BMW e46 318i Turbo

53kW
Posts: 49
Joined: 09 Feb 2011, 19:09

Re: BMW e46 318i Turbo

Post by 53kW »

romkasponka wrote:
zygasbmw wrote:cia seip zmogus nori cheap daryti,tai gal nelendam jau i full engine rebuild. :)

p.s ir tikrai ne keli simtai brangiau iseina ta m42 atkelti dalimis,palyginus su kokiu m40-m43.
Tiesa pasakius m40-m43 neardziau, bet perrinkti paciam M42 varikli jei nereikia keisti stumokliu tai manau galima itilpti i kokius 2000Lt tikrai. Jei rasi gyva tai galima tiks su galvos tarpine kazka paburti ir voztuvu gumeles pasikeisti, nes manau i stocka ilgai nepapusi, nes galvos tarpine iseis pasivaikscioti.

m42 popierius su arp spilkom 1,3bar e85 laike :)

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: BMW e46 318i Turbo

Post by cooler »

o yra kokia puciamo slėgio riba su e85 ant m42'o kada jau suspaudimo laipsni mažinti reiktu? kiek žinau gamykliskai ten 10,0,1 yra. Gan didokas sakyciau kaip ant turbininio nors ir su e85.

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: BMW e46 318i Turbo

Post by romkasponka »

cooler wrote:o yra kokia puciamo slėgio riba su e85 ant m42'o kada jau suspaudimo laipsni mažinti reiktu? kiek žinau gamykliskai ten 10,0,1 yra. Gan didokas sakyciau kaip ant turbininio nors ir su e85.
Kodel tu manai, kad didokas?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

Laimis
Posts: 683
Joined: 23 Mar 2004, 03:35
Location: Klaipėda

Re: BMW e46 318i Turbo

Post by Laimis »

cooler wrote:prikelsiu tema,
kankina slogios žiemiškos mintys ir norisi lengvai pakonstruot, kadangi su benzininiais varikliais nesusidūres tai reikia patarimu. Galvoju paburt m40b18 varikli uždedant turbo ir paleidžiant ant e85. Viso šito tikslas igaut žinių, praktikos, aišku daryciau iš pigių kinišku daliu ir visokio šlamšto ko prikaupes. Taigi jei teisingai galvoju tai reiktu kuro pompos 255l/h, purkštuku bent 440cc, FPR'o, boost gaugo ir AFR gaugo, pasidaryt išmetimo kolika, intercooleris, vamzdžiai, bovas, turbina galvoju k26, tik va del kompo neaišku, nes cia kaip ir brangiausia investicija, gal eina kažka senoviškai suburt, ar reiktu piggy statyt geriausiu atveju. Dar žinant kad e85 agresyvus gumom ar nereiktu kuro maitinimo sistema keist. Tai vat laukiu pasisakymu :)
O tu jau turi ta varikli ar kebula su juo, ar dar tik galvoji pirkt ir swapint kazka ?
Pasprogdinimui ir pasimokinimui, mano nuomone pigiausias ir kantriausias visgi butu M10, paieskojes uz 200-300Lt pilna swapa nusipirktum, niekam ju nereik.
Stumokliai tankiniai, svaistikliai tankiniai, galvos varztai M12 sriegis. Daug daliu tinka nuo M30, jei kazka dar patobulint.
Uz M42 sauks koki 800-1000, rusai ir babajai juos perka dabar.
Susirandi koki MS1-2 deveta uz kelis simtus, WB pas drauga pasiskolini ir zaidi.

M10B20 stockas + ARP.
400WHP 510WNm.

Image
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

makis
Posts: 104
Joined: 26 Jan 2013, 13:53

Re: BMW e46 318i Turbo

Post by makis »

nu ble...m10 gerai ieskot reikia kad isvis rast, o jei m10b20 tai cia kaip adata sieno kupetoje!

Xpyper
Posts: 9
Joined: 25 Sep 2011, 21:33

Re: BMW e46 318i Turbo

Post by Xpyper »

makis wrote:nu ble...m10 gerai ieskot reikia kad isvis rast, o jei m10b20 tai cia kaip adata sieno kupetoje!
http://auto.plius.lt/skelbimai/bmw-520- ... 02788.html o tai tau ir adata ;)

Laimis
Posts: 683
Joined: 23 Mar 2004, 03:35
Location: Klaipėda

Re: BMW e46 318i Turbo

Post by Laimis »

Ta grafika atsitiktinai radau, tai ir mestelejau.
Manau nera didelio skirtumo ar B18 ar B20 ir kogero be ARP ta pati atsukt eitu.
B20 bus labai labai senas, B18 buvo dar 87-88m.
Metu begyje pats maciau kaip keli pazistami pora M10B18 paprasciausiai ismete.
O jei kazka is naujesniu ziuret tai gal tada M43. Kiek zinau jie patvarus (lyginant su M40) ir nekainuos kaip M42.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: BMW e46 318i Turbo

Post by cooler »

Laimis wrote:
cooler wrote:prikelsiu tema,
kankina slogios žiemiškos mintys ir norisi lengvai pakonstruot, kadangi su benzininiais varikliais nesusidūres tai reikia patarimu. Galvoju paburt m40b18 varikli uždedant turbo ir paleidžiant ant e85. Viso šito tikslas igaut žinių, praktikos, aišku daryciau iš pigių kinišku daliu ir visokio šlamšto ko prikaupes. Taigi jei teisingai galvoju tai reiktu kuro pompos 255l/h, purkštuku bent 440cc, FPR'o, boost gaugo ir AFR gaugo, pasidaryt išmetimo kolika, intercooleris, vamzdžiai, bovas, turbina galvoju k26, tik va del kompo neaišku, nes cia kaip ir brangiausia investicija, gal eina kažka senoviškai suburt, ar reiktu piggy statyt geriausiu atveju. Dar žinant kad e85 agresyvus gumom ar nereiktu kuro maitinimo sistema keist. Tai vat laukiu pasisakymu :)
O tu jau turi ta varikli ar kebula su juo, ar dar tik galvoji pirkt ir swapint kazka ?
Pasprogdinimui ir pasimokinimui, mano nuomone pigiausias ir kantriausias visgi butu M10, paieskojes uz 200-300Lt pilna swapa nusipirktum, niekam ju nereik.
Stumokliai tankiniai, svaistikliai tankiniai, galvos varztai M12 sriegis. Daug daliu tinka nuo M30, jei kazka dar patobulint.
Uz M42 sauks koki 800-1000, rusai ir babajai juos perka dabar.
Susirandi koki MS1-2 deveta uz kelis simtus, WB pas drauga pasiskolini ir zaidi.

M10B20 stockas + ARP.
400WHP 510WNm.
dar neturiu nieko, tik domiuosi, sveriu kas kaip geriau išeitu, neskubėdamas stebiu reikiamu daliu rinka kad pigiau isigyt, norisi nusipirkt iškart nebloga kėbula su reikiamu varikliu, kad apsieit be swapu ir papildomu pinigu mėtymu, m40 atmeciau isgirdus nemažai minusu pasilieku tarp m42 ir m43.
o M10 kad isvapint ir paleist su ms jau daugiau reikalu? nereikia holo, purkštuku, davikliu visokiu?

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: BMW e46 318i Turbo

Post by Niokas »

Ieskokis siaurastopio 316,arba 318. Motorai abu 1,8 su didziausiu boru maziausiu stroku. Pusi 2bar i stoka ,vatu bus,o aprengimas visas analogiskai kainuotu beliakokiam,cia dar -2cil lyginant su seskem.galvos netruksta,sukt tik nepasuksi kaip plytos standartinej Formoj. Isiurbimas standartinis gerai dalina. Kamera labiausiai "Hemi" is visu bmw turbut... visi ejo su elektriniais myztukais, tai holas turi but.
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

Ainis
Posts: 482
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: BMW e46 318i Turbo

Post by Ainis »

Niokas wrote:Ieskokis siaurastopio 316,arba 318. Motorai abu 1,8 su didziausiu boru maziausiu stroku. Pusi 2bar i stoka ,vatu bus,o aprengimas visas analogiskai kainuotu beliakokiam,cia dar -2cil lyginant su seskem.galvos netruksta,sukt tik nepasuksi kaip plytos standartinej Formoj. Isiurbimas standartinis gerai dalina. Kamera labiausiai "Hemi" is visu bmw turbut... visi ejo su elektriniais myztukais, tai holas turi but.
Siaurastopis bus su karbu - mazi kanalai galvoj. Holo nebus nei tam nei tam. Paskirtytojuje stovi "zvaigzdute" su 4 spygliukais ir rite (vr sensorius?)

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: BMW e46 318i Turbo

Post by Niokas »

Pas drauga kieme rudyja,85 chuliganas su m10 1,8 elektrinis purskalas, 316,bus karbas,bet gelezis tokia pat turi but.
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

Ainis
Posts: 482
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: BMW e46 318i Turbo

Post by Ainis »

316 mazesni portai galvoj. Ir gan zenkliai. Dedant purskalo intake,net neuzsisandarina - plokstuma ant galvos mazesne.

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: BMW e46 318i Turbo

Post by cooler »

gerai, itikinot :D darysiu m10, pradžioj rebuilda pasidaryt, nes vistiek tarpine galvos tai sukirmijus bus.

