1.8 20vt i typ85
Re: 1.8 20vt i typ85
1,8 turi ir dėti 1,8, tad ieškokis perechodo gte ar gt kokio. ir kaina mažesnė ir pasirinkimas didesnis
Re: 1.8 20vt i typ85
Pasirinkimas subaru . Tu suvoki, kad belenkokia typ85 quattro bus bent jau 23 metu senumo. Tau pachiam tiek yra? . Perechodu galinis reduktorius kitoks nei penkiakaushiu. Reishkias jei noresi imesti tarkime silkes turbo torsenine dezhe, reikes galinio difo nuo 2.2. Seip turbinkei typ85 - IMHO geriausia turbinines silkes dezhe su torsenu. Gal kazkas nesutiks, bet kiek ash ishbandzhiau dezhiu (su aan'u), tai begiai be pravalu gavosi tik su ADZ dezhe. 1.8T panashus charakteris kaip 2.2T20v. Turint noro ir pinigu, galima isidet ir idomesne dezhe, kokia sheshiabege.FullSpeed1 wrote: koks geriauisias pasirinkimas galetu buti renkantis is 2.2 ubages - 2.2 90pirichodo ir 1.8 80pirichodo?
na as cia del greiciu dezes domiuosi. kurio varianto deze butu smagiausia prie 1.8 20vt. ar ten visur daugmaz taspats?
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: 1.8 20vt i typ85
Ir vietos po kapotu daugiaucooler wrote:1,8 turi ir dėti 1,8, tad ieškokis perechodo gte ar gt kokio. ir kaina mažesnė ir pasirinkimas didesnis
1,8 kartais ne aliuminiu bloku?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
- FullSpeed1
- Posts: 391
- Joined: 25 Mar 2010, 18:54
Re: 1.8 20vt i typ85
jo man daugiau nei 23mkwlw wrote:Pasirinkimas subaru . Tu suvoki, kad belenkokia typ85 quattro bus bent jau 23 metu senumo. Tau pachiam tiek yra? . Perechodu galinis reduktorius kitoks nei penkiakaushiu. Reishkias jei noresi imesti tarkime silkes turbo torsenine dezhe, reikes galinio difo nuo 2.2. Seip turbinkei typ85 - IMHO geriausia turbinines silkes dezhe su torsenu. Gal kazkas nesutiks, bet kiek ash ishbandzhiau dezhiu (su aan'u), tai begiai be pravalu gavosi tik su ADZ dezhe. 1.8T panashus charakteris kaip 2.2T20v. Turint noro ir pinigu, galima isidet ir idomesne dezhe, kokia sheshiabege.FullSpeed1 wrote: koks geriauisias pasirinkimas galetu buti renkantis is 2.2 ubages - 2.2 90pirichodo ir 1.8 80pirichodo?
na as cia del greiciu dezes domiuosi. kurio varianto deze butu smagiausia prie 1.8 20vt. ar ten visur daugmaz taspats?
Sau
subaru man patinka, jos ir geriau valdosi ir galios yra turbovyke, bet audi irgi patinka.
su audi manau pigiau iseis nei su subaru susisukti.
del deziu ir galinio diffo tai man ir yra idomu. kebulas mano suvokimu pas 2.2 ir 1.8 quattro taspats na pas 2.2 sako biski tvirtesnis kazkuom.
tai jei as gaunu pirichoda su 2.2 tai valio dedam paieskoje tavo pamyneta deze ADZ ir rukstam i kokia trasa.
bet itariu tada prasisdeda niuancai del dezes ir galinio diffo perdavimu.
tu cia matau rankas giliai imerkes i sita reikala. tai gal gali apsviesti kokiois dezes su kokiais reduktoriais zenyjasi?
i pirichodo 2.2 quattro galini diffa telpa v8 audines torsenas?
Last edited by FullSpeed1 on 20 Aug 2010, 20:37, edited 1 time in total.
- FullSpeed1
- Posts: 391
- Joined: 25 Mar 2010, 18:54
Re: 1.8 20vt i typ85
na kad nea. metaliukas tiek pas senus variklius kur pas typ85 ir tie 1.8 20vromkasponka wrote:Ir vietos po kapotu daugiaucooler wrote:1,8 turi ir dėti 1,8, tad ieškokis perechodo gte ar gt kokio. ir kaina mažesnė ir pasirinkimas didesnis
1,8 kartais ne aliuminiu bloku?
Re: 1.8 20vt i typ85
kuo ta dėžė su torsenu geresnė už be torseno? kiek teko matyt "geri" vairuotojai sugeba nusukt torsenakwlw wrote:Pasirinkimas subaru . Tu suvoki, kad belenkokia typ85 quattro bus bent jau 23 metu senumo. Tau pachiam tiek yra? . Perechodu galinis reduktorius kitoks nei penkiakaushiu. Reishkias jei noresi imesti tarkime silkes turbo torsenine dezhe, reikes galinio difo nuo 2.2. Seip turbinkei typ85 - IMHO geriausia turbinines silkes dezhe su torsenu. Gal kazkas nesutiks, bet kiek ash ishbandzhiau dezhiu (su aan'u), tai begiai be pravalu gavosi tik su ADZ dezhe. 1.8T panashus charakteris kaip 2.2T20v. Turint noro ir pinigu, galima isidet ir idomesne dezhe, kokia sheshiabege.FullSpeed1 wrote: koks geriauisias pasirinkimas galetu buti renkantis is 2.2 ubages - 2.2 90pirichodo ir 1.8 80pirichodo?
na as cia del greiciu dezes domiuosi. kurio varianto deze butu smagiausia prie 1.8 20vt. ar ten visur daugmaz taspats?
Sau
Re: 1.8 20vt i typ85
Tu skaitai ar tik rasai?
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: 1.8 20vt i typ85
Del kebulo skirtumu nezhinau, nesidomejau. Tiesiog penkiakaushiu dezhiu final drive yra 3.89, o keturkaushiu 4.1111 (jei neklystu). Del to stovi atitinkami krumpliadanchiai diferencialo viduje ir tiek.FullSpeed1 wrote: del deziu ir galinio diffo tai man ir yra idomu. kebulas mano suvokimu pas 2.2 ir 1.8 quattro taspats na pas 2.2 sako biski tvirtesnis kazkuom.
su tokiu mastymu? Antikvarai nera anei pigu, anei paprasta (turiu omenyje, kad detales tampa raritetu).FullSpeed1 wrote:tai jei as gaunu pirichoda su 2.2 tai valio dedam paieskoje tavo pamyneta deze ADZ ir rukstam i kokia trasa.
Nepatikesi, bet tingiu tau rinkti info ish visokiu failu. Itempk smegenis ir pamegink suprasti elementaru sakini "5 kaushu ubagiu, perechodu ir silkiu dezhes draugauja su 5 kaushu perechodu ir ubagiu galiniais reduktoriais". Man rodos tame pakanka informacijos.FullSpeed1 wrote:tu cia matau rankas giliai imerkes i sita reikala. tai gal gali apsviesti kokiois dezes su kokiais reduktoriais zenyjasi?
Telpa kazkaip. Reikia daug darbo idet. Prasmes - nera baisiai daug. Smagu zhinoma, bet torsenas centre svarbiau, ten jis reikalingas, kad gazo davus ir pakilus priekiui - ratai mazhiau kastusi.FullSpeed1 wrote:i pirichodo 2.2 quattro galini diffa telpa v8 audines torsenas?
Seip kol neturi nei mashinos, nei variklio - kazka labai svaigti ta tema nerekomenduoju. Kuo mazhiau svaigsi, tuo shvelnesnis tas bus "reality blow", kai stovesi priesh negyva laidu, shlangu ir pan. sh raizgalyne ir panikuosi . Ne viena ir ne 10 tokiu machiau. O kaip svaigo...
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
Re: 1.8 20vt i typ85
em nivisai taip. keturkause turi 4.54 perdavima. ubages ir perechodai turi 4.11 ,o silkes turi 3.89 ir 4.11.
kaip sakant jei sito nezinai - gal ne laikas dar projektus daryt? nes jei pasedetum bent menesi laiko prie kompo uzsienio forumuose, manau siandieniniai klausimai butu buve atsakyti. daug lengviau viskas darytusi jei bent geras teorinis pagrindas butu..
kaip sakant jei sito nezinai - gal ne laikas dar projektus daryt? nes jei pasedetum bent menesi laiko prie kompo uzsienio forumuose, manau siandieniniai klausimai butu buve atsakyti. daug lengviau viskas darytusi jei bent geras teorinis pagrindas butu..
BNV. 696 whk
- FullSpeed1
- Posts: 391
- Joined: 25 Mar 2010, 18:54
Re: 1.8 20vt i typ85
o iskur as galiu viska zinoti? daryt ar nedaryt as nuspresiu kaipnors pats. uz info apie perdavimus dekui.donce wrote:em nivisai taip. keturkause turi 4.54 perdavima. ubages ir perechodai turi 4.11 ,o silkes turi 3.89 ir 4.11.
kaip sakant jei sito nezinai - gal ne laikas dar projektus daryt? nes jei pasedetum bent menesi laiko prie kompo uzsienio forumuose, manau siandieniniai klausimai butu buve atsakyti. daug lengviau viskas darytusi jei bent geras teorinis pagrindas butu..
- FullSpeed1
- Posts: 391
- Joined: 25 Mar 2010, 18:54
Re: 1.8 20vt i typ85
o tai kaip man mastyt? one cia reiks keisti greiciu deze as to nedarysiu nereikia man to projekto.kwlw wrote: su tokiu mastymu? Antikvarai nera anei pigu, anei paprasta (turiu omenyje, kad detales tampa raritetu).
rasiau pacioj pradzioi ,kad nesu dar apsisprendes ar darysiu ir domina viskas kas kaip cia darytusi sitam "projekte"
tu irgi nepatikesi, bet tikiu.kwlw wrote: Nepatikesi, bet tingiu tau rinkti info ish visokiu failu. Itempk smegenis ir pamegink suprasti elementaru sakini "5 kaushu ubagiu, perechodu ir silkiu dezhes draugauja su 5 kaushu perechodu ir ubagiu galiniais reduktoriais". Man rodos tame pakanka informacijos.
del sito klausiau ,nes pas mane garaze voliojasi torsenas is v8 audines.kwlw wrote:Telpa kazkaip. Reikia daug darbo idet. Prasmes - nera baisiai daug.
tai dabar ir yra laikas klausti ir galvoti ar verta daryti ir ka verta daryti.kwlw wrote: Seip kol neturi nei mashinos, nei variklio - kazka labai svaigti ta tema nerekomenduoju. Kuo mazhiau svaigsi, tuo shvelnesnis tas bus "reality blow", kai stovesi priesh negyva laidu, shlangu ir pan. sh raizgalyne ir panikuosi . Ne viena ir ne 10 tokiu machiau. O kaip svaigo...
- FullSpeed1
- Posts: 391
- Joined: 25 Mar 2010, 18:54
Re: 1.8 20vt i typ85
cia radau truputi info apie quattro centrinius diffus
antra QUATTRO karta. 1987 – 1994
Centrinis difas – torsenas, automatiškai užsiblokuojantis esant sukimosi skirtumui tarp priekinio ir galinio tiltu.
ketvirta QUATTRO karta. 1994 – 1998
Centrinis difas – torsenas, automatiškai blokuojamas.
o kaip tuos greiciu dezes perdavimus suprasti. kai mazesnis skaicius yra gerai ar kai dydesnis yra geriau?
antra QUATTRO karta. 1987 – 1994
Centrinis difas – torsenas, automatiškai užsiblokuojantis esant sukimosi skirtumui tarp priekinio ir galinio tiltu.
ketvirta QUATTRO karta. 1994 – 1998
Centrinis difas – torsenas, automatiškai blokuojamas.
o kaip tuos greiciu dezes perdavimus suprasti. kai mazesnis skaicius yra gerai ar kai dydesnis yra geriau?
- FullSpeed1
- Posts: 391
- Joined: 25 Mar 2010, 18:54
Re: 1.8 20vt i typ85
gal kas zinot kas parduoda audi 80-90 quattro (pirichoda ar ubage)?
ar kur koki skelbima esat mate?
noretusi,kad kaina apie +-1000lt butu.
svarbu,kad butu nesupuves kebulas. jei ten kokios durys ar sparnai nupuvei tai nieko tokio.
ar kur koki skelbima esat mate?
noretusi,kad kaina apie +-1000lt butu.
svarbu,kad butu nesupuves kebulas. jei ten kokios durys ar sparnai nupuvei tai nieko tokio.
- FullSpeed1
- Posts: 391
- Joined: 25 Mar 2010, 18:54
Re: 1.8 20vt i typ85
kodel? as ir 1500lt galiu duoti jei ten yra uzka duoti. bet uz ubage 2000 ar 3000 k lt tikrai nemokesiu tegul jie turi tas masinas jei jos tokios bgangios bus kas pigiau duos.zhy wrote:tavo norai prasilenkia su realybe
Re: 1.8 20vt i typ85
už tokia kaina nekiauro kvadrato nerasi, o jos tik brangsta
- FullSpeed1
- Posts: 391
- Joined: 25 Mar 2010, 18:54
Re: 1.8 20vt i typ85
na meginsiu ieskoti gal pasiseks rasti.cooler wrote:už tokia kaina nekiauro kvadrato nerasi, o jos tik brangsta
Re: 1.8 20vt i typ85
1000E uz gera type 85- yra reali kaina,net ir pas mus marijos zemej tiek moka dar gyva rade, kad ir is kokio dieduko
Re: 1.8 20vt i typ85
Tie diedukai jau nedaug turi. Visi tik ish ju perka perka, tuoj ir uzh 1000E nebegausi. "Ieshkotoju" uzh 1000lt pasiklausius - atrodo, kad tas ubages kiniechiai gamina. Taip, ju pagaminta buvo nemazhai, bet kiek ju ishdauzho, per metus... O kur dar visokie mire projektai .Niokas wrote:1000E uz gera type 85- yra reali kaina,net ir pas mus marijos zemej tiek moka dar gyva rade, kad ir is kokio dieduko
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
- FullSpeed1
- Posts: 391
- Joined: 25 Mar 2010, 18:54
Re: 1.8 20vt i typ85
jau gailiuosi ,kad cia uzsiminiau,kad ieskau masinos.jus moekit po 1000€ o as paieskosiu pigiau.
Re: 1.8 20vt i typ85
tada klausimas ar verta isvis pradet projekta ?
Re: 1.8 20vt i typ85
Netutri pinigu, nepradek...Domka wrote:tada klausimas ar verta isvis pradet projekta ?
Twice the fun, double the trouble.
Re: 1.8 20vt i typ85
aš pats ieškojau typ 85 geros ir palikau tikrai nemaža pinigu suma, atrodė gan gerai išlaikyta, bet kai pradėjau dirbt su kėbulu, tai baisu pasidarė na aišku nusipirksi už 1000lt ta mašina, ir sukiši dar 2000lt kad nebutu kiaura kaip rietis ir gausis tas 1000e
- FullSpeed1
- Posts: 391
- Joined: 25 Mar 2010, 18:54
Re: 1.8 20vt i typ85
ane?Kestukas wrote:Netutri pinigu, nepradek...Domka wrote:tada klausimas ar verta isvis pradet projekta ?
Re: 1.8 20vt i typ85
http://www.autogidas.lt/skelbimai/audi- ... 67970.htmlFullSpeed1 wrote:cia radau truputi info apie quattro centrinius diffus
antra QUATTRO karta. 1987 – 1994
Centrinis difas – torsenas, automatiškai užsiblokuojantis esant sukimosi skirtumui tarp priekinio ir galinio tiltu.
ketvirta QUATTRO karta. 1994 – 1998
Centrinis difas – torsenas, automatiškai blokuojamas.
o kaip tuos greiciu dezes perdavimus suprasti. kai mazesnis skaicius yra gerai ar kai dydesnis yra geriau?
http://www.autogidas.lt/skelbimai/audi- ... 27071.html
http://www.autogidas.lt/skelbimai/audi- ... 07682.html
http://www.autogidas.lt/skelbimai/audi- ... 51423.html
http://www.autogidas.lt/skelbimai/audi- ... 69960.html
http://www.autogidas.lt/skelbimai/audi- ... 95457.html
http://www.autogidas.lt/skelbimai/audi- ... 12805.html
http://www.autogidas.lt/skelbimai/audi- ... 27117.html
http://www.autogidas.lt/skelbimai/audi- ... 14690.html
Kaip matau variantų yra iš ko rinktis tik pinigu šiek tiek daugiau reiktų skirti pačiai pradžiai jei jau žadi ir nori šiuo projektu užsiimti, yra ir 1000lt ir 1800lt, daugiau ieškot ir pradėt. Sekmės Lauksim naujienų
E39 ir E28