isbandytas reikalas yra, taip kad gali matyt savaip..Sapnas wrote:As nematau tikslo didinti purkstuku ispurskimo slegy. Purkstuku antgaliai paskaiciuoti pagal ju kuro ispurskimo kieky ir jie normaliausiai dirbs prie jiems pritaikyto slegio... Nebent norit pasigirti, kad pas mane toksai slegis ar anoks.tomas.ep3 wrote:kiek padare forsunkes? gal per daug, as pats dariausi ant sunkvezimio stakliu tai buvo 280bar tai ir sunkiai kures
Dėl Mtdi
Re: Dėl Mtdi
Seat Leon Cupra Tdi...
Re: Dėl Mtdi
Sapnas wrote:As nematau tikslo didinti purkstuku ispurskimo slegy. Purkstuku antgaliai paskaiciuoti pagal ju kuro ispurskimo kieky ir jie normaliausiai dirbs prie jiems pritaikyto slegio... Nebent norit pasigirti, kad pas mane toksai slegis ar anoks.tomas.ep3 wrote:kiek padare forsunkes? gal per daug, as pats dariausi ant sunkvezimio stakliu tai buvo 280bar tai ir sunkiai kures
normalus tdi yra paskaiciuti ant 66kw,81kw,96kw... bet man ir daugumai manau labiau patinka kai tas tdi veikia 200kw rezimu
esme,kad ka numato gamintojas yra paskaiciuota pagal,gelezies resursa,pakankama atomizacija ir ten ekologija ,stresai ir t.t.mazas ispurskimo slegis net su ekonomija prasilenkia(daugiau baru-svariau dega)
bet tie kas modina saliarkas su jom daug nevaziuoja,tada laikytis gamintojo nustatytu ribu yra netikslinga ir tuo labiau neimanoma,nes modinimas is esmes ir yra nesilaikymas "gamintoju numatytu "parametru
Re: Dėl Mtdi
O tai as vel su savo durnu klausimu
Niokai, lietuviskai ir aiskiai pasakyk.Eimazz555 wrote:Atsiprasau gal uz durna klausima O ka duoda didesnis slegis ant purstuku?Pavyzdziui yra ant mano darbinio pasrato 155bar ir as nieko nebures idedu purkstukus pas kuriuos yra 175bar?
Re: Dėl Mtdi
200-240bar sandartinei masinai. sudesi didesnius nei orginalius purkstukus ,su orginaliu plundzeriu sunkiai uzvesi salta.pakelsi slegy bus dar blogiau.
bet pvz dedant nauja 12mm su 280 skylutem drasiai darai 260bar
bet pvz dedant nauja 12mm su 280 skylutem drasiai darai 260bar
Re: Dėl Mtdi
O kodel su stock plundzeriu tas uzvedimas suprasteja ir kodel pakelus siurblio vidini slegi bus dar blogiau?Niokas wrote:200-240bar sandartinei masinai. sudesi didesnius nei orginalius purkstukus ,su orginaliu plundzeriu sunkiai uzvesi salta.pakelsi slegy bus dar blogiau.
bet pvz dedant nauja 12mm su 280 skylutem drasiai darai 260bar
Re: Dėl Mtdi
Falk3n wrote:O kodel su stock plundzeriu tas uzvedimas suprasteja ir kodel pakelus siurblio vidini slegi bus dar blogiau?Niokas wrote:200-240bar sandartinei masinai. sudesi didesnius nei orginalius purkstukus ,su orginaliu plundzeriu sunkiai uzvesi salta.pakelsi slegy bus dar blogiau.
bet pvz dedant nauja 12mm su 280 skylutem drasiai darai 260bar
turejau minty purkstuku slegy, o vidinio siurblio slegio kelimas duoda tik viena ,atstato advanso trukuma del isinesiojimo,jei toks yra
Re: Dėl Mtdi
cia labai sunku suprast kdl 10mm neuzkelia tokio slegi koki 12mm padaro?
Seat Leon Cupra Tdi...
Re: Dėl Mtdi
Sunku suprast kodel neuztenka to 10mm plundzerio normaliai uzkurt salta masina su naujais aftermarket myztukais, kai pries tai su senais myzanciais boschiniais kurdavosi spol abarota
Re: Dėl Mtdi
kaip atsidaro purkstukai? nuo slegio, strandartas yra 200bar, sudejai su didelem skylem pakeliai slegi siurblys nenasus yra 10mm, td sunkiai uzsikuria...
Seat Leon Cupra Tdi...
Re: Dėl Mtdi
Nu jo. Bet tolimesniam purkstuku darbui, kuro ispurskimui tas didesnis slegis jau itakos neturi, uzmynus "tapke" ir tas 10mm plundzeris atidaro pilnai tuos purkstukus, ar ne.tomas.ep3 wrote:kaip atsidaro purkstukai? nuo slegio, strandartas yra 200bar, sudejai su didelem skylem pakeliai slegi siurblys nenasus yra 10mm, td sunkiai uzsikuria...
Re: Dėl Mtdi
Yra siokia tokia bedele... Mano 1.9tdi VP labai greitai uznesa kintama geometrija suodziais ir pastrigus pradeda overboostint. Tas greitai tai: KKK BV43 3 kartos tipo nestringancia geometrija uznese per 1,5men, o vnt 25/17 hibrida su 2 kartos geometrija per savaite Tai gi faktas, kad kiekviena savaitgali as tos geometrijos nevalysiu Kadangi pas mane myztukai sudeti 0.240, o programa daryta ant visko stock, tai jie dabar pila tiek kiek 10mm plundzeris sugeba pakelt, dumo tikrai nemazai, o kai salta ryte ant padsoso varo melsvai pilka nesudegusia saliara smirdanti duma.
Man kolkas tik viena teorija, kad reikia sureguliuot misini normaliai padarius atitinkama remapa, beeet ar tikrai tai padetu?
Man kolkas tik viena teorija, kad reikia sureguliuot misini normaliai padarius atitinkama remapa, beeet ar tikrai tai padetu?
Re: Dėl Mtdi
dumu jis tikrai negali daryt, reikia pirma suprast dumu prasme, kam jie reikalingi, db pas tave tarkim kuro kiekis 3.5 kokie, su sitais miztukais ir 10mm, tarkim sustygavus gali turet 175ag prie kokiu 1,7bar, geometrijas uznesa, nuo belaip myzanciu forsunkiu, cia degimas ir pan sudas, tu gal apacioj turi kalna dumu kol dar turba turi tik 1bar, o virsunej ner dumu ir 1,7bar, esme turetum suprast..
Seat Leon Cupra Tdi...
Re: Dėl Mtdi
Tai apie tai as ir masciau, nes kuro pila dabar tikrai perdaug net ant laisvu, todel teks vaziuoti pas vitolda, kad sustyguotu viska kaip turi buti.
Re: Dėl Mtdi
o gal kas zinot koks plundzeris pas alfa 155 2.5td? ir iki kokio lygio galima kelt purkstuku slegi kad butu nauda ir rytais nereiktu puskaciaus? standarte 92kw bet pazystamas pakrapste kompa pakeliau slegi iki 1.5bar tai audi 2.5 tdi su 132kw niekaip nepaveja, bet noris dar daugiau
Re: Dėl Mtdi
pagal ideja bus 11mm plundzeris, jai ten dar ne comonrailas.. 210bar yra normalu..
Seat Leon Cupra Tdi...
Re: Dėl Mtdi
Ant purkstuku raso 150bar tai abejoju kad ten komonreilas. Senas tankas. Dekui uz info
Re: Dėl Mtdi
nuo seip tie jtd, jau skaitos comonrail nuo 99m.. fiat pirmieji kurie isleido comonrail motorus..
Seat Leon Cupra Tdi...
Re: Dėl Mtdi
ten forskamerinis turbo dyzelis, ir kaskodel jauciu kad ten tas ispudingasis,GM motoras su 4 galvom. ten juos reikia mylet ir tausot,nes kitaip uzdulkins negyvai... alkune isitraukia per prieky, bloko. galvu centravimo nera jokio,prima kolikus reikia uzsidet tik tada galvas prisiverst kitaip niekas nesueina. jei ten toks pas tave,pagalvok,kaip geriau...
Re: Dėl Mtdi
jo galvos keturios. kai as ja pasiemiau buvo ketvirtos galvos talpine prapusta. kompresija ejo lauk. galvojau kad per purkstuka bet tik biski pavazinejus pradejo juoduot galvos sonas. o siaip du metai droziu kiek eina ir su motoru neturiu jokiu bedu. viena ir pagrindine beda tai amzinai juodas karteris, jis nesivirina o kito ner kur gaut. jei jau kada links tai visa 2.4 jtd svapa i vieta. viskas idealiai tinka