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: BMW e46 318i Turbo

Post by romkasponka »

cooler wrote:gerai, itikinot :D darysiu m10, pradžioj rebuilda pasidaryt, nes vistiek tarpine galvos tai sukirmijus bus.
Pries gerus 8 metus su visa supuvusia masina pridaviau i metalo lauza :(



M10 visas geris stumoklio ir voztuvu dydyje! Manau labai geras pasirinkimas. Kazin kaip tik bus su variklio tvirtinimais.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
EGC-325
Posts: 57
Joined: 27 Jul 2009, 18:18
Location: Marijmpole

Re: BMW e46 318i Turbo

Post by EGC-325 »

kuo blogas m40? viduriai laikys 350ag be parkiu aisku varstu stipresniu reiktu. Galva, sudyla velenas bet ten vaistu yra, vostuvas ysiurbimo ne ka mazesnis o ismetimo didesnis nei m10
VW Golf TDIno smoke no power
BMW E30 m20b25 Turbo

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: BMW e46 318i Turbo

Post by romkasponka »

EGC-325 wrote:kuo blogas m40? viduriai laikys 350ag be parkiu aisku varstu stipresniu reiktu. Galva, sudyla velenas bet ten vaistu yra, vostuvas ysiurbimo ne ka mazesnis o ismetimo didesnis nei m10
m10 46/38
m40 42/36

skirtumas kaip ir didelis
http://bmwfans.info/parts-catalog/E36-S ... cam_shaft/
http://bmwfans.info/parts-catalog/E30-2 ... cam_shaft/

m40 stumas 84mm
m10 stumas 89mm ir to pasekoje voztuvai didesni sudeti.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: BMW e46 318i Turbo

Post by cooler »

o kaip m10 su apsukom/ galima juos kažkiek daugiau sukti?

Ainis
Posts: 482
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: BMW e46 318i Turbo

Post by Ainis »

Nuo apsuko luzta rocket arms'ai jiem.

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: BMW e46 318i Turbo

Post by romkasponka »

Ainis wrote:Nuo apsuko luzta rocket arms'ai jiem.
Nuo kokiu apsuku?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

Ainis
Posts: 482
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: BMW e46 318i Turbo

Post by Ainis »

Zmones sneka, kad virs 7'000rpm, nors kaip kam pasiseka. Pats dar negaliu pasidalinti patirtim, bet kiek suprantu, pagrindine luzimo priezastis, jog tos spyruokles, kurios juos laiko, prie didelio apsuku leidzia jiems pabegti is savo vietos ir uzsikirsti,o tada jau luzta, todel naudoja kiti naudoja spec fiksatorius
Image
http://www.iemotorsport.com/bmw/E21-val ... rlock.html
O cia stock:
Image

kamuto
Posts: 239
Joined: 10 Jul 2010, 12:44

Re: BMW e46 318i Turbo

Post by kamuto »

na, jei sukt m10 iki 8k bent jau galima tai jau visai nieko motoras pasidaro
There are about a thousand ways an engine can fail when boost is introduced

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: BMW e46 318i Turbo

Post by Niokas »

Turiu seip titano zagatofkiu 50mm. 7 kotu. Ir 40mm 7kotu. Pas m10 8mm kotu,sunkus vostuvai, lekstutes ir vostuvus lengvus,8k tikrai nebutu beda atsukt,juolab kad kvepuotu tikrai ,ir sukt tikrai butu pointas.
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: BMW e46 318i Turbo

Post by cooler »

o jei sutvarkius rokeriu problema kiek tada sukti galima saugiai su orginaliais voztuvais?

makis
Posts: 104
Joined: 26 Jan 2013, 13:53

Re: BMW e46 318i Turbo

Post by makis »

senais laikais 13-15 metu atgal- mano treneris/draugas sportavo su m20b20(atmosferiku) su weberiais suko 8000rpm, su autotechnikos stumokliais, o visa motora buvo persidares pats- kaip ir kas nzn, bet jei reiktu galiu suvest ir tikrai viska papasakotu.

Laimis
Posts: 683
Joined: 23 Mar 2004, 03:35
Location: Klaipėda

Re: BMW e46 318i Turbo

Post by Laimis »

Titanas, 8000rpm, voztuvai ... Biudzetinis projektas ? :D
Yra kas ir 10k rpm pasuka juos, bet tada kita problema - begiai nebesijungia :)
Mano nuomone nereiketu i vidu lyst ir nieko nedaryt isvis, jei turbo K26 tebus, tai ten 100 metu.

Jeigu naudot ta pati paskirstytoja uzdegimui, uztenka du dantis pasidaryt (privirint/isukt) ant priekinio skyvo ir pakabint Hall davikli.
Mazdaug taip:

Image

Jei wasted spark ar pilnas, reik tada 60-2 skaiciuokle daryt (nuo M30 bolt-on neuzsideda..).

Paskutinieji M10 ejo i E30 placiastopius senesniu metu ('87-88), gal toki geriau ir ziuret.

Siandien biski snektelejau kas M10 yra atsuke daugiau nei musiskiai 2JZ.
Esminis dalykas yra voztuvu spyruokles, jei pust normaliai slegio ir pasukt kazkiek virs stock ribotuvo.
Karomislai luzta, kai float'ina voztuvai. Pasak ju stockas M10 tik su spyruoklem, jei gelezis ir valdymas teisingi 400WHP pasidaro saugiai.
Svaistikliai, tarpines, varztai, viskas yra ok. O jei luzta kazkas, buvo klaidu arba mapinge arba gelezies parinkime.
Aisku, galima skrist i kosmosa, keist viska, bet tai cia betkokiam varikliui tai veikia.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

Post Reply