E85 + Adapter

Visi kiti pokalbiai apie automobilius (jei jau joks kitas forumas netinka - rasykit cia)...
User avatar
xargentum
Posts: 1446
Joined: 27 Aug 2007, 00:51
Location: Kaunas

E85 + Adapter

Post by xargentum »

Sveiki :)

norejau jusu nuomones paklaust..ydomu apsimoka pirkt toki adapteri http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... :MESELX:IT
http://www.e85forum.com/about1133.html& ... f63c1bf8fb
http://etanol.nu//forumrecover/viewtopic.php?t=5587
ir pylt E85 ? Tarkim kad ir y s13(CA18DET) Ar net neverta prasidet? Idomu veikia normaliai tie adapteriai :roll: ir ar naudos butu kokios apart to kad vienu litu pigiau nuo litro? :lol: ar tik zala butu?
Nissan 200sx rpS13 '94

gweedo
Posts: 1168
Joined: 16 Mar 2007, 20:16
Location: Vilnius

Re: E85 + Adapter

Post by gweedo »

jo ir nusipirk elektrine turbina dar :lol:

User avatar
xargentum
Posts: 1446
Joined: 27 Aug 2007, 00:51
Location: Kaunas

Re: E85 + Adapter

Post by xargentum »

Aha :lol: seip nezadu cia kazka daryt..tik taip ydomu pasidare:)
Nissan 200sx rpS13 '94

User avatar
Burbulinas
Posts: 195
Joined: 22 Dec 2009, 18:23
Location: Panevezys

Re: E85 + Adapter

Post by Burbulinas »

siaip yra kas maiso su benzinu ir vaziuoja. viena pilt tai kazkaip variklis sunkiau dirba..

User avatar
xargentum
Posts: 1446
Joined: 27 Aug 2007, 00:51
Location: Kaunas

Re: E85 + Adapter

Post by xargentum »

Burbulinas wrote:siaip yra kas maiso su benzinu ir vaziuoja. viena pilt tai kazkaip variklis sunkiau dirba..
Tai viena kai pili tai aisku kad ir sunkiai vaziuoja..tai galvoju gal toks adapteris padetu :|
Nissan 200sx rpS13 '94

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: E85 + Adapter

Post by spade »

Tai kad cia normali kiaulyte ir tiek - tiesiog adaptuota tam tikrai specifinei funkcijai. Nematau, kodel jis turetu neveikt.
Is tikruju manau, kad net turetu veikt labai gerai, jei tikslas yra taupiai vazinet ant E85.

Jei kalbam apie galios tuninga, tai geriau ieskotis kokios "paprastos" kiaulytes (ir dideliu purkstuku*).

___________
* Pvz tokiu, kaip ash parduodu :mrgreen:
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

brakusa
Posts: 112
Joined: 17 Oct 2007, 04:02

Re: E85 + Adapter

Post by brakusa »

Daugeliui trijų litų nesiekianti E85 kaina kaitina aistras ir kelia pigaus važiavimo iliuzijas. Dėl mažesnio koloringumo pavyks pasiekti tik ~ 10% sutaupymą, kas suskaičiavus diegimo kaštus vargu bau apsimokės. Šitam tikslui geriau dujos :D E85 tik didesnį arklį norint išgauti atsiranda privalumų :D Taupymui vandenilio pridėjimas padeda, pasirodo jau mūsuose naudojamas http://www.automobiliams.lt/lt/Vandenilio_Generatorius ir http://www.vwklubas.lt/forum/viewthread ... rowstart=0

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: E85 + Adapter

Post by spade »

Sakyciau drasus pareiskimas. O tokie mane visad be galo zavi.
Jei svarbu yra taupymas, o ne galingumas, tai mazesnis kaloringumas jokia beda. Plius - variklis ant etanolio is principo gali dirbti liesiau (apie liambda kalbu, ne A/F) pries detonuodamas. Plius diegimo kashtai... kokie degimo kashtai? Jei zmogus geba pasijungt turbotimeri ar ten siaip kiaulyte, tai sugebes pasijungt ir ta daikta.
Cia jei zinoma nepuolam keist visos kuro sistemos i nauja.

O tas vandens skaidymas, tai, skirtingai nei kai kam atrodo, nieko itin naujo. Tik tai vis dar tai nerealizuojama placiau. Kodel?
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

hamis
Posts: 40
Joined: 16 Oct 2008, 21:57
Location: Kaunas

Re: E85 + Adapter

Post by hamis »

spade wrote:Sakyciau drasus pareiskimas. O tokie mane visad be galo zavi.
Jei svarbu yra taupymas, o ne galingumas, tai mazesnis kaloringumas jokia beda. Plius - variklis ant etanolio is principo gali dirbti liesiau (apie liambda kalbu, ne A/F) pries detonuodamas. Plius diegimo kashtai... kokie degimo kashtai? Jei zmogus geba pasijungt turbotimeri ar ten siaip kiaulyte, tai sugebes pasijungt ir ta daikta.
Cia jei zinoma nepuolam keist visos kuro sistemos i nauja.

O tas vandens skaidymas, tai, skirtingai nei kai kam atrodo, nieko itin naujo. Tik tai vis dar tai nerealizuojama placiau. Kodel?
Kai paskutinį kartą domėjausi, tai šios sistemos nepasiteisina dėl to, kad energijos (t.y. elektros) kiekis, kurio reikia vandenį išskaidyt į H2 ir O2 yra didesnis, negu gaunamas sudeginus vandenilį.

User avatar
Minde_Kei
Posts: 2304
Joined: 17 Mar 2004, 22:21
Location: lietuva
Contact:

Re: E85 + Adapter

Post by Minde_Kei »

hamis wrote:
spade wrote:Sakyciau drasus pareiskimas. O tokie mane visad be galo zavi.
Jei svarbu yra taupymas, o ne galingumas, tai mazesnis kaloringumas jokia beda. Plius - variklis ant etanolio is principo gali dirbti liesiau (apie liambda kalbu, ne A/F) pries detonuodamas. Plius diegimo kashtai... kokie degimo kashtai? Jei zmogus geba pasijungt turbotimeri ar ten siaip kiaulyte, tai sugebes pasijungt ir ta daikta.
Cia jei zinoma nepuolam keist visos kuro sistemos i nauja.

O tas vandens skaidymas, tai, skirtingai nei kai kam atrodo, nieko itin naujo. Tik tai vis dar tai nerealizuojama placiau. Kodel?
Kai paskutinį kartą domėjausi, tai šios sistemos nepasiteisina dėl to, kad energijos (t.y. elektros) kiekis, kurio reikia vandenį išskaidyt į H2 ir O2 yra didesnis, negu gaunamas sudeginus vandenilį.
tai reiskia prarandama galia ?

man idomu, kaip jie pasakoja, kad savaime kuro maziau reikia, bet tai kaip kompai masinu mato kada jo reikia, kada nereikia? uz matuokles paduodamas dalykas. n/a sistemoje dar dar suprantu, bet turbo sistemose tai nebent AG daugiau kazkiek bus, bet kuro sanaudu nematau :)
..

doonis
Posts: 39
Joined: 31 Jan 2006, 16:57

Re: E85 + Adapter

Post by doonis »

Tokius adapterius pardavineja ir lietuvoje www.e85.lt
Vakar kaip tik parode draugas savo "spiritovezi", kaip spade sake tai yra tiesiog kiaulyte, nusiperki su savo automobiliui pritaikytom fiskem, sujungi ir vaziuoji, jei teisingai aiskino adapteris "susitiunina" pats.
Draugas zalu per pora tukstanciu km nepastebejo, ekonomine nauda reik skaiciuotis, kadangi sanaudos padideja, konkreciai matytam automobiliui 2.0 l Hondai CRV 10%, kita nauda ismetamosios bekvapes :)

hamis
Posts: 40
Joined: 16 Oct 2008, 21:57
Location: Kaunas

Re: E85 + Adapter

Post by hamis »

Minde_Kei wrote:
hamis wrote:
spade wrote:Sakyciau drasus pareiskimas. O tokie mane visad be galo zavi.
Jei svarbu yra taupymas, o ne galingumas, tai mazesnis kaloringumas jokia beda. Plius - variklis ant etanolio is principo gali dirbti liesiau (apie liambda kalbu, ne A/F) pries detonuodamas. Plius diegimo kashtai... kokie degimo kashtai? Jei zmogus geba pasijungt turbotimeri ar ten siaip kiaulyte, tai sugebes pasijungt ir ta daikta.
Cia jei zinoma nepuolam keist visos kuro sistemos i nauja.

O tas vandens skaidymas, tai, skirtingai nei kai kam atrodo, nieko itin naujo. Tik tai vis dar tai nerealizuojama placiau. Kodel?
Kai paskutinį kartą domėjausi, tai šios sistemos nepasiteisina dėl to, kad energijos (t.y. elektros) kiekis, kurio reikia vandenį išskaidyt į H2 ir O2 yra didesnis, negu gaunamas sudeginus vandenilį.
tai reiskia prarandama galia ?

man idomu, kaip jie pasakoja, kad savaime kuro maziau reikia, bet tai kaip kompai masinu mato kada jo reikia, kada nereikia? uz matuokles paduodamas dalykas. n/a sistemoje dar dar suprantu, bet turbo sistemose tai nebent AG daugiau kazkiek bus, bet kuro sanaudu nematau :)
Jeigu žiūrint tokį modelį, kaip http://www.vwklubas.lt/forum/viewthread ... rowstart=0 tai jis galbūt ir veikia. Tai, ką aš parašiau pilnai galima takyt tik "100% vandeniliu iš vandens" modeliui, t.y. jis neįmanomas, nes reikia daugiau energijos vandeniliui išgauti, negu gaunama jam sudegus.
Kalbant apie tą H2+benzinas variantą, galbūt jeigu generatorius pagamina daugiau elektros, negu automobilis sunaudoja tai galima ją panaudot skaidyt vandeniui ir sėkmingai gaut "nemokamo" vandenilio į variklį.

Kai kurie dalykai, kurios parašiau gali būt outdated ar šiaip netikslūs, nes man dar iki jūsų žinių dar oj kiek žolės apšikt. O ir šiaip, tema apie E85 tad vandenilio diskusijas arba reiktų kitur kelt arba tiesiog rišt.

User avatar
Vyckius
Posts: 275
Joined: 22 May 2008, 19:51

Re: E85 + Adapter

Post by Vyckius »

hamis wrote: Jeigu žiūrint tokį modelį, kaip http://www.vwklubas.lt/forum/viewthread ... rowstart=0 tai jis galbūt ir veikia. Tai, ką aš parašiau pilnai galima takyt tik "100% vandeniliu iš vandens" modeliui, t.y. jis neįmanomas, nes reikia daugiau energijos vandeniliui išgauti, negu gaunama jam sudegus.
.
kazin ar dar ten tas jo modelis veiks. http://www.automobiliams.lt/lt/Oro_srauto_derintojas vien su tuo "inzinierium" buvo diskutuota del jo osd belekiek laiko.ir jam nepavyko irodyt kad tas osd veikia.dar pasiulius apie g-meterio ibandyma su osd ir be tai nieko neatsake.siuloma buvo ant stendo parodyt rezultatus tai durniais isvadino.zodziu cirkininkas :D taip kad sitais atstovais nlb noris man tiket

hamis
Posts: 40
Joined: 16 Oct 2008, 21:57
Location: Kaunas

Re: E85 + Adapter

Post by hamis »

Vyckius wrote:
hamis wrote: Jeigu žiūrint tokį modelį, kaip http://www.vwklubas.lt/forum/viewthread ... rowstart=0 tai jis galbūt ir veikia. Tai, ką aš parašiau pilnai galima takyt tik "100% vandeniliu iš vandens" modeliui, t.y. jis neįmanomas, nes reikia daugiau energijos vandeniliui išgauti, negu gaunama jam sudegus.
.
kazin ar dar ten tas jo modelis veiks. http://www.automobiliams.lt/lt/Oro_srauto_derintojas vien su tuo "inzinierium" buvo diskutuota del jo osd belekiek laiko.ir jam nepavyko irodyt kad tas osd veikia.dar pasiulius apie g-meterio ibandyma su osd ir be tai nieko neatsake.siuloma buvo ant stendo parodyt rezultatus tai durniais isvadino.zodziu cirkininkas :D taip kad sitais atstovais nlb noris man tiket
Čia tai tikrai geras :D Turbavykams net teoriškai toks dalykas neveiktų o ir aplamai 31% mažesnės kuro sanaudos? c'mon, visose mašinose tokie "Profesionaliai pagamintas OSD(Oro sistemos derintojas)" stock būtų, gi žmonės ir į ekonomiją mašiną rinkdamiesi žiūri. Made me day :lol:

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: E85 + Adapter

Post by spade »

hamis wrote: nes man dar iki jūsų žinių dar oj kiek žolės apšikt
Nenoreciau pasirodyt nemalonus, bet siaip cia mes nekalbam apie kazka, kas reikalauja specifiniu giliu ziniu autotechnikoj. Cia kalba eina apie vidurines mokyklos kursa (ir net nereikia but baigus 12 klasiu). Nebutina net jokiu formuliu ismanyt - pakanka zinot principus. Pvz, kad amzinas variklis yra neimanomas.

Tarkim tam tikru rezimu variklis naudoja (=pagamina) 100 Ag. Jei mes is ju sunaudojam 15Ag tam kad pagaminti 10Ag, reiskia netenkam 5Ag ir turim jas kompensuot - pagaminti 5Ag daugiau. O kadangi Ag (kitoms salygoms nekintant) tiesiogiai priklauso nuo sudeginto kuro kiekio, reiskia kuro sanaudos auga, o ne mazeja.

Generatorius negali "pagaminti daugiau elektros nei variklis sunaudoja", nes jis gamina jos tiek kiek reikia, o ne daro visad vienoda kieki, o pertekliu "ismeta"... bent jau as jokiu zaibu sklindanciu is automobiliu nepastebejau :)

Kas ten per daiktas pas ta golfa stovi ir ka jis daro - as nezinau. Bet praktiskai bet koki jauciama automobilio parametru pagerejima galima visad nesunkiai paaiskinti moksliskai. Tai vadinasi savitaiga :mrgreen:
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

hamis
Posts: 40
Joined: 16 Oct 2008, 21:57
Location: Kaunas

Re: E85 + Adapter

Post by hamis »

spade wrote:
hamis wrote: nes man dar iki jūsų žinių dar oj kiek žolės apšikt
Nenoreciau pasirodyt nemalonus, bet siaip cia mes nekalbam apie kazka, kas reikalauja specifiniu giliu ziniu autotechnikoj. Cia kalba eina apie vidurines mokyklos kursa (ir net nereikia but baigus 12 klasiu). Nebutina net jokiu formuliu ismanyt - pakanka zinot principus. Pvz, kad amzinas variklis yra neimanomas.

Tarkim tam tikru rezimu variklis naudoja (=pagamina) 100 Ag. Jei mes is ju sunaudojam 15Ag tam kad pagaminti 10Ag, reiskia netenkam 5Ag ir turim jas kompensuot - pagaminti 5Ag daugiau. O kadangi Ag (kitoms salygoms nekintant) tiesiogiai priklauso nuo sudeginto kuro kiekio, reiskia kuro sanaudos auga, o ne mazeja.

Generatorius negali "pagaminti daugiau elektros nei variklis sunaudoja", nes jis gamina jos tiek kiek reikia, o ne daro visad vienoda kieki, o pertekliu "ismeta"... bent jau as jokiu zaibu sklindanciu is automobiliu nepastebejau :)

Kas ten per daiktas pas ta golfa stovi ir ka jis daro - as nezinau. Bet praktiskai bet koki jauciama automobilio parametru pagerejima galima visad nesunkiai paaiskinti moksliskai. Tai vadinasi savitaiga :mrgreen:
Nemalonus nepasirodei, aš ne konkrečiai apie šią temą kalbėjau. Šiuo atvėju būtent apie generatoriaus veikimą žinių man ir trūko. Turbūt ir bus ten visas tas reikalas savitaiga :)

brakusa
Posts: 112
Joined: 17 Oct 2007, 04:02

Re: E85 + Adapter

Post by brakusa »

spade wrote:Sakyciau drasus pareiskimas. O tokie mane visad be galo zavi.
Jei svarbu yra taupymas, o ne galingumas, tai mazesnis kaloringumas jokia beda. Plius - variklis ant etanolio is principo gali dirbti liesiau (apie liambda kalbu, ne A/F) pries detonuodamas. Plius diegimo kashtai... kokie degimo kashtai? Jei zmogus geba pasijungt turbotimeri ar ten siaip kiaulyte, tai sugebes pasijungt ir ta daikta.
Cia jei zinoma nepuolam keist visos kuro sistemos i nauja.

O tas vandens skaidymas, tai, skirtingai nei kai kam atrodo, nieko itin naujo. Tik tai vis dar tai nerealizuojama placiau. Kodel?
Liesesnį mišinį turbūt galima padaryti, kai kompas dirba normaliu režimu(ne WOT)? Tada sąnaudos neišaugtų proporcingai kaloringumo sumažėjimui, dėka aukščiau pasakyto kuro savybės. O kai oro sklendė pilnai atidaryta, tada jau kitas mapas su riebiu mišiniu naudojamas būtų?
Vandenilis Lietuvoje s2000 http://www.youtube.com/watch?v=vNOUN8V_PW0

User avatar
cross123
Posts: 157
Joined: 15 Mar 2007, 22:55
Location: vilnius
Contact:

Re: E85 + Adapter

Post by cross123 »

ten tas oro srauto derintojas tai yra komedijos, turbut kiekvienam ir taip aisku. o vat del to vandenilio, papildomai tiekiamo i varikli, vgtu ant stendo buvo atliekamas bandymas ir buvo gauta, kad ta vandenilio sistema lygiai tokia pat funkcija atlieka kaip ir tas OSD nei sanaudos nepakito degalu, nei variklio galia :lol:

User avatar
Minde_Kei
Posts: 2304
Joined: 17 Mar 2004, 22:21
Location: lietuva
Contact:

Re: E85 + Adapter

Post by Minde_Kei »

tai ant wot ko gero taip ir yra :) bet cruisinant gali buti teigiamu niuansu
..

User avatar
automobiliams.lt
Posts: 20
Joined: 28 Apr 2010, 10:55

Re: E85 + Adapter

Post by automobiliams.lt »

cross123 wrote:ten tas oro srauto derintojas tai yra komedijos, turbut kiekvienam ir taip aisku. o vat del to vandenilio, papildomai tiekiamo i varikli, vgtu ant stendo buvo atliekamas bandymas ir buvo gauta, kad ta vandenilio sistema lygiai tokia pat funkcija atlieka kaip ir tas OSD nei sanaudos nepakito degalu, nei variklio galia :lol:
Kol Jūs čia užsiiminėjat marazmais vgtų ir t.t, naftininkai sėkmingai tuština Jūsų kišenes, su Jūsų sutikimu.
Teorijos turi būti pagrindžiamos nors elementariu žinojimu. Kalbant apie vandenilį, tai yra labai paprasta. Jūs galite paduoti dvigubai , trigubai daugiau vandenilio, nei reikėtų tikrojo kuro, nebus jokio sumažėjimo sąnaudų. Nes senasis kuras kaip buvo paduodamas, taip ir lieka, kada yra koreguojamas kuro padavimas, o į jo vietą paduodamas vandenilis, TIK TADA ATSIRANDA REZULTATAS. Kaip tai daroma, JAU REIKIA ŽINOTI, bet VGTŲ, TAI NĖRA SUVOKIAMA. VGTU gali suteikti tik pirmines žinias, ir tai pasenusių arba net klaidingų teorijų. Tai yra mokymo įstaiga, bet ne mokslinis išradėjų klubas ar pan... Jau vien teorija, kad reikia milžiniškos energijos vandeniliui pagaminti, yra daugiau nei netiesa, bet ir labai klaidinga. Aišku, jei gaminti kurenant malkas, tai tada jo...
Apie OSD veikimą juo labiau, iš kur VDTU turi OSD? O apie tai, kad ne visiems automobiliams tinka, tai gi čia jau reikia perskaityti, o ten nemanau, kad to moko...
Taip kad daug nemalam, iš klubo 3 vilniečiams įmontuosim testavimui po OSD mėnesiui. Jei bus automobiliai su automatinėm greičių dėžem, tai bus labai gerai.
Laukiam pasiūlymų, galima ir į pm.
Optimizuok automobilio variklį ir važiuok pigiau... http://www.automobiliams.lt/

User avatar
Vyckius
Posts: 275
Joined: 22 May 2008, 19:51

Re: E85 + Adapter

Post by Vyckius »

vuagagagaga ponas dujukas jau cia :lol: :lol: :lol: vienam forume sudirbtas,pasirodo kitam ir vel sudirbtas o ziuriu ir cia jau atsirado :lol: :lol: :lol: davai Spade radai tikrai su kuom pakovot tik terei ktau uzsiimt su juo :lol:

FieroGT
Posts: 65
Joined: 07 Jan 2007, 21:47
Location: Papile-Vilnius

Re: E85 + Adapter

Post by FieroGT »

negi rimtai jie dar ir klientu turi? :lol: aprasymai tai neeilinio menininko rasyti :)
Pontiac Fiero GT (GM small block 5.7 swap)
Porsche 944 89m 2.7

User avatar
wanadoo
Posts: 1275
Joined: 24 Nov 2004, 22:17
Location: Marijampole-Kaunas
Contact:

Re: E85 + Adapter

Post by wanadoo »

abejoju ar su juo kasnors cia diskutuos bus spyris lauk be jokiu perspejimu :D cia is tos serijos kur verslininkai kuria irenginius isdurti patikliems zmonems, elektrines turbinos, magnetai, cigareciu pridegiklio vietoje ikisama lempute kuri taupo 30% kuro ir t.t. jeigu yra paklausa durnu prekiu tai visad bus ir pasiula taip jau buvo yra ir bus, dar truputi palaukiam uzves is amerikos, amerikonisku reno su elektriniais varikliais kur per ikrovima 320 km nuvaziuoja ir isvis pamirsim apie benzina/dyzeli
http://www.technologijos.lt/n/technolog ... 41&l=2&p=1
Gs430

User avatar
ZLODEY
Posts: 1464
Joined: 19 Apr 2004, 22:04
Location: Vilnius

Re: E85 + Adapter

Post by ZLODEY »

aga, o is kur tiek elektros kiekvienam paimsim? ;)
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
OOOO S4d + CBR600RR

User avatar
cross123
Posts: 157
Joined: 15 Mar 2007, 22:55
Location: vilnius
Contact:

Re: E85 + Adapter

Post by cross123 »

automobiliams.lt wrote:
cross123 wrote:ten tas oro srauto derintojas tai yra komedijos, turbut kiekvienam ir taip aisku. o vat del to vandenilio, papildomai tiekiamo i varikli, vgtu ant stendo buvo atliekamas bandymas ir buvo gauta, kad ta vandenilio sistema lygiai tokia pat funkcija atlieka kaip ir tas OSD nei sanaudos nepakito degalu, nei variklio galia :lol:
Kol Jūs čia užsiiminėjat marazmais vgtų ir t.t, naftininkai sėkmingai tuština Jūsų kišenes, su Jūsų sutikimu.
Teorijos turi būti pagrindžiamos nors elementariu žinojimu. Kalbant apie vandenilį, tai yra labai paprasta. Jūs galite paduoti dvigubai , trigubai daugiau vandenilio, nei reikėtų tikrojo kuro, nebus jokio sumažėjimo sąnaudų. Nes senasis kuras kaip buvo paduodamas, taip ir lieka, kada yra koreguojamas kuro padavimas, o į jo vietą paduodamas vandenilis, TIK TADA ATSIRANDA REZULTATAS. Kaip tai daroma, JAU REIKIA ŽINOTI, bet VGTŲ, TAI NĖRA SUVOKIAMA. VGTU gali suteikti tik pirmines žinias, ir tai pasenusių arba net klaidingų teorijų. Tai yra mokymo įstaiga, bet ne mokslinis išradėjų klubas ar pan... Jau vien teorija, kad reikia milžiniškos energijos vandeniliui pagaminti, yra daugiau nei netiesa, bet ir labai klaidinga. Aišku, jei gaminti kurenant malkas, tai tada jo...
Apie OSD veikimą juo labiau, iš kur VDTU turi OSD? O apie tai, kad ne visiems automobiliams tinka, tai gi čia jau reikia perskaityti, o ten nemanau, kad to moko...
Taip kad daug nemalam, iš klubo 3 vilniečiams įmontuosim testavimui po OSD mėnesiui. Jei bus automobiliai su automatinėm greičių dėžem, tai bus labai gerai.
Laukiam pasiūlymų, galima ir į pm.
OSD vgtu ir netestavo nes nezinau ant kiek kiauras turi but kad kist skardos gabala (restiktoriu) ir kazko tiketis :lol: o cia tipo kaip supratau veike tik su automatinem dezem? :lol: :lol: :lol:

Locked