrote: Jai nemeluoju tik S2 ir coupe 7A vienodi isnesimai.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
- FullSpeed1
- Posts: 391
- Joined: 25 Mar 2010, 18:54
Re: 1.8 20vt i typ85
Nuo stabdziu temos dabar biski nukrypsim i sona.
I galini difa dedu torsena is Audi V8. Kaip patikrinti ar gerai sueina dantraciai ir guolius kaip suziureti,kad butu nepermazai ir neperdaug suverzti.
Dabar idejus torsena ir uzdejus diffo dangteli kai sukineji ta gala kur kardanas tvirtinasi yra laisvumas.
Beje vidines granatas nuo ko det.
I galini difa dedu torsena is Audi V8. Kaip patikrinti ar gerai sueina dantraciai ir guolius kaip suziureti,kad butu nepermazai ir neperdaug suverzti.
Dabar idejus torsena ir uzdejus diffo dangteli kai sukineji ta gala kur kardanas tvirtinasi yra laisvumas.
Beje vidines granatas nuo ko det.
Re: 1.8 20vt i typ85
susirask Audi manuala ( google), ten bus viskas surasyta.
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: 1.8 20vt i typ85
Laisvumo praktiskai neturi buti. Pirma reikia teisingai pastatyti diferenciala, t.y. sugaudyti guoliu iverzimus matuojant pasipriesinima Nm sukimui, o veliau ziureti mazaji dantrati, t.y. ten po guoliu dedasi shaibutes (bmw atveju) ir jis stumdosi artyn tolyn nuo diferencialo. Pas v8 kiek pamenu ten vienas dangtelis buvo, tai kaip pas tave nezinau, bet manau analogiskai su shaibutem reiks zaisti (jei ju turi skirtingu storiu , arba prisikarpyti is plonos skardo, arba paardyti difus pusdieni ir prisirinkti skirtingu storiu jei pasiseks)...
Siaip kaip kolega jau sake RTFM
Siaip kaip kolega jau sake RTFM
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
- FullSpeed1
- Posts: 391
- Joined: 25 Mar 2010, 18:54
Re: 1.8 20vt i typ85
Jo pas mane po guoliu yra saibutes. Pats difo diametras yra tokspat kaip orginalo, nes ant torseno uzmaukslinau ta didiji dantrati (ar kaip ji pavadinti) is orginalaus diffo. I typ85 reduktoriu perkaliau V8 reduktoriaus guolykla su saibutem kurios buvo V8 reduktoriuje ir iki galo tos guolyklos nesukaliau palikau kokius 3mm trapa,o ta kita dangteli dejau typ85. Tada suverziau tikedamasis kad verziant guolyla pasislinks tiek kiek jai reiks ir ismataves tarpa zinosiu kokio storio saibutes reik, bet guolykla atsigule i dugna ir is guoliu klibejimo nesijaute ikisus ta lekstute ir patampius i sonus, o tarp dantraciu biski stuksena. Nuemus difo dangteli po truputi judinant torsena yra laisvumas tarp dantraciu. As taip manau,kad reiktu ismatuoti koks tarpas yra tarp dantraciu, tada ideti po apatine guolykla tiek plonesnes saibas koks yra tarpas tarp dantraciu, o po difo dangtelio guolykla tiekpat storesnes saibas det. Dar buvau susimastes ar neperversiu tu guoliu paskui, kad nesubyretu.romkasponka wrote:Laisvumo praktiskai neturi buti. Pirma reikia teisingai pastatyti diferenciala, t.y. sugaudyti guoliu iverzimus matuojant pasipriesinima Nm sukimui, o veliau ziureti mazaji dantrati, t.y. ten po guoliu dedasi shaibutes (bmw atveju) ir jis stumdosi artyn tolyn nuo diferencialo. Pas v8 kiek pamenu ten vienas dangtelis buvo, tai kaip pas tave nezinau, bet manau analogiskai su shaibutem reiks zaisti (jei ju turi skirtingu storiu , arba prisikarpyti is plonos skardo, arba paardyti difus pusdieni ir prisirinkti skirtingu storiu jei pasiseks)...
Siaip kaip kolega jau sake RTFM
Parasiau cia mandrai tikuosi suprasit mano mintis.
- Attachments
-
- Tikejausi tokiu budu ismatuoti reikiamos saibos stori.
- P2220011.jpg (37.06 KiB) Viewed 7018 times
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: 1.8 20vt i typ85
Difo guoliai abu su shaibutem ar tik vienoje puseje(pas BMW abejose pusese turi buti, kad centruotusi normaliai)? Jei difas sukasi nesunkiai tai neperverzti, tas pats su reduktoriaus mazu dantraciu. Pas BMW mazasis isvis pora Nm verziasi, kad guoliu neperspausti.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
- FullSpeed1
- Posts: 391
- Joined: 25 Mar 2010, 18:54
Re: 1.8 20vt i typ85
Jop saibutes yra is abieju pusiu. Kai vel prieisiu prie diffo pasistengsiu pafotkint jei nepamirsiu galesiu idet foto kas ir kaip ten pas mane.romkasponka wrote:Difo guoliai abu su shaibutem ar tik vienoje puseje(pas BMW abejose pusese turi buti, kad centruotusi normaliai)? Jei difas sukasi nesunkiai tai neperverzti, tas pats su reduktoriaus mazu dantraciu. Pas BMW mazasis isvis pora Nm verziasi, kad guoliu neperspausti.
- FullSpeed1
- Posts: 391
- Joined: 25 Mar 2010, 18:54
Re: 1.8 20vt i typ85
A sitagi gal kas turi ar zino kur surasti Audi s2 asiu ismatavimus?
Sitaip ismatuotu ar kaip kitaip.
Sitaip ismatuotu ar kaip kitaip.
- Attachments
-
- IMG_0311%5B1%5D.JPG (28.37 KiB) Viewed 6775 times
- FullSpeed1
- Posts: 391
- Joined: 25 Mar 2010, 18:54
Re: 1.8 20vt i typ85
Saviske typ85 quattro ikisau i sniega ir uzklimpo
Palikus uzvesta varikli ir ijungta pavara islipau is masinos ir pastebejau negera dalyka, kad priekinis ratas sukasi greiciau nei galiniai ratai.
Taip iseina kad priekyje perdavimas 4,11 ,o gale 4,56 berods. Cia blokiruotes blokuojasi kietai ne torsenas centre. Tai va pas kokias audi ejo reduktoriai su 4,11 perdavimu?
Palikus uzvesta varikli ir ijungta pavara islipau is masinos ir pastebejau negera dalyka, kad priekinis ratas sukasi greiciau nei galiniai ratai.
Taip iseina kad priekyje perdavimas 4,11 ,o gale 4,56 berods. Cia blokiruotes blokuojasi kietai ne torsenas centre. Tai va pas kokias audi ejo reduktoriai su 4,11 perdavimu?
Re: 1.8 20vt i typ85
Viskas normaliai pas tave, tiesiog kai sublokavai galini difa, tai gale abu ratai sukasi vienodu greiciu, o priekinis sukasi tik vienas del open diffo ir jis per satelitus issigreitina.
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: 1.8 20vt i typ85
Beja dbar WRC vaziuoja be centriniu difu tai galit blokuotis centra kietai!
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: 1.8 20vt i typ85
Aga, ir visus posukius visur tiek gatvej tiek parkinge isimineti su zanosaisromkasponka wrote:Beja dbar WRC vaziuoja be centriniu difu tai galit blokuotis centra kietai!
- FullSpeed1
- Posts: 391
- Joined: 25 Mar 2010, 18:54
Re: 1.8 20vt i typ85
Turiu turbo kolika 8v varikliui http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mv ... TP-VVW-004 ir turba kkk24 ir nesueina galai prisukti. Kolektoriaus skyles yra perplaciai isdestytos. Galvoju ar perejima gaminti ar sitai turbai karsta dali imanoma uzdeti kad tiktu ant koliko be perejimu. Jei turba perdarineti tai ir ja atrestauruoti butu proga.
