BMW e46 318i Turbo
BMW e46 318i Turbo
Sveiki, noreciau kreiptis i tuos kurie gali normaliai paaiskinti ir isdestyti savo mintis, nereikia ot ir t.t. Iskilo toks klausimas ar labai sudetynga butu ideti turbina i e46 318i BMW modeli, kokia turbina, intercooler'i geriausia butu pritaikyt, ar yra kokiu nors problemu/niuansu dejimo procese? Vienu zodziu domina visa zmonijos sukaupta patirtis ir patarimai, gali buti kazkokios nuorodos i kitus forumus ir t.t. svarbiausia tiksli ir naudynga informacija. Jums padejus, mums panorejus gal atsiras ir toks BMW
P.S. Zmones kurie norit didint post'u kieki, pasirinkit bet kokia skilty "Recycle bin"
Dekui
P.S. Zmones kurie norit didint post'u kieki, pasirinkit bet kokia skilty "Recycle bin"
Dekui
BD Motorsports
Re: BMW e46 318i Turbo
bmw fan forume paieskok ir tiesiogiai pm rasyk bmw myletojam kurie tai yra patys dare, neswarbu kad su kitu varikliu manau tikrai sulauksi tinkamu patarimu, cia niokas manau tau pagelbetu ir kiti bmw ekspermentuotojai.As zinau viena kad tikrai toki dalykai pigiai neatsieina jei nori tvarkingai, o bilekaip gali bet ka padaryti
Gs430
Re: BMW e46 318i Turbo
Istatit imanoma viska,bet summele iseina nebloga:
turbo,intercooler,vamzdina,silikona,didesni purstukai,greitesni kuro siurbli,programojama kompa,virint ism. kolika,modint isiurbimo kolika,wastegata,bova,programavimas+dar visokiu niuansu..tai yra nemazai pinigu
ir poto prasideda bedos,kad sankaba nelaiko,kokios apsukos sokines,check engine degs visada,nes koki lemda nematis kompas,ar siaip kokie davikliai nedirbs....zodziu pagalvok ar tau to reikia
turbo,intercooler,vamzdina,silikona,didesni purstukai,greitesni kuro siurbli,programojama kompa,virint ism. kolika,modint isiurbimo kolika,wastegata,bova,programavimas+dar visokiu niuansu..tai yra nemazai pinigu
ir poto prasideda bedos,kad sankaba nelaiko,kokios apsukos sokines,check engine degs visada,nes koki lemda nematis kompas,ar siaip kokie davikliai nedirbs....zodziu pagalvok ar tau to reikia
HFworkshop
865267964
865267964
Re: BMW e46 318i Turbo
jo kartais geriau kad kai kurios masinos ir liktu tokios kokios jos is gamyklos isvaziavo, nes kitaip tariant rezultatas tikrai nebus ispudingas kokia bus ispudinga sukistu pinigu suma. jau geriau tada iskart bmw turbo varikli ikrauti su viskuom atseis pigiau gi tu 318t kompaktu tai yra ne viens ir ne du.
Gs430
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: BMW e46 318i Turbo
Is gamyklos BMW benzinai su turbinom po 1980 metu pradejo vaziuotu gal tik 2008. ti raides nereiskia, kad ten turbowanadoo wrote:jo kartais geriau kad kai kurios masinos ir liktu tokios kokios jos is gamyklos isvaziavo, nes kitaip tariant rezultatas tikrai nebus ispudingas kokia bus ispudinga sukistu pinigu suma. jau geriau tada iskart bmw turbo varikli ikrauti su viskuom atseis pigiau gi tu 318t kompaktu tai yra ne viens ir ne du.
Last edited by romkasponka on 30 Aug 2009, 11:39, edited 1 time in total.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: BMW e46 318i Turbo
tas 318ti gali verst kaip 318is, yra ten keletas skirtumu bet tikrai tas "t" nereiskia "turbo"
Re: BMW e46 318i Turbo
o velnes kazkaip nesidomejau bet vienas bnw kompaktas praleke su bovais ir ti parasyta maniau standarte buna tokie persiprasau visgi o jei galima butu suzinot tai ka reiskia tos ti raides?
edit:kol rezgiau sakini kazkas ir atsakyma spejo parasyt i klausima
edit:kol rezgiau sakini kazkas ir atsakyma spejo parasyt i klausima
Gs430
Re: BMW e46 318i Turbo
wanadoo wrote:jo kartais geriau kad kai kurios masinos ir liktu tokios kokios jos is gamyklos isvaziavo, nes kitaip tariant rezultatas tikrai nebus ispudingas kokia bus ispudinga sukistu pinigu suma. jau geriau tada iskart bmw turbo varikli ikrauti su viskuom atseis pigiau gi tu 318t kompaktu tai yra ne viens ir ne du.
'ti' reiskia kad motoras yra 24v ir jo fazes kitokios negu 'is'
Re: BMW e46 318i Turbo
o siaip tai siuliciau visu pirma investuot tik i galingesni motora t.y. i gera pagrinda turbo projektui ir pradziai tau per akis bus po 1.8 ir 2,5 ar 3,0.
arba nusipirkt 330d ir vazinek sau laimingas 330d geriau eina uz 330 benzina tai jeigu turi atliekamu pinigu isidek cipa motoro ir kas metus keik turbinas ir gerai eis ir ekonomiska bus;]
arba nusipirkt 330d ir vazinek sau laimingas 330d geriau eina uz 330 benzina tai jeigu turi atliekamu pinigu isidek cipa motoro ir kas metus keik turbinas ir gerai eis ir ekonomiska bus;]
-
- Posts: 622
- Joined: 17 Apr 2004, 16:16
- Location: Klaipėda
Re: BMW e46 318i Turbo
galetum irodyt?Rallye wrote:o siaip tai siuliciau visu pirma investuot tik i galingesni motora t.y. i gera pagrinda turbo projektui ir pradziai tau per akis bus po 1.8 ir 2,5 ar 3,0.
arba nusipirkt 330d ir vazinek sau laimingas 330d geriau eina uz 330 benzina tai jeigu turi atliekamu pinigu isidek cipa motoro ir kas metus keik turbinas ir gerai eis ir ekonomiska bus;]
Renault Megane2 dCi
Black ED7
Black ED7
Re: BMW e46 318i Turbo
kas metus keist turbinas? kam?Rallye wrote:o siaip tai siuliciau visu pirma investuot tik i galingesni motora t.y. i gera pagrinda turbo projektui ir pradziai tau per akis bus po 1.8 ir 2,5 ar 3,0.
arba nusipirkt 330d ir vazinek sau laimingas 330d geriau eina uz 330 benzina tai jeigu turi atliekamu pinigu isidek cipa motoro ir kas metus keik turbinas ir gerai eis ir ekonomiska bus;]
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: BMW e46 318i Turbo
Rallye wrote:wanadoo wrote:jo kartais geriau kad kai kurios masinos ir liktu tokios kokios jos is gamyklos isvaziavo, nes kitaip tariant rezultatas tikrai nebus ispudingas kokia bus ispudinga sukistu pinigu suma. jau geriau tada iskart bmw turbo varikli ikrauti su viskuom atseis pigiau gi tu 318t kompaktu tai yra ne viens ir ne du.
'ti' reiskia kad motoras yra 24v ir jo fazes kitokios negu 'is'
ti buvo 1,8 ir 2.3 pas compactus.
ir ti nereiskai kad motoras 24v, pas 1.8 16v, o pas 2.3 24v. o ti seip yra tas pats kaip ir is. niekas ten nesiskiria. tiesiog ant compactu buvo ti, o ant coupe,ir sedanu is.
Re: BMW e46 318i Turbo
Pvz m10 kiek girdejau yra geriausiai turbinamas mataras o tia yra senas 1.6l 1.8l yra vienas m10 variklis iki 500ag turbintas tiap, kad nereik cia kliedet, kad kaikuriom masinom yra geriau ir likt neturbintom tieisog nesamone
Go For Violet!
