quattro I klausimas

Visi kiti pokalbiai apie automobilius (jei jau joks kitas forumas netinka - rasykit cia)...
Post Reply
User avatar
Tankystas
Posts: 129
Joined: 17 Dec 2006, 21:02
Location: Kaunas

quattro I klausimas

Post by Tankystas »

Kilo mintis sukergti quattroI sistema nuo 5 kausu motoro su 4kausu VAG motoru. Girdejau kad yra daugiau reikalu, nei tik paimti ir persukti.

Gal audi zinovai galetu papasakoti daugiau?
Save the world. Kill yourself.

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Re: quattro I klausimas

Post by kwlw »

Tankystas wrote:Kilo mintis sukergti quattroI sistema nuo 5 kausu motoro su 4kausu VAG motoru. Girdejau kad yra daugiau reikalu, nei tik paimti ir persukti.

Gal audi zinovai galetu papasakoti daugiau?
Nesu ash aubi zhinovas, o ir pats negaliu pasigirti chiupinejes 4 katilus, bet kazkodel manau, kad keturkaushio motoro prisukime gali buti idomiu niuansu, tokiu kaip kitoks dezhes kozhuchas. Be to, bent jau "quattro I" 016 dezhes "pimpis" tai yra toks gana ilgas (jo tikslas yra gyventi alkuninio guoliuke). Jei tu chia nori 1.8T deti, tai kazkodel manau, kad tai gali buti problema, nes senovinis smagratis neprisisuks. 01E dezhe esu mates susukta su 1.8T motoru. O prie 01E dezhes nesunkiai sukasi penkiakaushiai. Tik klausimas, ar i tas pachias skyles, ir kaip bus su sankabos ishmynimu. Shakutes tai skirtingos net pas 016 dezhes su torsenu ir be.

Jei kiltu niuansai, tai papraschiau paimti 4 kaushu dezhe su reduktorium (machiau kazkas parduoda) ir idet. Tas turetu susisukt, nes vokiechiai tai gana masishkai deda 1.8T i a80 "perechodus".

Sau
P.S. Nesuprantu zhmoniu noro kazka naujai burt ish tu 25+ metu senumo mashinu. Jos jau antikvaras, skirtos entuziastams (ish serijos myliu noriu negaliu), nei patikimumo, nei performanco, nei pigumo ten nebera ir nebebus... Laikas praejo ir nebegrish.
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

Post Reply