bmw m42b18 318is turbo

globe
Posts: 6
Joined: 27 Feb 2014, 15:45
Location: vilnius

bmw m42b18 318is turbo

Postby globe » 27 Feb 2014, 17:10

Sveiki, turiu tokiu keleta klausimeliu:
1.Kaip manote kaip pigiaugautusi ismetimo kolektoriu pirkti aftermarketa ar darytis pas zmones(gal yra zmoniu kurie daresi ir kokia mazdaug kaina)?
2.Kiek arkliu laiko stock m42b18 variklio viduriai?
3.Kokius butiniausius upgreidus pasiulytumet perdarinejant m42b18 is atmosferiko i turbo?

Laimis
Posts: 683
Joined: 23 Mar 2004, 03:35
Location: Klaipėda

Re: bmw m42b18 318is turbo

Postby Laimis » 27 Feb 2014, 17:49

1. Darytis. 1000-1500Lt.
2. 400-500AG.
3. Galvos smeiges/tarpine pirmoj eilej, toliau jau pagal kisene.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

Adukas
Posts: 6
Joined: 08 Jul 2014, 23:26

Re: bmw m42b18 318is turbo

Postby Adukas » 22 Aug 2014, 11:29

Bendradarbis daresi namu salygom kolika,turbo k26 purkstukus didesnius,be osm,ir lambdu vaziavo bet turbina pute tik nuo 3.5k rpm,reikejo mazesnes turbos ,taip gatvei vazinet galima buvo linksmai ,o driftui netiko...

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: bmw m42b18 318is turbo

Postby Niokas » 22 Aug 2014, 21:52

Pasuk,papasakosiu apie kolektoriaus gamyba,jei pats darysi,jei nepats galima pagamint...
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: bmw m42b18 318is turbo

Postby cooler » 22 Aug 2014, 23:34

perki china shit pigu m50 turbo kolika, nupjauni du galinius runerius ir turi m42 turbo kolika :D

Ainis
Posts: 469
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: bmw m42b18 318is turbo

Postby Ainis » 22 Aug 2014, 23:40

cooler wrote:perki china shit pigu m50 turbo kolika, nupjauni du galinius runerius ir turi m42 turbo kolika :D

Nusiperki santechniniu alkuniu uz 100lt ir susivirini patikima daikta :)

User avatar
scootas
Posts: 411
Joined: 13 Nov 2007, 23:21
Location: Vilnius

Re: bmw m42b18 318is turbo

Postby scootas » 23 Aug 2014, 00:14

Kodėl niekas apie ECU neužsimena? :roll:

Gedass
Posts: 250
Joined: 02 Sep 2010, 19:11
Location: Vilnius

Re: bmw m42b18 318is turbo

Postby Gedass » 23 Aug 2014, 19:30

Tai gal todel, kad apie tai nebuvo klausiama :D
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar

User avatar
scootas
Posts: 411
Joined: 13 Nov 2007, 23:21
Location: Vilnius

Re: bmw m42b18 318is turbo

Postby scootas » 23 Aug 2014, 20:51

tai gal žmogus nežino,kad nėra taip paprasta užsiturbint mašiną,kaip kad tik turbą ant koliko pakabint :D

User avatar
bassed
Posts: 175
Joined: 21 Jan 2010, 09:48

Re: bmw m42b18 318is turbo

Postby bassed » 27 Feb 2015, 02:10

is'o kompas iki 10psi rieda ir ant stock. jei nori pust daugiau lendi i vidurius variklio ir dedi bent jau piggyback. trust me, paskutiniu pora menesiu gyvenu kasdiena rinkdamas info apie toki reikala, bet kuo toliau galvoju, tuo labiau sugalvoju kad fuck this shit ir bus tiesiog swap'as i rimtesni motora, kad ir kiek butu idomu turet 4 bangeri daranti whapshhh :D
Trumpi pastebejimai ka as atradau/suzinojau kurie gal pades -
Dyzelio (1.8tds, kad ir daug kas rekomenduoja pameginti) kolikas netinka.
easiest way jei rankos virinimui abi kairios (kaip pas mane :D ) ir nenori leist daug piginu, kalbini kazka kad uz pigiai padarytu, arba kaip kazkas minejo, atsisiunti uz 50svaru 6cil turbo kolika, pjauni paskutinius 2 cil , uzvirini ir ready to go.
Dar lengvesnis variantas, bet bent jau neradau to - t25/t3/kkk etc, perejimas ant stock ismetimo (t.y. ten kur baigiasi "kelnes" prisisuka turba ir sukisi ir vaziuoji (viskas telpa jei turba nedidele), bet kaip ir minejau vel nebent virintis, darytis, matuotis ir t.t.
Vamzdynas (jei budget darai) viskas nuo e36 1,8 arba 2.5 tds, telpa viskas idealiai.
kompas kaip ir minejau laiko iki 10 psi, tiesa daug kas sako kad "saugi" riba daily vazinejimui yra ~0.4bar.

su tokiu setup'u chebra bimmerforumuose ir pan, prisuka ~170ag...

Taigi bent jau as, po ilgu galvos kasymusi ir galvojimu kad fuck kaip butu idomu, visdelto nusprendziau tiesiog pasiswapint bent i 2.5 ir nesukt galvos... Nes jau po savo pastaruju dvieju 200sx kazkaip ismokau - kur turbo, ten ir bedos (neisizeiskit, dar vis atsiduociau uz nissana :D )

znd
Posts: 392
Joined: 21 Sep 2010, 10:32
Location: VILNIUS

Re: bmw m42b18 318is turbo

Postby znd » 27 Feb 2015, 11:13

bassed wrote:is'o kompas iki 10psi rieda ir ant stock. jei nori pust daugiau lendi i vidurius variklio ir dedi bent jau piggyback. trust me, paskutiniu pora menesiu gyvenu kasdiena rinkdamas ...

su tokiu setup'u chebra bimmerforumuose ir pan, prisuka ~170ag...


bet turbint masina, kad gaut 30 arkliu tai nebent is idejos?

zygasbmw
Posts: 170
Joined: 04 Oct 2009, 11:42

Re: bmw m42b18 318is turbo

Postby zygasbmw » 27 Feb 2015, 20:00

mates,ir padaryta turbo setupa is stock koliko,apversto,aisku atrodo urodas,bet veikia.

Mariuzzzz
Posts: 194
Joined: 12 Mar 2011, 16:21

Re: bmw m42b18 318is turbo

Postby Mariuzzzz » 28 Feb 2015, 09:34

O negeriau isidet , kad ir sena gera plyta :D Nes cia kai prirase kaikurie jog vaziuja su stantartiniu ecu, 170hp :D Tai koks viso to tikslas? Jei daryt tai daryt gerai ir tikrai ne del 170hp o jei neleidzia galimybes dedi plyta ir turi 190hp, bei patikima standartini motora.

User avatar
bassed
Posts: 175
Joined: 21 Jan 2010, 09:48

Re: bmw m42b18 318is turbo

Postby bassed » 28 Feb 2015, 12:14

Mariuzzzz wrote:O negeriau isidet , kad ir sena gera plyta :D Nes cia kai prirase kaikurie jog vaziuja su stantartiniu ecu, 170hp :D Tai koks viso to tikslas? Jei daryt tai daryt gerai ir tikrai ne del 170hp o jei neleidzia galimybes dedi plyta ir turi 190hp, bei patikima standartini motora.

kaip ir minejau buvo mintis is idejos, nes butu idomu, o bet taciau nuspresta 2.5 kist :)

User avatar
romkasponka
Posts: 3478
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: bmw m42b18 318is turbo

Postby romkasponka » 28 Feb 2015, 18:28

bassed wrote:
Mariuzzzz wrote:O negeriau isidet , kad ir sena gera plyta :D Nes cia kai prirase kaikurie jog vaziuja su stantartiniu ecu, 170hp :D Tai koks viso to tikslas? Jei daryt tai daryt gerai ir tikrai ne del 170hp o jei neleidzia galimybes dedi plyta ir turi 190hp, bei patikima standartini motora.

kaip ir minejau buvo mintis is idejos, nes butu idomu, o bet taciau nuspresta 2.5 kist :)

Del 170 deti turbina tikrai neverta, bet yra nemazai pvz su zymiai daugiau....
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
bassed
Posts: 175
Joined: 21 Jan 2010, 09:48

Re: bmw m42b18 318is turbo

Postby bassed » 28 Feb 2015, 19:00

romkasponka wrote:
bassed wrote:
Mariuzzzz wrote:O negeriau isidet , kad ir sena gera plyta :D Nes cia kai prirase kaikurie jog vaziuja su stantartiniu ecu, 170hp :D Tai koks viso to tikslas? Jei daryt tai daryt gerai ir tikrai ne del 170hp o jei neleidzia galimybes dedi plyta ir turi 190hp, bei patikima standartini motora.

kaip ir minejau buvo mintis is idejos, nes butu idomu, o bet taciau nuspresta 2.5 kist :)

Del 170 deti turbina tikrai neverta, bet yra nemazai pvz su zymiai daugiau....

yra, bet jau ir pinigai kiti :)

User avatar
romkasponka
Posts: 3478
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: bmw m42b18 318is turbo

Postby romkasponka » 28 Feb 2015, 19:36

Tie kiti pinigai tai dazniausiai buna programuojamas kompas ir tarpine ;)
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
bassed
Posts: 175
Joined: 21 Jan 2010, 09:48

Re: bmw m42b18 318is turbo

Postby bassed » 01 Mar 2015, 09:45

na taip, is esmes kaip ir pabandyciau, bet abi rankos virinimui kairios, o nelabai ir randu kas paprasta kolika suvirintu :|

Image

jei kas galit toki padaryt, piestelkit PM :)

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: bmw m42b18 318is turbo

Postby Niokas » 01 Mar 2015, 14:39

Galiu padaryt teisinga, uz 400-500.
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

kamuto
Posts: 239
Joined: 10 Jul 2010, 12:44

Re: bmw m42b18 318is turbo

Postby kamuto » 01 Mar 2015, 15:54

bassed wrote:na taip, is esmes kaip ir pabandyciau, bet abi rankos virinimui kairios, o nelabai ir randu kas paprasta kolika suvirintu :|

Image

jei kas galit toki padaryt, piestelkit PM :)

blogesnio uztoki nelabai buna :D
There are about a thousand ways an engine can fail when boost is introduced

User avatar
romkasponka
Posts: 3478
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: bmw m42b18 318is turbo

Postby romkasponka » 01 Mar 2015, 18:29

blogesnio uztoki nelabai buna :D


savi pliusai ;)
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

Mariuzzzz
Posts: 194
Joined: 12 Mar 2011, 16:21

Re: bmw m42b18 318is turbo

Postby Mariuzzzz » 01 Mar 2015, 20:40

Sry, kad ne i tema. Vienam suomio berods projecte 2,4td, dare butent toki kolektoriu, nes ale su tokiu greiciau uzsiputines nei su "gyvatynu". Kaip ten yra su tais diesel? Degimo temperatura mazesne gal ir teisingai, kad kuo trumpesni vamzdziai tuo geriau?

User avatar
romkasponka
Posts: 3478
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: bmw m42b18 318is turbo

Postby romkasponka » 02 Mar 2015, 01:34

Nezinau ar cia skirias kazkas dizeliniam motorui, bet: http://www.enginebasics.com/Advanced%20 ... esign.html
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: bmw m42b18 318is turbo

Postby Niokas » 02 Mar 2015, 22:12

Spoolas,kad geresnis, tikrai sunku butu pasakyt, bet kad Malka greiciausia pasidaro raudona Kai uzsiputi, tai faktas. Reiskia su poveriu back pressure ir egt auga greiciausiai,isvada pralaidumas greitai uzribotu galinguma.

Bet tai tik jei nori galingo motoro. 300ag. Betkokia malka veiks, diametro kad butu pagal porta ir vualia...
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb


Return to “BMW”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest