E36 vaziuokles setup

User avatar
audriob
Posts: 136
Joined: 30 Jun 2008, 00:06
Location: Kaunas

E36 vaziuokles setup

Postby audriob » 15 Sep 2008, 13:34

Gal pasidalinsite info, kokie pas jus vaziuokles nustatymai? Mane labiau domina ziedas, driftas.
e36 v12 m73
996 C4
996 TT

User avatar
romkasponka
Posts: 3478
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: E36 vaziuokles setup

Postby romkasponka » 15 Sep 2008, 16:16

Ziedui ishvertimas turetu buti -2.5 iki -3.5 priekyje (kasteris 7-9), o gale ~-2.5. Suvedimas apie 0.5-1mm prieki siauriau, tiek galui, tiek priekiui.. laipsniu nepamenu. Visa tai LABAI smarkiai priklauso nuo spyruokliu, stabilizatoriu , padangu, padangu plochio ir automobilio svorio. Su minkshta pakaba daryk nedares to setupo bus visvien gaidys, nes besivartant nuvaziuoja visa geometrija. Ziedas ir driftas yra du skirtingi dalykai ir todel juos lyginti nelabai isheina.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
Strim
Posts: 135
Joined: 13 Apr 2007, 12:51

Re: E36 vaziuokles setup

Postby Strim » 02 Jan 2009, 00:50

o jei pas e30 kasteris 13.5 gal jau perdaug? :D
e30

User avatar
Minde_Kei
Posts: 2304
Joined: 17 Mar 2004, 22:21
Location: lietuva
Contact:

Re: E36 vaziuokles setup

Postby Minde_Kei » 02 Jan 2009, 12:48

Strim wrote:o jei pas e30 kasteris 13.5 gal jau perdaug? :D

Driftui gerai kasteris. Vaira atgal atmetineja pilna ishsukus? Nestumia priekio?
..

User avatar
Strim
Posts: 135
Joined: 13 Apr 2007, 12:51

Re: E36 vaziuokles setup

Postby Strim » 02 Jan 2009, 13:20

Minde_Kei wrote:
Strim wrote:o jei pas e30 kasteris 13.5 gal jau perdaug? :D

Driftui gerai kasteris. Vaira atgal atmetineja pilna ishsukus? Nestumia priekio?



nu istikro dar nelabai bandziau vaziuot su tokiu casteriu ir kolkas isvertimo 0. jei gerai kad kasteris 13.5 tai kiek isvertima daryt? :)
e30

User avatar
ATMBOY
Posts: 2899
Joined: 20 Mar 2005, 09:27
Location: Vilnius
Contact:

Re: E36 vaziuokles setup

Postby ATMBOY » 02 Jan 2009, 13:34

Strim wrote:
Minde_Kei wrote:
Strim wrote:o jei pas e30 kasteris 13.5 gal jau perdaug? :D

Driftui gerai kasteris. Vaira atgal atmetineja pilna ishsukus? Nestumia priekio?



nu istikro dar nelabai bandziau vaziuot su tokiu casteriu ir kolkas isvertimo 0. jei gerai kad kasteris 13.5 tai kiek isvertima daryt? :)


su nissanais vazioja su 6-8 o ishvirtimas standartishkai iki 3 laipsniu galimas kitaip reikia apatines shakes perdarit :)

p.s. lenkas Polody vazioja su 6 laipsniu ishvertimu rodos

User avatar
romkasponka
Posts: 3478
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: E36 vaziuokles setup

Postby romkasponka » 02 Jan 2009, 16:22

neteko matyti tokio didelio, kiek zinau iki 10 daro...
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
r7kyc82k
Posts: 2365
Joined: 17 Nov 2004, 19:44
Location: Vilnius
Contact:

Re: E36 vaziuokles setup

Postby r7kyc82k » 06 Jan 2009, 23:00

biski ne i tema, bet prie rwd setupu ;) kuom skiriasi pakabos darbas jei kaliniam tilte amortikus tvirtinti ne kaip standarte kazkiek ikypai / \ , o tarkim staciai I I ? kodel juos guldo? ir aplamai kaip geriausiai?
motorcycles...
.........................................
http://www.motopaskaitos.lt

User avatar
gess
Posts: 1278
Joined: 23 Oct 2004, 00:05
Location: Siauliai

Re: E36 vaziuokles setup

Postby gess » 07 Jan 2009, 01:59

Aha tiksliai geras klausimas, per viena top gear'o serija kai paeme lada ir nuveze pas lotuso specus, kad masina padarytu :D , tai irgi amortikus pagulde 45 laipsniu kampu(is akies taip mates) gale.

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Re: E36 vaziuokles setup

Postby kwlw » 07 Jan 2009, 07:44

gess wrote:Aha tiksliai geras klausimas, per viena top gear'o serija kai paeme lada ir nuveze pas lotuso specus, kad masina padarytu :D , tai irgi amortikus pagulde 45 laipsniu kampu(is akies taip mates) gale.


Kad galetu ilgesnius amortikus sudet/eiga didesne butu manau.

Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

User avatar
fiestas
Posts: 497
Joined: 20 Oct 2006, 22:16
Location: Druskininkai - Vilnius
Contact:

Re: E36 vaziuokles setup

Postby fiestas » 07 Jan 2009, 12:15

o gal del to , kad posukiuose lauzimas mazesnis :roll:
ir siaip tiesiau apkrova eina :roll:

User avatar
gess
Posts: 1278
Joined: 23 Oct 2004, 00:05
Location: Siauliai

Re: E36 vaziuokles setup

Postby gess » 08 Jan 2009, 01:26

O tai vaziuojant asfaltu(kam ir buvo naudojama ta lada paskui) jau reikia tokios dideles eigos amortiko?

User avatar
romkasponka
Posts: 3478
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: E36 vaziuokles setup

Postby romkasponka » 08 Jan 2009, 08:59

gess wrote:Aha tiksliai geras klausimas, per viena top gear'o serija kai paeme lada ir nuveze pas lotuso specus, kad masina padarytu :D , tai irgi amortikus pagulde 45 laipsniu kampu(is akies taip mates) gale.


Gal ratams ar stabdziams trugde?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
gess
Posts: 1278
Joined: 23 Oct 2004, 00:05
Location: Siauliai

Re: E36 vaziuokles setup

Postby gess » 08 Jan 2009, 12:29


User avatar
romkasponka
Posts: 3478
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: E36 vaziuokles setup

Postby romkasponka » 08 Jan 2009, 14:25



Tai amortikas ten regis standarte taip stovi.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
gess
Posts: 1278
Joined: 23 Oct 2004, 00:05
Location: Siauliai

Re: E36 vaziuokles setup

Postby gess » 08 Jan 2009, 14:52

Ir nepriklausoma pakaba gale, bent kiek imaciau is pirmo zvilgsnio?

User avatar
romkasponka
Posts: 3478
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: E36 vaziuokles setup

Postby romkasponka » 08 Jan 2009, 15:00

gess wrote:Ir nepriklausoma pakaba gale, bent kiek imaciau is pirmo zvilgsnio?


Nuo kada live axle patapo nepriklausoma pakaba?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
r7kyc82k
Posts: 2365
Joined: 17 Nov 2004, 19:44
Location: Vilnius
Contact:

Re: E36 vaziuokles setup

Postby r7kyc82k » 08 Jan 2009, 15:18

tai kasnors zino skirtuma tarp amortizatoriu tvirtinimo metodikos ar taip ir speliosim ;)
:mrgreen:
motorcycles...
.........................................
http://www.motopaskaitos.lt

User avatar
romkasponka
Posts: 3478
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: E36 vaziuokles setup

Postby romkasponka » 08 Jan 2009, 15:24

r7kyc82k wrote:tai kasnors zino skirtuma tarp amortizatoriu tvirtinimo metodikos ar taip ir speliosim ;)
:mrgreen:


Jei amortika statai kreivai tai jo efektyvumas mazeja...
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
gess
Posts: 1278
Joined: 23 Oct 2004, 00:05
Location: Siauliai

Re: E36 vaziuokles setup

Postby gess » 08 Jan 2009, 15:51

Tikrai, neisiziurejau kazkaip pasirode man is pradziu, kad tas galinis balkis tauke yra :D

User avatar
r7kyc82k
Posts: 2365
Joined: 17 Nov 2004, 19:44
Location: Vilnius
Contact:

Re: E36 vaziuokles setup

Postby r7kyc82k » 09 Jan 2009, 23:02

romkasponka wrote:
r7kyc82k wrote:tai kasnors zino skirtuma tarp amortizatoriu tvirtinimo metodikos ar taip ir speliosim ;)
:mrgreen:


Jei amortika statai kreivai tai jo efektyvumas mazeja...


supratau. turejau toki itarima :D bet ar jis "minksteja" kreivoj padetyje ?

kitas itarimas, vienas ammo ir vietoj jo du ammo tokie patys, ? juk darbas atmetimo turi but tokspats, galbut tai "imitacija" dujinio kai intensyviai dirba?
motorcycles...
.........................................
http://www.motopaskaitos.lt

User avatar
romkasponka
Posts: 3478
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: E36 vaziuokles setup

Postby romkasponka » 10 Jan 2009, 12:55

r7kyc82k wrote:supratau. turejau toki itarima :D bet ar jis "minksteja" kreivoj padetyje ?

kitas itarimas, vienas ammo ir vietoj jo du ammo tokie patys, ? juk darbas atmetimo turi but tokspats, galbut tai "imitacija" dujinio kai intensyviai dirba?


Taip, jis "minksteja", pllius nedujinius isvis nepatariama daug vartyti.

Du amortikai dvigubai smarkiau slopins vibracijas. Amortiko charakteristika apibreziama kaip kaip stoko greitis veikiant tam tikrai jegai, tai gausis, kad norint pasiekti toki pat greiti reiks dvigubai didesnes jegos, arba prie tokios pat jegos greitis bus dvigubai mazesnis.

p.s. radau afigiena straipsniuka http://images.google.co.uk/imgres?imgurl=http://homepage.eircom.net/~thefoundation/dirtbike/suspension/simplesuspension.jpg&imgrefurl=http://www.mxboards.com/forums/viewtopic.php%3Ft%3D23&usg=__YZz49IPmIpMOIKDaQ-EEfXnzJ3E=&h=361&w=279&sz=27&hl=en&start=139&um=1&tbnid=lw1v2f2RJxEjVM:&tbnh=121&tbnw=94&prev=/images%3Fq%3Ddamper%2Bcharacteristics%26start%3D126%26ndsp%3D21%26um%3D1%26hl%3Den%26sa%3DN
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
r7kyc82k
Posts: 2365
Joined: 17 Nov 2004, 19:44
Location: Vilnius
Contact:

Re: E36 vaziuokles setup

Postby r7kyc82k » 10 Jan 2009, 22:57

ta prasme efektas ar i viena dvigubai tirstesnio tepalo ar du standart butu kazkas tokio pacio ;)

straipsnis tai sunkus kaip nemokanciam anglu :D
motorcycles...
.........................................
http://www.motopaskaitos.lt

User avatar
romkasponka
Posts: 3478
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: E36 vaziuokles setup

Postby romkasponka » 11 Jan 2009, 01:30

r7kyc82k wrote:ta prasme efektas ar i viena dvigubai tirstesnio tepalo ar du standart butu kazkas tokio pacio ;)

straipsnis tai sunkus kaip nemokanciam anglu :D


del tepalo tirstumo nezinau, cia jau hidrodinamika prasideda :)

P.S.Standartinis gali ir nepavezti dvigubai tirstesnio tepalo :)
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Re: E36 vaziuokles setup

Postby kwlw » 11 Jan 2009, 08:09

r7kyc82k wrote:ta prasme efektas ar i viena dvigubai tirstesnio tepalo ar du standart butu kazkas tokio pacio ;)

straipsnis tai sunkus kaip nemokanciam anglu :D


Shita, nepamirshkit, kad amortikas yra shiluminis irenginys, verchiantis vibracijas - shiluma.

Ne sheip sau - ant lenktyniniu amortiku rezevuaru buna ishpjovos/radiatoriai. Jei idesi tirshta tepala i standartini amortika, jis gali tiesiog perkaisti. Jei idesi du amortikus - kiekvienas ish ju kais dvigubai mazhiau.

Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure


Return to “BMW”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest