e30 320i, reikia visokios info

User avatar
romkasponka
Posts: 3478
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: e30 320i, reikia visokios info

Postby romkasponka » 26 Nov 2014, 14:02

zygasbmw wrote:m20b20 bore/stroke 80/66
m20b25 84/77

tik kitas dalykas,kad is to b20 padaryti,nors ta b25 galinguma,tai nebus labai pigus variantas.


Laikantis nuomones, kad mazesne eiga geriau susibalansuoja tai galima prieiti nuomones, kad isvis variklio nereikia :D

Is principo 6 cilindrai geriau nei 4, o V8 geriau nei I6, o V12 geriau nei V8 issibalansuoja visokiu vibraciju atzvilgiu, bet teigti kad b20 geriau del to uz b25 tai kazkoks nonsensas.

Galima kabintis prie visokiu rod/stroke arba bore/stroke ratio, bet velgi yra puikiu irodymu kaip s54b32, kad nera viskas taip ir blogai su didele eiga.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

Mariuzzzz
Posts: 194
Joined: 12 Mar 2011, 16:21

Re: e30 320i, reikia visokios info

Postby Mariuzzzz » 26 Nov 2014, 17:47

Kad kiek esu domejasis I6 varikliais, tai daug kur teigia, kad cia teisingiausia komponuote vidaus degimo varikliui. Del balanso-vibraciju ji ligina su rotoriniu 1 rotoriaus. Kazkaip keistai nuskambejo det v8 ir v12.

Gedass
Posts: 250
Joined: 02 Sep 2010, 19:11
Location: Vilnius

Re: e30 320i, reikia visokios info

Postby Gedass » 26 Nov 2014, 17:50

romkasponka wrote:
zygasbmw wrote:m20b20 bore/stroke 80/66
m20b25 84/77

tik kitas dalykas,kad is to b20 padaryti,nors ta b25 galinguma,tai nebus labai pigus variantas.


Laikantis nuomones, kad mazesne eiga geriau susibalansuoja tai galima prieiti nuomones, kad isvis variklio nereikia :D

Is principo 6 cilindrai geriau nei 4, o V8 geriau nei I6, o V12 geriau nei V8 issibalansuoja visokiu vibraciju atzvilgiu, bet teigti kad b20 geriau del to uz b25 tai kazkoks nonsensas.

Galima kabintis prie visokiu rod/stroke arba bore/stroke ratio, bet velgi yra puikiu irodymu kaip s54b32, kad nera viskas taip ir blogai su didele eiga.

Balanso atzvilgiu I6 geriau uz V8, kiti be papildomu balansavimo velnesiu isbalansuot neimanoma, zinoma V12 irgi imanoma isvert be papildomu veleneliu, nes tai 2 I6 varikliai. Didele eiga nera blogai, bet ji reiskia dideli stumoklio greiti su visom is to kylanciom problemom, jas issprendus viskas labai gerai.
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar

zygasbmw
Posts: 170
Joined: 04 Oct 2009, 11:42

Re: e30 320i, reikia visokios info

Postby zygasbmw » 26 Nov 2014, 21:05

del balansavimo,tai nera turbut geriau isbalansuoto variklio negu v12,cia is gamyklines varikliu puses ziurint.

User avatar
romkasponka
Posts: 3478
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: e30 320i, reikia visokios info

Postby romkasponka » 27 Nov 2014, 02:58

Gedass wrote: bet ji reiskia dideli stumoklio greiti su visom is to kylanciom problemom, jas issprendus viskas labai gerai.


Ka as ir sakau, nes kiek zinau pas BMW motora S54B32 lyg ir didziausias stumoklio greitis is standartiniu masinu ir niekas nesiskundzia, kad jis kazkuo blogas butu.

http://www.billswebspace.com/MS54B32TrainingModule.pdf
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius


Return to “BMW”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest