1.8 20vt i typ85

Visi kiti pokalbiai apie automobilius (jei jau joks kitas forumas netinka - rasykit cia)...
User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by cooler »

1,8 turi ir dėti 1,8, tad ieškokis perechodo gte ar gt kokio. ir kaina mažesnė ir pasirinkimas didesnis :wink:

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by kwlw »

FullSpeed1 wrote: koks geriauisias pasirinkimas galetu buti renkantis is 2.2 ubages - 2.2 90pirichodo ir 1.8 80pirichodo?
na as cia del greiciu dezes domiuosi. kurio varianto deze butu smagiausia prie 1.8 20vt. ar ten visur daugmaz taspats?
Pasirinkimas subaru :D. Tu suvoki, kad belenkokia typ85 quattro bus bent jau 23 metu senumo. Tau pachiam tiek yra? :). Perechodu galinis reduktorius kitoks nei penkiakaushiu. Reishkias jei noresi imesti tarkime silkes turbo torsenine dezhe, reikes galinio difo nuo 2.2. Seip turbinkei typ85 - IMHO geriausia turbinines silkes dezhe su torsenu. Gal kazkas nesutiks, bet kiek ash ishbandzhiau dezhiu (su aan'u), tai begiai be pravalu gavosi tik su ADZ dezhe. 1.8T panashus charakteris kaip 2.2T20v. Turint noro ir pinigu, galima isidet ir idomesne dezhe, kokia sheshiabege.

Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by romkasponka »

cooler wrote:1,8 turi ir dėti 1,8, tad ieškokis perechodo gte ar gt kokio. ir kaina mažesnė ir pasirinkimas didesnis :wink:
Ir vietos po kapotu daugiau :)

1,8 kartais ne aliuminiu bloku?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
FullSpeed1
Posts: 391
Joined: 25 Mar 2010, 18:54

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by FullSpeed1 »

kwlw wrote:
FullSpeed1 wrote: koks geriauisias pasirinkimas galetu buti renkantis is 2.2 ubages - 2.2 90pirichodo ir 1.8 80pirichodo?
na as cia del greiciu dezes domiuosi. kurio varianto deze butu smagiausia prie 1.8 20vt. ar ten visur daugmaz taspats?
Pasirinkimas subaru :D. Tu suvoki, kad belenkokia typ85 quattro bus bent jau 23 metu senumo. Tau pachiam tiek yra? :). Perechodu galinis reduktorius kitoks nei penkiakaushiu. Reishkias jei noresi imesti tarkime silkes turbo torsenine dezhe, reikes galinio difo nuo 2.2. Seip turbinkei typ85 - IMHO geriausia turbinines silkes dezhe su torsenu. Gal kazkas nesutiks, bet kiek ash ishbandzhiau dezhiu (su aan'u), tai begiai be pravalu gavosi tik su ADZ dezhe. 1.8T panashus charakteris kaip 2.2T20v. Turint noro ir pinigu, galima isidet ir idomesne dezhe, kokia sheshiabege.

Sau
jo man daugiau nei 23m :)
subaru man patinka, jos ir geriau valdosi ir galios yra turbovyke, bet audi irgi patinka. :)
su audi manau pigiau iseis nei su subaru susisukti. :)
del deziu ir galinio diffo tai man ir yra idomu. kebulas mano suvokimu pas 2.2 ir 1.8 quattro taspats na pas 2.2 sako biski tvirtesnis kazkuom.
tai jei as gaunu pirichoda su 2.2 tai valio dedam paieskoje tavo pamyneta deze ADZ ir rukstam i kokia trasa. :)
bet itariu tada prasisdeda niuancai del dezes ir galinio diffo perdavimu.
tu cia matau rankas giliai imerkes i sita reikala. :) tai gal gali apsviesti kokiois dezes su kokiais reduktoriais zenyjasi? :)
i pirichodo 2.2 quattro galini diffa telpa v8 audines torsenas?
Last edited by FullSpeed1 on 20 Aug 2010, 20:37, edited 1 time in total.

User avatar
FullSpeed1
Posts: 391
Joined: 25 Mar 2010, 18:54

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by FullSpeed1 »

romkasponka wrote:
cooler wrote:1,8 turi ir dėti 1,8, tad ieškokis perechodo gte ar gt kokio. ir kaina mažesnė ir pasirinkimas didesnis :wink:
Ir vietos po kapotu daugiau :)

1,8 kartais ne aliuminiu bloku?
na kad nea. metaliukas :) tiek pas senus variklius kur pas typ85 ir tie 1.8 20v :)

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by cooler »

kwlw wrote:
FullSpeed1 wrote: koks geriauisias pasirinkimas galetu buti renkantis is 2.2 ubages - 2.2 90pirichodo ir 1.8 80pirichodo?
na as cia del greiciu dezes domiuosi. kurio varianto deze butu smagiausia prie 1.8 20vt. ar ten visur daugmaz taspats?
Pasirinkimas subaru :D. Tu suvoki, kad belenkokia typ85 quattro bus bent jau 23 metu senumo. Tau pachiam tiek yra? :). Perechodu galinis reduktorius kitoks nei penkiakaushiu. Reishkias jei noresi imesti tarkime silkes turbo torsenine dezhe, reikes galinio difo nuo 2.2. Seip turbinkei typ85 - IMHO geriausia turbinines silkes dezhe su torsenu. Gal kazkas nesutiks, bet kiek ash ishbandzhiau dezhiu (su aan'u), tai begiai be pravalu gavosi tik su ADZ dezhe. 1.8T panashus charakteris kaip 2.2T20v. Turint noro ir pinigu, galima isidet ir idomesne dezhe, kokia sheshiabege.

Sau
kuo ta dėžė su torsenu geresnė už be torseno? kiek teko matyt "geri" vairuotojai sugeba nusukt torsena

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by spade »

Tu skaitai ar tik rasai? :|
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by kwlw »

FullSpeed1 wrote: del deziu ir galinio diffo tai man ir yra idomu. kebulas mano suvokimu pas 2.2 ir 1.8 quattro taspats na pas 2.2 sako biski tvirtesnis kazkuom.
Del kebulo skirtumu nezhinau, nesidomejau. Tiesiog penkiakaushiu dezhiu final drive yra 3.89, o keturkaushiu 4.1111 (jei neklystu). Del to stovi atitinkami krumpliadanchiai diferencialo viduje ir tiek.
FullSpeed1 wrote:tai jei as gaunu pirichoda su 2.2 tai valio dedam paieskoje tavo pamyneta deze ADZ ir rukstam i kokia trasa. :)
:lol: su tokiu mastymu? Antikvarai nera anei pigu, anei paprasta (turiu omenyje, kad detales tampa raritetu).
FullSpeed1 wrote:tu cia matau rankas giliai imerkes i sita reikala. :) tai gal gali apsviesti kokiois dezes su kokiais reduktoriais zenyjasi? :)
Nepatikesi, bet tingiu tau rinkti info ish visokiu failu. Itempk smegenis ir pamegink suprasti elementaru sakini "5 kaushu ubagiu, perechodu ir silkiu dezhes draugauja su 5 kaushu perechodu ir ubagiu galiniais reduktoriais". Man rodos tame pakanka informacijos.
FullSpeed1 wrote:i pirichodo 2.2 quattro galini diffa telpa v8 audines torsenas?
Telpa kazkaip. Reikia daug darbo idet. Prasmes - nera baisiai daug. Smagu zhinoma, bet torsenas centre svarbiau, ten jis reikalingas, kad gazo davus ir pakilus priekiui - ratai mazhiau kastusi.

Seip kol neturi nei mashinos, nei variklio - kazka labai svaigti ta tema nerekomenduoju. Kuo mazhiau svaigsi, tuo shvelnesnis tas bus "reality blow", kai stovesi priesh negyva laidu, shlangu ir pan. sh raizgalyne ir panikuosi :D. Ne viena ir ne 10 tokiu machiau. O kaip svaigo...

Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

donce
Posts: 291
Joined: 17 Jan 2005, 21:07

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by donce »

em nivisai taip. keturkause turi 4.54 perdavima. ubages ir perechodai turi 4.11 ,o silkes turi 3.89 ir 4.11.
kaip sakant jei sito nezinai - gal ne laikas dar projektus daryt? :) nes jei pasedetum bent menesi laiko prie kompo uzsienio forumuose, manau siandieniniai klausimai butu buve atsakyti. daug lengviau viskas darytusi jei bent geras teorinis pagrindas butu..
BNV. 696 whk

User avatar
FullSpeed1
Posts: 391
Joined: 25 Mar 2010, 18:54

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by FullSpeed1 »

donce wrote:em nivisai taip. keturkause turi 4.54 perdavima. ubages ir perechodai turi 4.11 ,o silkes turi 3.89 ir 4.11.
kaip sakant jei sito nezinai - gal ne laikas dar projektus daryt? :) nes jei pasedetum bent menesi laiko prie kompo uzsienio forumuose, manau siandieniniai klausimai butu buve atsakyti. daug lengviau viskas darytusi jei bent geras teorinis pagrindas butu..
o iskur as galiu viska zinoti? :mrgreen: daryt ar nedaryt as nuspresiu kaipnors pats. :wink: uz info apie perdavimus dekui. :wink:

User avatar
FullSpeed1
Posts: 391
Joined: 25 Mar 2010, 18:54

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by FullSpeed1 »

kwlw wrote: :lol: su tokiu mastymu? Antikvarai nera anei pigu, anei paprasta (turiu omenyje, kad detales tampa raritetu).
o tai kaip man mastyt? one cia reiks keisti greiciu deze :shock: as to nedarysiu nereikia man to projekto.

rasiau pacioj pradzioi ,kad nesu dar apsisprendes ar darysiu ir domina viskas kas kaip cia darytusi sitam "projekte"
kwlw wrote: Nepatikesi, bet tingiu tau rinkti info ish visokiu failu. Itempk smegenis ir pamegink suprasti elementaru sakini "5 kaushu ubagiu, perechodu ir silkiu dezhes draugauja su 5 kaushu perechodu ir ubagiu galiniais reduktoriais". Man rodos tame pakanka informacijos.
tu irgi nepatikesi, bet tikiu. :)
kwlw wrote:Telpa kazkaip. Reikia daug darbo idet. Prasmes - nera baisiai daug.
del sito klausiau ,nes pas mane garaze voliojasi torsenas is v8 audines.
kwlw wrote: Seip kol neturi nei mashinos, nei variklio - kazka labai svaigti ta tema nerekomenduoju. Kuo mazhiau svaigsi, tuo shvelnesnis tas bus "reality blow", kai stovesi priesh negyva laidu, shlangu ir pan. sh raizgalyne ir panikuosi :D. Ne viena ir ne 10 tokiu machiau. O kaip svaigo...
tai dabar ir yra laikas klausti ir galvoti ar verta daryti ir ka verta daryti.

User avatar
FullSpeed1
Posts: 391
Joined: 25 Mar 2010, 18:54

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by FullSpeed1 »

cia radau truputi info apie quattro centrinius diffus

antra QUATTRO karta. 1987 – 1994
Centrinis difas – torsenas, automatiškai užsiblokuojantis esant sukimosi skirtumui tarp priekinio ir galinio tiltu.

ketvirta QUATTRO karta. 1994 – 1998
Centrinis difas – torsenas, automatiškai blokuojamas.

o kaip tuos greiciu dezes perdavimus suprasti. kai mazesnis skaicius yra gerai ar kai dydesnis yra geriau?

User avatar
FullSpeed1
Posts: 391
Joined: 25 Mar 2010, 18:54

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by FullSpeed1 »

gal kas zinot kas parduoda audi 80-90 quattro (pirichoda ar ubage)?
ar kur koki skelbima esat mate?
noretusi,kad kaina apie +-1000lt butu.
svarbu,kad butu nesupuves kebulas. jei ten kokios durys ar sparnai nupuvei tai nieko tokio.

User avatar
zhy
Posts: 214
Joined: 24 Apr 2007, 20:52
Location: kaunas

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by zhy »

tavo norai prasilenkia su realybe
fzs 600
bnv e36 traktor

User avatar
FullSpeed1
Posts: 391
Joined: 25 Mar 2010, 18:54

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by FullSpeed1 »

zhy wrote:tavo norai prasilenkia su realybe
kodel? as ir 1500lt galiu duoti jei ten yra uzka duoti. bet uz ubage 2000 ar 3000 k lt tikrai nemokesiu tegul jie turi tas masinas jei jos tokios bgangios bus kas pigiau duos.

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by cooler »

už tokia kaina nekiauro kvadrato nerasi, o jos tik brangsta :)

User avatar
FullSpeed1
Posts: 391
Joined: 25 Mar 2010, 18:54

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by FullSpeed1 »

cooler wrote:už tokia kaina nekiauro kvadrato nerasi, o jos tik brangsta :)
na meginsiu ieskoti gal pasiseks rasti. :)

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by Niokas »

1000E uz gera type 85- yra reali kaina,net ir pas mus marijos zemej tiek moka dar gyva rade, kad ir is kokio dieduko :wink:
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by kwlw »

Niokas wrote:1000E uz gera type 85- yra reali kaina,net ir pas mus marijos zemej tiek moka dar gyva rade, kad ir is kokio dieduko :wink:
Tie diedukai jau nedaug turi. Visi tik ish ju perka perka, tuoj ir uzh 1000E nebegausi. "Ieshkotoju" uzh 1000lt pasiklausius - atrodo, kad tas ubages kiniechiai gamina. Taip, ju pagaminta buvo nemazhai, bet kiek ju ishdauzho, per metus... O kur dar visokie mire projektai 8) .

Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

User avatar
FullSpeed1
Posts: 391
Joined: 25 Mar 2010, 18:54

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by FullSpeed1 »

jau gailiuosi ,kad cia uzsiminiau,kad ieskau masinos.jus moekit po 1000€ o as paieskosiu pigiau.

Domka
Posts: 52
Joined: 18 Jul 2009, 13:17
Location: Kedainiai

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by Domka »

tada klausimas ar verta isvis pradet projekta ?

User avatar
Kestukas
Posts: 88
Joined: 12 Aug 2009, 08:40
Location: Siauliai

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by Kestukas »

Domka wrote:tada klausimas ar verta isvis pradet projekta ?
Netutri pinigu, nepradek...
Twice the fun, double the trouble.

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by cooler »

aš pats ieškojau typ 85 geros ir palikau tikrai nemaža pinigu suma, atrodė gan gerai išlaikyta, bet kai pradėjau dirbt su kėbulu, tai baisu pasidarė :oops: na aišku nusipirksi už 1000lt ta mašina, ir sukiši dar 2000lt kad nebutu kiaura kaip rietis :lol: ir gausis tas 1000e

User avatar
FullSpeed1
Posts: 391
Joined: 25 Mar 2010, 18:54

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by FullSpeed1 »

Kestukas wrote:
Domka wrote:tada klausimas ar verta isvis pradet projekta ?
Netutri pinigu, nepradek...
ane?

mankisss
Posts: 29
Joined: 23 Sep 2006, 12:53
Location: kaunas/kedainiai

Re: 1.8 20vt i typ85

Post by mankisss »

FullSpeed1 wrote:cia radau truputi info apie quattro centrinius diffus

antra QUATTRO karta. 1987 – 1994
Centrinis difas – torsenas, automatiškai užsiblokuojantis esant sukimosi skirtumui tarp priekinio ir galinio tiltu.

ketvirta QUATTRO karta. 1994 – 1998
Centrinis difas – torsenas, automatiškai blokuojamas.

o kaip tuos greiciu dezes perdavimus suprasti. kai mazesnis skaicius yra gerai ar kai dydesnis yra geriau?
http://www.autogidas.lt/skelbimai/audi- ... 67970.html

http://www.autogidas.lt/skelbimai/audi- ... 27071.html

http://www.autogidas.lt/skelbimai/audi- ... 07682.html

http://www.autogidas.lt/skelbimai/audi- ... 51423.html

http://www.autogidas.lt/skelbimai/audi- ... 69960.html

http://www.autogidas.lt/skelbimai/audi- ... 95457.html

http://www.autogidas.lt/skelbimai/audi- ... 12805.html

http://www.autogidas.lt/skelbimai/audi- ... 27117.html

http://www.autogidas.lt/skelbimai/audi- ... 14690.html

Kaip matau variantų yra iš ko rinktis tik pinigu šiek tiek daugiau reiktų skirti pačiai pradžiai jei jau žadi ir nori šiuo projektu užsiimti, yra ir 1000lt ir 1800lt, daugiau ieškot ir pradėt. Sekmės :) Lauksim naujienų :mrgreen:
E39 ir E28

Post Reply