nu dabar parodyk lietovoj nors viena, tdi pd tik su hibridine turba kuris atsuko 240ag tarkim, be jokiu portinimu, stokiniais is. kolikais, 96/110kw purkstukais, apie ic nekalbam cia viskas aisku. ir cia viskas street naudojimui, jokiu 3bar niekas nedarys proto turedamas..Niokas wrote:ribu nera jei seip
450ag atsuko su standartinio dydzio vostuvais ir standartiniu velenu, bet bustai buvo 90psi, kad prakist pro tokia nekvepuojancia galva oro 450ag kuro kiekiuj sudegint.
ir tikrai, skaitytik daugiau literaturos,o ne forumus
Dėl Mtdi
Re: Dėl Mtdi
Seat Leon Cupra Tdi...
Re: Dėl Mtdi
http://www.groundwirus.lt/lt/projektai/ ... -9tdi.htmltomas.ep3 wrote:nu dabar parodyk lietovoj nors viena, tdi pd tik su hibridine turba kuris atsuko 240ag tarkim, be jokiu portinimu, stokiniais is. kolikais, 96/110kw purkstukais, apie ic nekalbam cia viskas aisku. ir cia viskas street naudojimui, jokiu 3bar niekas nedarys proto turedamas..Niokas wrote:ribu nera jei seip
450ag atsuko su standartinio dydzio vostuvais ir standartiniu velenu, bet bustai buvo 90psi, kad prakist pro tokia nekvepuojancia galva oro 450ag kuro kiekiuj sudegint.
ir tikrai, skaitytik daugiau literaturos,o ne forumus
2,5 bar paskutinius puse metu vazinejau kasdiena sanaudos 6.4l /100km
Re: Dėl Mtdi
tai kad tam perechodui buvo keistas velenėlės, jei gerai pamenu vimotos forume aprašyma
Re: Dėl Mtdi
nieks proto turedamas nedarytu pumpiko,seniuk
o kame protas tu kurie nepucia 3 baru?
o kame protas tu kurie nepucia 3 baru?
Re: Dėl Mtdi
man asmeniskai tik pumpikas, daug malonesnis vazevimas, cia aisku kiekvienam individualiaiNiokas wrote:nieks proto turedamas nedarytu pumpiko,seniuk
o kame protas tu kurie nepucia 3 baru?
p.s tada bent 230ag be valiko parodykit
Seat Leon Cupra Tdi...
Re: Dėl Mtdi
jei tu esi kaskuo apsoliuciai isitikines-tu tik apriboji savo stupratima.
nes jei ideja is pradziu atrodo ne didziausia nesamone-tai ta ideja neverta demesio.
nori saliarkos be turbo su 200ag?- nesamone? reiskia taip reikia ir daryt.
nes jei ideja is pradziu atrodo ne didziausia nesamone-tai ta ideja neverta demesio.
nori saliarkos be turbo su 200ag?- nesamone? reiskia taip reikia ir daryt.
Re: Dėl Mtdi
o dedant siurbli nuo autobusiuko reikia jam dar kazka perdarinet ar imi siurbli toki koks yra, dedi ir bus kazkoks rezultatas?cooler wrote:1,6td siurblys netiks, veikti veiks bes ne taip kaip turi veikt turi imt tdi siurbli ir dėt mechanine kepure arba žiurėtis nuo fiat ar ducato busiuku siurbli.
pasidariau dabar tdi su mechaniniu siurbliu nuo 1.9td, vaziuot vaziuoja bet nekazka..nezinau ar bandyt zaist su tuo paciu siurbliu ar paprasciau butu nuo autobusiuko isidet nuo fiato, iveco ir pan.
Re: Dėl Mtdi
aiskinkis apie governatoriu,suprasi kodel nekaska su orginliu siurbliu gaunas
Re: Dėl Mtdi
bet ar verta zaist su 1.9 siurbliu ar paprasciau isidet nuo 2.5 autobusiuko kokio nors? ar ir tam siurbliui reikes burt kazka kad vaziuotu?
Re: Dėl Mtdi
tam buso gli reikt burt dar daugiau ,nes sukiai greiciausia bus dar mazesni numatyti gamintojo, buso siurbly gali rast tik didesny plundzery
Re: Dėl Mtdi
tai kiek suprantu nevien siurblio plundzeris įtakoja salerkos kieko išpurškima.
Re: Dėl Mtdi
ant 1.9 td siurblio nera kuro pariebinimo nuo boosto, tai dedant boost pin'a tarkim nuo 1.6td reikia dar kazka keist kad jis veiktu normalei?
Re: Dėl Mtdi
pas mane siaip buvo ant 1.9 TD tas pariebinimas nuo boosto, bet jis jau ismestas, yra ir naglesniu modu negu su juo riebintis
Re: Dėl Mtdi
Šiaip galėtuj dalintis informacija, o ne užsispasti
Re: Dėl Mtdi
cia labiau reikia pamatyti, tiesiog metas lauk visi kuro riebinimo ir abarotu ribotuvai bei reikia ismest kojele kuri riboja gazo xoda.pirmiausia pasidaryk governatoriaus moda
Re: Dėl Mtdi
Kaip tą governatoriasu moda padaryti? nes čia neina kitokios spyruoklės įdėti
Re: Dėl Mtdi
nusijami galva siurblio, ten stovi tokia ale sakute su spyruoklem viduj,dvie kietumu ir eigu
kuri sujungta su karamislu kuris stumdo dozatoriu
jas abi jami ikisi vamzduka vietoj ju, jokiu budu neliesk tu spyruokliu kur ant karamisliuko stovi ir tu paciu minksciausiu ant galiuko ,to viso kringelio kur sumautos tos dvi standzios dvie kietumu ir eigu.
ir turi neribotus sukius(riboti tik tavo gelezies ribotumu,krc suksis kol isitaskis nx viskas )
kuri sujungta su karamislu kuris stumdo dozatoriu
jas abi jami ikisi vamzduka vietoj ju, jokiu budu neliesk tu spyruokliu kur ant karamisliuko stovi ir tu paciu minksciausiu ant galiuko ,to viso kringelio kur sumautos tos dvi standzios dvie kietumu ir eigu.
ir turi neribotus sukius(riboti tik tavo gelezies ribotumu,krc suksis kol isitaskis nx viskas )
Re: Dėl Mtdi
Kap suprantu tai tik šitas spiruokles mest lauk ir statyti vamzduka
Re: Dėl Mtdi
tkrai taip
Re: Dėl Mtdi
Koksai sekantis zingsnis? Manau reiktu kazka konstruoti, kad sukilus turbos slegiui, atitinkamai pariebintu misiny. Ar perdarius governatoriu jau nelieka jokiu pariebinimu? Siaip manau jei turejus protinga koja ant pedalo, tai mesti viska kas yra viduje siurblio, padaryti kad tiesiai governatorius slankiotu plundzery ir viskas. Laisvas apsukas susireguliuoti su laisvu sukiu varzteliu ir yra kitas kitoj pusej varztelis, su juo kiek max paduotu kuro. Ydomu kas gautusi beliktu pazaisti su degimo kampu
Re: Dėl Mtdi
Šita perdarius kažkiek eitu sukelti salerkos kiekį http://www.youtube.com/watch?v=6zPnjE3neoM
Re: Dėl Mtdi
jei viska ismesi,nesureguliuosi laisvu sukiu.,meginau,tikrai nepatariu...
padlagas tai ten viskas aisku,tik siukiu ribojima kaip padaryt balazin,gal megint daryt zostka atkirtima nuo degimo vostuvelio ant plunzero,kad nusukus ratus neuzraitytum 8000k+
krc jus pirma pasidarykit governo ivarza,arba ant kieto tas dvi didesnes,ta mazoji spyruokle yra laisvom tvarkyt,ir ta maza ant karamisliuko irgi,ju nelieskit,kitaip nebus laisvu.
jei abejojat supraskit principa governo veikimo,ir kaip saliarkos sukiai apskritai ribojasi,KAI NERA ORO RIBOJIMO.
taigi reguliacija tik kuru,tai jei tu pastumsi dozatoriu kad pakelt sukiai(ir nebus ko atmest governui) ,jie nenusitoves niekur nes kils iki bbzn kiek net ir su mazu kuro kiekiu, jei kylant abarotam governatorius nemazins kuro kiekio,iki nulio tas nulis ir bus tavo siukiu riba,krentant abarotam kris iscentrine jega i tas spiruokles, tuo paciu dides dozatoriaus pastuma ir vel kaskiek kuro bus atrista.
http://www.youtube.com/watch?v=6j0vrfaXPmw krc ziurim ir suprantam
padlagas tai ten viskas aisku,tik siukiu ribojima kaip padaryt balazin,gal megint daryt zostka atkirtima nuo degimo vostuvelio ant plunzero,kad nusukus ratus neuzraitytum 8000k+
krc jus pirma pasidarykit governo ivarza,arba ant kieto tas dvi didesnes,ta mazoji spyruokle yra laisvom tvarkyt,ir ta maza ant karamisliuko irgi,ju nelieskit,kitaip nebus laisvu.
jei abejojat supraskit principa governo veikimo,ir kaip saliarkos sukiai apskritai ribojasi,KAI NERA ORO RIBOJIMO.
taigi reguliacija tik kuru,tai jei tu pastumsi dozatoriu kad pakelt sukiai(ir nebus ko atmest governui) ,jie nenusitoves niekur nes kils iki bbzn kiek net ir su mazu kuro kiekiu, jei kylant abarotam governatorius nemazins kuro kiekio,iki nulio tas nulis ir bus tavo siukiu riba,krentant abarotam kris iscentrine jega i tas spiruokles, tuo paciu dides dozatoriaus pastuma ir vel kaskiek kuro bus atrista.
http://www.youtube.com/watch?v=6j0vrfaXPmw krc ziurim ir suprantam
Re: Dėl Mtdi
Tai kiek suprantu, jau kuro sugebesim paduoti. O koksai turetu buti degimo kampas pas tdi, kad islauzti max nm max ag? Nes mechaniny kaip nustatei, taip ir liks jisai, nebus jokiu mapu nuo kuriu del sukiu keistu degimo kampa ar panasiai... Pagarba Niokui ir tavo zinos tikrai pravers daug kam...