benzininis ir dyzelinis motoras
benzininis ir dyzelinis motoras
nezinau ar buvo toks klausimas ir kiek as ko noriu izvelgti,bet :
tarkim turim 1 l dyzelini motora ir 1 litro benzinini motora.ant dyzelinio motoro turba uzpucia ant 2 k rpm ,o ar ant benzininio motoro ta pati turba irgi uzpus ant 2 k ?
as zinau kad daug lemia ir kolektorius ir t.t. ,bet labai nesigilindami paimkim paprasciausius variantus
tarkim turim 1 l dyzelini motora ir 1 litro benzinini motora.ant dyzelinio motoro turba uzpucia ant 2 k rpm ,o ar ant benzininio motoro ta pati turba irgi uzpus ant 2 k ?
as zinau kad daug lemia ir kolektorius ir t.t. ,bet labai nesigilindami paimkim paprasciausius variantus
Re: benzininis ir dyzelinis motoras
uzsipus veliau todel kad benzininio variklio suspaudimo laispnis daug mazesnis nei dyzelinio.
vtec turbo
Re: benzininis ir dyzelinis motoras
keli faktai pamastymuj:
tiek dyzelis tiek bendzas dirba tokiu paciu afr santykiu
laisvu sukiu kuro norma yra didesne bendzo negu dyzelio
dyzelio toks pat turis turi didesnia savitaja degimo siluma,negu bendzo(kuras skalsesnis),reiskia ir duju atpalaiduos daugiau,nes daugiau silumos iskiria
toliau,bendzo afr negali taip stipriai riebeti,kaip gali dyzelio,cia su mintim jai noretum darant testa su dviem atitinkamais motorais kuo greiciau padaryt kuo didesny ismetamuju duju srauta kad uzpust turba
benzo suspaudimo laipsnis daug mazesnis,negu dyzelio
dyzelio egt visda bus mazesnis negu bendzo, tom paciom salygom
reikia tiesiog bandyt
tiek dyzelis tiek bendzas dirba tokiu paciu afr santykiu
laisvu sukiu kuro norma yra didesne bendzo negu dyzelio
dyzelio toks pat turis turi didesnia savitaja degimo siluma,negu bendzo(kuras skalsesnis),reiskia ir duju atpalaiduos daugiau,nes daugiau silumos iskiria
toliau,bendzo afr negali taip stipriai riebeti,kaip gali dyzelio,cia su mintim jai noretum darant testa su dviem atitinkamais motorais kuo greiciau padaryt kuo didesny ismetamuju duju srauta kad uzpust turba
benzo suspaudimo laipsnis daug mazesnis,negu dyzelio
dyzelio egt visda bus mazesnis negu bendzo, tom paciom salygom
reikia tiesiog bandyt
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: benzininis ir dyzelinis motoras
Galima beveik diplomini darba rasytiNiokas wrote:keli faktai pamastymuj:
tiek dyzelis tiek bendzas dirba tokiu paciu afr santykiu
laisvu sukiu kuro norma yra didesne bendzo negu dyzelio
dyzelio toks pat turis turi didesnia savitaja degimo siluma,negu bendzo(kuras skalsesnis),reiskia ir duju atpalaiduos daugiau,nes daugiau silumos iskiria
toliau,bendzo afr negali taip stipriai riebeti,kaip gali dyzelio,cia su mintim jai noretum darant testa su dviem atitinkamais motorais kuo greiciau padaryt kuo didesny ismetamuju duju srauta kad uzpust turba
benzo suspaudimo laipsnis daug mazesnis,negu dyzelio
dyzelio egt visda bus mazesnis negu bendzo, tom paciom salygom
reikia tiesiog bandyt
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius