Suzuki Alto
Suzuki Alto
Helau.
Kadangi sitas kampelis gana toks uzmirstas, sugalvojau siektiek pasvaigti apie gal siektiek retesnius variantus nei hondos ar nissano varikliai.
Taigi, jau metus kaip vairuoju imones masina pavadinimu Suzuki Alto. Kaip issiaiskinta, butent sitas "generation'as" Indijoje rinktas, na bet nesigilinkime
Kodel rasau del masinos, nors ji visai ne mano? Tiesiog kaip firmos darbuotojas galiu ja issigyti uz itin patrauklia kaina ir kuo toliau tuo labiau ji man patinka.
Taigi, sietiek specifikaciju
Variklis
1.1soch 16valve 46kw@6000, 85nm@3200
FWD 5-speed gearbox
http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_F10D_engine
Kebulas
4duris
Mase 720kg
Dabar paklausite kodel apie toki "uroda" rasau.
Nes man jis patinka!
Pats vairuoju 110Kw/1000Kg, o sitas suzukis man dar visai "biski valit".
Privalumai:
Itin paprasta konstrukcija techniniu atzvilgiu daugumos mazgu. Daug laisvos vietos engine bay'juje
Savotiskas isskirtinumas
Minusai:
Trumpoka baze (1,47m) ir prastokas valdomumas su R13 sasyskom prie didesniu greiciu ar kitokio pavirsiau nei asfaltas.
Taigi, dabar apie pasvaigimus.
So far so good, sanaudos mieste su palakstymais 5L/100kmh, bet kuriuo atveju tai yra indomus daily car'as.
Betgi taciau, manau drasiai sita masina butu galima nurengti iki kokiu 600Kg ir padarius apynormales investicijas i vaziuokle tada kisti nagus prie variklio.
Aisku, dabar sakysite, kad 85Nm ne torkas, o bet taciau tokiam inkilui tie 85Nm prie 3200rpm tikrai jauciasi (nereikalinga informacija - tachometras sugraduotas iki 10K apsuku )
Yra minciu pasidaryti sita aftamobili SAU. Salolomu nemegstu, nemanau ar ziedui toks spuogas patiktu, tad labiausiai linkstu link "sleeperio" gaminimo.
Kokios jusu zinios apie standartinius Suzu variklius, ar megsta turbo projectus ar nylabai? Nes as kaip N/A potencialo jame nelabai matau, o toki mazos turbos uzdejimo prodzekta as visai matau realu, tik klausimas ar visos projekto investicijos pateisintu kazkokius tai lukescius.
Ir isvis ar verta prasideda su juo? Ka jus darytumet jei toks pakliutu i rankas?
Feel free nusisneketi, bet manau kiekvieno is jusu veida papuostu sypsena jei su tokiu slyperiuku gatveje kanors paliktumet uz nugaros
Kadangi sitas kampelis gana toks uzmirstas, sugalvojau siektiek pasvaigti apie gal siektiek retesnius variantus nei hondos ar nissano varikliai.
Taigi, jau metus kaip vairuoju imones masina pavadinimu Suzuki Alto. Kaip issiaiskinta, butent sitas "generation'as" Indijoje rinktas, na bet nesigilinkime
Kodel rasau del masinos, nors ji visai ne mano? Tiesiog kaip firmos darbuotojas galiu ja issigyti uz itin patrauklia kaina ir kuo toliau tuo labiau ji man patinka.
Taigi, sietiek specifikaciju
Variklis
1.1soch 16valve 46kw@6000, 85nm@3200
FWD 5-speed gearbox
http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_F10D_engine
Kebulas
4duris
Mase 720kg
Dabar paklausite kodel apie toki "uroda" rasau.
Nes man jis patinka!
Pats vairuoju 110Kw/1000Kg, o sitas suzukis man dar visai "biski valit".
Privalumai:
Itin paprasta konstrukcija techniniu atzvilgiu daugumos mazgu. Daug laisvos vietos engine bay'juje
Savotiskas isskirtinumas
Minusai:
Trumpoka baze (1,47m) ir prastokas valdomumas su R13 sasyskom prie didesniu greiciu ar kitokio pavirsiau nei asfaltas.
Taigi, dabar apie pasvaigimus.
So far so good, sanaudos mieste su palakstymais 5L/100kmh, bet kuriuo atveju tai yra indomus daily car'as.
Betgi taciau, manau drasiai sita masina butu galima nurengti iki kokiu 600Kg ir padarius apynormales investicijas i vaziuokle tada kisti nagus prie variklio.
Aisku, dabar sakysite, kad 85Nm ne torkas, o bet taciau tokiam inkilui tie 85Nm prie 3200rpm tikrai jauciasi (nereikalinga informacija - tachometras sugraduotas iki 10K apsuku )
Yra minciu pasidaryti sita aftamobili SAU. Salolomu nemegstu, nemanau ar ziedui toks spuogas patiktu, tad labiausiai linkstu link "sleeperio" gaminimo.
Kokios jusu zinios apie standartinius Suzu variklius, ar megsta turbo projectus ar nylabai? Nes as kaip N/A potencialo jame nelabai matau, o toki mazos turbos uzdejimo prodzekta as visai matau realu, tik klausimas ar visos projekto investicijos pateisintu kazkokius tai lukescius.
Ir isvis ar verta prasideda su juo? Ka jus darytumet jei toks pakliutu i rankas?
Feel free nusisneketi, bet manau kiekvieno is jusu veida papuostu sypsena jei su tokiu slyperiuku gatveje kanors paliktumet uz nugaros
i drive german sh*t
Re: Suzuki Alto
siulyciau tada geriau imt smarta su turbo,o ne i toki indekla investuot (turbo projektui) pinigus
underground customs:remonto bei tobulinimo paslaugos
8 683 11198
rps13
8 683 11198
rps13
Re: Suzuki Alto
Tai bet pala - smartas turbut koki 15-20k litu kastuoja, sitas kastuoja ~3k Lt. Biski skirtumas yr.
i drive german sh*t
Re: Suzuki Alto
Aš kaip pats turintis Swifta, balsuočiau už g13b
Re: Suzuki Alto
kur tau tiek smartas kainuoja
turguj maciau uz 8kl
turguj maciau uz 8kl
underground customs:remonto bei tobulinimo paslaugos
8 683 11198
rps13
8 683 11198
rps13
Re: Suzuki Alto
Bet pas smarta pusiau automatine pavaru deze , ar ji istems jei nores burti ka nors su varikliu ?
Re: Suzuki Alto
pas smarta deja deze yra mechanine, tik perjungimo mechanizmas yra elektrinis, ir sankaba sakykim elektrine. na bet cia ne apie tai tema. Manau, kad kiekvienas zmogus pats nusprendzia is ko daryt projekta, kam jy skirt ir t.t. ir manau kad tikrai nera svarbu koks tai automobilis, tobulinimui ribu nera tik, kad finansu uzhtektu na ir entuziazmo
Nissan 200sx s13 ca'ske dalimis.
Chrysler Grand Voyager - diesel power for daily ;]]
Bmw e30 touring ..
Chrysler Grand Voyager - diesel power for daily ;]]
Bmw e30 touring ..
Re: Suzuki Alto
Nujau nujau, ten yra tiap vadinamas merso nu ir seip daug kas turi tiptronickas, nori automatas, "nori mechanas". Bet toki mechana liginti galima kaip pinpala su guminiu pinpalu...KDM wrote:pas smarta deja deze yra mechanine, tik perjungimo mechanizmas yra elektrinis, ir sankaba sakykim elektrine. na bet cia ne apie tai tema. Manau, kad kiekvienas zmogus pats nusprendzia is ko daryt projekta, kam jy skirt ir t.t. ir manau kad tikrai nera svarbu koks tai automobilis, tobulinimui ribu nera tik, kad finansu uzhtektu na ir entuziazmo
2011 BMW X5 xDRIVE35i Sport activity
2004 BMW 325Ci convertible Mtech2 with style 135
2004 BMW 325Ci convertible Mtech2 with style 135
Re: Suzuki Alto
o negeriau isigyt koki renault clio williams, sveria nedaug, ir valit gerai
Re: Suzuki Alto
O tu turejas ta tragedija ant ratu? Maza to kad irankiu reikia milijono arba galvuciu komplektu, tai dar ir norint bet ka padaryti puse priekio reik nulupti.sparco. wrote:o negeriau isigyt koki renault clio williams, sveria nedaug, ir valit gerai
2011 BMW X5 xDRIVE35i Sport activity
2004 BMW 325Ci convertible Mtech2 with style 135
2004 BMW 325Ci convertible Mtech2 with style 135
Re: Suzuki Alto
jei rankos is siknos isauge tai gal tau ir tragedija, suzukiui irankiu tipo nereiksErikas wrote:O tu turejas ta tragedija ant ratu? Maza to kad irankiu reikia milijono arba galvuciu komplektu, tai dar ir norint bet ka padaryti puse priekio reik nulupti.sparco. wrote:o negeriau isigyt koki renault clio williams, sveria nedaug, ir valit gerai
Last edited by sparco. on 24 Jun 2010, 14:17, edited 1 time in total.
Re: Suzuki Alto
Kol i greičių dėžę nelendi, nieko mandro nereikia
Re: Suzuki Alto
Butent clio minusas yra deze, bet suchalturina dyzelio deze ir laiko.Sparcis57 wrote:Kol i greičių dėžę nelendi, nieko mandro nereikia