Tds+ VNT turba.
Tds+ VNT turba.
Sveiki, taigi pradejau toki nedideli projekta. Kebulas bmw e28 variklis m51d25, turbina nuo alfa romeo 2,4jtd sleginiu valdymu. Siurblys nuo m21d24 paprasto 2.4D. Viskas jau kaip ir sulipdyta auto vaziuoja, bet noretus kad geriau butu Taigi butu idomu suzinoti apie kintamos geometrijos turbinas, kaip sukelti slegi? kiek dabar pucia nzn, dar nera gauges. Taippat praverstu info apie siurblio prievartavyma, dabar tik perdarytas kuro pariebintuvas is vakuminio i slegini, ismestas jo ribotuvas ir atsukta daugiau kuro. 1-2 pavarom trauka prasideda tik nuo 3k rpm iki tol daug dumu kai uzsipucia dumu nebelieka.
Re: Tds+ VNT turba.
Ryskiai mazai oro turi, nes siaip tds jau prie 2100 pradeda pusti ir ties 2500 jau 0.9 baro turi standarte su standartiniu el siurbliu. Matuok slegi turbos ir ziurek ar siurblys kampa gera turi.
Re: Tds+ VNT turba.
Butinai matuosiu, tik dabar dar neturiu su kuo. O gal geometrija uzstrigus? Bet pries dedant turba buvau aktuatoriu nuemes tai ta svirtele lengvai vaiksciojo. Verta ardyti turbina ir prasivalyti ten?
Re: Tds+ VNT turba.
nu tai jei priejimas yra, tai vel nusiimk ir paziurek ar lengvai vaiksto. pasimatuok slegi
We're running against the clock my man, it's time my man, time is speed, speed is time...
Re: Tds+ VNT turba.
Nesu su VNT turbom susidures. O ten viduj nera kam uzstrikti, uzkepti. Gal kad vaiksto dar ne viskas. Kaip tokiom turbiinom keliamas slegis? Su paprasta viskas aisku, bet cia kiek supranntu apie jos veikima nlb i sugalvoju kaip ten suzaisti.
Re: Tds+ VNT turba.
su geometrija slegis ir reguliuojasi. jei vaiksto lapkyte, vaiksto ir geometrija.
https://www.youtube.com/watch?v=CbdY1rymBJg
https://www.youtube.com/watch?v=CbdY1rymBJg
We're running against the clock my man, it's time my man, time is speed, speed is time...
Re: Tds+ VNT turba.
Ok, tai kaip suprantu pasistatau slegio reguliatoriu ant aktuatoriaus slangeles , gauge ir galiu zaisti su slegiu? Nes kuo maziau aktuatorius atidarys geometrija ar kaip ten ivardint, tuo duju srautas bus greitesnis ir greiciau suksis sparneliai ir pagamins daugiau boosto?
Re: Tds+ VNT turba.
Taigi beda del traukos issisprende visai netiketai. Ko tik nedariau, nusiemiau issiardziau, isvaliau turbina, patikrinau aktuatoriu-viskas veikia viskas ok. Sokau pravaziuot 0 emociju, viskas kaip buve. Velinau degimo kampa-0 emociju. Mazinau kuro, kad kol neuzsiputes maziau piltu-0 naudos. Kol viena diena atsibodo kvepuot dumais ir susivirinau tiesiogini duslintuva, be jokiu bakeliu tik israityta 60mm vamzdi. Sedu pravaziuot ir trauka nuo 1500rpm, prie 3000rpm jaucias galios suolis bet nebetaip ryskiai kaip iki tol. Kaip cia taip gali but? Kaip duslintuvo nebuvimas gali taip itakot TD varikliui?
Re: Tds+ VNT turba.
užsikišęs katalyzas?
Mazda MX-3 1.6 SOHC Turbo ~130kW SOLD
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS
Re: Tds+ VNT turba.
Nera isvis nei katalyzo, nei bakeliu.
Re: Tds+ VNT turba.
Slegy siknoj turejai ir tiek.
Re: Tds+ VNT turba.
Katalizatoriaus nebuvo. Jei paskaitytumet tema butu aiskiau Isvis duslintuvo nebuvo. Tai kaip duslintuvas gali sumazint slegi? Cia gaunas kaip enzektorius? Ta prasme pasisalindami dumai sudaro trauka?
Re: Tds+ VNT turba.
iš esmės taip. Kai nėra išmetimo, išmetamąsias dujas tiesiog išmeta bet kur ir bet kaip. Su išmetimu atsiranda šioks toks dujų stabdymas ir automatiškai sumažina slėgį pačioje turbinoje. Negaliu paaiškinti fiziškai, kadangi nesu baigęs tokių mokslų, bet manau kolegos galės patikslintiMariuzzzz wrote:Ta prasme pasisalindami dumai sudaro trauka?
Mazda MX-3 1.6 SOHC Turbo ~130kW SOLD
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS
Re: Tds+ VNT turba.
Gal kas padartu kokio storio saiba reikia det po degimo ankstinimo spyruokle?
Re: Tds+ VNT turba.
Nors tema ir nera labai aktyvi, bet gal kasnors patartu apie plundzerius. Kiek atknisau naudoja nuo cumins senu dyz, ten kiek supratau vos ne identiskas bosch VE kuro siurblis, bet cia Lt ju pasiula=0. Dar kazkada kazkur skaiciau jog deda is MAN senu, mazu sunkvezimiu. Gal kas patikslintu kokio konkreciai modelio ieskoti?
Re: Tds+ VNT turba.
Ar yra koks skirtumas kokioj padeti stovi intercooleris? Ta prasme vamzdeliai statmenai ar horizontaliai.
Re: Tds+ VNT turba.
Realiai, pamirsk LT toki dalyka. Bandziau, zaidziau, o rezultatas siaip sau. Pasidaryk governor mod'a, fuel pin mod'a, pasistatyk EGT meteri. Teisingai susireguliuok, gazo trosa suziurek, kad pilnai darynetu. Mano nuomone, cia viskas kas realu pasidaryti ir verta pagal rezultata. VE siurblys is principo nekazka sukti, ypac daugiau RPM.Mariuzzzz wrote:Nors tema ir nera labai aktyvi, bet gal kasnors patartu apie plundzerius. Kiek atknisau naudoja nuo cumins senu dyz, ten kiek supratau vos ne identiskas bosch VE kuro siurblis, bet cia Lt ju pasiula=0. Dar kazkada kazkur skaiciau jog deda is MAN senu, mazu sunkvezimiu. Gal kas patikslintu kokio konkreciai modelio ieskoti?
Jei nori rimtai daryti, investuok i DieselMeken ar atitikmeni. Bent veiks ir vaziuos
Re: Tds+ VNT turba.
Zinau,kad VE siurbliai nekazka, bet kiek skaitinejaus su jais iki 350hp suka. Cia butu perdaug mano tdsui Kas tau nesigavo su tuo 12mm plundzeriu?