dyzelis ir aukšti sūkiai, kas trugdo?

Dyzeliu performance skiltis. Join the Dark Side!
Post Reply
DevisRR
Posts: 80
Joined: 11 Nov 2008, 22:57
Location: Vilnius

dyzelis ir aukšti sūkiai, kas trugdo?

Post by DevisRR »

gal rimti motoristai apšviestų , kodėl dyzeliam su aukštais sūkiais problemos? kas juose nelaiko nuo sūkių ir kas neleidžia jiem suktis iš mechaninės pusės?
e36 323i touring

AdreNAL1naS
Posts: 79
Joined: 02 Apr 2009, 16:39

Re: dyzelis ir aukšti sūkiai, kas trugdo?

Post by AdreNAL1naS »

o is kur tu istraukiai kad pas juos su sukiais problemos ?

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: dyzelis ir aukšti sūkiai, kas trugdo?

Post by cooler »

sunkūs stumokliai yra dyzeliu problema, bet ir tai galima juos sukiti iki daug. va pvz. merso om606 varikli gali sukt 7000rpm be problemu. o su paprastu tdi sunkiau, gali nutrukti švaistiklis.

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: dyzelis ir aukšti sūkiai, kas trugdo?

Post by romkasponka »

O kaip su misinio degimo greiciu?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
gess
Posts: 1278
Joined: 23 Oct 2004, 00:05
Location: Siauliai

Re: dyzelis ir aukšti sūkiai, kas trugdo?

Post by gess »

degima ankstint reikia didinant apsukas, o pas dyzeli misinys turi but suspaustas kad uzsidegtu, todel negali ankstint kiek tik nori, kaip su uzdegimo zvakem

tomas636
Posts: 217
Joined: 21 Sep 2009, 18:14
Location: Silute

Re: dyzelis ir aukšti sūkiai, kas trugdo?

Post by tomas636 »

cia reiketu klausti Nioko jis TDi atsuko gan daug.

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: dyzelis ir aukšti sūkiai, kas trugdo?

Post by Niokas »

as nieko nesukau,tik "padejau atsukt" keleta galingu dyzeliu :wink:

o trugdo atsukt dauk, tik ziniu na ir gal biudzeto trukumas, nes realiai ten nera kaskokiu "dyzeliniu ribu" 8000 galima atsukt ir viskas veiks ir bus vatu...

kas nori mane itikint daryt bendra projekta :mrgreen: , minciu durnu turiu tik nesirystu sprogdint savo biudzeto,yra kur ir taip litai padet :P
Last edited by Niokas on 17 Jul 2011, 23:35, edited 1 time in total.
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: dyzelis ir aukšti sūkiai, kas trugdo?

Post by Niokas »

gess wrote:degima ankstint reikia didinant apsukas, o pas dyzeli misinys turi but suspaustas kad uzsidegtu, todel negali ankstint kiek tik nori, kaip su uzdegimo zvakem

pas dyzely suspaustas turi but tik oras, misinio jokio nera suspaudimo metu,nes kuras ipurskiamas uz vostuvo. taip kad reikia tik temperaturos kad kuras degtu. o kad pasiekt ta jau "gera" uzsidegimuj temperatura kada motoras yra siltas,suspaust reikia labai nedaug.

krc trumpai tariant pas dyzely tas toks didelis suspaudimo laipsnis yra daugiau maziau bet tik tam kad motora butu imanoma uzvest salta,
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

User avatar
gess
Posts: 1278
Joined: 23 Oct 2004, 00:05
Location: Siauliai

Re: dyzelis ir aukšti sūkiai, kas trugdo?

Post by gess »

Jo, atsiprasau, turejau galvoj oras turi but suspaustas, kazkaip misinys parasiau skubedamas.

Bet tai juk ir yra trukdis ankstint degima prie dideliu apsuku? Tai realiai del pacio na kaip ir kuro savybiu negali suktis iki begalybes kaip benzinas.

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: dyzelis ir aukšti sūkiai, kas trugdo?

Post by ard »

nesu dyzelistas, bet mano supratimu suktis gali, tik aukoji degantį kurą. išmetimo vožtūvą turi daryt dar tada, kai jis nebaigęs degt pilnai.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
gess
Posts: 1278
Joined: 23 Oct 2004, 00:05
Location: Siauliai

Re: dyzelis ir aukšti sūkiai, kas trugdo?

Post by gess »

Na kaip as suprantu nebespeja sudegt ir tokiu budu naudingumas krenta prie aukstu apsuku?

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: dyzelis ir aukšti sūkiai, kas trugdo?

Post by Niokas »

bet kokio motoro naudingumas mazeja su sukiais :wink: .

o del pamastymu tai prisiminkit senus detroit dieselius jie sukdavosi iki 4000 be problemu, bet jie dvitakciai tai degimo greitis realai jau buvo kaip 8000 besisukancio keturtakcio analogisku ismieru(eigos diametro motoro).plius pas juos nebuvo busto jie galima sakyt atmosferikai, nes turbai ar kompresoriai tik praputinedavo likusias ismetimo dujas.
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: dyzelis ir aukšti sūkiai, kas trugdo?

Post by cooler »

Niokas wrote:bet kokio motoro naudingumas mazeja su sukiais :wink: .

o del pamastymu tai prisiminkit senus detroit dieselius jie sukdavosi iki 4000 be problemu, bet jie dvitakciai tai degimo greitis realai jau buvo kaip 8000 besisukancio keturtakcio analogisku ismieru(eigos diametro motoro).plius pas juos nebuvo busto jie galima sakyt atmosferikai, nes turbai ar kompresoriai tik praputinedavo likusias ismetimo dujas.
ir saleros dvigubai daugiau paima jie, bet kiek domėjaus dažnas turbina turėdavo, gi išmetimo vožtuvas yra, neturėtu perpūst

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: dyzelis ir aukšti sūkiai, kas trugdo?

Post by Niokas »

Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: dyzelis ir aukšti sūkiai, kas trugdo?

Post by romkasponka »

romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
fregis
Posts: 463
Joined: 12 Jan 2011, 23:57
Location: Kaunas
Contact:

Re: dyzelis ir aukšti sūkiai, kas trugdo?

Post by fregis »

dyzeli dar labai riboja jo stumuokliu eiga, daug dyzeliu turi didelia eiga, mazai kad turetu maza, kaip tas merso 3l, isuzu 1.5.
is dar gal kuro siublys (jei ne common rai), ant aukstu sukiu kuro kiek reik nebeipurskia (turbut del to ir ankstina degimus), o kaikurie pakeicia pagrindini plundzeri i nasesni.
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?

User avatar
Fever
Posts: 161
Joined: 05 Feb 2010, 13:04
Location: Kaunas/Kupiškis

Re: dyzelis ir aukšti sūkiai, kas trugdo?

Post by Fever »

Tai jei taip trumpiau, tai dėl ko "nekyla" apsukos kaip benzininių? Jam oro nebeužtenka ar perdaug? Ar suspaudimo laipsnis perdidelis? Ar pats dyzelis jau gaunasi kad apsukoms kylant per vėlai įpurškia?
P.s. Labai gera tema :wink:
1990 Mitsubishi Galant GTi

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: dyzelis ir aukšti sūkiai, kas trugdo?

Post by cooler »

Fever wrote:Tai jei taip trumpiau, tai dėl ko "nekyla" apsukos kaip benzininių? Jam oro nebeužtenka ar perdaug? Ar suspaudimo laipsnis perdidelis? Ar pats dyzelis jau gaunasi kad apsukoms kylant per vėlai įpurškia?
P.s. Labai gera tema :wink:
turi galvoj nerenka apsuku taip greit kaip benzas?
šeip renka apsukas ne ka praščiau jei variklis truputi burtas :)

User avatar
gess
Posts: 1278
Joined: 23 Oct 2004, 00:05
Location: Siauliai

Re: dyzelis ir aukšti sūkiai, kas trugdo?

Post by gess »

Nu tai juk auksciau kaip ir nutarta jau. Nebeuztenka degimo greicio virs 8000.

DevisRR
Posts: 80
Joined: 11 Nov 2008, 22:57
Location: Vilnius

Re: dyzelis ir aukšti sūkiai, kas trugdo?

Post by DevisRR »

o dar toks klausimas, dyzelio tas toks karksėjimas, klaksėjimas, jį kas skleidžia? eina nutildyt? :|
e36 323i touring

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: dyzelis ir aukšti sūkiai, kas trugdo?

Post by Niokas »

tas karksejimas yra zostko uzsidegimo garsas (aukstas uzsidegimo slegis). nutildyt megino su keliais ipurskimais ir dalinai pavyko, common rail sistemu dyzeliai dirba svelniau...

o is esmes kam tildyt,kiauri bendzu glusakai tipo grazu, o dyzelio darbas jau ne? kas kam grazu seip...
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

Post Reply