bmw 330d performance?

Dyzeliu performance skiltis. Join the Dark Side!
Post Reply
Diiego 222
Posts: 180
Joined: 19 Dec 2009, 14:04
Location: Australia, Sydney

Re: bmw 330d performance?

Post by Diiego 222 »

be EGR motoras ilgiau šyla. su visais to pliusais ir minusais (gal labiau minusais).
Geras pastebejimas del motoro apsilimo, bet... BMW 3,5D naudoja EGR cooler'i tai reiskia jog vis tik neveltui...

Image
jeigu mišiniai geri ir pats cat'as neužsikišęs tai jis turi mažiau restrikcijos negu eilinis "bakelis".
Tiesa. Taciau siuo atveju eina kalba apie DPF (katalizaroriaus) "bakelio" istustinima. Galima keisti i tiesu vamzdi, bet del OEM tinka ir taip.

Vis tik manau, kad reiketu didinti/keisti maluna (turbina), purkstukus, apdirbti galvos kanalus. Ir valio :D :!:

MarcaZ
Posts: 23
Joined: 20 Jan 2008, 01:51

Re: bmw 330d performance?

Post by MarcaZ »

Jei turit, kas 160kw turba arba 173kw su el.valdymu, rasykit ;)

shilas
Posts: 61
Joined: 30 Dec 2012, 23:25

Re: bmw 330d performance?

Post by shilas »

Gal zinot kas, koks optimalus back pressure ant m57d29? girdejau, kad 1:1,4, gal kitu nuomoniu yra?

Gedass
Posts: 252
Joined: 02 Sep 2010, 19:11
Location: Vilnius

Re: bmw 330d performance?

Post by Gedass »

shilas wrote:Gal zinot kas, koks optimalus back pressure ant m57d29? girdejau, kad 1:1,4, gal kitu nuomoniu yra?
Yra,
optimalus back pressure yra 0kPa :mrgreen: O bet taciau, nezinau apie ka cia is tikro eina kalba, nes kaip suprantu tavo nurodyta slegiu santykis, tai gal paaiskink apie kuriu slegiu santyki kalbi, jei termino nezinai :roll:
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar

shilas
Posts: 61
Joined: 30 Dec 2012, 23:25

Re: bmw 330d performance?

Post by shilas »

jei isiurbime 1bar, tai ismetime nedaugiau 1.4bar

Mariuzzzz
Posts: 197
Joined: 12 Mar 2011, 16:21

Re: bmw 330d performance?

Post by Mariuzzzz »

Niokas wrote:Galit det ir 6 plundreziu mechanini sriaubly,ir mechanines forsunkes,nuo senesniuju 2l 4cil kurie buvo su rotoriniais siurbliais,nes jie i comonrailiny 3,0 direct fit. Nereiks powerio kompais sukiot,uzteks atsuktuvo-uzsuktuvo...
Gal galima placiau? Gal yra kas tai dare? Kaip kazin siurbli pritaikyti?

Gedass
Posts: 252
Joined: 02 Sep 2010, 19:11
Location: Vilnius

Re: bmw 330d performance?

Post by Gedass »

shilas wrote:jei isiurbime 1bar, tai ismetime nedaugiau 1.4bar
Jei kalba eina apie galia, tai ner cia ka optimizuot, darai kuo mazesni slegi ismetime ir viskas.
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar

shilas
Posts: 61
Joined: 30 Dec 2012, 23:25

Re: bmw 330d performance?

Post by shilas »

Gedai nekomentuok, jei is medzio iskrites. Klausimas yra ties kokiu slegiu santykiu ismetimo kolike ir isiurbimo pradeda krist galia?

makis
Posts: 104
Joined: 26 Jan 2013, 13:53

Re: bmw 330d performance?

Post by makis »

Mariuzzzz wrote:
Niokas wrote:Galit det ir 6 plundreziu mechanini sriaubly,ir mechanines forsunkes,nuo senesniuju 2l 4cil kurie buvo su rotoriniais siurbliais,nes jie i comonrailiny 3,0 direct fit. Nereiks powerio kompais sukiot,uzteks atsuktuvo-uzsuktuvo...
Gal galima placiau? Gal yra kas tai dare? Kaip kazin siurbli pritaikyti?
i 3l D netiks- pas ji kitokie stumokliai- netiks ispurskimo kampas!!! tinka i 2,9D t.y. 135-142kW variklius

Mariuzzzz
Posts: 197
Joined: 12 Mar 2011, 16:21

Re: bmw 330d performance?

Post by Mariuzzzz »

Bet ir rezultatas butu idomus, Kazin ar gautusi isgaut kazka panasaus kaip su commonrailu? (apie ekonomija nekalbu) Kazin yra kas dare toki projekta butu idomu pasiskaityneti kas kaip ir kas gavosi. Kiek ieskojau nieko panasaus neradau. Siaip visai idomus variantas gautusi, 24v gant patikimas, patvarus variklis su tiesioginiu kuro ipurskimu ir paprasta kuro sistema. Kaip cia minejo reguliuojamas atsuktuvu- uzsuktuvu :D

Swecias
Posts: 184
Joined: 16 Apr 2011, 16:57

Re: bmw 330d performance?

Post by Swecias »

Mariuzzzz wrote:Bet ir rezultatas butu idomus, Kazin ar gautusi isgaut kazka panasaus kaip su commonrailu? (apie ekonomija nekalbu) Kazin yra kas dare toki projekta butu idomu pasiskaityneti kas kaip ir kas gavosi. Kiek ieskojau nieko panasaus neradau. Siaip visai idomus variantas gautusi, 24v gant patikimas, patvarus variklis su tiesioginiu kuro ipurskimu ir paprasta kuro sistema. Kaip cia minejo reguliuojamas atsuktuvu- uzsuktuvu :D
http://www.bilgalleri.dk/galleri/216454 ... d#comments

Mariuzzzz
Posts: 197
Joined: 12 Mar 2011, 16:21

Re: bmw 330d performance?

Post by Mariuzzzz »

Dekui uz nuoroda. Piktas projektas, tik kad ta pauksciu kalba :(

Swecias
Posts: 184
Joined: 16 Apr 2011, 16:57

Re: bmw 330d performance?

Post by Swecias »

Mariuzzzz wrote:Dekui uz nuoroda. Piktas projektas, tik kad ta pauksciu kalba :(
google vertejas

330D M57 from E46 year 2002 std 184 bhp.

Upgraded with:
Turbonetics ball bearing turbo 1000Hk (data I keep to myself)
Bosch A series of pump, with high speed cam, 10mm elements and a damn fast gouvenor.
6-3 pipelines.
Nozzle Holders of Volvo truck, which was extended, overflow is moved and fitted large nozzels, REALLY big!
The top is the ported and it is drilled up to the truck nozzle holders otherwise it is std.
Custom made exhaust manifold, made as short as possible.
Custom made intake manifold with large plenunium chamber and connectors for water injection.
2 serious intercoolers.
There is made a Girdle plate under the engine of 25mm, otherwise crankshaft would break.
The oil pump is moved up to the side of the engine, used an ordinary hyd pump, driven by the cam chain.
Holly micro filter oil filter (can be taken apart and checked for shavings)
Most of the bolts in the engine is custom made in the ordinary 12.9 bolts, not stretch bolts!
pistons are machined, both on top and sides.
Dry sump pump, there is a tank of 12 liters below the gearbox.
El-pump for prelube with oil pressure the engine before it is started.
4 "Pressure after intercooler.
3 "Pressure before the intercooler.
And much much more, but allows me to keep a little secret, but I can make a good setup for your car if necessarySmile

Charge pressure is somewhat modest, small 6 bar can I squeeze in!

Transmission:
E46 330 Petrol 6 speed gearbox
Crowe 3 plate clutch
Steel flywheel with replaceable wear plate.
Fixed gear with a very short walk.
Eta Finaldrive (must change to another)

More text coming
Horsepower: Not known yet, since it is not quite doneSmile
Wheels: 17 "OZ Superleggera
Tires: Michelin slicks, but they must be upgraded when there is too little bite into them here.
Suspension: Std so far.
Car: It has the sweetest soundSmile
Styling: exhaust out through the front fender!
Interior: Sparco Pro ADV seat
M-Tach rat
Helbur chrome molly tube
Drag race 20L tank in plastic
4 point harness H
4 pcs trykure
All side windows are pexiglas and is bolted
Otherwise, the total stripped.
Extras: An extra engine should always have in stockSmile
Notes: The car is completely rebuilt to race and running, although it did not finish, we are currently working with that clutch, it is not running optimally. Please write if there are questions, however, gives no engine data or something like thatSmile

Gedass
Posts: 252
Joined: 02 Sep 2010, 19:11
Location: Vilnius

Re: bmw 330d performance?

Post by Gedass »

shilas wrote:Gedai nekomentuok, jei is medzio iskrites. Klausimas yra ties kokiu slegiu santykiu ismetimo kolike ir isiurbimo pradeda krist galia?
Tai kad pats, kaip is medzio iskrites :D Pirmiausia klausi apie back pressure, nurodai slegiu santyki, tada paaiskini apie ka kalbi ir galiausiai suformuluoji klausima.
O kalbant apie pati klausima, tai galia krenta visada (islaikant ta pati slegi isiurbime), didejant slegiu santykiui(t.y. didejant slegiui ismetime).
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: bmw 330d performance?

Post by Niokas »

Saliarkiniu turbinu, kompresoriaus ir turbinos sparnuociu santykis yra kaip "labai hibridiniu" bendzininiu turbu, kada pasididina tik kompresoriu, nes nori kad pustusi kaip Stokas o oro butu daugiau. Deja nevisada taip gaunasi, Del isaugusio back pressure.

Taigi saliarkos dauguma, yra padarytos su mazutem subinem, ir nemazais kompresoriais, finale gauni greita spoola,ir daug srauto anksti,kadangi velenai neoverlapiski ir galvos nekiauros boostas greit uzsibuildina nes atsiremia I galva,ir pasidaro shitload of torque,ir nieko arkliu., nes sukant toliau per superstas geometrijas pradeda nebetilpt dujos,ir slegis kolektoriui pradeda kilt,tuo paciu ir temperatura.

Iseitis tik viena, statyt du turbakus, kurie dalintusi viena back pressure, bet ju boostas pliusuojasi.
Pvz pirmas mazas turbas seriamas kokiais 4 barais back pressure, po turbo lieka kokie 3 at maziau, be to dar pilnai pakanka dar vienai didelei low boost turbai, bet su dideliu srautu, taigi finale reikia pora VG pora protinga proporcija parinktu turbu, ir turetum boosta vienoda back pressure, arba didesny nei back pressure. O jei boostas motore jau virsija back pressure, galima ir overlapiskus velenus susikist, ir pagamint jau normaliai poverio.

Krc visa beda su saliarkos degimo natura. Is to gaunasi, degimo pradzioj pikas slegio, ir nuolatinis kritimas darbo eigoj
Pridedam dar diddle eiga, ir finale turim saltas dujas,saltos taspats kas ju mazai, reiskia reikia mazasikniu turbu, dar jei degint visai be dumu Afr yra liesesnis nei bendzu, reiskia oro reikia dar daugiau nei bendzui. Taip ir gauni neprotinga turbinos ir kompresoriaus proporcija. Palyginimui vaziuojant spiritu, at metilu,kada Afr yra 7 ir 4. Pries 17 saliarkos. Plius laminarinis bendzo degimas kada slegis cilindre yra Mazai kintantis darbo takto metu, ir dujos yra karstos paleidziamos pro porta. Finale gali pasirinkt puikia turbos ir kompresoriaus proporcija, ir kad ir puti 2 barus siknoj gali but 0.3-0.5. Baro. Kai sita vaikai suprasit, nereiks kraipyt galvu, kaip su 1 baru 2.0 evo ant metilo 1000ag prisuka.

Geru nauju visiem :mrgreen:
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

User avatar
protoNOS
Posts: 715
Joined: 14 Feb 2006, 23:26
Location: Siauliai-Vilnius

Re: bmw 330d performance?

Post by protoNOS »

Manau tinkamas metas sulaukti tinkamo zmogaus nuomones: variantas: maza sikna didelis kompresorius ir du dideli westgate'ai mesti lauka viska ko nesuvalgo turbina (geometrija + isorinis westgate'as dyzelio atveju ).
Taip vienareiksmiskos nuomones ir neradau internete.
Masinas keiciu kaip kojines, du kartus per metus

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: bmw 330d performance?

Post by Niokas »

Taip yra jau daryta,ir mes taip Darem ir tai veikia, bet tik tam back pressure kilimui suvaldyt, bet back pressure mazesnio nei boostas ant dyzelio padaryt nelabai ymanoma paprastais budais. Nebent pradesi pust kura pries vostuva kaip bendze, bei degima kontroliuosi dyzelio uzsidegimu, o kreive ir spula koreguosi oksidatorium.
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

Swecias
Posts: 184
Joined: 16 Apr 2011, 16:57

Re: bmw 330d performance?

Post by Swecias »

cia video kad visiem paprasciau isivaizduot butu ka pasake Niokas apie 2 turbinas

http://www.youtube.com/watch?v=j8E6bGyj ... lfwlmQwhPg

troalflex
Posts: 80
Joined: 22 Feb 2013, 13:25

Re: bmw 330d performance?

Post by troalflex »

Tai gavosi taip pas amne 135kw stokas + cipas.

pasivazyniejus geometrija suluzo nusprendziau ikist kita turbo. esu pirkes 170kw turbina.
vakar idejau ja. Prasivaziuoju nuo 2,6K trauka isties yra padidejusi.juntamai.

turbina pilnai uzsipucia nuo 2,4k rpm. man atrodo kas pagal ideja turetu buti zymiai anksciau spoolas ? antru treciu ketvirtu begiu vaziuojant ties 2k tpm ir numini dugna lagas yra 1s 1,5s .seniau su stokine turbo zymiai buvo smagiau spaust nuo 2k rpms ir maltis mieste.
Gal kas dejes yra 170kw turbo ir gali papasakoti kaip pas juos.

makis
Posts: 104
Joined: 26 Jan 2013, 13:53

Re: bmw 330d performance?

Post by makis »

nuo 1700rpm puciasi be problemu, pritrauk siek tiek kojale.
gerai sureguliavus ant 2l D puciasi nuo 2500rpm

troalflex
Posts: 80
Joined: 22 Feb 2013, 13:25

Re: bmw 330d performance?

Post by troalflex »

makis wrote:nuo 1700rpm puciasi be problemu, pritrauk siek tiek kojale.
gerai sureguliavus ant 2l D puciasi nuo 2500rpm


sian taip ir pabandysiu. nes buvau pabandes padaryti ilga kojele tai isvis nebevaziavo. tada truputi sutrumpinau atsigavo. reiskias dar reikia trumpinti ja.


Dar turiu klausima 160kw saltosios dalies kriaukle uzsidetu ant 170kw?

prisegu foto. nes 170kw labai nepatogi griaukle tada ten labai gaunasi didele "ximija" su slangomis i oro srauto matuokle..
Attachments
gersą.jpg
gersą.jpg (52.84 KiB) Viewed 9592 times

troalflex
Posts: 80
Joined: 22 Feb 2013, 13:25

Re: bmw 330d performance?

Post by troalflex »

troalflex wrote:
makis wrote:nuo 1700rpm puciasi be problemu, pritrauk siek tiek kojale.
gerai sureguliavus ant 2l D puciasi nuo 2500rpm


sian taip ir pabandysiu. nes buvau pabandes padaryti ilga kojele tai isvis nebevaziavo. tada truputi sutrumpinau atsigavo. reiskias dar reikia trumpinti ja.


Dar turiu klausima 160kw saltosios dalies kriaukle uzsidetu ant 170kw?

prisegu foto. nes 170kw labai nepatogi griaukle tada ten labai gaunasi didele "ximija" su slangomis i oro srauto matuokle..

kuom skirsiasi dar GT2260V nuo gt2260VK ???

shilas
Posts: 61
Joined: 30 Dec 2012, 23:25

Re: bmw 330d performance?

Post by shilas »

Koki WG patartumet mauti ant standartinio m57 ismetimo koliko? ten apie 30mm skyle egr'o vamzdziui,noriu, kad numestu nuo 2.2 bar, ieskau pigiausio efektyvaus varianto, tarkim jei uztenka turbinines audes naudotas uz 100Lt, tai nauji Tialai neaktualu.

tomas.ep3
Posts: 134
Joined: 30 Sep 2009, 20:52

Re: bmw 330d performance?

Post by tomas.ep3 »

su kokiais cia purkstukais kokiu turbu tau reikia wg? perlipai 350ag?
Seat Leon Cupra Tdi...

shilas
Posts: 61
Joined: 30 Dec 2012, 23:25

Re: bmw 330d performance?

Post by shilas »

Dar vienas medinis...Priciom cia tie 350ag ir turbos?

Post Reply