Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Dyzeliu performance skiltis. Join the Dark Side!
User avatar
markoh
Posts: 281
Joined: 21 Nov 2005, 21:41
Location: Vilnius

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by markoh »

tie vadinami chiptiuningai garazo salygom, kai pakeiciami gamykliniai parametrai, ir tokiu budu isreguliuojamas ir neuztikrinamas normalus tolimesnis variklio darbas mano nuomone tik i bloga puse...
nesizaviu tais triedalais ir kitiems nerekomenduoju.
Seat Leon Tdi; Stage2

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by romkasponka »

markoh wrote:tie vadinami chiptiuningai garazo salygom, kai pakeiciami gamykliniai parametrai, ir tokiu budu isreguliuojamas ir neuztikrinamas normalus tolimesnis variklio darbas mano nuomone tik i bloga puse...
nesizaviu tais triedalais ir kitiems nerekomenduoju.
Tu gal darbo netekai, kad toks piktas? :D
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by Niokas »

markoh wrote:tie vadinami chiptiuningai garazo salygom, kai pakeiciami gamykliniai parametrai, ir tokiu budu isreguliuojamas ir neuztikrinamas normalus tolimesnis variklio darbas mano nuomone tik i bloga puse...
nesizaviu tais triedalais ir kitiems nerekomenduoju.
parametru keitimas ant stoko,tai is esmes "gvaltavojimas" esamos gelezies ir periferijos,aisku resursuj tai nera i pliusa,bet kadangi sitie motorai tikrai gerai padaryti,yra is ko ir paspaust, o kur daroma rimciau,atsizvelgiama i daug dalyku,ir pati "gelezis" nebeturi standart parametru taip kad ir nestandartiniai stresai visai kitaip toleruojami :wink: krc pasidarai kad laikytu tada ir laiko kitaip ir kitokius vatus :roll:
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

Justinianas
Posts: 71
Joined: 21 Jan 2010, 11:41

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by Justinianas »

ar tiesa kad iki 05m vago 2.0tdi nelaiko galvos? yra zmoniu,stipriai peikianciu si matara, bet juk WTCC i 1.9 net neziuri, kokia situacija yra su juo idomu

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by Niokas »

kubatura,neiko bendro su galva neturi, nes pumpiku buvo ir vienas-devyni ir dvilitriu,ir dohc ir ne dohc,taip kad nekoknkretu biski. o kas vaziuoja sporte tai mazai turi reikalu su paprastu eksplotavimu.

pvz. gal jie galvas liejasi visai kitokias ir tik vaziuoja po vago vardu?
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

Justinianas
Posts: 71
Joined: 21 Jan 2010, 11:41

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by Justinianas »

Niokas wrote:kubatura,neiko bendro su galva neturi, nes pumpiku buvo ir vienas-devyni ir dvilitriu,ir dohc ir ne dohc,taip kad nekoknkretu biski. o kas vaziuoja sporte tai mazai turi reikalu su paprastu eksplotavimu.

pvz. gal jie galvas liejasi visai kitokias ir tik vaziuoja po vago vardu?
kur matei kad domeciaus paprasto eksplotavimo galimybemis. eina klausimas ar 1.9 ir 2.0 vienodai patvariai reaguoja i modus. gaunamas rezultatas su tais paciais pakeitimais 2.0 dohc pusej turetu but. tai kam tada ziuret i 1.9 jei yra uz panasia kaina 2.0

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by Niokas »

matei ta galva? as maciau, nereikia man tokios, nebent kaskas turi litu moket uz visu sesiolika lizdavieciu gamyba,ju keitima ,vostuvu pritaikyma ,dvie valiku daryma,isiurbimas klyzma,kintamo ilgio kolketorius,kanalai kas sau ziuri :lol: nezinau apie ka jie galvojo darydami sita galva,bet manau tikrai ne apie sporta:x ir sukt pumpika daugiau penkiu mazai pas ka darasos yra,ir suprantama kodel. mano galva sitoj galvoj viskas daryta kad butu kuo anksciau ir kuo daugiau torko,ir kad kreive butu grazi.
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

User avatar
Eimazz555
Posts: 182
Joined: 16 Nov 2009, 22:11

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by Eimazz555 »

1.9 galva yra daug kart patvaresne nei 2.0, Aplamai tas vag 2.0 motoras yra nevykes bandymas, po kurio seke daug patobulinimu, ir tir patys nevyke.

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by Niokas »

Eimazz555 wrote:1.9 galva yra daug kart patvaresne nei 2.0, Aplamai tas vag 2.0 motoras yra nevykes bandymas, po kurio seke daug patobulinimu, ir tir patys nevyke.
kaikuriais atvejais tai yra tik skittumas nuo septyni devyni puse iki astuoni vienas puse, visa kita tas pats,teigt kad dulitrai iskart sudas nesamone, kad dohc sudas tada jo,
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

Justinianas
Posts: 71
Joined: 21 Jan 2010, 11:41

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by Justinianas »

idomu ar yra kokios tai taisykles del wrc varikliu. kaip kad f1-tik benzas,kubatura,cilindrai, oro padavimas,viskas reglamentuota, pvz kitose ralio serijose saliaros vaziuoja ir gan sekmingai.

User avatar
Minde_Kei
Posts: 2304
Joined: 17 Mar 2004, 22:21
Location: lietuva
Contact:

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by Minde_Kei »

Justinianas wrote:idomu ar yra kokios tai taisykles del wrc varikliu. kaip kad f1-tik benzas,kubatura,cilindrai, oro padavimas,viskas reglamentuota, pvz kitose ralio serijose saliaros vaziuoja ir gan sekmingai.
žinoma kad yra taisykles. naudoja visi vieno "modelio" benza labai aukšto oktano
..

fotonas13
Posts: 499
Joined: 01 Sep 2005, 21:29
Location: Vln
Contact:

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by fotonas13 »

03 CTR K20a2 Sold
05 Accord Tourer i-CTDi Running
s2000 ap1, ap2 Sold
08 135i manual Sold

brakusa
Posts: 112
Joined: 17 Oct 2007, 04:02

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by brakusa »

Tai kur komentarai?! Kažkas kažkam stačią dešrą surūkyti siūlė, o dabar patys žiede nuo saliarkos tyliai malkų kraunasi? :roll:

Roolingen

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by Roolingen »

Kad mažai ką čia galima spręst iš šio video, nes sako 101% standartinis motoras, bet padaryta tas, anas, po motoru dar šviečia šitas ir štai šitas - jokio apibrėžtumo kas ir kaip, t.y. jokio informacijos patikimumo. O lenktynininkai-konkurentai, kurie žino kas po to dyzelio dangčiu slepiasi, kažin, ar lankosi šiame forume.

User avatar
Minde_Kei
Posts: 2304
Joined: 17 Mar 2004, 22:21
Location: lietuva
Contact:

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by Minde_Kei »

brakusa wrote:Tai kur komentarai?! Kažkas kažkam stačią dešrą surūkyti siūlė, o dabar patys žiede nuo saliarkos tyliai malkų kraunasi? :roll:
kad savo klaseje jis laimi - nereiskia kad ziedo karalius.

šiuo metu to automobilio privalumas, kad kiti automobiliai, kurie yra greitesni - nedalyvauja. pradedant porche'ais ir panasiai...
..

nrvz
Posts: 272
Joined: 02 Jun 2006, 12:54
Contact:

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by nrvz »

su tuo BMW viskas ten gerai, tik galetu dar pagreiteti, jeigu pasinaudotu datalogintu ir teisingai panaudotu sukaupta info.
O kuro sanaudos tai nemazos pas juos ...

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by Niokas »

sitie motrai drasiai laiko sesis simtus torko- kuro pasidaryt nera parkiu nes comonrailas- atsisukus kad ir keturius simtu torko iki penkiu su biskiu butu lektuvas-vienintelis dalykas ilgi nuotoliai ir kova su egt ir empu-bet ir tam dalykuj jau senai visi zino "vaistu". as asmeniskai matau sita motora su keturiais simtais plius- veikianciu arkliu tik matomai to niekam nereikia,ir taip gerai lekia :roll:
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

nrvz
Posts: 272
Joined: 02 Jun 2006, 12:54
Contact:

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by nrvz »

Niokas wrote:sitie motrai drasiai laiko sesis simtus torko- kuro pasidaryt nera parkiu nes comonrailas- atsisukus kad ir keturius simtu torko iki penkiu su biskiu butu lektuvas-vienintelis dalykas ilgi nuotoliai ir kova su egt ir empu-bet ir tam dalykuj jau senai visi zino "vaistu". as asmeniskai matau sita motora su keturiais simtais plius- veikianciu arkliu tik matomai to niekam nereikia,ir taip gerai lekia :roll:
paleisk tu toki, kad atlaikytu deze ir visa kita (tame tarpe ir motoras) 2 sezonus ziede :)

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by Niokas »

nu kartais pavarai Andriau :roll: -aisku nelaikis kaip standartas ,cia niekas nesigincys. bet pamacius dabartine jo torko kreive, galima drasiai teigt kad galima padaryt daugiau arkliu -tik biski veliau ir ne tokiu "astriu" galbut...

trumpai tariant nesistengt daryt arkliu is torko ka dyzeliai daro labai gerai-del ko viskas ir nelaiko nes pfp beliakoki pasidaro, o tik islaikyt esama maximalu torka biski toliau- ar gal net jy siek tiek susimazint.

p.s dyzelis darosi panasus i bendza-bendzas i dyzely :wink:
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by cooler »

del ko geriau kaip papildoma svori vežiotis vandeni ir aušint IC juo? o nepastacius koki didesni FMIC? :roll:

saukstas
Posts: 328
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by saukstas »

cooler wrote:del ko geriau kaip papildoma svori vežiotis vandeni ir aušint IC juo? o nepastacius koki didesni FMIC? :roll:
Fmic gali atšaldyt orą iki aplinkos temperatūros, vandeniu apipurškiamas - žemiau jos. Vanduo garuodamas naudoja kalorijas, o prie greičio garuoja labai greit ;)
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by ard »

aisku cia ot'as bet:

naudot sitam reikalui suslegtas co2 dujas nebutu efektyviau tiek temperaturos tiek svorio atzvilgiu?
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

saukstas
Posts: 328
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by saukstas »

ard wrote:aisku cia ot'as bet:

naudot sitam reikalui suslegtas co2 dujas nebutu efektyviau tiek temperaturos tiek svorio atzvilgiu?
trečias komponentas - kaina :lol: o slėginiai indai ne taip jau mažai sveria iš tiesų :) ir užpildymas, tikriausiai, problematiškesnis, kai svarbu, per kiek laiko tas padaroma :) neišeina tolygiai dozuot ir pagal tai skaičiuot mišinį... argumentų už seną gerą h2o yra :)
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by ard »

1. sleginis indas sveria turbut panasiai kiek ir pats kuro (dabar vandens) bakas.
2. turint mazo turio inda galima ji padeti i ta vieta, kurioje tau papildomas svoris maziausiai trugdo. taip gali zaist su svorio paskirstymu.
3. papildymas gali buti paprasciausias pacio indo pakeitimas kita paruosta talpa.
4. dozavimas gali buti sureguliuotas trial and error keliu - paskaiciuoti taip, kad pasibaigtu tada, kada jau reikia stotis kuro papildymui. priemoniu ir irangos tikrai rasi lietuvoje.

minusus matau tokius: nedaug kas daro (apskritai ar kasnors daro), nera know how.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
Burbulinas
Posts: 195
Joined: 22 Dec 2009, 18:23
Location: Panevezys

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by Burbulinas »

ard wrote:1. sleginis indas sveria turbut panasiai kiek ir pats kuro (dabar vandens) bakas.
Del sito tai drisciau gincitis. auksto slegio balionas tikrai nemazai sveria.. ir tarkim avarijos atveju man vanduo zymiai saugiau skamba, nei balionas kuris gali sprogt.. :roll:

Post Reply