dyzelis ir aukšti sūkiai, kas trugdo?
dyzelis ir aukšti sūkiai, kas trugdo?
gal rimti motoristai apšviestų , kodėl dyzeliam su aukštais sūkiais problemos? kas juose nelaiko nuo sūkių ir kas neleidžia jiem suktis iš mechaninės pusės?
e36 323i touring
-
- Posts: 79
- Joined: 02 Apr 2009, 16:39
Re: dyzelis ir aukšti sūkiai, kas trugdo?
o is kur tu istraukiai kad pas juos su sukiais problemos ?
Re: dyzelis ir aukšti sūkiai, kas trugdo?
sunkūs stumokliai yra dyzeliu problema, bet ir tai galima juos sukiti iki daug. va pvz. merso om606 varikli gali sukt 7000rpm be problemu. o su paprastu tdi sunkiau, gali nutrukti švaistiklis.
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: dyzelis ir aukšti sūkiai, kas trugdo?
O kaip su misinio degimo greiciu?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: dyzelis ir aukšti sūkiai, kas trugdo?
degima ankstint reikia didinant apsukas, o pas dyzeli misinys turi but suspaustas kad uzsidegtu, todel negali ankstint kiek tik nori, kaip su uzdegimo zvakem
Re: dyzelis ir aukšti sūkiai, kas trugdo?
cia reiketu klausti Nioko jis TDi atsuko gan daug.
Re: dyzelis ir aukšti sūkiai, kas trugdo?
as nieko nesukau,tik "padejau atsukt" keleta galingu dyzeliu
o trugdo atsukt dauk, tik ziniu na ir gal biudzeto trukumas, nes realiai ten nera kaskokiu "dyzeliniu ribu" 8000 galima atsukt ir viskas veiks ir bus vatu...
kas nori mane itikint daryt bendra projekta , minciu durnu turiu tik nesirystu sprogdint savo biudzeto,yra kur ir taip litai padet
o trugdo atsukt dauk, tik ziniu na ir gal biudzeto trukumas, nes realiai ten nera kaskokiu "dyzeliniu ribu" 8000 galima atsukt ir viskas veiks ir bus vatu...
kas nori mane itikint daryt bendra projekta , minciu durnu turiu tik nesirystu sprogdint savo biudzeto,yra kur ir taip litai padet
Last edited by Niokas on 17 Jul 2011, 23:35, edited 1 time in total.
Re: dyzelis ir aukšti sūkiai, kas trugdo?
gess wrote:degima ankstint reikia didinant apsukas, o pas dyzeli misinys turi but suspaustas kad uzsidegtu, todel negali ankstint kiek tik nori, kaip su uzdegimo zvakem
pas dyzely suspaustas turi but tik oras, misinio jokio nera suspaudimo metu,nes kuras ipurskiamas uz vostuvo. taip kad reikia tik temperaturos kad kuras degtu. o kad pasiekt ta jau "gera" uzsidegimuj temperatura kada motoras yra siltas,suspaust reikia labai nedaug.
krc trumpai tariant pas dyzely tas toks didelis suspaudimo laipsnis yra daugiau maziau bet tik tam kad motora butu imanoma uzvest salta,
Re: dyzelis ir aukšti sūkiai, kas trugdo?
Jo, atsiprasau, turejau galvoj oras turi but suspaustas, kazkaip misinys parasiau skubedamas.
Bet tai juk ir yra trukdis ankstint degima prie dideliu apsuku? Tai realiai del pacio na kaip ir kuro savybiu negali suktis iki begalybes kaip benzinas.
Bet tai juk ir yra trukdis ankstint degima prie dideliu apsuku? Tai realiai del pacio na kaip ir kuro savybiu negali suktis iki begalybes kaip benzinas.
Re: dyzelis ir aukšti sūkiai, kas trugdo?
nesu dyzelistas, bet mano supratimu suktis gali, tik aukoji degantį kurą. išmetimo vožtūvą turi daryt dar tada, kai jis nebaigęs degt pilnai.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: dyzelis ir aukšti sūkiai, kas trugdo?
Na kaip as suprantu nebespeja sudegt ir tokiu budu naudingumas krenta prie aukstu apsuku?
