Dvitaktis tepalas i dyzelini kura

Dyzeliu performance skiltis. Join the Dark Side!
Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43
Contact:

Dvitaktis tepalas i dyzelini kura

Postby Staska » 24 Nov 2012, 13:17

Netycion radau toki pasiulyma - dvitakcio tepalo pilima i dyzeli 0.5%. Nauda - kuro sistemos tepimas, senu purkshtuku/pompu isdylimo sumazinimas.

Forumai forumais - analogishka dalyka eksperimetavo bmw (svaraus dyzelinio kuro tepimo problema) ir poliariniai dyzeliniai generatoriai - iki 3 metu nepertrakiamo darbo.

Pabandziau gyvai, suvazinejau 3 baka - dalykas veikia. Masina su common railu, rida virs 300 000 km, anksciau ant salto vedimo mestavo duma. Po tepalo dapylimo i kura - dumai dingo, uzsivedineja zymiai lengviau ir pagerejo trauka ant mazu apsuku. Ir kazkiek kuro ekonomijos yra.

Tepala pilu nestes, pilnai sintetini.

andrius
Posts: 400
Joined: 17 Dec 2003, 08:44
Location: Vilnius

Re: Dvitaktis tepalas i dyzelini kura

Postby andrius » 24 Nov 2012, 20:39

o koki duma mesdavo? juoda, melyna ar balta?
pas mane melyna meta, ir nieko nerandu kodel, liko tik prie siurblio nagai nekisti..
ideja idomi..
BMW 750, OOOO A6 Q, S8.

Maiklonis
Posts: 1
Joined: 11 Oct 2012, 14:22

Re: Dvitaktis tepalas i dyzelini kura

Postby Maiklonis » 24 Nov 2012, 21:20

Mėlynas bus dėl variklio pavargusio. Vožtuvų gumelių gal. Be rimtesnio remonto nepanaikinsi jo

andrius
Posts: 400
Joined: 17 Dec 2003, 08:44
Location: Vilnius

Re: Dvitaktis tepalas i dyzelini kura

Postby andrius » 24 Nov 2012, 22:16

motoras pilnai perrinktas - cilindrai tekinti, nauji stumai, pilnai perrinkta galva (du kart :) ) ir tt. bet tema ne apie tai.
BMW 750, OOOO A6 Q, S8.

Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43
Contact:

Re: Dvitaktis tepalas i dyzelini kura

Postby Staska » 25 Nov 2012, 01:26

andrius wrote:o koki duma mesdavo? juoda, melyna ar balta?
pas mane melyna meta, ir nieko nerandu kodel, liko tik prie siurblio nagai nekisti..
ideja idomi..


Tai pabandyk, gal pades. Dumas irgi buvo melsvas, ir vedesi per kokias ~ 10 sekundziu. Vaizdas kad blogai slegi sukeldavo arba per anksti purkshtukai atsidarinedavo.

andrius
Posts: 400
Joined: 17 Dec 2003, 08:44
Location: Vilnius

Re: Dvitaktis tepalas i dyzelini kura

Postby andrius » 25 Nov 2012, 10:13

o kaip ta tepala imaisai i degalus? ar pries pilant degalus i baka ivarvini ten tuos kelis simtus gr tepalo ir tiesiog pili dyzeli, ar i kokia mazesne talpa ipili tepala ir dyzeli, isplaki gerai ir tada i baka?
nes na kai ruosi degalus dvitakciam varikliui, tai paplakt gerai reik - tirstas juk tas tepalas, plius benzas toks skystesnis, skvarbesnis. o dyzelis juk riebalas toks, kaip ismaisai?
BMW 750, OOOO A6 Q, S8.

User avatar
Eimazz555
Posts: 182
Joined: 16 Nov 2009, 22:11

Re: Dvitaktis tepalas i dyzelini kura

Postby Eimazz555 » 25 Nov 2012, 15:14

Draugas ant E34 TDS pila litra pusiau sintetinio tepalo i pilna baka, nes pas ji plundzeris siurblio pavarges, tai su tepalu vedasi geriau.

Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43
Contact:

Re: Dvitaktis tepalas i dyzelini kura

Postby Staska » 25 Nov 2012, 17:04

andrius wrote:o kaip ta tepala imaisai i degalus? ar pries pilant degalus i baka ivarvini ten tuos kelis simtus gr tepalo ir tiesiog pili dyzeli, ar i kokia mazesne talpa ipili tepala ir dyzeli, isplaki gerai ir tada i baka?
nes na kai ruosi degalus dvitakciam varikliui, tai paplakt gerai reik - tirstas juk tas tepalas, plius benzas toks skystesnis, skvarbesnis. o dyzelis juk riebalas toks, kaip ismaisai?


Trys kamshtelius i baka priesh pilant 10 litru dyzelio. Sheip tai puikiai susimaisho. Sheip tai pagooglinkit - two stroke oil diesel.

Padariau shiandien testa - antras bakas be tepalo, tai ant zemu blogiau traukia.

andrius
Posts: 400
Joined: 17 Dec 2003, 08:44
Location: Vilnius

Re: Dvitaktis tepalas i dyzelini kura

Postby andrius » 03 Dec 2012, 09:45

Staska wrote:Pabandziau gyvai, suvazinejau 3 baka - dalykas veikia. Masina su common railu, rida virs 300 000 km, anksciau ant salto vedimo mestavo duma. Po tepalo dapylimo i kura - dumai dingo, uzsivedineja zymiai lengviau ir pagerejo trauka ant mazu apsuku. Ir kazkiek kuro ekonomijos yra.


o efektas, kažkoks iš kart pasijautė ar pavažinėjus? antrą baką važinėju, nieko kol kas nei blogo nei gero..
BMW 750, OOOO A6 Q, S8.

Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43
Contact:

Re: Dvitaktis tepalas i dyzelini kura

Postby Staska » 03 Dec 2012, 17:54

andrius wrote:
Staska wrote:Pabandziau gyvai, suvazinejau 3 baka - dalykas veikia. Masina su common railu, rida virs 300 000 km, anksciau ant salto vedimo mestavo duma. Po tepalo dapylimo i kura - dumai dingo, uzsivedineja zymiai lengviau ir pagerejo trauka ant mazu apsuku. Ir kazkiek kuro ekonomijos yra.


o efektas, kažkoks iš kart pasijautė ar pavažinėjus? antrą baką važinėju, nieko kol kas nei blogo nei gero..


Bandziau ant dvieju mashina. viena su rida 330 ykm kita su 80 tkm. Nt pirmos pasijaute jau ant pirmo bako, ant antros beveik ne. Chia imho, roda ar gyva kuro sistema.


Return to “Dark Side”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest