Kaip matau variantų yra iš ko rinktis tik pinigu šiek tiek daugiau reiktų skirti pačiai pradžiai jei jau žadi ir nori šiuo projektu užsiimti, yra ir 1000lt ir 1800lt, daugiau ieškot ir pradėt. Sekmės Lauksim naujienų
masina jau kaip ir yra. rankpinigiai paduoti ir laukia manes grystancio i LT.
cooler wrote:jei ne paslaptis kokia susiradai? ubage ar perechoda? keliu kaušu?
pirichoda 5 cilindru.
parsivarius namo reiks imtis variklio paiesku.
taip sakant "is sportinio idomumo"
kur yra skirtumas tarp 1.8 20vt 110kw variklio ir 1.8 20vt 132kw variklio?
skiriasi pats variklis ar turbina ar pravodke ar dar kasnors.
cooler wrote:jei ne paslaptis kokia susiradai? ubage ar perechoda? keliu kaušu?
pirichoda 5 cilindru.
parsivarius namo reiks imtis variklio paiesku.
taip sakant "is sportinio idomumo"
kur yra skirtumas tarp 1.8 20vt 110kw variklio ir 1.8 20vt 132kw variklio?
skiriasi pats variklis ar turbina ar pravodke ar dar kasnors.
5 cilindru variklio tvirtinimo ausys yra ant lanzeronu, 4 cilindru ant traverso ko tau ir reikia, prireiks nemažai fantazijos perdarant
110nuo 132 kw skiriasi programa ir gali buti kad turbina
cooler wrote:jei ne paslaptis kokia susiradai? ubage ar perechoda? keliu kaušu?
pirichoda 5 cilindru.
parsivarius namo reiks imtis variklio paiesku.
taip sakant "is sportinio idomumo"
kur yra skirtumas tarp 1.8 20vt 110kw variklio ir 1.8 20vt 132kw variklio?
skiriasi pats variklis ar turbina ar pravodke ar dar kasnors.
5 cilindru variklio tvirtinimo ausys yra ant lanzeronu, 4 cilindru ant traverso ko tau ir reikia, prireiks nemažai fantazijos perdarant
110nuo 132 kw skiriasi programa ir gali buti kad turbina
jokios ten fantazijos nereikia.
paimi 1.8 variklio traversa (kuris pas mane garaze yra vienas papildomas) ir idedi i 5cilindru kebula.
arba susirandi aliumines ausis varikliui pakabinti ant landzeronu.
bet gal bus lengviau pakeisti traversa.
dar tu turbut nelabai supranti kokie taves sunkumai lauke perdarinejant is 5cil. i 4cil.
Imk geriau 2.2T 5cil. ir neskaudes galvos, bus geriau ir naudingiau, nebent tu taikaisi i kazkokia klase ar panasiai...
Deiviss wrote:dar tu turbut nelabai supranti kokie taves sunkumai lauke perdarinejant is 5cil. i 4cil.
Imk geriau 2.2T 5cil. ir neskaudes galvos, bus geriau ir naudingiau, nebent tu taikaisi i kazkokia klase ar panasiai...
jei zinai tai apsviesk mane kas manes laukia perdarinejant is 5 cilindru i 4 cilindrus.
Deiviss wrote:dar tu turbut nelabai supranti kokie taves sunkumai lauke perdarinejant is 5cil. i 4cil.
Imk geriau 2.2T 5cil. ir neskaudes galvos, bus geriau ir naudingiau, nebent tu taikaisi i kazkokia klase ar panasiai...
jei zinai tai apsviesk mane kas manes laukia perdarinejant is 5 cilindru i 4 cilindrus.
Tai, kad kiek mano zinios nesa tai deze tiks ir nuo 5 cilndru variklio.
o kodel sakai,kad reikia keisti? del perdavimu ar del kazkokiu kitokiu neatitikimu?
Tai, kad kiek mano zinios nesa tai deze tiks ir nuo 5 cilndru variklio.
o kodel sakai,kad reikia keisti? del perdavimu ar del kazkokiu kitokiu neatitikimu?
matai pries darant tu daugiau pasidomek, nes keturiu cilindru deze tik prie keturiu ir tinka... o penkiu cilindru deze tinka prie 5cil 6cil 8cil... jos isisores skiriasi nemazai vien didelis skirtumas ant keturiu cil starteris trim varztais sukas o 5 dviem..o kadangi dedi 4 cil deze kurios perdavimas yra siektiek letesnis tai ir reduktoriu automatiskai turi det nuo jo kad butu vienodi perdavimai, nes kitu atveju ijungus blokiruote nezinau masina per puse suplys :D nu tiklsiau tai galas stumtu prieki o seip kad idet ta ketur cilindri tai manau ner daug pisnios uztenka isvandalinti biski kebula nureziant ausis nuo lanzeronu ir uzdejus keturiu cilindru traversa, nepamenu tik del pusasiu bet man regis priekiniai tai tokie pat, kazkada uzdejom pusasi nuo keturiu cilindru ant penkiu tik nepamenu kuri ar priek ar galini
jei ten yra skirtumai del tvirtinimu tai tada reiks susirasti 1.8 deze su reduktoriumi. kas del dydziu tai ar tikrai 5 cilindru didesne deze? gal nuvezus pas dezystus 5 cilindru dezes dantracius sukistu i 1.8 deze.
del pusasiu tai ner bedu mano brolis 90 quattro granata buvo nusukes,o labai reikejo vaziuoti tai uzdejo 1.8 granata ant 2.2 pusasio.
FullSpeed1 wrote:jei ten yra skirtumai del tvirtinimu tai tada reiks susirasti 1.8 deze su reduktoriumi. kas del dydziu tai ar tikrai 5 cilindru didesne deze? gal nuvezus pas dezystus 5 cilindru dezes dantracius sukistu i 1.8 deze.
del pusasiu tai ner bedu mano brolis 90 quattro granata buvo nusukes,o labai reikejo vaziuoti tai uzdejo 1.8 granata ant 2.2 pusasio.
reiskias bedu nera, audi pagamino labai universalius pusasius ir granatas, nes mes ant penkiakausio pusasio uz movem beskes graanta 2,0 dar reiks pasimegint ar 2,8 uzsimauna nes ji storesne is isores, o gal kas yra bande?
na stai nutiko taip ,kad quattro seimininkas nesutiko palaukti ir pardave masina kitam zmogui tai teko iekoti kitos masyneles ir pavyko rasti audi 80 Quattro bvus 1.8 dabar 2.0 3a variklis. dabar reikia apsitvarkyti tai ka turiu ir velaiu bus galima testi mano sumanymus.
Dar viena raudona Quattro i pnw atvaziavo.
Na skemes tokiam projekte. Pats toki panasu buriu, tai galiu paskayt viena: del dezes ir reduktoriu 4/5cil. gali nesiparint, pasirinksi pagal savo pageidavimus, viduriu ten perdeti nereikia, uztenka priekine dali nusiimti ir persukti ant kitos dezes. Siulyciau pasilikti 4cil. deze, nes ten yra pacios trumpiausios pavaros, pvz. 5pavara 60km/h 2000aps/min.
jei reikes info PM.
Tiesa tavo klausimas del big port vs small port yra tas jog pirmieji 1,8 20v varikliai buvo gaminami su didesniais galvos kanalais trodo iki 2000m. , naujesni su mazesniais.
Sveiki. Ar skiriasi audi 1.8 20vt 154kw variklio galva nuo 1.8 20vt 110-132kw galvos?
Pas 154kw ir 168kw variklius suspaudimo laipsnis mazesnis nei tu varikliu kurie turi 110-132kw. Idomu kame skirtumas galvoje, stumuose ... ?
Tai kogero protingiausia butu imti AEB ar AGU varikli deti TT-S3 (Idomu kokie tu varikliu kodai kuriu zemas CR) stumeklius ir is jo meginti spausti ,nes pagal auksciau ideto puslapio nuoroda pas situos du variklius platesni galvos kanalai. Gal pavyktu AEB - AGU varikliu stumus aptekinti ir saugiai naudoti.
O veleneliai ir alkuniakas negi nesiskyria 154kw nuo 110-132kw?
Tu visu pirma suigavok plana, tad bus pigiau ir aiskiau paciam, ka darysi, kokia turba desi, kiek arkliu spausi ir t.t. jei imti iki 350arkliu tai nesiparink ir imk su mazesniais galvos kanalais, variklis bus dinamiskesnis ant zemu. 350 tai jau kaip ir riba kur linksta svaistikliai, o tai jau 1000lt investicija jei nori stipresniu. Tai apsibrezk sau biudzeta kiek planuoji isleist ir jau tada bandysim ka patart. nepamirsk dar reikes piktesnes sankabos, turbos, gal programuojamo kompo, intercoolerio ir t.t.
Tai, kad kiek mano zinios nesa tai deze tiks ir nuo 5 cilndru variklio.
o kodel sakai,kad reikia keisti? del perdavimu ar del kazkokiu kitokiu neatitikimu?
matai pries darant tu daugiau pasidomek, nes keturiu cilindru deze tik prie keturiu ir tinka... o penkiu cilindru deze tinka prie 5cil 6cil 8cil... jos isisores skiriasi nemazai vien didelis skirtumas ant keturiu cil starteris trim varztais sukas o 5 dviem..o kadangi dedi 4 cil deze kurios perdavimas yra siektiek letesnis tai ir reduktoriu automatiskai turi det nuo jo kad butu vienodi perdavimai, nes kitu atveju ijungus blokiruote nezinau masina per puse suplys :D nu tiklsiau tai galas stumtu prieki o seip kad idet ta ketur cilindri tai manau ner daug pisnios uztenka isvandalinti biski kebula nureziant ausis nuo lanzeronu ir uzdejus keturiu cilindru traversa, nepamenu tik del pusasiu bet man regis priekiniai tai tokie pat, kazkada uzdejom pusasi nuo keturiu cilindru ant penkiu tik nepamenu kuri ar priek ar galini
Tinka abi dezes ant keturiu cilindru, ir 5 ir 4, jokiu bedu, tik reikia pasikeis smagrati ir starteri.