Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Dyzeliu performance skiltis. Join the Dark Side!
nrvz
Posts: 272
Joined: 02 Jun 2006, 12:54
Contact:

Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by nrvz »

tu apie dyzeliu performance, ar kasdienius 4.5ltr/100km? :)

masciau apie vag 2.0tdi ikisima i ziedine masina, bet kolkas per brangus stanalone ECU

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: 'Dark side' skiltis

Post by spade »

Cia performance forumas nervai :wink:

O kuo tau stokinis kompas netinka? Jis juk pilnai programinamas... pakalbetum su Vitoldu :mrgreen:

Ir kodel 2, o ne 2,5PD?
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: 'Dark side' skiltis

Post by spade »

http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=44056

280Ag 570Nm is praktiskai stokinio variklio... Tai kiek pamodinus galima 300+ 600+. Zinoma ne tas pats, kas pas tavo zveri, bet manau ilgoms distancijoms gers variants butu :)
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
Minde_Kei
Posts: 2304
Joined: 17 Mar 2004, 22:21
Location: lietuva
Contact:

Re: 'Dark side' skiltis

Post by Minde_Kei »

spade wrote:Cia performance forumas nervai :wink:

O kuo tau stokinis kompas netinka? Jis juk pilnai programinamas... pakalbetum su Vitoldu :mrgreen:

Ir kodel 2, o ne 2,5PD?
nrvz skoda greitesne uz mano exEvo.... :x :?
..

User avatar
Minde_Kei
Posts: 2304
Joined: 17 Mar 2004, 22:21
Location: lietuva
Contact:

Re: 'Dark side' skiltis

Post by Minde_Kei »

p.s. ziurint iš ekonomines dyzelio isigijimo perspektyvos reikia gerai apgalvoti... nes jie brangesni, ju aptarnavimas brangesnis, todel kad jis atsipirktu, reikia tikrai nemazai nuvaziuoti.

iš kitos puses žiūrint į šios dienos realijas, dyzeli galima bandyti pirkti kaip performance automobili, kuris turedamas atinkama dinamika, gali buti pakankamai ekonomiškas. bet vag'u pulkas dazniausiai pasibaigia FWD arba pseudoAWD sistema, kas naturaliai domejimasi traukia link bmw 2.0l varikliu... bent jau is mano varpines ziurint...
..

nrvz
Posts: 272
Joined: 02 Jun 2006, 12:54
Contact:

Re: 'Dark side' skiltis

Post by nrvz »

na jei daryt, tai daryt gerai viska is esmes, todel ir pravodke nuo 0 ir t.t. Nekalbat apie pilna variklio persirinkima su kaltinukais etc.

2.5 negerai del didesnio svorio (tada jau geriau likti su 2.2 benzu ir 2x galingesniu), Fia WTCC vaziuoja su ~280ag 2.0TDI ir jiems riboja turbinos slegi 1.7bar, bei RPM.

Vitoldas gi visko irgi nezinos (gerai jei pavyks nupirkti varikli su pravodke nenukarpyta ir visias pilnai veikianciais davikliais), beto zmogaus treugdymas koki menesi, kol viska susistiguosi ir visos nenumatytos bedos dings irgi nepigiai kainuoja... Nezinau kaip ten su stock ecu ir datalogingu, visa laika notebooko nesiveziosi masinoje, o logus tureti reikia.

cia stock gali chipintis gatvei, kur patikimumas +- dideles reiksmes nesudaro t.y. sugedus gali ir palaukti kol pataisys masina.

Ilgom distancijom zinoma, kad cia gerai, bet pvz palangoje kuro sanaudos is esmes dzin, nes labai daznai safecar isvaziuoja i trasa ir tuo metu pasinaudojus proga gali prisipilineti kura neprarasdamas poziciju :)

nrvz
Posts: 272
Joined: 02 Jun 2006, 12:54
Contact:

Re: 'Dark side' skiltis

Post by nrvz »

kas del performanciniu dyzeliu LT, tai manau labai idomus yra unlimito projektas i audi typ85Q (perechoda) idetas 1.9PD tdi, masina lengva + Q, tik siuo metu deze berods jis isidejes nuo benzinines masinos, todel max greitis mazokas ir dideli sukiai autostradoje.

o jei FWD, tai koks tikslas is tu 400+Nm kai 3 begiu is eigos prie ~80-90km/h prasuka ta viena varanti rata :twisted:

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: 'Dark side' skiltis

Post by spade »

Realiai nemanau, kad butu zymus skirtumas svoriu (matuojant visos masinos mastu) tarp 2,5TD ir 2,2T...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

nrvz
Posts: 272
Joined: 02 Jun 2006, 12:54
Contact:

Re: 'Dark side' skiltis

Post by nrvz »

spade wrote:Realiai nemanau, kad butu zymus skirtumas svoriu (matuojant visos masinos mastu) tarp 2,5TD ir 2,2T...
cia gal skirtumo ir nebutu tarp tavo paminetu varikliu, bet 4cyl vs 5cyl skirtumas bus, ir dar ypac vietos atzvilgiu ~8cm daugiau vietos priekyje (variklis siektiek arciau salono, negu priekiniu lempu ir t.t. tai itakotu pasukamuma bet bendra svorio balansa viso auto atzvilgiu.

ir kaip bazini rinktis manau geriau jau iskarto pati galingiausia varikli, pvz 2.0TDI yra stock 170ag/350Nm

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by spade »

Siaip ir 2,5 yra 170Ag. Ir, kiek suprantu, kadangi jis skirtas "komerciniams" automobiliams, tai jis gamykliskai deforsuotas - jei butu (bobute su usais) montuojamas i lengvuosius tai turetu 200 su trupuciu.

Siaip tai sutinku su tuo, ka tu sakai - cia nera apie ka gincytis (ypac audi, kur variklis kabo uz priekiniu ratu), bet tas juk galioja ir benzininiams varikliams...

Dabar susimasciau: tai kad tu visokias savo coupe dalis isparduodi reiskia, kad montuosi koki nors 2.0TFSI? :wink:
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: 'Dark side' skiltis

Post by Niokas »

nrvz wrote:kas del performanciniu dyzeliu LT, tai manau labai idomus yra unlimito projektas i audi typ85Q (perechoda) idetas 1.9PD tdi, masina lengva + Q, tik siuo metu deze berods jis isidejes nuo benzinines masinos, todel max greitis mazokas ir dideli sukiai autostradoje.

o jei FWD, tai koks tikslas is tu 400+Nm kai 3 begiu is eigos prie ~80-90km/h prasuka ta viena varanti rata :twisted:
na cia pumpiku toki niutonai progresyvus ,del geresnes kuro atomizacijos,nes tai technologiskai leidzia didesny kuro kieky uzdegti prie zemesniu sukiu lyginant su senoviniu tdi. aisku tai dar kaskiek apsprendzia mazas standart malunas.

del ekonomijos,bendros projekto savikainos,ir net gi patikimumo,del mazesniu stresiu agregatams (purkstukai ,plundzeris), siulyciau pagalvoti apie senos laidos ne pd motoro daryma gonkem. vienintelis minusas mazesni niutonai prie zemu,jaigu noresi iki 300ag is 2,0

o toki motora sulipint uz 20 000lt yra visiskai realu.
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

User avatar
VIMOTA tuning
Posts: 110
Joined: 20 May 2005, 09:03
Location: Kaunas
Contact:

Re: 'Dark side' skiltis

Post by VIMOTA tuning »

nrvz wrote: .. Nezinau kaip ten su stock ecu ir datalogingu, visa laika notebooko nesiveziosi masinoje, o logus tureti reikia.

su dyzeliu yra kitaip, jam nereikia notebooko, jam yra diagnostine iranga su datalogingu :wink: o beto pas dyzeli yra keletas punktu kuria ir sudeda tashkus ant i kai buna koreguojama programa tada kai zinai a darai a1, kai zinai kiek yra b darai b1, ir t.t. bet tie 2.0 motorai naujesniu jie nelabai populiarus gi galingumu didnimuose.... juk tdiforume dauguma vaziuoja su siurbliniais juk ziede ar reikia kad masina prie 2000 turetu 500nm ??? esme juk kad nuo 3000-5000 diapazone suktusi ir tam deze butu tinkama....
o su unlimito projektu tai viskas ten gerai kiek ziema cia savaitgaliais zaizdavom, tik reikia jam didesnes turbinos manau ateiciai :mrgreen:
Vitoldas
VIMOTA Chip tuning (VCT)
867474448
http://www.vimota.lt
http://www.tdi.lt
_________________
Seat Toledo Cupra 2.0tdi 205ag 430Nm
Seat Ibiza 2.0tdi
Nissan 200SX S14
SSGTI
Mitsu L200 08'
VW kemper

nrvz
Posts: 272
Joined: 02 Jun 2006, 12:54
Contact:

Re: 'Dark side' skiltis

Post by nrvz »

VIMOTA tuning wrote: bet tie 2.0 motorai naujesniu jie nelabai populiarus gi galingumu didnimuose.... juk tdiforume dauguma vaziuoja su siurbliniais juk ziede ar reikia kad masina prie 2000 turetu 500nm ??? esme juk kad nuo 3000-5000 diapazone suktusi ir tam deze butu tinkama....
bet juk tdiforumas nedalyvauje ziedinese lenktynese :twisted:, kitokiu kaip 2.0 ir nelabai maciau, kad wtcc vaziuotu, tai galima teigti, kad visi kiti isvis nepopuliarus :D aisku ten marketinginiai dalykai..., bet koks tikslas imti sena, kai yra zenkliai pazangesniu ir naujesniu. O del diapozono, tai sukiai ten ribojami ties 4300... kitaip benzui isvis reiktu sleptis

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: 'Dark side' skiltis

Post by Niokas »

nrvz wrote:
VIMOTA tuning wrote: bet tie 2.0 motorai naujesniu jie nelabai populiarus gi galingumu didnimuose.... juk tdiforume dauguma vaziuoja su siurbliniais juk ziede ar reikia kad masina prie 2000 turetu 500nm ??? esme juk kad nuo 3000-5000 diapazone suktusi ir tam deze butu tinkama....
bet juk tdiforumas nedalyvauje ziedinese lenktynese :twisted:, kitokiu kaip 2.0 ir nelabai maciau, kad wtcc vaziuotu, tai galima teigti, kad visi kiti isvis nepopuliarus :D aisku ten marketinginiai dalykai..., bet koks tikslas imti sena, kai yra zenkliai pazangesniu ir naujesniu. O del diapozono, tai sukiai ten ribojami ties 4300... kitaip benzui isvis reiktu sleptis
musiskiu dizelinis projektas sukasi iki 6000rpm(plius minus tiksliai nezinau simtais abarotu kur ten fuelcutas), ir visai nori iki ten suktis,realiai nejuntama torko praradimo pire aukstu rpm, zinoma velenas jau nebestandartinis, bet standratiniai hidro kompensatoriai ir netgi viengubos ,orginalios spyruokles savo darba atlieka pujkiai :shock:
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by spade »

Gal galima patikslint savokas "tdiforumas" ir "musiskiu dyzelinis projektas"?
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

nrvz
Posts: 272
Joined: 02 Jun 2006, 12:54
Contact:

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by nrvz »

butu idomu suzinoti Nm/Ag diapozona ar kreive pamatyti "musiskiu dyzelinis projektas" ir koks ten turbas uzdetas. Is esmes tiek sukant, jau dyzeline deze "pievine" turetu gautis ir reiktu naudoti nuo benzo

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by Niokas »

nrvz wrote:butu idomu suzinoti Nm/Ag diapozona ar kreive pamatyti "musiskiu dyzelinis projektas" ir koks ten turbas uzdetas. Is esmes tiek sukant, jau dyzeline deze "pievine" turetu gautis ir reiktu naudoti nuo benzo
arkliu biski virs 200 ir niutonu arti 400, turbas 320cdi merso, dabartinis galingumas yra purkstuku pralaidumo galas,o daugiau nm daryt prie mazu butu nesaugu del standartiniu viduriu , del kreives galiu pasakyt kad pilnai uzsipucia iki 2bar prie 3,5 krpm su apkrova,daugiau apie sita projekta galetu papasakot vitoldas, arba pats autorius jai nores.

dezes perdavimai zinoma ne ziediniai ,noretusi kad begiai arciau vienas kito butu, bet is esmes keiciant pavaras busto nepraranda motoras tai viskas kaip ir ok, 4 begiu iki ribtuvo spydas rodo apie 205km/h ant gpso 198 beros.

o realiai 300ag ira visiskai ymanoma su geresniu galvos pralaidumu, didesne salta puse maluno ir pakankamai gaivos, na dar kelius cc galima islaust apacia darant su t4 stumokliais butu ciut virs 2,0


ir kas juokingiausia mieste su pasmaigymais i 7 litrus visiskai itelpama net nereik pilnai 7 ,kas pas pumpedusa 110kw yra standratines sanaudos.
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

User avatar
VIMOTA tuning
Posts: 110
Joined: 20 May 2005, 09:03
Location: Kaunas
Contact:

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by VIMOTA tuning »

tai kad jau viskas cia papasakota ir nera perdaug ka ten pasakoti :mrgreen:

kalbant apie foruma tai http://forums.tdiclub.com
Vitoldas
VIMOTA Chip tuning (VCT)
867474448
http://www.vimota.lt
http://www.tdi.lt
_________________
Seat Toledo Cupra 2.0tdi 205ag 430Nm
Seat Ibiza 2.0tdi
Nissan 200SX S14
SSGTI
Mitsu L200 08'
VW kemper

Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by Staska »

O nera tokio fokuso su common rail dyzeliais, kad del 3 atskiru dyzelio ipurshkimu (kameros pakaitinimas, darbinis, papildomas galiai.. ) Galima gauti toki efekta kaip zemesni maksimalu slegi degimo kameroje, bet platesniam diapazone ? (su tais paciais viduriais daugia nm gaut.. )

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by spade »

O tai kam tavo nuomone tas 3 purskimas?
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by Staska »

Tai tam ir naudoja, kad butu maziau dizelinio tarshkejimo/mazesnes apkrovos stumokliu (nes maziasnis pikinis slegis) Bet buten idomu kaip yra ish performanco puses ? Gal tada duoti ne 3 ipurshkimus o 4 - 5 ?

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by spade »

Zinoma, kad daugiau butu geriau, bet gi tas "ipurskimo langas" pas dyzeli daug mazesnis nei pas (paprasta, ne DI) benza.

Teoriskai ipurskimu kieki reiktu didint iki begalybes - t.y. numatyti purskima visa laika (t.y. viso "ipurskimo lango" metu). Beda, kiek suprantu, ta, kad tokiu atveju kuro padavima reikia nuosekliai reguliuot - t.y. kurs sistema, kuri butu pajegi keisti paduodamo kuro debeta...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by Staska »

Tipo kuro rampos slegi ? Na del degimo lango tai ne sutinku. Jeigu turi omeny tik viena ipurshkima arba pirma ipurshkima, tada taip. Bet jei mes turim pvz 5 darbinius ipurshkimus, tai veikimo schema tokia: 1 vyksta maksimalaus suspaudimo metu, paduoda 20% kuro, sudegina tik dali deguonies, slegi kameroj pakelia nezymyiai, paliginus su vienu ipurshkimu. Stumokliui ejnant zemyn, nukritus slegiu kameroj pvz 30%, duodam sekanti ipurshkima, slegis vel sukylo.. su 3, 4, 5 analogishkai. Idealiu atveju aishku butu geriau pastoviai paduot regulijama kuro srauta, kaip minejai. Bet technishkai negalima. Esme - nekeiciam viduriu, prapleciam darbinio ciklo kampa, bet me didinam shvaistikliu/stumokliu apkrova...

Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by Staska »

To: Vimota

Eina keist derinimo metu pas italu jtd/kitus common rail atskiru ipurhkimo ciklu laikus ? Ar ten tik viena verte fiksuota visiems..

User avatar
VIMOTA tuning
Posts: 110
Joined: 20 May 2005, 09:03
Location: Kaunas
Contact:

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by VIMOTA tuning »

staska, kas cia per svaigimai apie toerijas ishdidinti i 5 ciklus, bet nedidinti spaudimo i stumokli ????? tai ka tu cia dabar darai per tuos 5 ciklus ir kam tu tada darai jeigu palieki galinguma ta pati (spaudima i stumokli) cia neturim ka veikti ar ka ? Su kiekviena technologija kaip bmw edc15-135kw-142 tarkim 3 taktai, 5 skyles antgalyje, 150-160kw edc16 jau 6 skyles, taktai valdomi dar kitaip, bet taip, kad paiimi 135kw ir is tarkim 3 taktu padaryti 5 taktus, tai cia tas pats kas tiuninguoti dvirati kad jis lektu 200km.h, tai imi britva ir leki 280km.h taip ir cia, imi edc16 technologija dirbanti kompa nes jau ir purkstukai kitoki eina ir tada nereik isradineti dviracio, bet esme tame, kad jeigu tu nedidinsi spaudimo i stumokli tai tu nedidinsi galingumo.... i ipurskimo kampe preinjection ir main injection as zinau ir keiciu tai kas reikalinga ir galima pagal ju technoligijas.....

kas del kuro slegio sistemoje tai irgi nera problema, problema yra siurbliuose ir technologijoje kuri valdo visa tai..
Vitoldas
VIMOTA Chip tuning (VCT)
867474448
http://www.vimota.lt
http://www.tdi.lt
_________________
Seat Toledo Cupra 2.0tdi 205ag 430Nm
Seat Ibiza 2.0tdi
Nissan 200SX S14
SSGTI
Mitsu L200 08'
VW kemper

Post Reply