e30 320i, reikia visokios info
e30 320i, reikia visokios info
Sveiki, prancuzijoj is senuko njusipirkau e30 87m 2.0i, siaurastopis idealios bukles nuo a iki z. nei rudies, nei kokio klibejimo, nei barskejimo. Tai va butu idomu suzinot kur rast variklio koda, nes ant france popieriu neraso kw? kokia gali but deze, galinis reduktorius, koks reduktorius geriau ir pan. pagal kebulo numeri raso tik komplektacija ir kad variklis m20. ar galima ant standartiniu viduriu det turba? o gal siaip galima kaip pamodint, nes traukos biski daugiau noretus. koie jo pliusai minusai? kebulo neliesiu, kolkas jis pasipouse tik dropu ir BBS RS r16. Vazinesiu tik gatvem. dekui uz info
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: e30 320i, reikia visokios info
Varai i bmwfan.lt foruma ir skaitai iki pazaliavimo, nes informacijos ten marios
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: e30 320i, reikia visokios info
buvau uzejas, ten daugiau spalvu bus nei tik zalia
Re: e30 320i, reikia visokios info
Praeis desimt metu ir pasigailesi, kad modifikavai. Palik standarta, vazinek, bus dar vienas dailus bmw gatvese. Jei nori lauzyti, pirk e36 ar e46, ju pilna. Jei negerbi bmw, tada parduok tam, kuris saugos, priziures.
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: e30 320i, reikia visokios info
Visiskai nesutinku, cia jau skonio reikalas. Buvau nevienose oldtimeriu varzybose vakaru Europoje ir tikrai smagu pamatyti 80-90 metu (arba senesnes) masinas lenktyniaujant. Cia zinok panasiai kaip teatro artistu svajone numirti scenojeSapnas wrote:Praeis desimt metu ir pasigailesi, kad modifikavai. Palik standarta, vazinek, bus dar vienas dailus bmw gatvese. Jei nori lauzyti, pirk e36 ar e46, ju pilna. Jei negerbi bmw, tada parduok tam, kuris saugos, priziures.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: e30 320i, reikia visokios info
kad jis nebus draskomas tai tikrai, tik noris kad butu biski piktesnis. dabar toks jausmas kad prisviles. antra ant sauso vos vos kokius 5cm tik nukapsto.
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: e30 320i, reikia visokios info
Jei nori issaugoti kazkokia autentika tai reikia deti koki m20b27 su kokiais piktesniais veleneliais ir susiprogramuoti kompa.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: e30 320i, reikia visokios info
arba daryt m20b32 ir atsukt atmo 200-250kw , nes m20b25 galvos labai nemegsta turbo,nebent gaut pirmuju iki 85m siaurastopiu galvu,tos biski kantresnes.
Re: e30 320i, reikia visokios info
o kur variklio kodas yra?
Re: e30 320i, reikia visokios info
siandien dar prasilekiau normaliai autoroute ir tikriausiai isikirtau kur dingus mano trauka. pirma pavara 50km, antra 120km, trecia 180km, o ketvirta nebebandziau nes bijau zandaru. nemanau kad tokio ilgumo pavaros yra normalu. taigi noreciau info kokia keist deze trumpesnem pavarom ar koki reduktoriu ieskot? gal kokio dyzelio ar 1.6 motoro? bukit zmones patarkit.
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: e30 320i, reikia visokios info
Siaip skaiciuotis reikia, o pas tave matyt bus kokio dyzelio galinis reduktorius sudetas. Siaip pasiziurek ar LSD yra.
Galima isideti deze nuo E36 arba reduktoriu pasikeisti. Yra BMWfanuose tema apie galinius reduktorius.
Galima isideti deze nuo E36 arba reduktoriu pasikeisti. Yra BMWfanuose tema apie galinius reduktorius.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: e30 320i, reikia visokios info
Gal chia kokia eco opcija gamykline? Nes kazkaip pamenu E30 325'a su labai panashiais begiu perdavimais.ziuziu wrote:siandien dar prasilekiau normaliai autoroute ir tikriausiai isikirtau kur dingus mano trauka. pirma pavara 50km, antra 120km, trecia 180km, o ketvirta nebebandziau nes bijau zandaru. nemanau kad tokio ilgumo pavaros yra normalu. taigi noreciau info kokia keist deze trumpesnem pavarom ar koki reduktoriu ieskot? gal kokio dyzelio ar 1.6 motoro? bukit zmones patarkit.
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
Re: e30 320i, reikia visokios info
Manasis 316 (m10) gamykliskai antru begiu simta imdavo... 3,67 diffas buvo,
Re: e30 320i, reikia visokios info
bandysiu rytoj paskaiciuot koks ten pas mane, nes tiksliai nesamone.
Re: e30 320i, reikia visokios info
Skaiciuot nereikia. Jei ten tikrai toks ledinis, tai bus aiskiai iskaitoma lentele ties galiniu dangteliuziuziu wrote:bandysiu rytoj paskaiciuot koks ten pas mane, nes tiksliai nesamone.
(S raide pries perdavimas reiskia blokuota reduktoriu)
Re: e30 320i, reikia visokios info
radau ta lentele. 3.45
Re: e30 320i, reikia visokios info
Sveikas,
Taigi, pats turiu 320i siaurastopi.
Pilnai restauruota mano galva su viduriu slifavimo geresniam pralaidumui. sportinis paskirstimo velenas 184 laipsniu. lengvesni ir stipresni voztuvai, spiruokles, karomyslai lengvesni.
Is kart sakau tai, su kuom supazindino mane zmogus tobulinantis mano masina. Jis iskart pasake, jog privalumas 320i uz 325i tas, jog varyklis yra geriau subalansuotas. beda yra tokia: dainuojantis voztuvai. Kas tai? O gu siuose varykliuose yra labai negerai pagaminta tepalu pompa, kas neleidzia gerai tepaluoti sesto cilindro ir jo komponentu. Pasekoje, veleneliai susidevi. Todel pirma ir svarbiausia rekomendacija: pasikeist paskyrstimo velena su karomyslais. Nedek kamstiniu tarpiniu galvai, nes jos prisisemia tepalo ir laikui begant pradeda trupineti.
Svarbiausia: visada duok varykliui paveikt bent 2 minutes ji uzvedus, kad tepalai paskirstitu, ir vaziuoji ramiai. Cia jei nenori turet dainuojanciu voztuvu.
Kas dar. Gali deti 2.5 intake manifolda, nes jis turi didesnius iejimus, bet reiks liamda zonda deti visa laidina nuo 2.5, bet keleta arkliu istrauksi vien tik del sito modo.
Bet jei nori greitesnes masinos vienareiksmiskai: Pakaba. Varyklis 6 cilindru savaime yra labai gyvas zveris, bet masinai truksta standumo. Dek gerus dujinius amortikus (GERUS), strut barus, sway barus, traukutes ir tikrai pajusi kur kas smagesni vazinejimasi. Poliuretanai.
Sita, kad neturetum jau niekad bedu su svirties laisvumu
http://www.turnermotorsport.com/p-1248- ... 86-91.aspx
Dar labai geras modas, islengvint smagrati.
Na ir nededi kosmiskai dideliu ratu ar bent jau proporcionaliai laikais OEM specifikaciju,, dedamas low profiles. Na cia jau manau ir pats zinai
Kol kas nieko daugiau negaliu prisimint. Na baterija i bagazine, nes e30 galas labai lengvas.
Taigi, pats turiu 320i siaurastopi.
Pilnai restauruota mano galva su viduriu slifavimo geresniam pralaidumui. sportinis paskirstimo velenas 184 laipsniu. lengvesni ir stipresni voztuvai, spiruokles, karomyslai lengvesni.
Is kart sakau tai, su kuom supazindino mane zmogus tobulinantis mano masina. Jis iskart pasake, jog privalumas 320i uz 325i tas, jog varyklis yra geriau subalansuotas. beda yra tokia: dainuojantis voztuvai. Kas tai? O gu siuose varykliuose yra labai negerai pagaminta tepalu pompa, kas neleidzia gerai tepaluoti sesto cilindro ir jo komponentu. Pasekoje, veleneliai susidevi. Todel pirma ir svarbiausia rekomendacija: pasikeist paskyrstimo velena su karomyslais. Nedek kamstiniu tarpiniu galvai, nes jos prisisemia tepalo ir laikui begant pradeda trupineti.
Svarbiausia: visada duok varykliui paveikt bent 2 minutes ji uzvedus, kad tepalai paskirstitu, ir vaziuoji ramiai. Cia jei nenori turet dainuojanciu voztuvu.
Kas dar. Gali deti 2.5 intake manifolda, nes jis turi didesnius iejimus, bet reiks liamda zonda deti visa laidina nuo 2.5, bet keleta arkliu istrauksi vien tik del sito modo.
Bet jei nori greitesnes masinos vienareiksmiskai: Pakaba. Varyklis 6 cilindru savaime yra labai gyvas zveris, bet masinai truksta standumo. Dek gerus dujinius amortikus (GERUS), strut barus, sway barus, traukutes ir tikrai pajusi kur kas smagesni vazinejimasi. Poliuretanai.
Sita, kad neturetum jau niekad bedu su svirties laisvumu
http://www.turnermotorsport.com/p-1248- ... 86-91.aspx
Dar labai geras modas, islengvint smagrati.
Na ir nededi kosmiskai dideliu ratu ar bent jau proporcionaliai laikais OEM specifikaciju,, dedamas low profiles. Na cia jau manau ir pats zinai
Kol kas nieko daugiau negaliu prisimint. Na baterija i bagazine, nes e30 galas labai lengvas.
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: e30 320i, reikia visokios info
Tai gal iskart visiem pasakyk kas cia toks tu m20 senienu zinovas?Is kart sakau tai, su kuom supazindino mane zmogus tobulinantis mano masina.
Per kuria vieta?Jis iskart pasake, jog privalumas 320i uz 325i tas, jog varyklis yra geriau subalansuotas.
Tai kas gi tai?beda yra tokia: dainuojantis voztuvai. Kas tai?
O gu siuose varykliuose yra labai negerai pagaminta tepalu pompa, kas neleidzia gerai tepaluoti sesto cilindro ir jo komponentu.
Tarkim...
O kam juos keisti jei jie bus geri?Pasekoje, veleneliai susidevi. Todel pirma ir svarbiausia rekomendacija: pasikeist paskyrstimo velena su karomyslais.
Koks tepalu pasiskirstymo greitis? Kaip ismatavot? Tai iseina 4 cilindru motorui 1min ir 20 sekundziu turi uztekti?Svarbiausia: visada duok varykliui paveikt bent 2 minutes ji uzvedus, kad tepalai paskirstitu, ir vaziuoji ramiai.
tai taip ir nepasakei su kuria vieta jie dainuoja jei niekas nesudile...Cia jei nenori turet dainuojanciu voztuvu.
Kas dar. Gali deti 2.5 intake manifolda, nes jis turi didesnius iejimus, bet reiks liamda zonda deti visa laidina nuo 2.5, bet keleta arkliu istrauksi vien tik del sito modo.
Vienzo, vienoje baznycioje varpai skambejo....
Cia jau kaip pasiseks...Bet jei nori greitesnes masinos vienareiksmiskai: Pakaba. Varyklis 6 cilindru savaime yra labai gyvas zveris,
Tarkim...bet masinai truksta standumo. Dek gerus dujinius amortikus (GERUS), strut barus, sway barus, traukutes ir tikrai pajusi kur kas smagesni vazinejimasi. Poliuretanai.
Kiek turejau BMW neiviename sitos dalys ant tiek nebuvo sudilusios, kad butu kazkoks pastebimas laisvumas. Blogiausiu atveju PTFE ivores pasidaryti ir ten supresuoti. Kainuos 20Lt ir nereiks is uz juru mariu siustis uz daug pinigu kai to visai nereikia.Sita, kad neturetum jau niekad bedu su svirties laisvumu
http://www.turnermotorsport.com/p-1248- ... 86-91.aspx
Pritariu, bet jei nepatinka pavaru dezes bildejimas ant laisvu apsuku tai geriau to nedaryti.Dar labai geras modas, islengvint smagrati.
Na ir nededi kosmiskai dideliu ratu ar bent jau proporcionaliai laikais OEM specifikaciju,, dedamas low profiles. Na cia jau manau ir pats zinai
Spaudziu desine uz si prisiminima
Kita karta kai ka nors atsiminsi gerai apgalvok pries rasydamas...Kol kas nieko daugiau negaliu prisimint. Na baterija i bagazine, nes e30 galas labai lengvas.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: e30 320i, reikia visokios info
Matau, tu labai priekabus zmogus esi Na nieko, skirtingi mes esam, visokiu reikiaromkasponka wrote: Tai gal iskart visiem pasakyk kas cia toks tu m20 senienu zinovas?
Kad tavo smalsuma pasotint pasakysiu tik tiek, jog zmogus pas kuri klausineju apie mechanikos principus ir darausi savo masina, dirba ne siaip su senienom, o visokiausio kalibro varykliais ruosiamais sportui ir tai labai sekmingai daro jau bent 20 metu.
Gero Tau vakaro tamsta ir jei turesi klausimu, parasyk prasau i privata, uzuot bereikalingai kurdamas kivircus.
P.S. "Dainavimu" ("Singing") vadinama yra kai, metams begant tinkamai nepriziurint masina, tarp karomyslu pagalveliu (techniskai nezinau pavadinimo) ir veleno skilciu (lobes) atsiranda didesnis nei leistinas tarpas. to pasekoje jie pradeda tarpusavi dauzytis, kas iseda idubima karomyslo pagalveje. Tokiu atveju, vien tik karomyslu ar paskirstimo veleno pakeitimas isspres problema laikinai, nes greitu metu karomyslas ar veleno skiltis dar greiciau susideves. Todel reik visada keist abi dalis, nes kitaip tai tiesiog pinigai i bala.
Tai bent jau taip paaiskino tas mechanikas. Gal iveliau kokia nedidele klaida, bet tik todel, kad pats dar daug ko nezinau. Bet stengiaus viska sudeti tinkamai.
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: e30 320i, reikia visokios info
Mane tai mokina per zmogiskojo faktoriaus kursa, kuri turiu praeiti kas pora metu, kad: jei tu darai tai dvidesimt metu tai nereiskia, kad darai tai teisingai. Lietuvos senu meistru ismanymu apskritai nusivyles, nes ten burejai is kavos tirsciu, nes nauja karta jau senai juos aplenke. Vieninteli zmogu, kuriam jauciu pagarba yra Zbignevas Kivertas, kuris yra inzinierius iki kaulu smegenu, o visi kiti viresni kiek teko susidurti tai kazkokie raganiai ir terliai su apgailetinais darbu rezultatais. Ir jau neviena istorija yra teke girdeti, kad zmonems, kuriems sporte patikimumas yra labai svarbu darosi variklius pas vokiecius, prancuzus ir tt..
Kai nori tai sugebi parasyti, nes sitame forume pablevyzgojimu apie nieka nereikia.
Kas link tarpo tarp kumstelio ir rokerio, tai cia velgi gali buti nemazai priezasciu, t.y. tarpelis sureguliotas prastai arba daug sukant motora spyruokles perminkstos ir tt. Tu parasei, kad pradeda dauzytis, bet apie priezasti del ko tai nutinka nesusimastai...
Kai nori tai sugebi parasyti, nes sitame forume pablevyzgojimu apie nieka nereikia.
Kas link tarpo tarp kumstelio ir rokerio, tai cia velgi gali buti nemazai priezasciu, t.y. tarpelis sureguliotas prastai arba daug sukant motora spyruokles perminkstos ir tt. Tu parasei, kad pradeda dauzytis, bet apie priezasti del ko tai nutinka nesusimastai...
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: e30 320i, reikia visokios info
Taip atsiprasau,romkasponka wrote:Mane tai mokina per zmogiskojo faktoriaus kursa, kuri turiu praeiti kas pora metu, kad: jei tu darai tai dvidesimt metu tai nereiskia, kad darai tai teisingai. Lietuvos senu meistru ismanymu apskritai nusivyles, nes ten burejai is kavos tirsciu, nes nauja karta jau senai juos aplenke. Vieninteli zmogu, kuriam jauciu pagarba yra Zbignevas Kivertas, kuris yra inzinierius iki kaulu smegenu, o visi kiti viresni kiek teko susidurti tai kazkokie raganiai ir terliai su apgailetinais darbu rezultatais. Ir jau neviena istorija yra teke girdeti, kad zmonems, kuriems sporte patikimumas yra labai svarbu darosi variklius pas vokiecius, prancuzus ir tt..
Kai nori tai sugebi parasyti, nes sitame forume pablevyzgojimu apie nieka nereikia.
Kas link tarpo tarp kumstelio ir rokerio, tai cia velgi gali buti nemazai priezasciu, t.y. tarpelis sureguliotas prastai arba daug sukant motora spyruokles perminkstos ir tt. Tu parasei, kad pradeda dauzytis, bet apie priezasti del ko tai nutinka nesusimastai...
Dauzesi dazniausiai siuose varykliuose del to, kad tepalu pompa nepakankamai gerai sutepa paskutini cilindra ir jo komponentus, o pastarasis dalykas, kur neduodama pakankamai laiko pries vaziuojant sutepimo tinkamo duot, neapkraunant varyklio. yra paseka to skatinamo susidevejimo.
Na matai, zmogus, kuris ir rallyje dalyvaves ir motokrose "n" metu pats laurus skines ir savo paties motociklus surinkinejes ir KTM motociklams amortizatorius patentaves. Zodziu, netraukiu viso sito siaip sau is dausu. Jo garazas tolygus laboratorijai, o vien tik is klausos nustatyneti varyklio tikslius gedymus labai tikslingai ne kiekvienas te sugeba. Suprantu, kad cia renkasi tikrai lunatikai automechanikos
Bet savuoju dede Mortenu tikrai labai pasitikiu. Kai paruosiu ismetima, smagrati, pakaba, galesi pats prasivaziuot ir nusprest, ar darbas padarytas su galva argi ne
Re: e30 320i, reikia visokios info
Manau cia truputi sugedes telefonas gaunasi bet smagu, kad zmogus stengiasi patarti kitiems, dalinasi patirtimi
Manau suprantau kodel 2.0 uz 2.5 "geriau subalancuotas", nes alkuninio alkune mazesne (stroke), stumokliai mazesnis, ko pasekoje alkuninis maziau jaucia svorio skirtumus, ir mazesni stumokliai, tiketina bus maziau nukrype svoriu tarp cilindru
Manau suprantau kodel 2.0 uz 2.5 "geriau subalancuotas", nes alkuninio alkune mazesne (stroke), stumokliai mazesnis, ko pasekoje alkuninis maziau jaucia svorio skirtumus, ir mazesni stumokliai, tiketina bus maziau nukrype svoriu tarp cilindru
Last edited by fregis on 26 Nov 2014, 10:57, edited 1 time in total.
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Re: e30 320i, reikia visokios info
Jei tu cia apie stumuoklio skersmeni, tai kiek pamenu visais 4mm b20 mazesni. b25 84mm o b20 80mm.
Re: e30 320i, reikia visokios info
m20b20 bore/stroke 80/66
m20b25 84/77
tik kitas dalykas,kad is to b20 padaryti,nors ta b25 galinguma,tai nebus labai pigus variantas.
m20b25 84/77
tik kitas dalykas,kad is to b20 padaryti,nors ta b25 galinguma,tai nebus labai pigus variantas.