Dar tokia ikiri mintis vis sukasi galvoje kad del perejimo westgeitui vatoks jis pas mane http://www.stockreco.com/t3t303.jpg gali turba i landzerona labai remtis. Galvojau gal reikia nurezti ta ausi ant kurios sukasi westegate ir privirinti prie koliko ten skyle ispjovus ir pagaminti kazka tokio http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v0/7605 ... b-font.jpg kolikas ir flanfas abu is spyziaus.
Idomu ar netrukines man paskui toks vyrintas kolikas. Ar ji reiktu kaip zmones sako atkepti kad metale itampos del virinimo nebeliktu ir tada viskas butu ok?
Dar tokia ikiri mintis vis sukasi galvoje kad del perejimo westgeitui vatoks jis pas mane http://www.stockreco.com/t3t303.jpg gali turba i landzerona labai remtis. Galvojau gal reikia nurezti ta ausi ant kurios sukasi westegate ir privirinti prie koliko ten skyle ispjovus ir pagaminti kazka tokio http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v0/7605 ... b-font.jpg kolikas ir flanfas abu is spyziaus.
Idomu ar netrukines man paskui toks vyrintas kolikas. Ar ji reiktu kaip zmones sako atkepti kad metale itampos del virinimo nebeliktu ir tada viskas butu ok?
Re: 1.8 20vt i typ85
Spyziu virinat tiek turbos kriaukle, tiek kolika dejau "neatkepta". Tiesa po to dar nearziau ir netikrinau. Bet iskart nieks niekur netruko. O "atkepinejau" tik nerudijancio plieno ismetimo dalis.FullSpeed1 wrote:Idomu ar netrukines man paskui toks vyrintas kolikas. Ar ji reiktu kaip zmones sako atkepti kad metale itampos del virinimo nebeliktu ir tada viskas butu ok?
Bet gal yra cia kokiu rimtu "metalistu" kurie pakometuotu .
Eli
Nissan Silvia S12 GranPrix, FJ20E inside
Re: 1.8 20vt i typ85
seip priklauso,kiek tas spyzius,spyziskas(anglies kiekis). jei visiskas spyzius,tai sutrukt turi iskart po virinimo atausinejant,ties ivarzos vietomis,dazniausia sone siules. jei anglies maziau,mazesni ir salutiniai.
pvz. dvigubos mases smagraciai,ir apskritai smagraciai,tekinasi kaip spyziniai(trupa struskes),bet virinasi sekmingai ir netrukineja...
pvz. dvigubos mases smagraciai,ir apskritai smagraciai,tekinasi kaip spyziniai(trupa struskes),bet virinasi sekmingai ir netrukineja...
- FullSpeed1
- Posts: 391
- Joined: 25 Mar 2010, 18:54
Re: 1.8 20vt i typ85
Blemba tai kaip dabar zinoti koks tas jo spyzius.
As ne chemikas ir ne fizikas bet gal yra koks budas kaip patikrinti ta spyziaus rusi?
O jei meginti kaitinti pries vyrinima ir tik pabaigus vyrinti pakisti po ugnim ar i peciu imesti kol neatsales kad palengva austu jis visas. Nors jei trukineja labai greitai tai vistiek nieko gero nesigautu.
As ne chemikas ir ne fizikas bet gal yra koks budas kaip patikrinti ta spyziaus rusi?
O jei meginti kaitinti pries vyrinima ir tik pabaigus vyrinti pakisti po ugnim ar i peciu imesti kol neatsales kad palengva austu jis visas. Nors jei trukineja labai greitai tai vistiek nieko gero nesigautu.
- komunistas
- Posts: 71
- Joined: 01 Oct 2012, 13:54
- Location: France
Re: 1.8 20vt i typ85
pažiūrėkit kam idomu apie špižiaus virinimą, čia papasakoja kas ir kaip
http://www.youtube.com/watch?v=Ug1eGuaGA7s
http://www.youtube.com/watch?v=Ug1eGuaGA7s
V6 KLDE
- FullSpeed1
- Posts: 391
- Joined: 25 Mar 2010, 18:54
Re: 1.8 20vt i typ85
Tai smeli ikisus ir uzkaitinus kaip ir dideja tikimybe kad netruks po suvirinimo.