Re: dyzelis ir aukšti sūkiai, kas trugdo?
bet kokio motoro naudingumas mazeja su sukiais .
o del pamastymu tai prisiminkit senus detroit dieselius jie sukdavosi iki 4000 be problemu, bet jie dvitakciai tai degimo greitis realai jau buvo kaip 8000 besisukancio keturtakcio analogisku ismieru(eigos diametro motoro).plius pas juos nebuvo busto jie galima sakyt atmosferikai, nes turbai ar kompresoriai tik praputinedavo likusias ismetimo dujas.
o del pamastymu tai prisiminkit senus detroit dieselius jie sukdavosi iki 4000 be problemu, bet jie dvitakciai tai degimo greitis realai jau buvo kaip 8000 besisukancio keturtakcio analogisku ismieru(eigos diametro motoro).plius pas juos nebuvo busto jie galima sakyt atmosferikai, nes turbai ar kompresoriai tik praputinedavo likusias ismetimo dujas.
Re: dyzelis ir aukšti sūkiai, kas trugdo?
ir saleros dvigubai daugiau paima jie, bet kiek domėjaus dažnas turbina turėdavo, gi išmetimo vožtuvas yra, neturėtu perpūstNiokas wrote:bet kokio motoro naudingumas mazeja su sukiais .
o del pamastymu tai prisiminkit senus detroit dieselius jie sukdavosi iki 4000 be problemu, bet jie dvitakciai tai degimo greitis realai jau buvo kaip 8000 besisukancio keturtakcio analogisku ismieru(eigos diametro motoro).plius pas juos nebuvo busto jie galima sakyt atmosferikai, nes turbai ar kompresoriai tik praputinedavo likusias ismetimo dujas.
Re: dyzelis ir aukšti sūkiai, kas trugdo?
http://www.youtube.com/watch?v=25xolzhg3lo
cia esme kaip veikia
cia seip http://www.youtube.com/watch?v=Rve2Z3xZ02A
cia esme kaip veikia
cia seip http://www.youtube.com/watch?v=Rve2Z3xZ02A
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: dyzelis ir aukšti sūkiai, kas trugdo?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: dyzelis ir aukšti sūkiai, kas trugdo?
dyzeli dar labai riboja jo stumuokliu eiga, daug dyzeliu turi didelia eiga, mazai kad turetu maza, kaip tas merso 3l, isuzu 1.5.
is dar gal kuro siublys (jei ne common rai), ant aukstu sukiu kuro kiek reik nebeipurskia (turbut del to ir ankstina degimus), o kaikurie pakeicia pagrindini plundzeri i nasesni.
is dar gal kuro siublys (jei ne common rai), ant aukstu sukiu kuro kiek reik nebeipurskia (turbut del to ir ankstina degimus), o kaikurie pakeicia pagrindini plundzeri i nasesni.
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Re: dyzelis ir aukšti sūkiai, kas trugdo?
Tai jei taip trumpiau, tai dėl ko "nekyla" apsukos kaip benzininių? Jam oro nebeužtenka ar perdaug? Ar suspaudimo laipsnis perdidelis? Ar pats dyzelis jau gaunasi kad apsukoms kylant per vėlai įpurškia?
P.s. Labai gera tema
P.s. Labai gera tema
1990 Mitsubishi Galant GTi
Re: dyzelis ir aukšti sūkiai, kas trugdo?
turi galvoj nerenka apsuku taip greit kaip benzas?Fever wrote:Tai jei taip trumpiau, tai dėl ko "nekyla" apsukos kaip benzininių? Jam oro nebeužtenka ar perdaug? Ar suspaudimo laipsnis perdidelis? Ar pats dyzelis jau gaunasi kad apsukoms kylant per vėlai įpurškia?
P.s. Labai gera tema
šeip renka apsukas ne ka praščiau jei variklis truputi burtas
Re: dyzelis ir aukšti sūkiai, kas trugdo?
Nu tai juk auksciau kaip ir nutarta jau. Nebeuztenka degimo greicio virs 8000.
Re: dyzelis ir aukšti sūkiai, kas trugdo?
o dar toks klausimas, dyzelio tas toks karksėjimas, klaksėjimas, jį kas skleidžia? eina nutildyt?
e36 323i touring
Re: dyzelis ir aukšti sūkiai, kas trugdo?
tas karksejimas yra zostko uzsidegimo garsas (aukstas uzsidegimo slegis). nutildyt megino su keliais ipurskimais ir dalinai pavyko, common rail sistemu dyzeliai dirba svelniau...
o is esmes kam tildyt,kiauri bendzu glusakai tipo grazu, o dyzelio darbas jau ne? kas kam grazu seip...
o is esmes kam tildyt,kiauri bendzu glusakai tipo grazu, o dyzelio darbas jau ne? kas kam grazu seip...