Dėl Mtdi

Dyzeliu performance skiltis. Join the Dark Side!
auditankas
Posts: 82
Joined: 10 Jan 2013, 17:52

Re: Dėl Mtdi

Post by auditankas »

na kas daugiau pasidalins idejom,kaip priversti siurbly tiekti daugiau kuro be governatoriaus modo ir boosto PINo tobulinimo? :roll:

kardanas
Posts: 58
Joined: 04 Jul 2012, 22:18

Re: Dėl Mtdi

Post by kardanas »

dar lyg skirias plokstes kur minko plunzeri lift'as,berods pas tranzita ar kur yra su dideliu lift'u....

auditankas
Posts: 82
Joined: 10 Jan 2013, 17:52

Re: Dėl Mtdi

Post by auditankas »

butu idomu suzinot tiksliai nes turiu nuo keliu skirtingu siurbliu tai eiga panasi,tik skiriasi papildomos auseles pas vienus yra,pas kitus nera... :roll: nieksip negaliu padaryt dumu uzsklandos :evil: jei purpteli tai maza kamuoliuka ir vsio nei dumelio... lb aiskiai jauciasi kuro trukumas aukstuos sukiuos :roll:

User avatar
Sapnas
Posts: 70
Joined: 12 Apr 2012, 22:25
Location: Gelgaudiskis

Re: Dėl Mtdi

Post by Sapnas »

Kiek slegio turbina pucia? Koksai variklis? Koks siurblys?

auditankas
Posts: 82
Joined: 10 Jan 2013, 17:52

Re: Dėl Mtdi

Post by auditankas »

audi 2,5 5cil vnt20 turba (1,5bar) siurblys hibridintas korpusas 2,0td,plundzeris ir plundzerine nuo 2,5tdi 11mm

User avatar
Liutukas
Posts: 385
Joined: 07 Dec 2008, 03:26

Re: Dėl Mtdi

Post by Liutukas »

kiek zinau tai vnt20 turbo ejo i v6 ne i 5cil :roll:
GoSidewaysTeam.lt
Poliuretaniniu sailentbloku gamyba.

kamuto
Posts: 239
Joined: 10 Jul 2010, 12:44

Re: Dėl Mtdi

Post by kamuto »

Liutukas wrote:kiek zinau tai vnt20 turbo ejo i v6 ne i 5cil :roll:
o idet kitur draudziama? :shock:
There are about a thousand ways an engine can fail when boost is introduced

User avatar
Liutukas
Posts: 385
Joined: 07 Dec 2008, 03:26

Re: Dėl Mtdi

Post by Liutukas »

Apie idejima as nieko nesakau pas draugeli toks turbakas ant 1,9td uzdetas , tiesiog gal netaip interpretavau sakiny :roll:
GoSidewaysTeam.lt
Poliuretaniniu sailentbloku gamyba.

auditankas
Posts: 82
Joined: 10 Jan 2013, 17:52

Re: Dėl Mtdi

Post by auditankas »

butent tiesiog auksciau mano posto klause koks variklis,turba,siurblys pas mane todel as ir parasiau,siais laikais viskas galima perdaryt,uzdet kur patinka,pasirinkau vnt20 nes maziausiai rekejo zaist bandant pritaikant,zinau kad ji nera nasi,bet man pakaktu...tuo labiau kai niekaip neissprendziu bedos su tuo didesniu kuro padavimu tai jos 80procentu duok dieve yra te isnaudojama...

User avatar
Fever
Posts: 161
Joined: 05 Feb 2010, 13:04
Location: Kaunas/Kupiškis

Re: Dėl Mtdi

Post by Fever »

Jei daugiau bar pūsi, tai nereiškia kad jinai efektyviau dirbs. Jei tiksliau, tai reikėtų map'ą turbos pastudijuot. Bet dažniausiai tos standartinės nedidelės turbos prie didelio slėgio daugiau kaitina, o ne naudos kažkokios duoda.
1990 Mitsubishi Galant GTi

auditankas
Posts: 82
Joined: 10 Jan 2013, 17:52

Re: Dėl Mtdi

Post by auditankas »

tai manau cia jos pats tas ausko viduriukas,kuriame ji dirba optimaliausiai...beto nesiruosiu didesniu slegiu daryt,kaip ten bebutu davai sakykit ka ten reik prikimicint kad galima butu isspaust daugiau kuro is tu siurbliu mechaniniu...

Brunetas
Posts: 38
Joined: 24 Dec 2011, 15:26

Re: Dėl Mtdi

Post by Brunetas »

ne3.14skit jus proto visi, nei bandet nei zinot svarbu palot...su ta turbo puikiausiai kocioju 2bar boost ant 1.9TD ir patikekit trauka zymiai skirias kur 1.5bar kur 2bar.

User avatar
Fever
Posts: 161
Joined: 05 Feb 2010, 13:04
Location: Kaunas/Kupiškis

Re: Dėl Mtdi

Post by Fever »

"kociok" Tu ten kiek nori, ne apie konkretų atvėjį šnekėjau. Kokį egt turi prie tų 2bar'ų?
1990 Mitsubishi Galant GTi

auditankas
Posts: 82
Joined: 10 Jan 2013, 17:52

Re: Dėl Mtdi

Post by auditankas »

as buvau atsukes 2bar,bet trauka tikrai mazesne nei su 1,5bar,siaip ekspermentavau su ivairiais slegiais ir 1ba 1,3bar geriausia bent jau mano atveju yra1,5-1,6bar...aisku pas mane didelis kuro trukumas nuo 3000rms nu bet visgi gal idejus lift pumpa gal pasiseks uzmaitint tinkamai bent iki 4000rms...

andrius
Posts: 402
Joined: 17 Dec 2003, 08:44
Location: Vilnius

Re: Dėl Mtdi

Post by andrius »

auditankas > siek tiek ot, bet, kaip padarei vnt valdyma?
BMW 750, OOOO A6 Q, S8.

User avatar
Sapnas
Posts: 70
Joined: 12 Apr 2012, 22:25
Location: Gelgaudiskis

Re: Dėl Mtdi

Post by Sapnas »

auditankas wrote:as buvau atsukes 2bar,bet trauka tikrai mazesne nei su 1,5bar,siaip ekspermentavau su ivairiais slegiais ir 1ba 1,3bar geriausia bent jau mano atveju yra1,5-1,6bar...aisku pas mane didelis kuro trukumas nuo 3000rms nu bet visgi gal idejus lift pumpa gal pasiseks uzmaitint tinkamai bent iki 4000rms...
Niokas rase, kad reiktu padaryti apie 1bar kuro slegy pries siurbly. Pas pd variklius stovi siurblys bake ir pucia apie 0.6bar. Y 1.9tdi 66kw prichimicinta ydejus ta siurbly pagerejo ir dumas normalus su 1.5bar turbo slegiu.

User avatar
Liutukas
Posts: 385
Joined: 07 Dec 2008, 03:26

Re: Dėl Mtdi

Post by Liutukas »

Pas pd stovi siurblys gale ir jokio jis spaudimo nekelia ir negali kelt , jis veikia kaip zemaslegis siurblys.
GoSidewaysTeam.lt
Poliuretaniniu sailentbloku gamyba.

Brunetas
Posts: 38
Joined: 24 Dec 2011, 15:26

Re: Dėl Mtdi

Post by Brunetas »

egt neaiskus, bet kolkas niekas netirpsta...

auditankas tau su 2bar blogiau, nes pas tave ir taip ziaurus kuro trukumas, atsisuk kuro tada bus kitaip viskas...

sistema labai paprasta dedi slegini aktuatoriu ir valdai atvirksciai, geometrija pritrauki, o nuo slegio ja nustumia, priesingai negu su vakumu, kad uzvedus geometrija pritraukia ir poto atleidineja, krc labai simple sistema..

andrius
Posts: 402
Joined: 17 Dec 2003, 08:44
Location: Vilnius

Re: Dėl Mtdi

Post by andrius »

Auditankas - dar vienas momentas - ar neparašei, ar iš tiesų nekeisti purkštukų antgaliai? Pralaidumas pas juos labai mažas, bet ką rimčiau darant reik keist į pralaidesnius.
Nuo T4 kiek žinau pralaidžiausi, iš gamyklinių.
BMW 750, OOOO A6 Q, S8.

auditankas
Posts: 82
Joined: 10 Jan 2013, 17:52

Re: Dėl Mtdi

Post by auditankas »

purkstukai 0.210 (ael 2.5tdi variklio 103kw)greitu metu bus 0.250( firmos db neatsimenu,vienas prancuzas uzsiimineja dyzeliu bombinimu ir originaliu daliu prekyba be jokiu antkainiu todel kaina lb maza 5 antgaliai 800lt,visi kas isbande liko patenkinti) aisku jei pades sprendimas su siurbliuko idejimu i baka...o ar imanoma ta siurbliuka pakabint pries pat siurbly t.y. iskart po filtro?ar greit suges,nes niekas jo neatausins?

Brunetas
Posts: 38
Joined: 24 Dec 2011, 15:26

Re: Dėl Mtdi

Post by Brunetas »

jis skirtas kurui is bako pakelt iki siurblio tad abejoju ar taip isdegs.

Dasco
Posts: 18
Joined: 26 Oct 2008, 11:37

Re: Dėl Mtdi

Post by Dasco »

kad toks siurblys nesa arti 200ag be jokiu ten lift pump, pasikeis i pralaidesnius purkstukus ir vaziuos
seat toledo 1.9tdi PD garrett gtb2260vk
audi a6 2.5 tdi 132kw Q

Brunetas
Posts: 38
Joined: 24 Dec 2011, 15:26

Re: Dėl Mtdi

Post by Brunetas »

as tai lift pumpa deciau del saugumo dar, nes patraukus oro ties 7k++ abarotu viena siurbly jau teko ismest man...ir jei uzlieseja tik su abarotais, o ne tik spoolinus turbakui tai reiskia kuro neparsitraukia pakankamai, nes jei nevestu purkstukai uzliesetu iskart spoolinus turbakui.

auditankas
Posts: 82
Joined: 10 Jan 2013, 17:52

Re: Dėl Mtdi

Post by auditankas »

na isigyjau jau pd siurbliuka reiks eit konstruot i baka,beja kokia kaina jo vid nes man kazkaip daug atrode kai 100lt paprase,bet pervaziavus per visus utenos srotus tai visi kaip susitare tiek saukia :roll:

User avatar
Liutukas
Posts: 385
Joined: 07 Dec 2008, 03:26

Re: Dėl Mtdi

Post by Liutukas »

Naujas siurbliukas parduotuvej 97lt be nuolaidos 8)
GoSidewaysTeam.lt
Poliuretaniniu sailentbloku gamyba.

Post Reply