Na paaiškinkit jūs man, lameriui, kiek gi visgi galima pūsti...
Kokie pagrindiniai veiksniai apsako tą ribą.
Pvz turbina pavaro 2- 2,5 barus. Kuro užtenka, interkūleris nuo fūros, oras ataušintas, mišinys OK, detonacijos nėra. Tai kas tada yra stabdis? tarpinės, stūmokliai, indėklai... Kas gali pasakyti iki kokio slėgio gali traukti visos šios suminėtos detalės.
Ar dar yra kokių nors plonybių...
del turbo slegio
del turbo slegio
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
Kompas šiaip ne paskutinėj vietoj - nepaminėjai ar jis standartinis? Pagal slėgį (200sx - 1bar) pareina fuelcut'as... Dar mastau apie apsukų ribotuvą - prisimenu, kaip civic'as mano tasydavosi redlaine
Bet shitos problemos yra "dirbtinai" sukurtos ir šalinamos "paprastai", o tavo klausimas, manau, ne apie tai...
Jei kalbi kur gali būt silpna slėgiui vieta - hm.. tikrai neatsakysiu. Galima būtų svarstyt - kiek shlangos oro padavimo laiko (variklis turetų laikyt pakankamai daug manau...), kaip su turbinos tarpinem (neseniai machiau Farome chebryte darėsi tarpines iš kokių 3 mm storio medžiagos (nežinau kas ten buvo, nesusiprotejau paklaust.. turbina machiau - sake bus su 3 barais - prie jos manishke atrodo kaip dvieju barankyciu kombinacija... vadinasi, problema turetu but pati oro tiekimo sistema (tarpine ties turbina, oro shlanga iki interkulerio, interkuleris (Bumcikas savaji buvo prakiurdes), shlanga iki oro matuokles, visos jungtys su visais "kamutais" (savarzhomis:). Jei stovi koks boost gauge'as - ir jo prijungimas juk nupustas gali but.
Bet shitos problemos yra "dirbtinai" sukurtos ir šalinamos "paprastai", o tavo klausimas, manau, ne apie tai...
Jei kalbi kur gali būt silpna slėgiui vieta - hm.. tikrai neatsakysiu. Galima būtų svarstyt - kiek shlangos oro padavimo laiko (variklis turetų laikyt pakankamai daug manau...), kaip su turbinos tarpinem (neseniai machiau Farome chebryte darėsi tarpines iš kokių 3 mm storio medžiagos (nežinau kas ten buvo, nesusiprotejau paklaust.. turbina machiau - sake bus su 3 barais - prie jos manishke atrodo kaip dvieju barankyciu kombinacija... vadinasi, problema turetu but pati oro tiekimo sistema (tarpine ties turbina, oro shlanga iki interkulerio, interkuleris (Bumcikas savaji buvo prakiurdes), shlanga iki oro matuokles, visos jungtys su visais "kamutais" (savarzhomis:). Jei stovi koks boost gauge'as - ir jo prijungimas juk nupustas gali but.
na visoki fuelcut'ai ir kt stabdžiai pas mane seniai pašalinti. O šlangos tai 'mieločius' Mane labiau domina pats variklis, ar užpūtęs 1,5bar ir daugiau, mano stūmokliai nesusilamdys ar standartinė galvos tarpi' neišsiims
nes kiek skaitau visokius list'us visi rašo 1-1,1bar o kodėl
Nieko nebesuprantu
nes kiek skaitau visokius list'us visi rašo 1-1,1bar o kodėl
Nieko nebesuprantu
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
O gal gali linku pamest kur tu tai radai parashyta?
Siaip mastant (jei velgi mastau be defektu), juk slegis variklyje nekils 1:1 pakelus slegi turbinos. O kas pasakys kokia proporcija?...
Pakeliam slegi (oro) 2kartus (nuo 0.69, iki 1.38)> atitinkamai AFM pasirupina, kad gautume kuro daugiau degimo kameroj> Kibirkstis> ir kiek didesnis yra slegis sito degimo metu negu kad buvo iki turbinos slegio pakelimo?
Koks apskritai yra slegis uzisidegus misiniui? Jei jis pakyla dvigubai toj pacioj mazoj erdvej (galvoj) , manau kad standartine tarpine gali ir islekt... Koks rezervas galetu buti tarpinei, ziedams, ir t.t. paliktas (paskaiciuotas) mazuju azijos geniju?
Mastyciau taip... Trumpiau tariant - BANDYK
Siaip mastant (jei velgi mastau be defektu), juk slegis variklyje nekils 1:1 pakelus slegi turbinos. O kas pasakys kokia proporcija?...
Pakeliam slegi (oro) 2kartus (nuo 0.69, iki 1.38)> atitinkamai AFM pasirupina, kad gautume kuro daugiau degimo kameroj> Kibirkstis> ir kiek didesnis yra slegis sito degimo metu negu kad buvo iki turbinos slegio pakelimo?
Koks apskritai yra slegis uzisidegus misiniui? Jei jis pakyla dvigubai toj pacioj mazoj erdvej (galvoj) , manau kad standartine tarpine gali ir islekt... Koks rezervas galetu buti tarpinei, ziedams, ir t.t. paliktas (paskaiciuotas) mazuju azijos geniju?
Mastyciau taip... Trumpiau tariant - BANDYK
Bandymai gali brangiai atsieiti
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
Re: del turbo slegio
Truputi per sudetingas klausimas... daug rasytSheikhas wrote:Na paaiškinkit jūs man, lameriui, kiek gi visgi galima pūsti...
O siaip tu cia klausi apie savo masina ar apie Sx ar apskritai?
Kokia cia tau subtilia alegorija pasakius...Sheikhas wrote:Mane labiau domina pats variklis, ar užpūtęs 1,5bar ir daugiau, mano stūmokliai nesusilamdys ar standartinė galvos tarpi' neišsiims
nes kiek skaitau visokius list'us visi rašo 1-1,1bar o kodėl
Kepta vishta galima ir motoriniu pjuklu pjaustyt - bet ar reikia?
Nekelia slegio todel, kad variklio gaila - tai manau akivaizdu
Paziurek usienyje - 2l 16v variklis su 1.5 bar turetu duoti gerus 350+++ ag - o toks galios lygis jau reikalauja truputeli variklio perdirbimu - kaip pats minejai diiiiiiiiiiiiidelio i/c, diiiiiiiiideles turbinos etc etc etc
Tai kainuoja.
O daryt taip kaip lietuvoj - 1.5 bar standartiniam varikliui... cia tas pats kaip su vista. Motorini pjukla naudot prasme gal ir yra - bet reikia is pradziu kepta drambli turet (ar bent jau koki buivola )