Re: BMW e46 318i Turbo
tiesos yra,nes m10 kuris ejo siaurastopiuose e30 turi didziausia diametra ir maziausia choda, beto ymanoma isidet m30b35 vostuvus,o cia jau gaunasi visai rimtas varijantas,zinoma kotai stori vostuvu,ir del pacio vostuvu dydzio net ir karamysline galva tokio motoro daugiau 7-7.5 saugiai tikrai nepasusksi, taigi kaip ir nagla galva(del vostuvu dydzio) gaunasi bet sukt negali normaliai.tai tikslinga toki motora daryt su didesniu chodu,ir turet pralaidumo klyzma gavoj anksciau,ir kadangi litrazas bus didesnis,torko pasidarys,ir asilu turetu but sitam sukiu diapazone normaliai.Vhytas wrote:Pvz m10 kiek girdejau yra geriausiai turbinamas mataras o tia yra senas 1.6l 1.8l yra vienas m10 variklis iki 500ag turbintas tiap, kad nereik cia kliedet, kad kaikuriom masinom yra geriau ir likt neturbintom tieisog nesamone
o jai kas lygina m10 su m12 tai nepamirskit kad m12 turejo dohc galva, suko iki 12,5krpm,ir pute 4-5,5 baro ,tai kaip ir nepalyginami dalykai,tik kad blokus naudojo tuos pacius
Re: BMW e46 318i Turbo
justafa wrote:Rallye wrote:wanadoo wrote:jo kartais geriau kad kai kurios masinos ir liktu tokios kokios jos is gamyklos isvaziavo, nes kitaip tariant rezultatas tikrai nebus ispudingas kokia bus ispudinga sukistu pinigu suma. jau geriau tada iskart bmw turbo varikli ikrauti su viskuom atseis pigiau gi tu 318t kompaktu tai yra ne viens ir ne du.
'ti' reiskia kad motoras yra 24v ir jo fazes kitokios negu 'is'
ti buvo 1,8 ir 2.3 pas compactus.
ir ti nereiskai kad motoras 24v, pas 1.8 16v, o pas 2.3 24v. o ti seip yra tas pats kaip ir is. niekas ten nesiskiria. tiesiog ant compactu buvo ti, o ant coupe,ir sedanu is.
OT: tokia schema buvo e36 kebulo. Ti turejo po 4voztuvus cilindrui. e46 kebulo visi modeliai buvo su t raidele 316ti, 318ti, 318td, 320td, 325ti.
atsakant i temos klausima jei motoras m43 o ne n42, turbo galima uzdeti be didesniu problemu, tik ar verta??? Ar busit patenkinti investave 15000-2000lt ir turesit max +/- 230ag ir duobe pries juos. Ar negeriau uz kokius 5000lt tureti ta pati be duobes is m54b30?????
e36 v12 m73
996 C4
996 TT
996 C4
996 TT
Re: BMW e46 318i Turbo
As cia pasiskaicaivau, kad pigiau vietoi esamo m50 turbinimo butu isidet sr20... ir manau, kad resursas butu daug didesnis.. engine ir dezes mount'us pasidaryt nelabai sunku, bet va su pravodke....
Go For Violet!
Re: BMW e46 318i Turbo
Vhytas wrote:As cia pasiskaicaivau, kad pigiau vietoi esamo m50 turbinimo butu isidet sr20... ir manau, kad resursas butu daug didesnis.. engine ir dezes mount'us pasidaryt nelabai sunku, bet va su pravodke....
Pasikalbek su Andriucha is bmwfan'u , jis irgi galvojo
e36 v12 m73
996 C4
996 TT
996 C4
996 TT
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: BMW e46 318i Turbo
M50 varikli turbinti visdelto yra geresnis variantas, vien del to, kad detaliu tikrai daugiau ir pigesnes. Zianau, kad zmons vazineja M42 motora 0,7 baro uzsipute ir be dideliu bedu, o m50 konstrukcishkai tas pats motoras. Jei pasidaryti 2,8 arba 3,0 ir uzsipusti turetum geresni varianta uz nissano motora, jei kubaturos dydis nesvarbu...
Nekalbant apie tai, kad M50 varikliu pilni shrotai, o nissano turbut reikia paieskoti...
Nekalbant apie tai, kad M50 varikliu pilni shrotai, o nissano turbut reikia paieskoti...
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: BMW e46 318i Turbo
Jai patinka kist pinigus i bmw tai kisk ir darisi tai pastowiai jai gali darit kapitalinius remontus kas 3 men nes su 1.8 baro wariklis nelaikis . M20b25 tai birejo nors wiskas nauja buwo
s13 ....
boost?....
boost?....
Re: BMW e46 318i Turbo
leonard dar priklauso nuo to kaip darysi jei viska gerai darysi tai gal ir laikys o ne taip kaip pas tave buvo padaryta ner ko stebetis kad nelaike
Re: BMW e46 318i Turbo
leonard wrote:Jai patinka kist pinigus i bmw tai kisk ir darisi tai pastowiai jai gali darit kapitalinius remontus kas 3 men nes su 1.8 baro wariklis nelaikis . M20b25 tai birejo nors wiskas nauja buwo
su 1,8 baro m20b25 motoru jau yra 600ag+ (aisku jaigu viskas teisingai padaryta),tai ko tu nori kad laikytu,visgi galingumas nuo standarto 3x+ perlipes. paruosk motora teisingai teisingam galingumuj ir viskas laikis, paziurek kiek modifikaciju reikia japoniskom zoliapjovem (pvz sr) kad bent 350ag laikytu ,su panasiu resursu
Re: BMW e46 318i Turbo
Niokai, kai tu kalbi protingai, tai smagu klausyt, bet kai nusisneki, tai zinok uzpisiNiokas wrote:paziurek kiek modifikaciju reikia japoniskom zoliapjovem (pvz sr) kad bent 350ag laikytu ,su panasiu resursu
Normalios bukles SRui isvis nereik lyst i vidu tiems 350Ag...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: BMW e46 318i Turbo
Tvarkingai sti su normalia programa tiiikrai nedaug.Niokas wrote:leonard wrote:Jai patinka kist pinigus i bmw tai kisk ir darisi tai pastowiai jai gali darit kapitalinius remontus kas 3 men nes su 1.8 baro wariklis nelaikis . M20b25 tai birejo nors wiskas nauja buwo
su 1,8 baro m20b25 motoru jau yra 600ag+ (aisku jaigu viskas teisingai padaryta),tai ko tu nori kad laikytu,visgi galingumas nuo standarto 3x+ perlipes. paruosk motora teisingai teisingam galingumuj ir viskas laikis, paziurek kiek modifikaciju reikia japoniskom zoliapjovem (pvz sr) kad bent 350ag laikytu ,su panasiu resursu
2011 BMW X5 xDRIVE35i Sport activity
2004 BMW 325Ci convertible Mtech2 with style 135
2004 BMW 325Ci convertible Mtech2 with style 135
Re: BMW e46 318i Turbo
kalbeta buvo apie resursa,o jo tikrai nebeliks kaip standarto, kai bus 350ag,ir atsiprasau kad uzpisuspade wrote:Niokai, kai tu kalbi protingai, tai smagu klausyt, bet kai nusisneki, tai zinok uzpisiNiokas wrote:paziurek kiek modifikaciju reikia japoniskom zoliapjovem (pvz sr) kad bent 350ag laikytu ,su panasiu resursu
Normalios bukles SRui isvis nereik lyst i vidu tiems 350Ag...
kita vertus geri tie sr lengvi, kompaktiski, bet tarkim nusispajunam i resursa ir atkrauk is orginaliu nisano daliu kad laikytu bent 500asilu ant 400m ir neriektu pust beliakiek,b. vargu va cia ir istato klizmele normalia sitie ja-poniski motorai .