Turbinos pasirinkimas

Visi kiti pokalbiai apie automobilius (jei jau joks kitas forumas netinka - rasykit cia)...
Delikatesas
Posts: 4
Joined: 04 Aug 2017, 10:48

Turbinos pasirinkimas

Postby Delikatesas » 11 Aug 2017, 10:05

Sveiki, konstruoju projekteli: Ant beveik gamyklinio 1.5cm3 kubaturos zigulio variklio ketinu deti turbina. Anksciau buvau igyvendines konkrecia kombinacija: ant 1.3 variklio dejau Hyundai Trajet 2.0d turbina. Ja pasirinkau visai netycia, maza turbina, turetu gerai tikti. Pati turbina atrodo taip:
http://www.qualityturbos.co.uk/ekmps/sh ... 231-27000-[4]-2111-p.jpg
Surinkes visa tai i kruva turejau itin dideli laga (uzsipusdavo tik nuo 4 tukstanciu apsuku), del kurio galiu kaltinti tik turbina. Kolektorius ir downpipe gaminti pagal uzsakyma.
Teko pamatyti ir dar viena panasu projekta, tik ten zmogus ant 1.7 variklio dejo BMW 525tds turbina. Pastaroji atrodo taip:
http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/ ... /$T2eC16N,!)QE9s3HD)KrBRR,TjuDPw~~60_35.JPG
Setup'as vaziavo ispudingai, nebuvo jokio lago, taciau variklis daugiau nei iki 6 tukstanciu apsuku nesisukdavo. Protingas zmogus, pamates sia turbina pasake, jog dyzelines turbinos niekada netiks benzininiams varikliams del mazos karstosios dalies, t.y. sukuriamo per didelio back pressure. Anot jo, dyzeline turbina gali buti ir variklio sukiu ribojimo priezastis, taip pat viena priezasciu, del kuriu uzkala varikliai. Tokia 2.5 tds turbina as taip pat turiu.
Pradedamas lygiuotis i pasakyma, jog svarbus karstosios dalies dydis, is duobes issitraukiau dar viena turbina. Sita irgi nuo Hyundai 2.0 dyzelio.
Is pradziu pasirode, gal jos karstoji dalis yra kaip tik labai didele ir turbina man tinka, taciau veliau atkreipiau demesi, kad dauguma vietos turbut uzima geometrija. Atrodo taip:
https://thumbs.ebaystatic.com/d/l225/m/ ... MicGDw.jpg
Klausimas butu toks: kuria is siu turbinu pasirinkti? Ar treciosios, kintamos geometrijos turbinos karstoji dalis yra didesne uz 2.5 tds variklio?

User avatar
ard
Posts: 2112
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Turbinos pasirinkimas

Postby ard » 11 Aug 2017, 11:04

abejoju kad kas nors žinos tikslius turbinų karštų pusių išmatavimus, todėl atsakyt galima nebent pažiūrėjus "iš akies" arba paieškot turbinų compressor map'ų internete.

Surinkes visa tai i kruva turejau itin dideli laga (uzsipusdavo tik nuo 4 tukstanciu apsuku), del kurio galiu kaltinti tik turbina.

kaip buvo sureguliuotas kuras ir degimas? koks kompas?
nesisukt gali dėl įvairių priežasčių, pagrindinės iš jų tai netinkamas kuro kiekis arba blogas degimo kampas. turbako karšta pusė ant 1.3 motoro gali būt maža, didelio dujų srauto vistiek nėra.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

Delikatesas
Posts: 4
Joined: 04 Aug 2017, 10:48

Re: Turbinos pasirinkimas

Postby Delikatesas » 11 Aug 2017, 11:55

Kuro padavimu rupinasi Renault 5 turbo karbas. Degimas standartiskai stovi. Misini pagal Innovate wideband'a turejau ~14,5 su pilnu gazu.
Kaip suprantu, verta butu pabandyti ta pacia turbina panaudoti ant busimo 1.5 variklio?

User avatar
roolis
Posts: 990
Joined: 24 Sep 2009, 12:03
Location: kaunas-prienai

Re: Turbinos pasirinkimas

Postby roolis » 11 Aug 2017, 12:06

14.5 misinys?juokauji?islakstys tau viskas,min 12 reik turet
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626

User avatar
ard
Posts: 2112
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Turbinos pasirinkimas

Postby ard » 11 Aug 2017, 13:56

14.7 laikoma idealiai sudegusiu mišiniu, bet daugiausia powerio sugeneruoja prie ~12.5. praktiškai viskas kas yra liesiau, darosi neatsparu preignition'ui (detonacijai).
nežinau koks yra "standartinis" degimo kampas, bet retai jis būna tinkamas užpūtus atmosferinį motorą.

aš vis dar manyčiau, jog vėlaus užsipūtimo ir powerio trūkumo problemas galima suvest į tai, kad blogai sureguliuotas kuras ir degimas.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

Delikatesas
Posts: 4
Joined: 04 Aug 2017, 10:48

Re: Turbinos pasirinkimas

Postby Delikatesas » 11 Aug 2017, 14:58

Pastabu del misinio jau girdejau, sutvarkysiu tai. Ar tiesa yra tai, kad turbavykui degimas turi buti kuo velyvesnis?

User avatar
UNeX
Posts: 1287
Joined: 19 Nov 2003, 20:28
Location: Vilnius

Re: Turbinos pasirinkimas

Postby UNeX » 11 Aug 2017, 15:22

Delikatesas wrote:Ar tiesa yra tai, kad turbavykui degimas turi buti kuo velyvesnis?

ne

edit:
nu ok, atsakysiu normaliai. Degimo kampas priklauso nuo siu kintamuju: naudojamas kuras, kuro temperatura, oro temperatura, oro slegis (turbinos slegis), rpm, backpreassure, misinys, nuo paties variklio savybiu (degimo kameros formos, zvakes padeties ir t.t.), ir gal dar kazka pamirsau.

Tai dabar pagalvok kaip tavo klausimas siejasi su siais parametrais.
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy

Delikatesas
Posts: 4
Joined: 04 Aug 2017, 10:48

Re: Turbinos pasirinkimas

Postby Delikatesas » 19 Aug 2017, 23:11

Kadangi projektas biudzetinis ir degimo valdymui ecu sau neleidziu, lieka zigulinis "bekontaktis" trampliorius.
Standarte degimo kampas yra tiese nuo 5 laipsniu prie 700rpm iki 30 laipsniu prie 4000rpm. Ankstinimui mechaniskai galiu padaryti riba, taip pat visa kreive patraukti i viena ar kita puse. Ar zinant kai kuriuos nurodytus kriterijus butu galima apytiksliai nustatyti pageidaujama degimo kampa 3-5k rpm diapazone?

User avatar
UNeX
Posts: 1287
Joined: 19 Nov 2003, 20:28
Location: Vilnius

Re: Turbinos pasirinkimas

Postby UNeX » 20 Aug 2017, 11:49

Delikatesas wrote:Kadangi projektas biudzetinis ir degimo valdymui ecu sau neleidziu, lieka zigulinis "bekontaktis" trampliorius.
Standarte degimo kampas yra tiese nuo 5 laipsniu prie 700rpm iki 30 laipsniu prie 4000rpm. Ankstinimui mechaniskai galiu padaryti riba, taip pat visa kreive patraukti i viena ar kita puse. Ar zinant kai kuriuos nurodytus kriterijus butu galima apytiksliai nustatyti pageidaujama degimo kampa 3-5k rpm diapazone?

degimo kampui nustatyti yra du metodai: dyno stendas arba/ir detonacijos monitoringas. Zigulio niekad neteko programuot, bet taip speju, kad ant boosto tavo orientacinis degimas ties 4krpm bus kokie 10-15 diapazone.
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy

User avatar
saukstas
Posts: 309
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: Turbinos pasirinkimas

Postby saukstas » 21 Aug 2017, 16:37

O tu paimk kokį wastegate aktuatorių su reguliuojama koja ir pritaisyk tramplioriui sukinėt, kad didėjant boost'ui vėlintų degimą :lol: Kainuos beveik nieko nuo seno turbako imant, o "analoginio cool factor'iaus" tai gausi level 9000 :D
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com


Return to “Apie viską (auto)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests