Tds+ VNT turba.

Dyzeliu performance skiltis. Join the Dark Side!
Mariuzzzz
Posts: 196
Joined: 12 Mar 2011, 16:21

Tds+ VNT turba.

Postby Mariuzzzz » 31 Oct 2014, 18:25

Sveiki, taigi pradejau toki nedideli projekta. Kebulas bmw e28 variklis m51d25, turbina nuo alfa romeo 2,4jtd sleginiu valdymu. Siurblys nuo m21d24 paprasto 2.4D. Viskas jau kaip ir sulipdyta auto vaziuoja, bet noretus kad geriau butu :) Taigi butu idomu suzinoti apie kintamos geometrijos turbinas, kaip sukelti slegi? kiek dabar pucia nzn, dar nera gauges. Taippat praverstu info apie siurblio prievartavyma, dabar tik perdarytas kuro pariebintuvas is vakuminio i slegini, ismestas jo ribotuvas ir atsukta daugiau kuro. 1-2 pavarom trauka prasideda tik nuo 3k rpm iki tol daug dumu :) kai uzsipucia dumu nebelieka.

User avatar
Eimazz555
Posts: 182
Joined: 16 Nov 2009, 22:11

Re: Tds+ VNT turba.

Postby Eimazz555 » 31 Oct 2014, 23:48

Ryskiai mazai oro turi, nes siaip tds jau prie 2100 pradeda pusti ir ties 2500 jau 0.9 baro turi standarte su standartiniu el siurbliu. Matuok slegi turbos ir ziurek ar siurblys kampa gera turi.

Mariuzzzz
Posts: 196
Joined: 12 Mar 2011, 16:21

Re: Tds+ VNT turba.

Postby Mariuzzzz » 01 Nov 2014, 08:25

Butinai matuosiu, tik dabar dar neturiu su kuo. O gal geometrija uzstrigus? Bet pries dedant turba buvau aktuatoriu nuemes tai ta svirtele lengvai vaiksciojo. Verta ardyti turbina ir prasivalyti ten?

User avatar
driver
Posts: 1860
Joined: 02 Nov 2006, 23:56
Location: Kaunas

Re: Tds+ VNT turba.

Postby driver » 01 Nov 2014, 09:26

nu tai jei priejimas yra, tai vel nusiimk ir paziurek ar lengvai vaiksto. pasimatuok slegi
We're running against the clock my man, it's time my man, time is speed, speed is time...

Mariuzzzz
Posts: 196
Joined: 12 Mar 2011, 16:21

Re: Tds+ VNT turba.

Postby Mariuzzzz » 01 Nov 2014, 09:39

Nesu su VNT turbom susidures. O ten viduj nera kam uzstrikti, uzkepti. Gal kad vaiksto dar ne viskas. Kaip tokiom turbiinom keliamas slegis? Su paprasta viskas aisku, bet cia kiek supranntu apie jos veikima nlb i sugalvoju kaip ten suzaisti.

User avatar
driver
Posts: 1860
Joined: 02 Nov 2006, 23:56
Location: Kaunas

Re: Tds+ VNT turba.

Postby driver » 01 Nov 2014, 10:30

su geometrija slegis ir reguliuojasi. jei vaiksto lapkyte, vaiksto ir geometrija.
https://www.youtube.com/watch?v=CbdY1rymBJg
We're running against the clock my man, it's time my man, time is speed, speed is time...

Mariuzzzz
Posts: 196
Joined: 12 Mar 2011, 16:21

Re: Tds+ VNT turba.

Postby Mariuzzzz » 01 Nov 2014, 11:58

Ok, tai kaip suprantu pasistatau slegio reguliatoriu ant aktuatoriaus slangeles , gauge ir galiu zaisti su slegiu? Nes kuo maziau aktuatorius atidarys geometrija ar kaip ten ivardint, tuo duju srautas bus greitesnis ir greiciau suksis sparneliai ir pagamins daugiau boosto?

Mariuzzzz
Posts: 196
Joined: 12 Mar 2011, 16:21

Re: Tds+ VNT turba.

Postby Mariuzzzz » 21 Nov 2014, 16:36

Taigi beda del traukos issisprende visai netiketai. Ko tik nedariau, nusiemiau issiardziau, isvaliau turbina, patikrinau aktuatoriu-viskas veikia viskas ok. Sokau pravaziuot 0 emociju, viskas kaip buve. Velinau degimo kampa-0 emociju. Mazinau kuro, kad kol neuzsiputes maziau piltu-0 naudos. Kol viena diena atsibodo kvepuot dumais ir susivirinau tiesiogini duslintuva, be jokiu bakeliu tik israityta 60mm vamzdi. Sedu pravaziuot ir trauka nuo 1500rpm, prie 3000rpm jaucias galios suolis bet nebetaip ryskiai kaip iki tol. Kaip cia taip gali but? Kaip duslintuvo nebuvimas gali taip itakot TD varikliui?

User avatar
slimas1
Posts: 241
Joined: 08 Jun 2012, 13:04

Re: Tds+ VNT turba.

Postby slimas1 » 21 Nov 2014, 16:57

užsikišęs katalyzas?
Mazda MX-3 1.6 SOHC Turbo ~130kW SOLD
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS

Mariuzzzz
Posts: 196
Joined: 12 Mar 2011, 16:21

Re: Tds+ VNT turba.

Postby Mariuzzzz » 21 Nov 2014, 18:05

Nera isvis nei katalyzo, nei bakeliu.

User avatar
zhy
Posts: 214
Joined: 24 Apr 2007, 20:52
Location: kaunas

Re: Tds+ VNT turba.

Postby zhy » 21 Nov 2014, 23:32

bet tai gal BUVO :mrgreen:
fzs 600
bnv e36 traktor

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: Tds+ VNT turba.

Postby Niokas » 22 Nov 2014, 03:28

Slegy siknoj turejai ir tiek.
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

Mariuzzzz
Posts: 196
Joined: 12 Mar 2011, 16:21

Re: Tds+ VNT turba.

Postby Mariuzzzz » 22 Nov 2014, 16:45

Katalizatoriaus nebuvo. Jei paskaitytumet tema butu aiskiau :D Isvis duslintuvo nebuvo. Tai kaip duslintuvas gali sumazint slegi? Cia gaunas kaip enzektorius? Ta prasme pasisalindami dumai sudaro trauka?

User avatar
slimas1
Posts: 241
Joined: 08 Jun 2012, 13:04

Re: Tds+ VNT turba.

Postby slimas1 » 22 Nov 2014, 19:16

Mariuzzzz wrote:Ta prasme pasisalindami dumai sudaro trauka?


iš esmės taip. Kai nėra išmetimo, išmetamąsias dujas tiesiog išmeta bet kur ir bet kaip. Su išmetimu atsiranda šioks toks dujų stabdymas ir automatiškai sumažina slėgį pačioje turbinoje. Negaliu paaiškinti fiziškai, kadangi nesu baigęs tokių mokslų, bet manau kolegos galės patikslinti :)
Mazda MX-3 1.6 SOHC Turbo ~130kW SOLD
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS

Mariuzzzz
Posts: 196
Joined: 12 Mar 2011, 16:21

Re: Tds+ VNT turba.

Postby Mariuzzzz » 23 Nov 2014, 20:08

Gal kas padartu kokio storio saiba reikia det po degimo ankstinimo spyruokle?

Mariuzzzz
Posts: 196
Joined: 12 Mar 2011, 16:21

Re: Tds+ VNT turba.

Postby Mariuzzzz » 25 Nov 2014, 22:36

Nors tema ir nera labai aktyvi, bet gal kasnors patartu apie plundzerius. Kiek atknisau naudoja nuo cumins senu dyz, ten kiek supratau vos ne identiskas bosch VE kuro siurblis, bet cia Lt ju pasiula=0. Dar kazkada kazkur skaiciau jog deda is MAN senu, mazu sunkvezimiu. Gal kas patikslintu kokio konkreciai modelio ieskoti?

Mariuzzzz
Posts: 196
Joined: 12 Mar 2011, 16:21

Re: Tds+ VNT turba.

Postby Mariuzzzz » 16 Aug 2015, 22:49

Ar yra koks skirtumas kokioj padeti stovi intercooleris? Ta prasme vamzdeliai statmenai ar horizontaliai.

User avatar
zhy
Posts: 214
Joined: 24 Apr 2007, 20:52
Location: kaunas

Re: Tds+ VNT turba.

Postby zhy » 20 Aug 2015, 08:35

nėr
fzs 600
bnv e36 traktor

User avatar
iLuvJDM
Posts: 115
Joined: 18 Aug 2008, 15:00

Re: Tds+ VNT turba.

Postby iLuvJDM » 19 Nov 2015, 10:50

Mariuzzzz wrote:Nors tema ir nera labai aktyvi, bet gal kasnors patartu apie plundzerius. Kiek atknisau naudoja nuo cumins senu dyz, ten kiek supratau vos ne identiskas bosch VE kuro siurblis, bet cia Lt ju pasiula=0. Dar kazkada kazkur skaiciau jog deda is MAN senu, mazu sunkvezimiu. Gal kas patikslintu kokio konkreciai modelio ieskoti?


Realiai, pamirsk LT toki dalyka. Bandziau, zaidziau, o rezultatas siaip sau. Pasidaryk governor mod'a, fuel pin mod'a, pasistatyk EGT meteri. Teisingai susireguliuok, gazo trosa suziurek, kad pilnai darynetu. Mano nuomone, cia viskas kas realu pasidaryti ir verta pagal rezultata. VE siurblys is principo nekazka sukti, ypac daugiau RPM.

Jei nori rimtai daryti, investuok i DieselMeken ar atitikmeni. Bent veiks ir vaziuos :)

Mariuzzzz
Posts: 196
Joined: 12 Mar 2011, 16:21

Re: Tds+ VNT turba.

Postby Mariuzzzz » 19 Nov 2015, 22:41

Zinau,kad VE siurbliai nekazka, bet kiek skaitinejaus su jais iki 350hp suka. Cia butu perdaug mano tdsui :) Kas tau nesigavo su tuo 12mm plundzeriu?


Return to “Dark Side”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest