Dėl Mtdi

Dyzeliu performance skiltis. Join the Dark Side!
auditankas
Posts: 82
Joined: 10 Jan 2013, 17:52

Re: Dėl Mtdi

Postby auditankas » 14 Jan 2013, 13:27

su naujais as jau pasimokiau,nepeperku...nebent grynai is centro imt bet ten visada kaina "gera" buna...

auditankas
Posts: 82
Joined: 10 Jan 2013, 17:52

Re: Dėl Mtdi

Postby auditankas » 14 Jan 2013, 18:42

beja klausimas tiems kas turi ne stock purkstukus,prie kokio slegio pas jus atsidarineja?mastau daryt 200bar nes dabartiniai 180bar sakau gal islosiu bent ant variklio tilesnio garso...

Brunetas
Posts: 38
Joined: 24 Dec 2011, 15:26

Re: Dėl Mtdi

Postby Brunetas » 15 Jan 2013, 00:25

pas mane prie 210bar stock audi 2.5 103kw purkstukai padaryti..tai virs 200bar gali drasiai daryt

User avatar
Falk3n
Posts: 46
Joined: 10 Oct 2007, 21:38
Location: Alytus

Re: Dėl Mtdi

Postby Falk3n » 15 Jan 2013, 09:44

su tuo slegiu manau irgi nepersistengt reiktu, nes ant 0.240 purskalu padariau 230bar, tai su mano stock 10mm plundzeriu rytais uzsikurimas tragiskas. Gal jusu 11mm plundzeriai ir patemps aftermarket ispurskejus, bet patarciau nepersistengti :wink:

tomas.ep3
Posts: 134
Joined: 30 Sep 2009, 20:52

Re: Dėl Mtdi

Postby tomas.ep3 » 15 Jan 2013, 16:19

paciam siurbly ir reikia slegi sukelti, kad nekristu kuro kiekis, tada ir kursis gerai..
Seat Leon Cupra Tdi...

User avatar
Falk3n
Posts: 46
Joined: 10 Oct 2007, 21:38
Location: Alytus

Re: Dėl Mtdi

Postby Falk3n » 15 Jan 2013, 21:56

tomas.ep3 wrote:paciam siurbly ir reikia slegi sukelti, kad nekristu kuro kiekis, tada ir kursis gerai..

O kaip ta slegi sukelti, jei vitoldas sake, kad siurbliui jau itampa sukelta praktiskai maksimaliai. Nebent pakoreguoti kazka map'uose, kad kuriant siurblys keltu didesni slegi jei imanomao taip :roll:

User avatar
Eimazz555
Posts: 182
Joined: 16 Nov 2009, 22:11

Re: Dėl Mtdi

Postby Eimazz555 » 15 Jan 2013, 22:55

Atsiprasau gal uz durna klausima :roll: :oops: O ka duoda didesnis slegis ant purstuku?Pavyzdziui yra ant mano darbinio pasrato 155bar ir as nieko nebures idedu purkstukus pas kuriuos yra 175bar?

tomas.ep3
Posts: 134
Joined: 30 Sep 2009, 20:52

Re: Dėl Mtdi

Postby tomas.ep3 » 16 Jan 2013, 18:35

Falk3n wrote:
tomas.ep3 wrote:paciam siurbly ir reikia slegi sukelti, kad nekristu kuro kiekis, tada ir kursis gerai..

O kaip ta slegi sukelti, jei vitoldas sake, kad siurbliui jau itampa sukelta praktiskai maksimaliai. Nebent pakoreguoti kazka map'uose, kad kuriant siurblys keltu didesni slegi jei imanomao taip :roll:

mexaniskai galima biski..
Seat Leon Cupra Tdi...

User avatar
Falk3n
Posts: 46
Joined: 10 Oct 2007, 21:38
Location: Alytus

Re: Dėl Mtdi

Postby Falk3n » 16 Jan 2013, 21:36

tomas.ep3 wrote:
Falk3n wrote:
tomas.ep3 wrote:paciam siurbly ir reikia slegi sukelti, kad nekristu kuro kiekis, tada ir kursis gerai..

O kaip ta slegi sukelti, jei vitoldas sake, kad siurbliui jau itampa sukelta praktiskai maksimaliai. Nebent pakoreguoti kazka map'uose, kad kuriant siurblys keltu didesni slegi jei imanomao taip :roll:

mexaniskai galima biski..

Placiau jei galima. Sudomino :)

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: Dėl Mtdi

Postby Niokas » 17 Jan 2013, 00:42

galima sukelt ,vidinio siurblio tandemo slegy,iverzus redukciny vostuvely. bet tai yra tikslinga tik tada kai ,siurblys yra pavadinkim pavargees,ir vidinis slegis pakrites,tada nebepakankamai ankstina ipurskima,nes butent vidinis slegis nugali ta spyruuokle kuri laiko visa campleito atramos sistemele,kuri atsakinga uz kampleito atramos vieta,tuo paciu ir advanca.

kelt tam,kad kelt-visiska nesamone.

kitas dalykas kelt siurblio korpuso slegy,tam kad tvarkytis su kuro deficitu prie abarotu ,su dideliu plundzeriu.
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

Brunetas
Posts: 38
Joined: 24 Dec 2011, 15:26

Re: Dėl Mtdi

Postby Brunetas » 17 Jan 2013, 02:02

gal durnas klausimas, o lift pumpas nepadetu kovot su kuro deficitu ties aukstais abarotais?nes nuo ~4.5k ima staigiai uzlieset...

User avatar
Falk3n
Posts: 46
Joined: 10 Oct 2007, 21:38
Location: Alytus

Re: Dėl Mtdi

Postby Falk3n » 17 Jan 2013, 09:22

Niokas wrote:galima sukelt ,vidinio siurblio tandemo slegy,iverzus redukciny vostuvely. bet tai yra tikslinga tik tada kai ,siurblys yra pavadinkim pavargees,ir vidinis slegis pakrites,tada nebepakankamai ankstina ipurskima,nes butent vidinis slegis nugali ta spyruuokle kuri laiko visa campleito atramos sistemele,kuri atsakinga uz kampleito atramos vieta,tuo paciu ir advanca.

kelt tam,kad kelt-visiska nesamone.

kitas dalykas kelt siurblio korpuso slegy,tam kad tvarkytis su kuro deficitu prie abarotu ,su dideliu plundzeriu.

turi omeny Keystone mod'a?

tomas.ep3
Posts: 134
Joined: 30 Sep 2009, 20:52

Re: Dėl Mtdi

Postby tomas.ep3 » 17 Jan 2013, 19:42

krc pas mus visus cia tie siurbliai jau 300tkm praleke tai, pirmas dalykas tai yrodo kad sunkiai kurias, ten 10min darbo padaryt, o veikimas irodytas dalykas...
Seat Leon Cupra Tdi...

auditankas
Posts: 82
Joined: 10 Jan 2013, 17:52

Re: Dėl Mtdi

Postby auditankas » 17 Jan 2013, 20:03

nusipirkau nuo kazkokio sunkvezimuko siurbly 4cil tai yra daliu gal kam reik yra 11mm plundzeris ir siaip visokiu menkniekiu kurie netiks dedant man i 5cil...tai galeciau kazkam padet aisku jei kas supranta ko ten yra mandriau ir pakeitus gautu kazkoki efekta...o apie slegi geriau paaiskinkit cia,bus ateity zmonem daug lengviau ir siaip svietejiska veikla gilinantis i mtdi :D

User avatar
Falk3n
Posts: 46
Joined: 10 Oct 2007, 21:38
Location: Alytus

Re: Dėl Mtdi

Postby Falk3n » 17 Jan 2013, 21:06

tomas.ep3 wrote:krc pas mus visus cia tie siurbliai jau 300tkm praleke tai, pirmas dalykas tai yrodo kad sunkiai kurias, ten 10min darbo padaryt, o veikimas irodytas dalykas...

Na pas mane kuresi kuo puikiausiai ir prie -30 kai buvo .210 myztukai, bet su .240 jau prastai. Jeigu nesunku papasakok ka ten reikia pakrapstyti, kad bent pasvelnint sita problema :)

tomas.ep3
Posts: 134
Joined: 30 Sep 2009, 20:52

Re: Dėl Mtdi

Postby tomas.ep3 » 17 Jan 2013, 22:58

pas sauliu i domeikava nuvaziuok pazes tau diagnostika ir uz ta pati padarys ;)
Seat Leon Cupra Tdi...

Ezeras
Posts: 33
Joined: 12 Apr 2009, 11:11

Re: Dėl Mtdi

Postby Ezeras » 17 Jan 2013, 23:15

tomas.ep3 wrote:pas sauliu i domeikava nuvaziuok pazes tau diagnostika ir uz ta pati padarys ;)

Galetum ir placiau papasakot ka ten pasukiot ir kur pasukiot reikia...

tomas.ep3
Posts: 134
Joined: 30 Sep 2009, 20:52

Re: Dėl Mtdi

Postby tomas.ep3 » 18 Jan 2013, 10:34

nu ten nepamates nepadarysi realiai, ant siurblio yra toks voztuvelis jame spyruokle reikia ta spiruokle standesne padaryt..
Seat Leon Cupra Tdi...

User avatar
Falk3n
Posts: 46
Joined: 10 Oct 2007, 21:38
Location: Alytus

Re: Dėl Mtdi

Postby Falk3n » 18 Jan 2013, 11:04

Niokas wrote:galima sukelt ,vidinio siurblio tandemo slegy,iverzus redukciny vostuvely. bet tai yra tikslinga tik tada kai ,siurblys yra pavadinkim pavargees,ir vidinis slegis pakrites,tada nebepakankamai ankstina ipurskima,nes butent vidinis slegis nugali ta spyruuokle kuri laiko visa campleito atramos sistemele,kuri atsakinga uz kampleito atramos vieta,tuo paciu ir advanca.

kelt tam,kad kelt-visiska nesamone.

Va apie sita redukcini voztuveli tu Tomai ir kalbi ;) TDIclub.com sitas modas vadinamas Keystone mod.

auditankas
Posts: 82
Joined: 10 Jan 2013, 17:52

Re: Dėl Mtdi

Postby auditankas » 18 Jan 2013, 13:08

kiet teko ciupinet siurbliu tai ant mechaniniu siurbliu voztuve tos spyruokles kietesnes nei tdi :roll:

Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43
Contact:

Re: Dėl Mtdi

Postby Staska » 21 Jan 2013, 20:32

Nu 300++ tkm sudevejimo plunzeri padeda 0.5% dvitakcio tepalo i dyzeli..

User avatar
Falk3n
Posts: 46
Joined: 10 Oct 2007, 21:38
Location: Alytus

Re: Dėl Mtdi

Postby Falk3n » 23 Jan 2013, 16:25

Staska wrote:Nu 300++ tkm sudevejimo plunzeri padeda 0.5% dvitakcio tepalo i dyzeli..

pilu as to tepalo bet man visiskai jokio pagerejimo/pblogejimo :) matyt siurblys dar ne toks ir gatavas arba jau jam niekas nepadeda :D

tomas.ep3
Posts: 134
Joined: 30 Sep 2009, 20:52

Re: Dėl Mtdi

Postby tomas.ep3 » 23 Jan 2013, 17:21

kiek padare forsunkes? gal per daug, as pats dariausi ant sunkvezimio stakliu tai buvo 280bar tai ir sunkiai kures :D
Seat Leon Cupra Tdi...

User avatar
Sapnas
Posts: 70
Joined: 12 Apr 2012, 22:25
Location: Gelgaudiskis

Re: Dėl Mtdi

Postby Sapnas » 24 Jan 2013, 01:18

tomas.ep3 wrote:kiek padare forsunkes? gal per daug, as pats dariausi ant sunkvezimio stakliu tai buvo 280bar tai ir sunkiai kures :D


As nematau tikslo didinti purkstuku ispurskimo slegy. Purkstuku antgaliai paskaiciuoti pagal ju kuro ispurskimo kieky ir jie normaliausiai dirbs prie jiems pritaikyto slegio... Nebent norit pasigirti, kad pas mane toksai slegis ar anoks.

User avatar
Falk3n
Posts: 46
Joined: 10 Oct 2007, 21:38
Location: Alytus

Re: Dėl Mtdi

Postby Falk3n » 24 Jan 2013, 15:07

tomas.ep3 wrote:kiek padare forsunkes? gal per daug, as pats dariausi ant sunkvezimio stakliu tai buvo 280bar tai ir sunkiai kures :D

230bar prasiau, kad padarytu Auturoj, o kiek padare tai bala zino :D


Return to “Dark Side”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest