Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis
Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis
tu apie dyzeliu performance, ar kasdienius 4.5ltr/100km?
masciau apie vag 2.0tdi ikisima i ziedine masina, bet kolkas per brangus stanalone ECU
masciau apie vag 2.0tdi ikisima i ziedine masina, bet kolkas per brangus stanalone ECU
Re: 'Dark side' skiltis
Cia performance forumas nervai
O kuo tau stokinis kompas netinka? Jis juk pilnai programinamas... pakalbetum su Vitoldu
Ir kodel 2, o ne 2,5PD?
O kuo tau stokinis kompas netinka? Jis juk pilnai programinamas... pakalbetum su Vitoldu
Ir kodel 2, o ne 2,5PD?
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: 'Dark side' skiltis
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=44056
280Ag 570Nm is praktiskai stokinio variklio... Tai kiek pamodinus galima 300+ 600+. Zinoma ne tas pats, kas pas tavo zveri, bet manau ilgoms distancijoms gers variants butu
280Ag 570Nm is praktiskai stokinio variklio... Tai kiek pamodinus galima 300+ 600+. Zinoma ne tas pats, kas pas tavo zveri, bet manau ilgoms distancijoms gers variants butu
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: 'Dark side' skiltis
nrvz skoda greitesne uz mano exEvo....spade wrote:Cia performance forumas nervai
O kuo tau stokinis kompas netinka? Jis juk pilnai programinamas... pakalbetum su Vitoldu
Ir kodel 2, o ne 2,5PD?
..
Re: 'Dark side' skiltis
p.s. ziurint iš ekonomines dyzelio isigijimo perspektyvos reikia gerai apgalvoti... nes jie brangesni, ju aptarnavimas brangesnis, todel kad jis atsipirktu, reikia tikrai nemazai nuvaziuoti.
iš kitos puses žiūrint į šios dienos realijas, dyzeli galima bandyti pirkti kaip performance automobili, kuris turedamas atinkama dinamika, gali buti pakankamai ekonomiškas. bet vag'u pulkas dazniausiai pasibaigia FWD arba pseudoAWD sistema, kas naturaliai domejimasi traukia link bmw 2.0l varikliu... bent jau is mano varpines ziurint...
iš kitos puses žiūrint į šios dienos realijas, dyzeli galima bandyti pirkti kaip performance automobili, kuris turedamas atinkama dinamika, gali buti pakankamai ekonomiškas. bet vag'u pulkas dazniausiai pasibaigia FWD arba pseudoAWD sistema, kas naturaliai domejimasi traukia link bmw 2.0l varikliu... bent jau is mano varpines ziurint...
..
Re: 'Dark side' skiltis
na jei daryt, tai daryt gerai viska is esmes, todel ir pravodke nuo 0 ir t.t. Nekalbat apie pilna variklio persirinkima su kaltinukais etc.
2.5 negerai del didesnio svorio (tada jau geriau likti su 2.2 benzu ir 2x galingesniu), Fia WTCC vaziuoja su ~280ag 2.0TDI ir jiems riboja turbinos slegi 1.7bar, bei RPM.
Vitoldas gi visko irgi nezinos (gerai jei pavyks nupirkti varikli su pravodke nenukarpyta ir visias pilnai veikianciais davikliais), beto zmogaus treugdymas koki menesi, kol viska susistiguosi ir visos nenumatytos bedos dings irgi nepigiai kainuoja... Nezinau kaip ten su stock ecu ir datalogingu, visa laika notebooko nesiveziosi masinoje, o logus tureti reikia.
cia stock gali chipintis gatvei, kur patikimumas +- dideles reiksmes nesudaro t.y. sugedus gali ir palaukti kol pataisys masina.
Ilgom distancijom zinoma, kad cia gerai, bet pvz palangoje kuro sanaudos is esmes dzin, nes labai daznai safecar isvaziuoja i trasa ir tuo metu pasinaudojus proga gali prisipilineti kura neprarasdamas poziciju
2.5 negerai del didesnio svorio (tada jau geriau likti su 2.2 benzu ir 2x galingesniu), Fia WTCC vaziuoja su ~280ag 2.0TDI ir jiems riboja turbinos slegi 1.7bar, bei RPM.
Vitoldas gi visko irgi nezinos (gerai jei pavyks nupirkti varikli su pravodke nenukarpyta ir visias pilnai veikianciais davikliais), beto zmogaus treugdymas koki menesi, kol viska susistiguosi ir visos nenumatytos bedos dings irgi nepigiai kainuoja... Nezinau kaip ten su stock ecu ir datalogingu, visa laika notebooko nesiveziosi masinoje, o logus tureti reikia.
cia stock gali chipintis gatvei, kur patikimumas +- dideles reiksmes nesudaro t.y. sugedus gali ir palaukti kol pataisys masina.
Ilgom distancijom zinoma, kad cia gerai, bet pvz palangoje kuro sanaudos is esmes dzin, nes labai daznai safecar isvaziuoja i trasa ir tuo metu pasinaudojus proga gali prisipilineti kura neprarasdamas poziciju
Re: 'Dark side' skiltis
kas del performanciniu dyzeliu LT, tai manau labai idomus yra unlimito projektas i audi typ85Q (perechoda) idetas 1.9PD tdi, masina lengva + Q, tik siuo metu deze berods jis isidejes nuo benzinines masinos, todel max greitis mazokas ir dideli sukiai autostradoje.
o jei FWD, tai koks tikslas is tu 400+Nm kai 3 begiu is eigos prie ~80-90km/h prasuka ta viena varanti rata
o jei FWD, tai koks tikslas is tu 400+Nm kai 3 begiu is eigos prie ~80-90km/h prasuka ta viena varanti rata
Re: 'Dark side' skiltis
Realiai nemanau, kad butu zymus skirtumas svoriu (matuojant visos masinos mastu) tarp 2,5TD ir 2,2T...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: 'Dark side' skiltis
cia gal skirtumo ir nebutu tarp tavo paminetu varikliu, bet 4cyl vs 5cyl skirtumas bus, ir dar ypac vietos atzvilgiu ~8cm daugiau vietos priekyje (variklis siektiek arciau salono, negu priekiniu lempu ir t.t. tai itakotu pasukamuma bet bendra svorio balansa viso auto atzvilgiu.spade wrote:Realiai nemanau, kad butu zymus skirtumas svoriu (matuojant visos masinos mastu) tarp 2,5TD ir 2,2T...
ir kaip bazini rinktis manau geriau jau iskarto pati galingiausia varikli, pvz 2.0TDI yra stock 170ag/350Nm
Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis
Siaip ir 2,5 yra 170Ag. Ir, kiek suprantu, kadangi jis skirtas "komerciniams" automobiliams, tai jis gamykliskai deforsuotas - jei butu (bobute su usais) montuojamas i lengvuosius tai turetu 200 su trupuciu.
Siaip tai sutinku su tuo, ka tu sakai - cia nera apie ka gincytis (ypac audi, kur variklis kabo uz priekiniu ratu), bet tas juk galioja ir benzininiams varikliams...
Dabar susimasciau: tai kad tu visokias savo coupe dalis isparduodi reiskia, kad montuosi koki nors 2.0TFSI?
Siaip tai sutinku su tuo, ka tu sakai - cia nera apie ka gincytis (ypac audi, kur variklis kabo uz priekiniu ratu), bet tas juk galioja ir benzininiams varikliams...
Dabar susimasciau: tai kad tu visokias savo coupe dalis isparduodi reiskia, kad montuosi koki nors 2.0TFSI?
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: 'Dark side' skiltis
na cia pumpiku toki niutonai progresyvus ,del geresnes kuro atomizacijos,nes tai technologiskai leidzia didesny kuro kieky uzdegti prie zemesniu sukiu lyginant su senoviniu tdi. aisku tai dar kaskiek apsprendzia mazas standart malunas.nrvz wrote:kas del performanciniu dyzeliu LT, tai manau labai idomus yra unlimito projektas i audi typ85Q (perechoda) idetas 1.9PD tdi, masina lengva + Q, tik siuo metu deze berods jis isidejes nuo benzinines masinos, todel max greitis mazokas ir dideli sukiai autostradoje.
o jei FWD, tai koks tikslas is tu 400+Nm kai 3 begiu is eigos prie ~80-90km/h prasuka ta viena varanti rata
del ekonomijos,bendros projekto savikainos,ir net gi patikimumo,del mazesniu stresiu agregatams (purkstukai ,plundzeris), siulyciau pagalvoti apie senos laidos ne pd motoro daryma gonkem. vienintelis minusas mazesni niutonai prie zemu,jaigu noresi iki 300ag is 2,0
o toki motora sulipint uz 20 000lt yra visiskai realu.
- VIMOTA tuning
- Posts: 110
- Joined: 20 May 2005, 09:03
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: 'Dark side' skiltis
nrvz wrote: .. Nezinau kaip ten su stock ecu ir datalogingu, visa laika notebooko nesiveziosi masinoje, o logus tureti reikia.
su dyzeliu yra kitaip, jam nereikia notebooko, jam yra diagnostine iranga su datalogingu o beto pas dyzeli yra keletas punktu kuria ir sudeda tashkus ant i kai buna koreguojama programa tada kai zinai a darai a1, kai zinai kiek yra b darai b1, ir t.t. bet tie 2.0 motorai naujesniu jie nelabai populiarus gi galingumu didnimuose.... juk tdiforume dauguma vaziuoja su siurbliniais juk ziede ar reikia kad masina prie 2000 turetu 500nm ??? esme juk kad nuo 3000-5000 diapazone suktusi ir tam deze butu tinkama....
o su unlimito projektu tai viskas ten gerai kiek ziema cia savaitgaliais zaizdavom, tik reikia jam didesnes turbinos manau ateiciai
Vitoldas
VIMOTA Chip tuning (VCT)
867474448
http://www.vimota.lt
http://www.tdi.lt
_________________
Seat Toledo Cupra 2.0tdi 205ag 430Nm
Seat Ibiza 2.0tdi
Nissan 200SX S14
SSGTI
Mitsu L200 08'
VW kemper
VIMOTA Chip tuning (VCT)
867474448
http://www.vimota.lt
http://www.tdi.lt
_________________
Seat Toledo Cupra 2.0tdi 205ag 430Nm
Seat Ibiza 2.0tdi
Nissan 200SX S14
SSGTI
Mitsu L200 08'
VW kemper
Re: 'Dark side' skiltis
bet juk tdiforumas nedalyvauje ziedinese lenktynese , kitokiu kaip 2.0 ir nelabai maciau, kad wtcc vaziuotu, tai galima teigti, kad visi kiti isvis nepopuliarus aisku ten marketinginiai dalykai..., bet koks tikslas imti sena, kai yra zenkliai pazangesniu ir naujesniu. O del diapozono, tai sukiai ten ribojami ties 4300... kitaip benzui isvis reiktu sleptisVIMOTA tuning wrote: bet tie 2.0 motorai naujesniu jie nelabai populiarus gi galingumu didnimuose.... juk tdiforume dauguma vaziuoja su siurbliniais juk ziede ar reikia kad masina prie 2000 turetu 500nm ??? esme juk kad nuo 3000-5000 diapazone suktusi ir tam deze butu tinkama....
Re: 'Dark side' skiltis
musiskiu dizelinis projektas sukasi iki 6000rpm(plius minus tiksliai nezinau simtais abarotu kur ten fuelcutas), ir visai nori iki ten suktis,realiai nejuntama torko praradimo pire aukstu rpm, zinoma velenas jau nebestandartinis, bet standratiniai hidro kompensatoriai ir netgi viengubos ,orginalios spyruokles savo darba atlieka pujkiainrvz wrote:bet juk tdiforumas nedalyvauje ziedinese lenktynese , kitokiu kaip 2.0 ir nelabai maciau, kad wtcc vaziuotu, tai galima teigti, kad visi kiti isvis nepopuliarus aisku ten marketinginiai dalykai..., bet koks tikslas imti sena, kai yra zenkliai pazangesniu ir naujesniu. O del diapozono, tai sukiai ten ribojami ties 4300... kitaip benzui isvis reiktu sleptisVIMOTA tuning wrote: bet tie 2.0 motorai naujesniu jie nelabai populiarus gi galingumu didnimuose.... juk tdiforume dauguma vaziuoja su siurbliniais juk ziede ar reikia kad masina prie 2000 turetu 500nm ??? esme juk kad nuo 3000-5000 diapazone suktusi ir tam deze butu tinkama....
Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis
Gal galima patikslint savokas "tdiforumas" ir "musiskiu dyzelinis projektas"?
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis
butu idomu suzinoti Nm/Ag diapozona ar kreive pamatyti "musiskiu dyzelinis projektas" ir koks ten turbas uzdetas. Is esmes tiek sukant, jau dyzeline deze "pievine" turetu gautis ir reiktu naudoti nuo benzo
Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis
arkliu biski virs 200 ir niutonu arti 400, turbas 320cdi merso, dabartinis galingumas yra purkstuku pralaidumo galas,o daugiau nm daryt prie mazu butu nesaugu del standartiniu viduriu , del kreives galiu pasakyt kad pilnai uzsipucia iki 2bar prie 3,5 krpm su apkrova,daugiau apie sita projekta galetu papasakot vitoldas, arba pats autorius jai nores.nrvz wrote:butu idomu suzinoti Nm/Ag diapozona ar kreive pamatyti "musiskiu dyzelinis projektas" ir koks ten turbas uzdetas. Is esmes tiek sukant, jau dyzeline deze "pievine" turetu gautis ir reiktu naudoti nuo benzo
dezes perdavimai zinoma ne ziediniai ,noretusi kad begiai arciau vienas kito butu, bet is esmes keiciant pavaras busto nepraranda motoras tai viskas kaip ir ok, 4 begiu iki ribtuvo spydas rodo apie 205km/h ant gpso 198 beros.
o realiai 300ag ira visiskai ymanoma su geresniu galvos pralaidumu, didesne salta puse maluno ir pakankamai gaivos, na dar kelius cc galima islaust apacia darant su t4 stumokliais butu ciut virs 2,0
ir kas juokingiausia mieste su pasmaigymais i 7 litrus visiskai itelpama net nereik pilnai 7 ,kas pas pumpedusa 110kw yra standratines sanaudos.
- VIMOTA tuning
- Posts: 110
- Joined: 20 May 2005, 09:03
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis
tai kad jau viskas cia papasakota ir nera perdaug ka ten pasakoti
kalbant apie foruma tai http://forums.tdiclub.com
kalbant apie foruma tai http://forums.tdiclub.com
Vitoldas
VIMOTA Chip tuning (VCT)
867474448
http://www.vimota.lt
http://www.tdi.lt
_________________
Seat Toledo Cupra 2.0tdi 205ag 430Nm
Seat Ibiza 2.0tdi
Nissan 200SX S14
SSGTI
Mitsu L200 08'
VW kemper
VIMOTA Chip tuning (VCT)
867474448
http://www.vimota.lt
http://www.tdi.lt
_________________
Seat Toledo Cupra 2.0tdi 205ag 430Nm
Seat Ibiza 2.0tdi
Nissan 200SX S14
SSGTI
Mitsu L200 08'
VW kemper
Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis
O nera tokio fokuso su common rail dyzeliais, kad del 3 atskiru dyzelio ipurshkimu (kameros pakaitinimas, darbinis, papildomas galiai.. ) Galima gauti toki efekta kaip zemesni maksimalu slegi degimo kameroje, bet platesniam diapazone ? (su tais paciais viduriais daugia nm gaut.. )
Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis
O tai kam tavo nuomone tas 3 purskimas?
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis
Tai tam ir naudoja, kad butu maziau dizelinio tarshkejimo/mazesnes apkrovos stumokliu (nes maziasnis pikinis slegis) Bet buten idomu kaip yra ish performanco puses ? Gal tada duoti ne 3 ipurshkimus o 4 - 5 ?
Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis
Zinoma, kad daugiau butu geriau, bet gi tas "ipurskimo langas" pas dyzeli daug mazesnis nei pas (paprasta, ne DI) benza.
Teoriskai ipurskimu kieki reiktu didint iki begalybes - t.y. numatyti purskima visa laika (t.y. viso "ipurskimo lango" metu). Beda, kiek suprantu, ta, kad tokiu atveju kuro padavima reikia nuosekliai reguliuot - t.y. kurs sistema, kuri butu pajegi keisti paduodamo kuro debeta...
Teoriskai ipurskimu kieki reiktu didint iki begalybes - t.y. numatyti purskima visa laika (t.y. viso "ipurskimo lango" metu). Beda, kiek suprantu, ta, kad tokiu atveju kuro padavima reikia nuosekliai reguliuot - t.y. kurs sistema, kuri butu pajegi keisti paduodamo kuro debeta...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis
Tipo kuro rampos slegi ? Na del degimo lango tai ne sutinku. Jeigu turi omeny tik viena ipurshkima arba pirma ipurshkima, tada taip. Bet jei mes turim pvz 5 darbinius ipurshkimus, tai veikimo schema tokia: 1 vyksta maksimalaus suspaudimo metu, paduoda 20% kuro, sudegina tik dali deguonies, slegi kameroj pakelia nezymyiai, paliginus su vienu ipurshkimu. Stumokliui ejnant zemyn, nukritus slegiu kameroj pvz 30%, duodam sekanti ipurshkima, slegis vel sukylo.. su 3, 4, 5 analogishkai. Idealiu atveju aishku butu geriau pastoviai paduot regulijama kuro srauta, kaip minejai. Bet technishkai negalima. Esme - nekeiciam viduriu, prapleciam darbinio ciklo kampa, bet me didinam shvaistikliu/stumokliu apkrova...
Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis
To: Vimota
Eina keist derinimo metu pas italu jtd/kitus common rail atskiru ipurhkimo ciklu laikus ? Ar ten tik viena verte fiksuota visiems..
Eina keist derinimo metu pas italu jtd/kitus common rail atskiru ipurhkimo ciklu laikus ? Ar ten tik viena verte fiksuota visiems..
- VIMOTA tuning
- Posts: 110
- Joined: 20 May 2005, 09:03
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis
staska, kas cia per svaigimai apie toerijas ishdidinti i 5 ciklus, bet nedidinti spaudimo i stumokli ????? tai ka tu cia dabar darai per tuos 5 ciklus ir kam tu tada darai jeigu palieki galinguma ta pati (spaudima i stumokli) cia neturim ka veikti ar ka ? Su kiekviena technologija kaip bmw edc15-135kw-142 tarkim 3 taktai, 5 skyles antgalyje, 150-160kw edc16 jau 6 skyles, taktai valdomi dar kitaip, bet taip, kad paiimi 135kw ir is tarkim 3 taktu padaryti 5 taktus, tai cia tas pats kas tiuninguoti dvirati kad jis lektu 200km.h, tai imi britva ir leki 280km.h taip ir cia, imi edc16 technologija dirbanti kompa nes jau ir purkstukai kitoki eina ir tada nereik isradineti dviracio, bet esme tame, kad jeigu tu nedidinsi spaudimo i stumokli tai tu nedidinsi galingumo.... i ipurskimo kampe preinjection ir main injection as zinau ir keiciu tai kas reikalinga ir galima pagal ju technoligijas.....
kas del kuro slegio sistemoje tai irgi nera problema, problema yra siurbliuose ir technologijoje kuri valdo visa tai..
kas del kuro slegio sistemoje tai irgi nera problema, problema yra siurbliuose ir technologijoje kuri valdo visa tai..
Vitoldas
VIMOTA Chip tuning (VCT)
867474448
http://www.vimota.lt
http://www.tdi.lt
_________________
Seat Toledo Cupra 2.0tdi 205ag 430Nm
Seat Ibiza 2.0tdi
Nissan 200SX S14
SSGTI
Mitsu L200 08'
VW kemper
VIMOTA Chip tuning (VCT)
867474448
http://www.vimota.lt
http://www.tdi.lt
_________________
Seat Toledo Cupra 2.0tdi 205ag 430Nm
Seat Ibiza 2.0tdi
Nissan 200SX S14
SSGTI
Mitsu L200 08'
VW kemper