Dėl Mtdi

Dyzeliu performance skiltis. Join the Dark Side!
dainius147
Posts: 3
Joined: 16 Jan 2012, 21:20

Dėl Mtdi

Postby dainius147 » 16 Jan 2012, 21:25

Sveiki :D Radau interneto platybėse toki dalyka 1,9mtdi. Tai tdi su mechaniniu siurbliu. Ką manote ką galima iš to lošti? http://www.youtube.com/watch?v=UnxQYmLi9us

User avatar
simioras
Posts: 1015
Joined: 19 Oct 2008, 21:33
Location: kaunas

Re: Dėl Mtdi

Postby simioras » 16 Jan 2012, 21:44

as tai pries tokias nesamones,galima pasirnkt kazka is kart galingesnio jei jau neuztenka tiek kiek gali tdi
underground customs:remonto bei tobulinimo paslaugos
8 683 11198
rps13

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Dėl Mtdi

Postby cooler » 16 Jan 2012, 22:40

turėjau pasidares, sunku priverst veikt teisingai, jei swapinant manau pravotke geriau prasitempt :)

Jevgenij
Posts: 41
Joined: 23 Dec 2011, 22:47

Re: Dėl Mtdi

Postby Jevgenij » 17 Jan 2012, 14:43

o mano butent tokios mintis dabar ir yra apie 1.9tdi su mechaniniu siurbiu nuo 1.6td tik su 1.9tdi siurblio plundzeriu...
apie kokius sunkumus kalbi svapinant? pravotke savaime aisku reiks palikt 1.6td...

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Dėl Mtdi

Postby cooler » 17 Jan 2012, 15:09

1,6td siurblys netiks, veikti veiks bes ne taip kaip turi veikt ;) turi imt tdi siurbli ir dėt mechanine kepure arba žiurėtis nuo fiat ar ducato busiuku siurbli. puse metu prasiknisau kol gavosi normalus mtdi siublys ir apie tai informacijos teradau kažkuriam prancūzu forume :)

Jevgenij
Posts: 41
Joined: 23 Dec 2011, 22:47

Re: Dėl Mtdi

Postby Jevgenij » 17 Jan 2012, 19:37

hmm supratau... na kai prasides darbai turiu tavo tel nr :D ... nes francuzu nezinau vapse

User avatar
simioras
Posts: 1015
Joined: 19 Oct 2008, 21:33
Location: kaunas

Re: Dėl Mtdi

Postby simioras » 17 Jan 2012, 20:18

sekantis klausimas kiek tu ten ag nori atsisukt is to tdi?
underground customs:remonto bei tobulinimo paslaugos
8 683 11198
rps13

ignacas
Posts: 63
Joined: 28 Aug 2007, 02:57
Location: Vln

Re: Dėl Mtdi

Postby ignacas » 17 Jan 2012, 22:09

www.vwdiesel.net - lobynas informacijos, projektu aprasymu, diy guide'u ir t.t. kas susije su vw zyzeliu bombinima.
Sekmes.

dainius147
Posts: 3
Joined: 16 Jan 2012, 21:20

Re: Dėl Mtdi

Postby dainius147 » 17 Jan 2012, 22:46

Svarstoma dar ar apsimoka uzsiimti :lol: ir dar svarstau ar tam dalykui žaist su 66kw ar 81 kw ? :) Nes zadu kist i "krokodila" :lol: :lol: :lol:

dainius147
Posts: 3
Joined: 16 Jan 2012, 21:20

Re: Dėl Mtdi

Postby dainius147 » 17 Jan 2012, 22:47

beto ir paciam idomu kiek galima ag ir nm ispausti :D

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Dėl Mtdi

Postby cooler » 17 Jan 2012, 23:00

66kw ir 81kw skiriasi purktuku antgaliais, turbina ir tepalo aušintuvu, pirma nuspresk kiek ag tau reiks ir kur važiuosi, nes čia apie ora kalba gaunasi

Jevgenij
Posts: 41
Joined: 23 Dec 2011, 22:47

Re: Dėl Mtdi

Postby Jevgenij » 18 Jan 2012, 09:29

asmeniskai man kokiu 120kw uztektu... ir planai buvo 66kw bombinima...

Brunetas
Posts: 38
Joined: 24 Dec 2011, 15:26

Re: Dėl Mtdi

Postby Brunetas » 18 Jan 2012, 09:53

o 1.9 TD siurblys irgi netiktu? tik TDI su mechaniniu virsum perdetu?

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Dėl Mtdi

Postby cooler » 18 Jan 2012, 11:09

120kw jau geriau temptis tdi pravotke ir dėtis pilna tdi
1,9td irgi ne sprendimas :)

Brunetas
Posts: 38
Joined: 24 Dec 2011, 15:26

Re: Dėl Mtdi

Postby Brunetas » 18 Jan 2012, 14:23

net ir su dideliu plundzeriu?

tomas.ep3
Posts: 134
Joined: 30 Sep 2009, 20:52

Re: Dėl Mtdi

Postby tomas.ep3 » 18 Jan 2012, 14:30

zmogus puse metu dare ir su 12mm plundzeriu vos 100kw atsuko, kai jo ribos apie 300ag, dedies kompa pravodke ir siurbli elktronini, ten stovi 10mm plundzeris jo iki 120kw pilnos akys tik antgalius t4 111kw reik uzsidet
Seat Leon Cupra Tdi...

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: Dėl Mtdi

Postby Niokas » 18 Jan 2012, 20:22

seip yra kiek kitaip. kuro kieky tiek ve tiek pv siurbly apsprendzia tik du dalykai tai plundzerio diametras ir vidinio campleito liftas,kiek tas plundzeris nustumammas.

minusai: su mechaniniu,tai kad kuo didesni plundzery ir lekstute turi tuo maziau rezoliucijos lieka gaze, ir zinoma nera nei mapo, nei mafo kas ribotu tavo kuro kieky kol nera busto ,todel jei mini ir nera busto -pili dumais, jei nedaug kuro tai juodais jei labai daug tai baltais :mrgreen:

del kampo ankstinimu ir abarotu, viska galima padaryt su mechaniniu siurbliu, bet tai yra kaip karbu tiuningas,yra ka veikt krc.

pliusai:motoro pravotkej vienas laidas-ant siurblio vostuvo jam duodi pliusa -gali uzsistumt, jei dar keleta laidu isimeti ir akuma, gali vest starteriu :mrgreen:

seip dar tas tdi irgi savi bajeriai,forsunkes brangios,ir t.t.

ps. yra projektu is 1,6 td po 200ag su visa standartine periferija 9mm plundzeris, standartines forsunkes+ ic ir t3t4 turbas

arba 299ag ratuos prie 6500rpm su kiek pamodinta periferija, bet dar vis standartine galva...

http://www.youtube.com/watch?v=5eTIXiKrKGg va cia 200ag 1,6 td su 1,9td galva
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: Dėl Mtdi

Postby Niokas » 18 Jan 2012, 21:20

Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Dėl Mtdi

Postby cooler » 19 Jan 2012, 17:53

butu lietuviu gamybos video su mtdi ir 200ag tai butu kita kalba, o dabar tik galim pasižiūrėt kaip užsieniečiai gražiai atsisuka, o kaip atsukti nelabai yra linke pasidalint informacija forumuose. Kaip suprantu tai iš vieno nioko galime tikėtis kažko tokio. Taigi laukiam realiu darbu, o ne teorijos :wink:
P.S. oranžinis pasatas nesiskaito, nes ten viskas dvigubai :D

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: Dėl Mtdi

Postby Niokas » 20 Jan 2012, 01:19

as is tu kur suprantu beprasmybe daryt nesamones, bet visada padesiu norintiem kaska irodynet,dazniausia sau zinoma...

bet geriau gailetis uz tai ka padarei negu del to ko nepadarei ane? dabar gi taip madinga sakyt :mrgreen: :mrgreen:
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

Brunetas
Posts: 38
Joined: 24 Dec 2011, 15:26

Re: Dėl Mtdi

Postby Brunetas » 20 Jan 2012, 09:35

tai paaiskins kas kaip su 9mm plundzeriu reik uzmaitint 200ag?:))

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: Dėl Mtdi

Postby Niokas » 20 Jan 2012, 18:38

as pradeciau nuo: geros patkackes(iki baro ar daugiau jei korpuso sandarumas leidzia) 3,4mm arba piktesny camplate,modint arba eliminuot governatoriu visai. ir pasidaryt tinkama addvansa pagal sukiu diapazona.tai galima daryt keiciant tandemo slegy, arba parinkt tinkama spyruokle advanso vostuvuj, zinoma korpusas reikia frezuotis iki norimo advanso amplitudes :wink:
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

Brunetas
Posts: 38
Joined: 24 Dec 2011, 15:26

Re: Dėl Mtdi

Postby Brunetas » 20 Jan 2012, 18:54

o kiek tai galetu kainuoti pinigais?jei daraisi ne pats

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: Dėl Mtdi

Postby Niokas » 20 Jan 2012, 18:59

gali pasukt ryt papasakosiu
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

Brunetas
Posts: 38
Joined: 24 Dec 2011, 15:26

Re: Dėl Mtdi

Postby Brunetas » 20 Jan 2012, 19:44

ok


Return to “Dark Side”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest